Zwanger worden na een MA of MK deel 2

zo terug uit het ziekenhuis het was bijna schoon op 1 klein stukje na maar daar was al slijmvlies over gegroeit maar hij heeft het toch losgeknipt met succes!!

dus als ik nu ongesteld ben geweest mogen we ervoor gaan!!

GROENlicht hebben we gekregen :dance:

dus oudjaarsavond wordt speciaal :wink: nieuwjaarswip :lol: :silenced:

hey dames :slight_smile:

ik was dus helemaal vergeten hier een leuk bericht te plaatsen :wall: :oops: :wall:

Maar bij dezeā€¦

Wij zijn weer zwanger :inlove: :dance: :inlove:

Ondertussen 3 goede echoā€™s verder en er nog een stuk of 6 te gaan :wink:

voor ieder die het kan gebruiken super dikke :hug:

@bianca&? wrote:

zo terug uit het ziekenhuis het was bijna schoon op 1 klein stukje na maar daar was al slijmvlies over gegroeit maar hij heeft het toch losgeknipt met succes!!

dus als ik nu ongesteld ben geweest mogen we ervoor gaan!!

GROENlicht hebben we gekregen :dance:

dus oudjaarsavond wordt speciaal :wink: nieuwjaarswip :lol: :silenced:

happy new jear happy new year :lol: :lol: :lol:

even zonder gein, hopelijk is het snel raak :pray:

Jee meiden, er gebeurt hier heel veel en ik moet me eigenlijk schamen dat ik niet regelmatig meelees/kijkā€¦ :oops: Jullie zijn een enorme steun geweest in moeilijke tijdenā€¦

voor iedereen die het kan gebruiken een :hug: Denk hier ondanks dat ik nu zwanger ben regelmatig aan de MA. zusje heeft het laatst ook gehad helaas en dat bracht een hoop boven :cry: Dan hadden we in juni al een klein brusje gehad voor Elise. Nu komt in Januari alsnog het Brusje hoor en ben dolgelukkig, maar anders had mama het kindje nog kunnen zien, kunnen vasthouden, kunnen meemakenā€¦ Nu heeft ze alleen een echofoto gezien die ze zich waarschijnlijk niet eens heeft gerealiseerd :cry:

Maar verder gaat hier alles goed hoor! Mamamarianne, gefeliciteerd! en Bianca, voor jou gaat 2010 ook heel mooi beginnen, dat moet gewoon!!!

groetjes,

Louise

@MamaMarianne wrote:

hey dames :slight_smile:

ik was dus helemaal vergeten hier een leuk bericht te plaatsen :wall: :oops: :wall:

Maar bij dezeā€¦

Wij zijn weer zwanger :inlove: :dance: :inlove:

Ondertussen 3 goede echoā€™s verder en er nog een stuk of 6 te gaan :wink:

voor ieder die het kan gebruiken super dikke :hug:

Wow! Wat goed! Gefeliciteerd! :dance:

Marianne wat een ontzettend mooi nieuws meis, ik gun het je zo :inlove:

Bianca heeft groen licht, joepie :dance: :dance: :dance:

Louise fijn om te horen dat alles goed met je gaat.

Kantje hoe is het met jou meid?

Nieuwe dames, helaas welkom :hug:

Ik ben een tijdje niet geweest, veel aan mijn hoofd.

Ik mis mijn mama, heb moeite met mijn uitgerekende datum die eraan zit te komen en heb vorige maand een vroege mk gehad. Dat laatste heb ik nog het minst moeite mee. Ik had al een vermoeden dat het niet goed zat, kon ook niet blij zijn.

Nu is mijn cyclus even van de leg volgens mij dus geen idee wanneer mijn nod weer eraan komt. Even afwachten maar.

:-*

Ik wil MamaMarianne van harte feliciteren! Wat goed zeg!! :dance:

En Marieke, voor jou een dikke :hug:

Ik heb goed en minder goed nieuwsā€¦

Het goede nieuws: ik heb vanochtend ff een zwangerschapstestje gedaan en die was negatief! Ik ben dus inmiddels ontzwangerd!

Het minder goede nieuws is dat ik direct erachteraan een ovutestje gedaan heb en daar was ook zo goed als niks op te zienā€¦ komende dagen dus nog geen eisprong. Jammer! Al is dat nog niet heel erg gek natuurlijkā€¦

@Marieke_5000 wrote:

Marianne wat een ontzettend mooi nieuws meis, ik gun het je zo :inlove:

Bianca heeft groen licht, joepie :dance: :dance: :dance:

Louise fijn om te horen dat alles goed met je gaat.

Kantje hoe is het met jou meid?

Nieuwe dames, helaas welkom :hug:

Ik ben een tijdje niet geweest, veel aan mijn hoofd.

Ik mis mijn mama, heb moeite met mijn uitgerekende datum die eraan zit te komen en heb vorige maand een vroege mk gehad. Dat laatste heb ik nog het minst moeite mee. Ik had al een vermoeden dat het niet goed zat, kon ook niet blij zijn.

Nu is mijn cyclus even van de leg volgens mij dus geen idee wanneer mijn nod weer eraan komt. Even afwachten maar.

Oh Marieke, wat spijt het me te horen dat je weer een miskraam hebt gehad meid! :hug:

Hier gaat het gelukkig goed. kindje heeft wel wat lichamelijke afwijkingen, maar daar is na de bevalling wat aan te doen.

Voel me prima, af en toe wat kwaaltjes, maar ja, dat hoort er bij.

He ik krijg weer berichtje

Bianca gefeliciteerd en hopelijk een spetterende start van 2010.

MamaMarianne ik had het al ergens voorbij zien komen alsnog gefeliciteerd

Voor de rest. Hopelijk gaat het allemaal een beetje.

Ook ik denk nu met regelmaat terug aan maart van dit jaar. Anders was er nu al een kleine van twee maand geweest.

Maar goed nu deze zwangerschap afwachten. Het gaat beter maar ik vind het nog steeds spannend.

Oh Tierrr zo dubbel is dat he :hug:

Hoe verwerk je het verder?

Kantje ik ben toch zo blij voor jullie he, maar dat had ik je laatst aan de telefoon geloof ik ook al verteld :smiley:

Binnenkort maar even bijkletsen?

@Marieke_5000 wrote:

Oh Tierrr zo dubbel is dat he :hug:

Hoe verwerk je het verder?

Kantje ik ben toch zo blij voor jullie he, maar dat had ik je laatst aan de telefoon geloof ik ook al verteld :smiley:

Binnenkort maar even bijkletsen?

Is goed! Ben nog wel druk de komende 2 weken.

Zeg maar wanneer het jou het beste uitkomt :wink:

lieve marieke :hug: een vroege mk :hug: jee dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

als ik zo hoor van getty en mlk1982 dat nu ze zwanger zijn toch nog aan de MA denken klinkt dat heel stom maar dat doet me ergens goed ik wil ons kleine kindje ook nooit vergeten :cry:

en weet wel dat nu ik dit van jullie dames lees dat er nog een hoop moeilijke dagen aan gaan komen de uitgerekende datum zal idd erg moeilijk zijn en ookal ben ik straks zwanger het weten van ik zou nu eigenlijk al een kindje hebben van ā€¦ maanden.

dames ook voor jullie :hug: het is zo dubbel als je straks je kindje hebt waar je mega veel van houdt en trots op bent denk je als ik de MA niet had gehad was dit kindje er nu niet geweest heel gek :hug: :-*

Dat is zo Bianca en daarom denk ik toch dat alles met een reden gebeurd.

Maar inderdaad ja, die uitgerekende datum :?

Ik had het echt niet verwacht hoor maar ik heb het er echt moeilijk mee.

8 December zou het zover zijn.

Maar we blijven allemaal positief toch? :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Dat is zo Bianca en daarom denk ik toch dat alles met een reden gebeurd.

Maar inderdaad ja, die uitgerekende datum :?

Ik had het echt niet verwacht hoor maar ik heb het er echt moeilijk mee.

8 December zou het zover zijn.

Maar we blijven allemaal positief toch? :smiley:

ja we blijven positief maar die datum is toch even slikken je wilt graag een kindje erbij en nu zou je eigenlijk bijna een beebje in je handen hebben maar helaas toch niet dat doet pijn en is zwaar wat sommige mensen ook zeggen. :hug:

@bianca&? wrote:

als ik zo hoor van getty en mlk1982 dat nu ze zwanger zijn toch nog aan de MA denken klinkt dat heel stom maar dat doet me ergens goed ik wil ons kleine kindje ook nooit vergeten :cry:

Heb hier verder nooit meegeschreven, maar in januari 2008 een ma gehad. Kindje is met bijna 10 week gestopt met groeien (was bijna 11 week zwanger toen we dat levenloze kindje zagen tijdens de termijnecho :cry: )

En hoewel ik heel snel daarna weer zwanger was (maar dat pas later wist) en onze (3e) zoon inmiddels een jaar is geworden vorige weekā€¦ denk ik nog regelmatig aan de kleintje dat niet geboren mocht wordenā€¦

Het kindje dat er nooit heeft mogen zijnā€¦ het blijft voor altijd in mijn hart. Ik wilde eigenlijk op het geboortekaartje een verwijzing maken, maar hub vond dat net iets te ver gaan en het positief houdenā€¦

het gedichtje dat ik in gedachten had:

Een klein sterretje in de nacht

Heeft ons dit wonder gebracht

het heeft onze dromen waargemaakt

en onze harten diepgeraakt

Maar goed, hub wilde het liever iets anders doen en ben maar gezwichtā€¦ maar alsnog blijft dit kleine :: altijd in mijn gedachten. Mama is nu bij het kleine :: gelukkig dus hij/zij is niet alleen en ā€¦ tja, als het geen :**: was geweest, had ik nu niet zwanger geweestā€¦ Heel vreemd dus inderdaad.

Probeer het maar positief te zienā€¦

groetjes,

Louise

ik denk dat als ik weer zwanger ben het verdriet anders wordt maar nog steeds denk ik aan mijn :**: en O wat doet het pijn :cry:

en wat kunnen mensen hard zijn en domme dingen zeggen :cry:

mijn lieve kleine kindje voor altijd :inlove: :kaars:

ik denk als ik straks zwanger ben of bevallen ben ik zou denken als het niet gebeurt was had ik DIT kindje nu niet gehad maar dat betekend niet dat ik ons kindje niet meer zou missen

@bianca&? wrote:

ik denk als ik straks zwanger ben of bevallen ben ik zou denken als het niet gebeurt was had ik DIT kindje nu niet gehad maar dat betekend niet dat ik ons kindje niet meer zou missen

Dat gevoel heb ik zeer zeker zo ervaren!

Ik was heel snel weer zwanger (wat we niet wisten, ik bleef negatief testen) en ondanks dat ik al ruim 3 maand onderweg was geweest op het moment van de curettageā€¦ was ik op de uitgerekende datum alweer de 20 weken voorbij in de volgende zw.schap.

We waren op de uitgerekende datum op vakantie (midzomer) en liepen met de grote kids in Legoland. Ik ging niet mee in alle attracties en zat heerlijk in de zon bij te komen en op dat moment ging de kleine in mijn buik enorm te keerā€¦ en ik was daar zo blij meeā€¦ en ondertussen dacht ik dus ook dat ik eigenlijk in het kraambed had moeten liggen en voelde me direct weer schuldig naar de kleine die op dat moment lekker tekeer lag te gaan in mijn buikā€¦

Het wordt anders, het wordt minderā€¦ maar dat kindje is er wel geweest :**: en wordt nog regelmatig aan gedacht.

En stomme opmerkingenā€¦ ja helaas genoeg gehad :roll: (zelfs door verpleegkundigen in het zhuis op de dag van de curettage!)

zucht