Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Ach arme Bianca!! :-* Wat erg meis!!!

Het zit ons allemaal niet mee!!

Hopelijk is het over een tijdje helemaal schoon!!

Hier is het nog steeds kl*te… Verlies nog steeds bloed.

Morgen om 14:00 uur mag ik naar de verloskundige voor een echo.

Maar ben zo bang dat het niet goed zit!!! :cry:

Als het niet goed is gaan ze me een handje helpen om een mk op te wekken met medicijnen omdat mijn lijf het dan niet goed oppakt zelf.

Hopelijk is morgen alles goed!!!

Maar ben zo bang van niet…

Jee Bianca, dat is ook wat dat het dan niet goed los heeft gelaten en dan ook nog dat ze er verder niets aan kunnen doen zeg bah. Het moet nu eerst dus goed genezen voor ze weer verder kunnen kijken.

Nou meis doe het rustig aan. :hug:

Hier druk met dingen regelen voor de opname volgende week.

Het spant er nog even om of ik de pomp op tijd krijg en ook gedemonstreerd krijg want ze zitten met personele problemen bij de fabrikant ofzo.

Heb wel al allerlei info opgezocht op sites en het gebruik van zo,n pomp is niet heel lastig dus dat zie ik wel zitten. Hopelijk duurt opname niet lang en werken mijn suikers mee.

Want zie er we tegen op om mijn mannen te missen.

Getty

@Getty wrote:

Jee Bianca, dat is ook wat dat het dan niet goed los heeft gelaten en dan ook nog dat ze er verder niets aan kunnen doen zeg bah. Het moet nu eerst dus goed genezen voor ze weer verder kunnen kijken.

Nou meis doe het rustig aan. :hug:

Hier druk met dingen regelen voor de opname volgende week.

Het spant er nog even om of ik de pomp op tijd krijg en ook gedemonstreerd krijg want ze zitten met personele problemen bij de fabrikant ofzo.

Heb wel al allerlei info opgezocht op sites en het gebruik van zo,n pomp is niet heel lastig dus dat zie ik wel zitten. Hopelijk duurt opname niet lang en werken mijn suikers mee.

Want zie er we tegen op om mijn mannen te missen.

Getty

hoelang moet je denk je blijven?

:hug:

@Bente wrote:

Ach arme Bianca!! :-* Wat erg meis!!!

Het zit ons allemaal niet mee!!

Hopelijk is het over een tijdje helemaal schoon!!

Hier is het nog steeds kl*te… Verlies nog steeds bloed.

Morgen om 14:00 uur mag ik naar de verloskundige voor een echo.

Maar ben zo bang dat het niet goed zit!!! :cry:

Als het niet goed is gaan ze me een handje helpen om een mk op te wekken met medicijnen omdat mijn lijf het dan niet goed oppakt zelf.

Hopelijk is morgen alles goed!!!

Maar ben zo bang van niet…

ik ga heel hard voor je duimen voor morgen :pray:

Nou meiden…de echo was niet goed…

Er was alleen maar weefsel te zien van wat is geweest…

Absoluut niet levensvatbaar zeiden ze…

Alweer is het mis, ik ben zo kapot!!!

Nu mag ik afwachten tot mijn lijf het zelf op gaat lossen…

:cry: :cry:

Oh Bente nee toch???

Heel veel sterkte met het verwerken van alles. Goh ik weet even niet wat nog meer te zeggen…

In elk geval een dikke :hug: :hug:

Getty

Och Bente nee toch, hele dikke knuffel meis :hug: :hug: :hug:

@Bente wrote:

Ah meid, wat ontzettend jammer nou! Je had het al een beetje verwacht, maar het is toch weer een klap als je het zo op het scherm ziet en hoort vertellen.

Dit is nu de 4e keer dat het mis gaat? De moed zou je idd in de schoenen zakken.

heel veel sterkte om ook deze klap weer te kunnen verwerken. :hug: :hug:

Heel veel sterkte, Bente! :hug:

@Bente wrote:

ach lieverd wat een ontzettend K&*&^$%#T nieuws ik kan me zo voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en het even niet meer weet,ik hoop zo voor je dat je snel een kindje mag krijgen :hug:

Dankjewel voor alle lieve reacties!

Kan het nog steeds niet echt bevatten allemaal, dat dit weer is gebeurd.

We hebben besloten even te stoppen met proberen, ik kan echt niet nog een miskraam aan op korte termijn.

Ik verlies nog steeds bloed (al bijna 2 weken), maar geen stolsel of weefselverlies. 's Avond komen de buikkrampen, maar het zet niet door.

Ik heb met de verloskundige afgesproken dat ik het weekend af zou wachten en vandaag weer contact op neem.

Waarschijnlijk gaan ze weer een echo maken om te kijken of er al verandering is. Ik mag zelf kiezen of ik de miskraam af wacht of dat ze medisch gaan ingrijpen.

Ik weet het nog niet…aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant ben ik psychisch en lichamelijk op.

Zo naar dat er een levenloos sterretje in me zit…

@Bente wrote:

Dankjewel voor alle lieve reacties!

Kan het nog steeds niet echt bevatten allemaal, dat dit weer is gebeurd.

We hebben besloten even te stoppen met proberen, ik kan echt niet nog een miskraam aan op korte termijn.

Ik verlies nog steeds bloed (al bijna 2 weken), maar geen stolsel of weefselverlies. 's Avond komen de buikkrampen, maar het zet niet door.

Ik heb met de verloskundige afgesproken dat ik het weekend af zou wachten en vandaag weer contact op neem.

Waarschijnlijk gaan ze weer een echo maken om te kijken of er al verandering is. Ik mag zelf kiezen of ik de miskraam af wacht of dat ze medisch gaan ingrijpen.

Ik weet het nog niet…aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant ben ik psychisch en lichamelijk op.

Zo naar dat er een levenloos sterretje in me zit…

ik zou dan idd voor curretage gaan dat valt opzich mee hoor en je wordt heel lief behandeld is een dag opname :hug:

jeetje snap wel dat je even stopt maar je was pas net weer begonnen :hug:

ik wou dat ik wat voor je kon doen ik maak lekkere taart zal ik stukje brengen :-*

Weer even een update…

Gisternacht heeel erg buikpijn gehad, voornamelijk aan de rechterkant.

Dus vandaag in overleg met de verloskundige weer een echo laten maken.

Mijn baarmoeder was leeg…dus wat er heeft gezeten ben ik al verloren.

Bij controle van de eierstokken bleek er een cyste van 4 cm in mijn rechter eierstok te zitten. Ik ben met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis, om uit te sluiten dat het toch niet stiekem een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.

In het ziekenhuis bloed geprikt en wederom een echo. Gynaecoloog zag gelukkig niks wat op een bbz leek…HCG was 1 in mijn bloed, dus dat is ook helemaal uit mijn systeem.

Wel zag ook zij de cyste. Ze wil hier in eerste instantie niks mee doen, behalve over 6 weken een echo om te kijken of deze vanzelf is weg gegaan.

Ik moet wel aan de bel trekken als ik weer zo’n erge buikpijn krijg. Ook midden in de nacht. Het kan zijn dat de eierstok het extra gewicht van de cyste niet trekt en gaat kantelen, wat erg pijn kan doen.

Mocht dit gebeuren dan moet ik met spoed geopereerd.

Pfffff wat een heftige dag weer!!!

Hopelijk is het nu klaar en kan ik weer verder met mijn leven.

Ik heb vandaag niet gewerkt en blijf morgen ook een dagje thuis.

He Bente, wat een naar verhaal! Hoop niet voor je dat die cyste er voor gaat zorgen dat je eierstok kantelt.

Ik heb zelf ook een keer een cyste gehad en die is op een gegeven moment toch weer in elkaar geschrompeld.

Andere mogelijkheid is dat de cyste klapt, dan ben je er ook vanaf.

Dikke knuffel voor jou, die kun je nu wel even gebruiken! :hug:

Bente

toch even een dikke knuffel nog vanuit hier!!!

Voor mij is het nu druk met de voorbereidingen op de opname van morgen. Ik hoop in het weekend weer thuis te zijn en dannog dat de pomp aanslaat!!! Maar wat moet ik veel meeslepen zeg.

Straks Jesse weer halen en dan even nog een avond met mijn mannetje.

Tot later!!!

:hug: bente jeetje het zit jou ook niet mee he :hug:

en getty hopelijk mag je snel weer naar huis naar je mannen :pray:

Balen,was 6 weekjes gisteren,maar kreeg helaas een miskraam…

Maandag bellen voor een echo als ik nog zo erg vloei als vandaag…

Maar we gaan weer verder hierna,maar dan wel onder leiding van een gynecoloog…

@Bente…wat erg voor jullie,een dikke knuffel… :hug:

Littlelovebug…wat erg! :-* :hug:

Leef met je mee!