Mamamarianne, wat een moeilijk, maar wel verstandig besluit hebben jullie genomen!
soms is het gewoon tijd voor een “time out”. Dan kan de boel weer even op een rijtje gezet worden en weer worden bijgetankt.
Veel sterkte met alles! :hug:
Hoop je over een tijdje weer terug te zien. :-*
Mamamarianne
wat een moeilijk maar dapper besluit :-*
een hele dikke :hug: en hoop je over een tijdje weer te zien en hopelijk toch een 2e kindje voor jullie al duurt het nu wat langer :hug:
Mamma Marianne: Heel veel sterkte met dit moeilijk maar begrijpelijk besluit. Tijd voor jullie zelf en om de boel op een rijtje te zette.
Sterkte en (hopelijk) tot ziens
Getty
BENTE GEFELICITEERD :dance:
nu ga ik heel hard duimen dat het goed blijft gaan
ben niet jalours :liar: :oops:
Kantjeboord, wat onwijs goed dat de echo zo veel beter was deze keer Jullie hebben een wonderkindje, echt waar!!! Het gaat met hem/haar helemaal goedkomen, ik ben er zeker van!!!
Hier gaat ie verder ook wel goed. Zusje vertelde me ongeveer een week of 5 geleden dat ze zwanger was, helaas vorige week kreeg ze te horen dat het een missed abortion was, kindje was met 11,5 week gestopt met groeien. Kwam weer van alles boven, jee, we hadden een juni kindje kunnen hebben die mama had kunnen zien ( ze is in juli overleden ) Nu wist ze wel dat ik zwanger was, maar zal ons kleintje nooit vasthouden en dat voelt zwaar en moeilijk. Ik mis haar ook
Maar verder gaat met de baby alles vrij goed, heb waarschijnlijk zw. diabetes over 3 weken nog een lunchcurve… ik heb het ervoor over.
Ow, huilend meisje in bed stoppen hier…
Ik verlies nu al vier dagen bloed…
Het zal toch niet weer…
@mlk1982 wrote:
Kantjeboord, wat onwijs goed dat de echo zo veel beter was deze keer Jullie hebben een wonderkindje, echt waar!!! Het gaat met hem/haar helemaal goedkomen, ik ben er zeker van!!!
Hier gaat ie verder ook wel goed. Zusje vertelde me ongeveer een week of 5 geleden dat ze zwanger was, helaas vorige week kreeg ze te horen dat het een missed abortion was, kindje was met 11,5 week gestopt met groeien. Kwam weer van alles boven, jee, we hadden een juni kindje kunnen hebben die mama had kunnen zien ( ze is in juli overleden ) Nu wist ze wel dat ik zwanger was, maar zal ons kleintje nooit vasthouden en dat voelt zwaar en moeilijk. Ik mis haar ook
Maar verder gaat met de baby alles vrij goed, heb waarschijnlijk zw. diabetes over 3 weken nog een lunchcurve… ik heb het ervoor over.
Oh, dat is ook niet fijn, zwangerschaps diabetes. Hoop dat het meevalt voor je!
@Bente wrote:
Ik verlies nu al vier dagen bloed…
Het zal toch niet weer…
Oh nee he Bente! :o
Verlies je ook stolsels, heb je krampen?
Duim voor je meis! :hug: :hug:
Ow, Benthe… :hug: Het hoeft helemaal niets te betekenen hoor…!! Ik weet dat na alles dat cliche klinkt en dat het nu drama voelt… Spreek alleen uit ervaring. Wat voor bloedverlies is het? heftig? of klein beetje? Ook stolsels? Of alleen wat bruinig/beetje rood bloed…?
Ik had het met 6 weken, tranen met tuiten gehuild na de missed abortion die ik ervoor had… hub was er niet en ik verloor licht bloed, verloskundige gebeld en die stelde me gerust, maar ook weer niet. Zw test werd lichter… had er geen vertrouwen meer in en wilde met 7 weken een echo ( ipv met 8 zoals al afgesproken was ) Op de echo was een prachtig kloppend hartje gezien, en weer was ik in tranen… Had het allemaal al afgeschreven. Nah, nu zijn we dus een week of 20 later.
Het is 50% kans met bloedverlies, dus kan echt nog beiden kanten op…
Nog een :hug: vanuit hier…!
groetjes, Louise
@mlk1982 wrote:
:hug: jeetje een :hug: voor je zusje en voor jou :hug:
nu ik dat lees wordt ik ook ineens weer naar 11,5 week en dan gestopt vind toch nog gek dat zo’n kindje toch nog sterk genoeg is om zover te groeien.
En je moeder overleden in juli :hug: jeetje dat is zeker meoilijk dat ze nooit dit kindje zal zien en vast kunnen houden maar weet zeker dat ze dat wel met jullie :**: doet nu :hug:
Bente,
Ik ken je angst. Ook ik verlies steeds bloed. Heb inmiddels al 4 echo’s gehad en steeds blijkt alles goed te zijn. Van binnen wordt je verscheurd van angst. Maak een afspraak met de vk of gyn en vraag zekerheid. HEt kan meevallen!!
:hug:
Getty
Vandaag de termijnecho gehad.
En alles was goed met de kleine druktemaker.
Ook bijna geen bloedingen meer.
dus… het grote genieten moet hier gaan beginnen.
Nu de suikers nog op orde maar daar wordt aan gewerkt. Nu zijn we happy.
Ik ga nu op controle bij de internist. tot later!!!
Gettty
Gefeliciteerd Getty! Leef je uit met babyshoppen!
Vanmorgen de verloskundige gebeld.
Heb sinds gisteren ook lichte buikkrampen en dit is al de zesde dag dat ik bloed verlies…
Ze zei: ik kan lang en kort zijn, maar dit is niet goed. Zo vroeg in de zwangerschap helder rood bloedverlies en buikpijn eindigt in 90% van de gevallen niet goed…
Kan alleen maar afwachten tot het helemaal misgaat…
Ahh, arme meid! wat een enorme domper! :hug:
Krijg je net dat beetje hoop, wordt het weer volledig de grond ingeboord.
Heel veel sterkte! :hug:
Hai,
Bedankt hoor!!!
Vanmiddag bij de internist geweest. En hoewel mijn Hbac nu weer gezakt was. gaan we nu toch aan de pomp. Deze week nog komt de fabrikant met uitleg van 1 bepaalde pomp. En dan wordt ik een dezer dagen/weken opgenomen om de pomp te leren kennen en ingesteld te worden.
Dus spannend maar ik hoop dat het gaat werken. en dan is het beter voor de gemoedsrust.
En Bente: hoe is het nu dan? Oh wat erg als het doorzet!!! Sterke hoor :hug:
@Getty wrote:
Vandaag de termijnecho gehad.
En alles was goed met de kleine druktemaker.
Ook bijna geen bloedingen meer.
dus… het grote genieten moet hier gaan beginnen.
Nu de suikers nog op orde maar daar wordt aan gewerkt. Nu zijn we happy.
Ik ga nu op controle bij de internist. tot later!!!
Gettty
wat een goed nieuws :dance: :-* Gefeliciteerd
@Bente wrote:
Vanmorgen de verloskundige gebeld.
Heb sinds gisteren ook lichte buikkrampen en dit is al de zesde dag dat ik bloed verlies…
Ze zei: ik kan lang en kort zijn, maar dit is niet goed. Zo vroeg in de zwangerschap helder rood bloedverlies en buikpijn eindigt in 90% van de gevallen niet goed…
Kan alleen maar afwachten tot het helemaal misgaat…
nee he
ach lieverd :hug:
wat gaan ze verder doen? wanneer krijg je echo om te kijken hoe het zit? :-*
Hier helaas ook niet zulk goed nieuws het is nog niet schoon heb het weefsel gezien en zat goed vast hij heeft het geprobeert los te knippen maar door het bloeden niet zulk goed zicht meer en is hij gestopt anders kan hij in de baarmoederwand knippen en dat is niet goed.
Nu weer afwachten en over maand terug om weer te kijken voorlopig moet ik het zwanger zijn dus even uit mijn hoofd zetten
ben emotioneel even helemaal ingestort