Zwanger worden na een MA of MK deel 2

@Marieke_5000 wrote:

Bianca hoe is het gisteren gegaan meis en hoe is het nu met je? :hug:

ben ook benieuwd…

hoop dat je alles een beetje kan verkroppen.

Inderdaad Bianca hoe gaat het met je?? :hug:

@debbert wrote:

sorry had hier even niet meer gekeken ik kom morgen f langs duik nu me bedje in verlies veel stolsels en moet morgen mss een echo maken en mss weer curratage als het nog niet goed schoon is.

ik kom snel bij jullie kletsen en lees ik alles bij,heb me afgemeld bij maartmama’s en ze kletsen alleen over baby’s en zwanger zijn dus heb daar voor mijn gevoel niets meer te zoeken :cry:

tot later lieve meiden en iedereen heel veel sterkte en voor de zwangere onder ons ik duim duim me suf dat alles deze keer goed mag gaan :-*

@bianca&? wrote:

@debbert wrote:

sorry had hier even niet meer gekeken ik kom morgen f langs duik nu me bedje in verlies veel stolsels en moet morgen mss een echo maken en mss weer curratage als het nog niet goed schoon is.

ik kom snel bij jullie kletsen en lees ik alles bij,heb me afgemeld bij maartmama’s en ze kletsen alleen over baby’s en zwanger zijn dus heb daar voor mijn gevoel niets meer te zoeken :cry:

tot later lieve meiden en iedereen heel veel sterkte en voor de zwangere onder ons ik duim duim me suf dat alles deze keer goed mag gaan :-*

:hug: :hug:

Ze belde me net van het ziekenhuis en ze maken zich zorgen omdat ik al zoveel bloed verloren ben ze willen bloed prikken en een echo maken en verder onderzoek om te kijken waar de stolsels vandaan komen dit wordt dus weer een lnag dagje ziekenhuis :cry:

terug uit het ziekenhuis

bloed geprikt en me ijzer gehalte is bijna weer goed,

inwendige echo gehad en het is een zooitje zoals hij zei

ook heeft ie gevoeld aan me baarmoedermond.

ze houden me in de gaten me lichaam mag het zelf doen en hoef geen curretage :dance: moet 13 oktober terug en krijg dan een diagnostische hysteroscopie dan gaan ze via me vagina en me baarmoedermond een kijkoperatie doen om te kijken of alles schoon is is gewoon zonder narcose of verdoving.

voor ons dus voorlopig geen nieuwe zwangerschap :cry:

Probeer het een plek te geven Bianca. Het is in ieder geval fijn dat je niet nog een keer gecurreteerd hoeft te worden.

En het is ook wel belangrijk dat het allemaal goed schoon is, want anders kun je bij een evt volgende zwangerschap alleen maar last van krijgen.

Je lichaam geeft vanzelf weer aan als het er klaar voor is.

Sterkte!! :hug:

@debbert wrote:

Probeer het een plek te geven Bianca. Het is in ieder geval fijn dat je niet nog een keer gecurreteerd hoeft te worden.

En het is ook wel belangrijk dat het allemaal goed schoon is, want anders kun je bij een evt volgende zwangerschap alleen maar last van krijgen.

Je lichaam geeft vanzelf weer aan als het er klaar voor is.

Sterkte!! :hug:

ja maar als het niet schoon is 13 okt moet ik als nog gecurreteert worden dat is de pech

ik heb me erbij neer gelegd dat er voorlopig geen kindje komt en ga genieten van me gezinnetje.

groot gelijk dat je van je gezinnetje gaat genieten! :hug:

Bianca :hug:

==========================================

Paula, ik lees net de update over jullie kanjer :dance: :dance: .

Ik blijf voor jullie :pray: dat er in de binnenschil ook geen afwijkende chromosomen worden gevonden en jullie in maart een gezond kindje krijgen. :-*

@ICL wrote:

Bianca :hug:

==========================================

Paula, ik lees net de update over jullie kanjer :dance: :dance: .

Ik blijf voor jullie :pray: dat er in de binnenschil ook geen afwijkende chromosomen worden gevonden en jullie in maart een gezond kindje krijgen. :-*

Dank je ICL! Wij hopen het ook, alhoewel het wel erg spannend blijft. Want al is er dan geestelijk niets aan de hand, er zijn nog wel lichamelijke handicaps.

Kantje ik :pray: mee. Weet je, ik wil je zo graag eventjes bellen maar ik weet niet of je daar op dit moment op zit te wachten dus heb ik het nog niet gedaan :oops:

Bianca hopelijk doet je lichaam de rest meis :hug:

Maar niet zo netjes dat ze nog weefsel hebben achtergelaten na de curretage.

Ik ga nog lekker even van het mooie weer genieten.

Je mag bellen hoor Marieke, maar ga zo koken en dan weer even slapen, zit in de nachtdienst. Misschien na dinsdag? dan heb ik ook de echo weer gehad.

hier gaat het redelijk vandaag weer veel aan *Noa(h) gedacht maar we gaan door,komt door het bloeden ook dat ik elke keer als ik naar de wc ga of ik iets voel lopen denk ik had nu 14 weken zwanger kunnen zijn :cry:

we doen nu elke avond samen film kijken lekker stokbroodje met wat lekkers eten en extra genieten van Nikki :inlove:

we praten veel en hub wil ook graag een kindje dus als het kan en mag gaan we aan de klus maar niet verplicht.

@kantjeboord wrote:

Je mag bellen hoor Marieke, maar ga zo koken en dan weer even slapen, zit in de nachtdienst. Misschien na dinsdag? dan heb ik ook de echo weer gehad.

ik ga zo hard door met :pray:

en ik zou op kraamvisite komen nou dat doe ik :inlove:

@bianca&? wrote:

hier gaat het redelijk vandaag weer veel aan *Noa(h) gedacht maar we gaan door,komt door het bloeden ook dat ik elke keer als ik naar de wc ga of ik iets voel lopen denk ik had nu 14 weken zwanger kunnen zijn :cry:

we doen nu elke avond samen film kijken lekker stokbroodje met wat lekkers eten en extra genieten van Nikki :inlove:

we praten veel en hub wil ook graag een kindje dus als het kan en mag gaan we aan de klus maar niet verplicht.

Wat fijn dat jullie beiden er zo goed over kunnen praten! Heel belangrijk heb ik hier thuis ook al gemerkt.

Enne, dat doe je goed, samen even lekker een filmpje kijken met wat lekkers erbij. :thumbup:

@bianca&? wrote:

@kantjeboord wrote:

Ja die afspraak staat Bianca! Samen met de andere juli mama’s! :inlove:

@kantjeboord wrote:

@bianca&? wrote:
@kantjeboord wrote:

ja niet allemaal denk ik want hanneke die is dan net zelf bevallen :inlove:

@bianca&? wrote:

@kantjeboord wrote:
@bianca&? wrote:
@kantjeboord wrote:

ja niet allemaal denk ik want hanneke die is dan net zelf bevallen :inlove:

Maakt niet uit, die moet ook komen! :mrgreen:

Hallo,

Hier gisteren weer teruggekomen van vakantie. Nog steeds bloedverlies en krampen maar ja wat moet ik vorige week echo gehad toen was alles goed.

Ik ga morgen toch maar eens weer met de poli bellen. Vanavond nof HAP gebeld maar ze doen niets afwachten wat er gebeurt dus hier.

En kantje wat fijn om te lezen dat het redelijk gaat naar wat ik begrijp.

Ik moet andere dingen nog bijlezen maar dat ga ik morgen doen