ovu-testen moeten inderdaad niet met ochtendurine, maar het liefst tussen 10-22 uur staat in mijn gebruiksaanwijzing Ik geloof dat in ochtendurine altijd wat LH zit dus dan kan hij een streepje geven terwijl dit er helemaal niet is⊠( weet het niet 100% zeker hoor )
groetjes,
Louise
Volgens mij moet je de ovu-test idd NIET met ochtendurine doenâŠ
Hallo dames mag ik misschien zo af en toe met jullie meeschrijven?
Ik heb in ieder geval een vraag wat kregen jullie als advies na de mk, hoelang moesten jullie wachten met weer opnieuw proberen om zwanger te worden?
Mijn gyn zei een cyclus afwachten, maar nou hoor ik ook vaak dat je direct wel weer mag proberen.
Willen jullie meer van mij weten vragen staat vrij.
Marielle, tuurlijk mag je meeschrijven! Ik liep/loop niet onder een gyn, maar mijn VK vertelde me dat ik meteen weer mocht beginnen, mits het vloeien was gestopt. Dus hoefde inderdaad geen cyclus af te wachten. Wel is het handig, want mocht je meteen zwanger worden weet je niet hoe lang je zwanger bent ( je weet waarschijnlijk dan niet wanneer je eisprong is geweest )
groetjes,
Louise
Ik loop dus wel bij een gyn puur om mijn voorgeschiedenis met Luna :vlinder: beide kindjes Luna en Quillan heb ik met een sectio gekregen. Nummer drie zal ook met de sectio ter wereld komen.
Bij mij is het mis gegaan op de zaterdag voor pasen ik was net een maand gestopt met de pil, was dus heel snel zwanger gelukkig. Ik was net een week of 6 zwanger helaas mocht het niet zo zijn. Ik ben vooral boos op het feit dat het ook deze keer niet onbezorgd mocht zijn.
Maar goed we gaan ervoor hopelijk mag het dit keer ook weer snel raak zijn en goed blijven gaan.
Hallo,
ik heb namelijk de digitale ovulatietest van clearblue gebruikt, en daar mag je op elk moment van de dag testen, je moet er enkel voor zorgen dat je 4uur voordien niet hebt geplast.
Ook wij mochten na mijn ma direct terug opnieuw proberen van zodra het vloeien was gestopt
groetjes woutje
ow dames ik verwaarloosd jullie echt he :oops:
sorry hoor. hier echt even druk.
vooral in mijn hoofd :?
voor alle nieuwe dames âhelaasâ welkom.
even een globale vraag is het niet makkelijk/leuk om even een stukje voorstellen te doen en dit in het 1e bericht te zetten?
weet niet wat jullie vinden hoor :shifty:
Oke wat is er hier gaande word denk ik weer een heel verhaal hoor.
de afgelopen tijd zat ik er even door.
Iedereen om mij heen is zwanger en tja ik sta in de wacht.
Ik leerde nu dus een hele andere kant van mijn eigen kennen,
want was echt ziekelijk jaloers aan het worden en dat ben ik helemaal nooit! :wall: :wall:
dus daar werd ik echt gek van want ik gun het juist iedereen.
plus daarbij kreeg ik daadwerkelijk hooiKOORTS liep op tot 40,8 graden
dus ook al een week ziek van geweestâŠ
en dan de wel bekende druppel dat ik 14 april mocht bellen voor de uitslag van de bloed onderzoeken
en tja zoals je mijn onderschrift al zien was deze dus nog niet bekend! dus 14 mei weer bellen. hopelijk dan wel
Nu zijn de depressie meds verhoogd, hier zitten voor een evt. zwangerschap ook haken en ogen aan
want tja ik moet dan de hele zwangerschap anti depressieva nemen.
eerst hadden ze het over afbouwen tijdens een evt. zwangerschap nou door de afgelopen weken kan ik dit helemaal vergeten!
plus daarbij moet ik in het ziekenhuis bevallen (dit vind ik niet zo erg want wou ik sowieso al) en bij pech moet ik daar dan ook een aantal nachten blijvenâŠ
ik weet het zorgen voor later laat ik eerst maar eens weer zwanger worden en blijven maar toch blijft het malenâŠ
plus weer een brief van de rechtbank ivm stalkingszaak.
wil je hier meer over weten het mag maar via pb.
ivm een lopende zaak en tja dat is net iets te privé om iedereen te laten lezen :shifty:
voor de rest ben ik om de kop op 0 te zetten begonnen met mijn meissie dr prinsessen kamer :inlove: ben nu alles aan het uitzoeken en doen.
en volgende week beginnen met schilderen en behangenâŠ
:-* :-* :-*
Mamamarianne, voorstelrondje in het begin vind ik een goed plan, denk dat we dan een nieuw deel moeten aanmaken? Je verwaarloost ons niet hoor, je hebt gewoon veel aan je hoofd :? ( lijkt me niet fijn )
Vandaag extra dagje werken, houd mijn hoofd weer weg bij die stomme ovulatie testen. Ze werken dus echt niet bij me denk ik hoorâŠstreep blijft nihil nu sinds die kleine piek. Nu zou het kunnen zijn dat ik gewoon mijn oude cyclus weer terugkrijg en dat ze daarom niet goed positief testen⊠dan zou ik mijn eisprong pas rond de 31-1e moeten hebben⊠maar goed, de ovu-testen zijn op en dan zou ik nieuwe moeten bestellen ( of een ander merk moeten proberen, misschien die van de kruidvat?) Aan de andere kant, misschien volgende maand dan maar later proberen met ander merk testjesâŠ
moet zo ervandoor, dus sluit weer af.
een fijne dag nog!
groetjes,
Louise
dames daar ben ik ook weer een keerâŠ
Voorstellen vind ik wel ok, maar daar hoeven we geen nieuw deel voor te openen. Ik kan dan toevoegen in het eerste bericht wat ik heb geschreven, no problem.
Louise ik zou je niet vastpinnen op die testen want bij mij was het precies zo! Dus er is nog steeds hoop hoor!
Voor de nieuwe âhelaasâ welkom.
Marielle, wij mochten ook weer meteen beginnen, maar het heeft inderdaad te maken als je weer zwanger zou zijn welke datum je dan aan moet houden.
Oke debbert zal ik je het in pb sturen dan?
lijkt me wel net zo handig dan dat het in de berichten geschreven word
mlk1982: ja erg druk in het hoofd dus lees vaak wel maar als ik dan wil reageren dan ben ik het of al weer kwijt
of ik weet gewoon even niet hoe het neer te zetten :shifty: erg irri maar ja is even niet anders.
Ik heb geen advies voor ovulatie testen, maar als je zelf een temp. curve bij houd dan? is daar ook geen verschil in te zien?
:-*
Hai
Oh Mama wat een ellende kan een mens dan meemaken he, ik was trouwens tijdens de zwangerschap van Quillan ook aan de antidepri meds hoor. Dit omdat ik natuurlijk Luna had verloren, en omdat ik in scheiding lag ja ik was 12 week zwanger van mijn ex toen we dus uit elkaar gingen.
Maar goed dit waren meds die in combi met zwanger zijn mogen.
Waren jullie trouwens snel zwanger?
En hebben jullie al meerdere kindjes?
Hi allemaal, daar ben ik weerâŠterug van vakantie. Het was lekker om een weekje weg te zijn, maar had gehoopt uitgerust terug te komen. Ben al een aantal dagen niet lekker en heb een megadip gehadâŠdenk dat alles er nu pas uitkomt nu ik rust heb.
Maar goedâŠik heb veel moeten bij lezen. Alle nieuwe welkomâŠâhelaasâ welkomâŠheftig mama en marielle :hug: En ook een dikke :hug: voor degene die het verder nog nodig hebben.
Louise ik heb die ovu testen van matcare ook geprobeerd. Ik weet niet wie het schreef, maar bij mij was het ook pas achteraf goed te zien of je streepje donker is. Het streepje is bij mij wel dunner dan de teststreep, maar wordt wel net zo donker als de teststreep.
Dinsdag is het hier weer het moment van de waarheidâŠik voel helemaal niks, dus reken er maar weer niet op.
Oh ja Marielle, om antwoord te geven op je vraag. Ik heb nog geen kindje. Was de 2e ronde zwanger en dat eindige in een ma. We zijn er meteen weer voor gegaan, maar tot heden nog geen zwangerschap
@marielle wrote:
Hallo dames mag ik misschien zo af en toe met jullie meeschrijven?
Ik heb in ieder geval een vraag wat kregen jullie als advies na de mk, hoelang moesten jullie wachten met weer opnieuw proberen om zwanger te worden?
Mijn gyn zei een cyclus afwachten, maar nou hoor ik ook vaak dat je direct wel weer mag proberen.
Willen jullie meer van mij weten vragen staat vrij.
Marielle, je hoeft niet te wachten hoor, dat is achterhaald! Meestal zeggen de artsen het om het bij jezelf te laten bezinken. maar als je lijf er weer aan toe is, mag je er gewoon weer voor gaan. Ze zeggen ook dat je na een miskraam verhoogd vruchtbaar zou zijn. Ik heb 2 januari een miskraam gehad en gelijk erna weer zwanger, dat liep op 23 feb. weer uit op een miskraam en nu gelijk erna weer zwanger, en vooralsnog gaat het goed, dus voor mij gaat het verhaaltje op.
Hoe is het verder met je? Trek je het een beetje? :hug:
@MamaMarianne wrote:
ow dames ik verwaarloosd jullie echt he :oops:
even een globale vraag is het niet makkelijk/leuk om even een stukje voorstellen te doen en dit in het 1e bericht te zetten?
want was echt ziekelijk jaloers aan het worden en dat ben ik helemaal nooit! :wall: :wall:
en dan de wel bekende druppel dat ik 14 april mocht bellen voor de uitslag van de bloed onderzoeken
en tja zoals je mijn onderschrift al zien was deze dus nog niet bekend! dus 14 mei weer bellen. hopelijk dan wel
Nu zijn de depressie meds verhoogd, hier zitten voor een evt. zwangerschap ook haken en ogen aan
eerst hadden ze het over afbouwen tijdens een evt. zwangerschap nou door de afgelopen weken kan ik dit helemaal vergeten!
plus daarbij moet ik in het ziekenhuis bevallen (dit vind ik niet zo erg want wou ik sowieso al) en bij pech moet ik daar dan ook een aantal nachten blijvenâŠ
ik weet het zorgen voor later laat ik eerst maar eens weer zwanger worden en blijven maar toch blijft het malenâŠ
ivm een lopende zaak en tja dat is net iets te privé om iedereen te laten lezen :shifty:
voor de rest ben ik om de kop op 0 te zetten begonnen met mijn meissie dr prinsessen kamer :inlove: ben nu alles aan het uitzoeken en doen.
:-* :-* :-*
Tjee, jij hebt wel heel veel aan je hoofd zeg! En wat vreemd dat ze je een maand laten wachten op de uitslagen! Dat vind ik best lang eigenlijk.
Helpt de nieuwe dosering medicijnen al een beetje?
Sterkte meis! :hug:
Kantje het gaat best wel goed eigenlijk, klinkt misschien heel stom maar voor mij was het zoân opluchting dat het geen mola zwangerschap was.
We zijn ook alweer druk bezig hoor wil graag dit ei benutten :mrgreen:
@kantjeboord wrote:
@MamaMarianne wrote:ow dames ik verwaarloosd jullie echt he :oops:
:-* :-* :-
Tjee, jij hebt wel heel veel aan je hoofd zeg! En wat vreemd dat ze je een maand laten wachten op de uitslagen! Dat vind ik best lang eigenlijk.
Helpt de nieuwe dosering medicijnen al een beetje?
Sterkte meis! :hug:
We zijn de 14e al 4 maanden aan het wachten op de uitslagen :roll:
Maar dit kwam door het chromosoom onderzoek of bloedstollingsonderzoek⊠en tja het heeft geen prioriteit :?
De nieuwe dosering slaat nu gelukkig wel aan.
en gelukkig werkt iedereen ook onze gemeente goed mee!
heb nu dus 2x per week thuiszorg wat even om de hoek komt kijken en waar ik mee kan praten en koffie drinken (het is dat ze voor werk hier komt anders had ik gewoon beste vriendin kunnen zeggen want durf haar gelukkig alles te vertellen ondanks dat ik dat niet zo snel doet maar de klik was er ook meteen)
en de ha belt zelf elke maand hoe het gaat en of ik nog vragen heb of dingen waar ik tegen aanloop.
Maar hoe is het met je kantjeboord ?
al (veel) last van klachten?
Marielle mijn duimpjes draaien hier voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:
En even antwoorden op je vraag:
Waren jullie trouwens snel zwanger?
Na de eerste 2 mkâs niet 1e was april 06 en 2e mei 07 3e was augustus 08 en nu jan. 09 dus laatste zaten erg kort op elkaar,.
En hebben jullie al meerdere kindjes?
En ja we hebben een mooie prinses :lol: ze is de laatste tijd in de verkleed sfeer (hoeze laat of vroeg :lol:) vandaarâŠ
L.yann is van nov. 05
Kaatje: vaak is het met rust dat je gaat verwerken he :-
Hopelijk heb je toch een beetje kunnen genieten :hug:
Mamamarianne, of ik snel zwanger was na de miskraam⊠tja, dat moet nog uitwijzen⊠miskraam was in november en januari voor t eerst ongesteld en nu nog niet zwanger. Misschien deze maand geluk? Al voel ik me niet zwanger⊠en die ovu-tests wezen ook niet duidelijk een eisprong aan, dus of ik die nou gehad heb is de vraag :think:
Streepje deed helemaal niets, alleen iets donkerder op een gegeven moment dus :think: naja, volgende maand ander merk. Of misschien wil t niet vanwege de stress ofzo?Nu moet ik wel zeggen dat hij gister ( laatste test ) weer ietsie donkerder was dan eergister :think: misschien komt de ovulatie dus nog? ik verzet in ieder geval ff mijn banner en we merken het welâŠ
En we hebben dus al 1 dochtertje, Elise word in augustus 2. een heerlijk meiske die van alles begint te ontdekken. Toen ik van haar zwanger werd, leek alles nog zo makkelijk te gaan :?
ik moet zo aan t werk, dus ga jullie weer verlaten. Spreek jullie snel weer!
groetjes,
Louise
Goeiemorgen
Marian ik was van Luna :vlinder: binnen 4 maand zwanger, Quillan mocht niet eerder ivm ks dus die was ik precies 9 maand na de dood van Luna weer van zwanger.
En dit keer was met mijn nieuwe partner, ik ben gescheiden van Q zijn papa toen ik 12 week zwanger was.
Maar goed ik was nu in februari gestopt met de pil en in maart dus zwanger heel snel dus.
Heb nu geen idee wanneer mijn vruchtbare periode is, dus ik hou mijn slijm maar goed in de gaten daaraan herken ik het meestal wel.
Fijn dat je trouwens zoân lieve thuishulp heb zeg scheelt al heel veel.
:-*
Voor iedereen, gewoon ff een dikke :hug: