Getty hoe gaat het? Mag je al naar huis??? Hopelijk gaat alles goed!!
@littlelovebug wrote:
Balen,was 6 weekjes gisteren,maar kreeg helaas een miskraam…
Maandag bellen voor een echo als ik nog zo erg vloei als vandaag…
Maar we gaan weer verder hierna,maar dan wel onder leiding van een gynecoloog…
Veel sterkte Littlelovebug!
Hallo,
Ik ben zaterdag weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Nu dus met insulinepomp. Het is nog steeds even wennen. Zondag ging het meteen al mis, er zat een verstopping in de catheter en dan ja moet je handelen . Hup nieuwe naald plaatsen en de pomp weer instellen. Voor het eerst zonder hulp. Maar nu gaat het goed. De suikers zijn lager en ik hoef niet meer te spuiten. Heerlijk. Eind van deze week weer terug voor controle. Ben benieuwd wat mijn internist er van vind.
Verder hoop ik natuurlijk dat het met ons kruimeltje allemaal goed is maar daar kan ik werkelijk niets van zeggen. Ik voel me buiten de suiker om prima dus daarvan is het afwachten tot de afspraak bij de Gyn.
En littlelovebug: sterkte met het verwerken hoor
Bente, bianca en Kantje en de rest hoe is het bij jullie???
Getty
Getty, ik hoop dat het nu goed onder controle wil blijven met deze pomp.
Hier gaat alles goed.
Hee dames!
Mag ik me hier ook aansluiten?? Ik ben nu namelijk 12 weken zwanger, maar heb donderdag te horen gekregen dat onze een-eiige tweeling een poos terug overleden is… Morgen aan de pillen om de miskraam op te wekken… ben benieuwd…
Littlelovebug en Bente… hoe gaat het nu met jullie? Sterkte!! :hug: :hug:
Tierr. Ach wat erg. Ik hoop dat de pillen dan gaan werken.
Sterkte met alles!!!
Getty
@Tierrr wrote:
Hee dames!
Mag ik me hier ook aansluiten?? Ik ben nu namelijk 12 weken zwanger, maar heb donderdag te horen gekregen dat onze een-eiige tweeling een poos terug overleden is… Morgen aan de pillen om de miskraam op te wekken… ben benieuwd…
Tierr natuurlijk ben je hier van harte welkom, maar wel jammer dat de aanleiding zo superverdrietig is. Had al via een ander topic vernomen wat je overkomen is.
Wil je heel veel sterkte wensen hij het verwerken en het een plaatsje geven van dit verlies! :hug:
@littlelovebug wrote:
Balen,was 6 weekjes gisteren,maar kreeg helaas een miskraam…
Maandag bellen voor een echo als ik nog zo erg vloei als vandaag…
Maar we gaan weer verder hierna,maar dan wel onder leiding van een gynecoloog…
:hug: sterkte :hug:
@Tierrr wrote:
Hee dames!
helaas welkom hier tierr :hug: hopelijk werken de medicijnen en kan je afscheid nemen van je kleintjes op jou manier :hug: :-*
Nieuwe meiden; helaas welkom hier, en heel veel sterkte de komende tijd :hug:
voor de rest hier erg druk met verbouwen en de as verjaardag van kleine meid!!
groetjes :-* :-* :-* :-*
Gister weer naar de Gyn geweest en weer het hartje geluisterd. Dat was prima. Dus blij!!! Mijn bloeddruk was nu weer wat te hoog maar goed maak ik me geen zorgen over. In januari op gesprek met de lacatatiekundige want ik wil toch wel bv geven en dan maar kijken hoe het gaat in combi met diabetes. Verder ben ik moe maar het gaat goed.
Hoe is het nu dan met iedereen???
Getty
Getty wat fijn dat alles goed was :dance: :-*
hier iets minder moet bijna weer naar ziekenhuis dus ben zenuwachtig en vandaag 2 maanden geleden gecurreteerd.
Getty, wat fijn dat alles goed was!! :dance:
Poeh, toch elke keer weer een hele opluchting, denk ik!! Geniet ervan!
Bianca, voor jou een dikke :hug:
Twee maanden geleden alweer… en dan is de ellende dus nog steeds niet voorbij… bah zeg! Ik hoop dat je de 23e groen licht krijgt!!
Hier gaat het zo zo…
Vrijdag gecuretteerd en tot e met gister nog vrij veel last gehad van pijn, moeheid en duizelingen… vandaag lijkt het wat beter te gaan lichamelijk.
Maar emotioneel is het natuurlijk een ander verhaal… zucht
tier een dikke :hug: voor jou! Het is niet niks hoor, dus neem er echt de tijd voor die je denkt nodig te hebben.
Bianca voor jou ook een :hug:
Tierr en Bianca. Wat rot he!!
Bah zo kreeg ik net een mailtje van iets gefeliciteerd Je baby een maand. Bahm. Ja dat was anders zo geweest ja!!
Oh wat een k*t gevoel
Dames voor jullie een dikke :hug:
Getty
He jakkes, dat zijn ook vervelende dingen inderdaad Getty… :hug:
Ik zie een beetje op tegen vanavond, al die lieve zingende kindertjes aan de deur… en dan straks op mijn werk alle dagen samenwerken met mijn zwangere collega… zucht…
alweer een tijdje geleden maar goed ben er weer
tierr :hug: ben je die dag door gekomen? veel kindjes geweest aan de deur??
en werken met een zwangere collega tja weet hoe je je voelt ik was zo gelukkig samen met 2 vriendinnen zwanger en nu hun wel ik niet dat is hard wordt er steeds mee geconfronteerd.
even voor jou :hug:
ik denk als ik maandag slecht nieuws krijg ik meteen weer een paar treden naar beneden donder even hard gezegt
Sterkte maandag ik hoop dat je groen licht krijgt
Ik ben heel heel heel heel erg moe (ben nog niet de oude wat dat betreft) dus ik heb echt geen fut om uitgebreid te posten, maar ik wil alvast even zeggen dat ik heel erg duim voor je voor maandag, Bianca!! :hug:
Sterkte Tieer. Je moet wel de tijd nemen hoor. Rustig aan :hug:
Getty