Zwanger worden na een MA of MK deel 2

@Getty wrote:

Hallo,

Hier gisteren weer teruggekomen van vakantie. Nog steeds bloedverlies en krampen maar ja wat moet ik vorige week echo gehad toen was alles goed.

Ik ga morgen toch maar eens weer met de poli bellen. Vanavond nof HAP gebeld maar ze doen niets afwachten wat er gebeurt dus hier.

En kantje wat fijn om te lezen dat het redelijk gaat naar wat ik begrijp.

Ik moet andere dingen nog bijlezen maar dat ga ik morgen doen

Getty, welkom terug van vakantie!

Wat naar meid dat je nog steeds bloed verliest en krampen hebt. Komen er ook stolsels mee?

Ik hoop dat je ondanks het bloedverlies toch wat hebt kunnen genieten va je vakantie.

Ik zou maandag gewoon even met de vk bellen hoor, een keer een extra echo lijkt me toch een kleine moeite en jij weet tenminste waar je aan toe bent.

Getty welkom terug :smiley:

Wat balen dat je nog steeds bloedverlies en krampen hebt.

Kan me voorstellen dat je dat niet echt geruster maakt :hug:

Kantje dan doen we woensdagmiddag, schikt jou dat?

Dan is Naatje namelijk niet thuis want het is op dit moment geen pretje om te telefoneren als zij thuis is :?

Vriendlief zit in Ghana nu, komt zaterdag weer terug maar deze ronde bij ons is dus “gemist”. We hebben 1 keer kunnen spelen voor hij wegging maar helaas was dit net voordat mijn ei gelegd zou worden.

Vandaag ongesteld geworden. Wel 1 dag te laat maar goed.

Op naar de volgende ronde, ooit moet het toch raak zijn? :pray:

En verder een dikke :hug: voor iedereen.

:-*

@Marieke_5000 wrote:

Getty welkom terug :smiley:

Wat balen dat je nog steeds bloedverlies en krampen hebt.

Kan me voorstellen dat je dat niet echt geruster maakt :hug:

Kantje dan doen we woensdagmiddag, schikt jou dat?

Dan is Naatje namelijk niet thuis want het is op dit moment geen pretje om te telefoneren als zij thuis is :?

Vriendlief zit in Ghana nu, komt zaterdag weer terug maar deze ronde bij ons is dus “gemist”. We hebben 1 keer kunnen spelen voor hij wegging maar helaas was dit net voordat mijn ei gelegd zou worden.

Vandaag ongesteld geworden. Wel 1 dag te laat maar goed.

Op naar de volgende ronde, ooit moet het toch raak zijn? :pray:

En verder een dikke :hug: voor iedereen.

:-*

Marieke, is prima, ben tot ongeveer 3 uur thuis, daarna moet ik even een dienstauto halen, ben dan rond 4 uur weer terug.

Hai,

Ik heb vandaag gebeld met de poli Gyn en kan woensdagmiddag terecht. Ik moet zeggen dat het nu per dag zoat veranderd wat er zeg maar naar buiten komt. Maar wat me wel opvalt is dat iedereen die ik tegenkom tegen me zegt wat zie je bleek en wat ben je mager en gaat het wel goed??

Pffff

Ik heb Jesse vanmorgen naar mijn moeder gebracht dus ga zo lekker plat.

Getty

Getty fijn dat je woensdag terecht kunt. Nog even volhouden :hug:

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen: ik ben Bente, 28 jaar en helaas zijn bij mij al drie zwangerschappen heel vroeg misgegaan…

Na een jaar rust gaan we er nu weer voor!

@Bente wrote:

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen: ik ben Bente, 28 jaar en helaas zijn bij mij al drie zwangerschappen heel vroeg misgegaan…

bente helaas welkom hier :hug:

3 x mis gegaan je kan hier komen kletsen over alles dus ook waarom het mis is gegaan etc je kan je ei kwijt hier ik ben er ook nog maar net maar ken heel veel van deze lieve meiden al van KOK

@Getty wrote:

Hai,

Ik heb vandaag gebeld met de poli Gyn en kan woensdagmiddag terecht. Ik moet zeggen dat het nu per dag zoat veranderd wat er zeg maar naar buiten komt. Maar wat me wel opvalt is dat iedereen die ik tegenkom tegen me zegt wat zie je bleek en wat ben je mager en gaat het wel goed??

Pffff

Ik heb Jesse vanmorgen naar mijn moeder gebracht dus ga zo lekker plat.

Getty

doe rustig aan en ik ga heel hard voor een goeie echo duimen woensdag :pray:

:hug:

Bente helaas welkom hier.

Bij mij is het “maar” 1 keer misgegaan maar dat heeft er toch best ingehakt, kan me voorstellen dat jullie een rustperiode gehad hebben :hug:

Hopelijk is het snel raak voor jullie en blijft het dan goed gaan :-

Getty fijn dat je woensdag terecht kan hoewel ik me ook voor kan stellen dat dat nog te lang voor je is :hug: Ik bid voor een mooi kloppend hartje woensdag :pray:

Kantje komt goed uit, Naat is van 1 tot 15.15 op de psz :smiley:

Bianca hoe is het met jou? Verlies je nog steeds bloed/stolsels? :hug:

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Ik wist wel dat het deze ronde niet raak zou zijn omdat vriendlief in Ghana zit en daar dus ook tijdens mijn vruchtbare dagen zat maar toch is het weer een teleurstelling als het komt :?

:-

Dankjewel Bianca.

Helaas dat we hier in dit topic kennismaken! :inlove:

Alle drie de zwangerschappen zijn rond 10 weken misgegaan.

Net na de eerste mooie beelden…

Daarna namen de zwangerschapsverschijnselen heel snel af en voelde ik dat het niet goed zat.

Een tweede echo wees uit dat ik gelijk had, er was geen leven meer te zien.

Medisch is er niks mis met mij en mijn partner.

Brute pech tot 3 keer toe!

Ik heb het hier heel moeilijk mee gehad, maar nu heeft alles een plaatsje.

Ik voel mezelf geen moeder nog…ook al heb ik drie sterretjes.

Al heb ik wel het gevoel dat ze nog bij me zijn ergens…

@Bente wrote:

Hallo dames,

Bente welkom hier!

Dramatisch meid dat er al 3 zwangerschappen zijn misgegaan. Heb je al bengels rondlopen of is het bij jullie een kwestie van “lange adem” hebben zoals mijn gyn een keer zei.

Ik ben Kantjeboord, moeder van meisje van 14, jongen van 12, meisje van 10, een engelmeisje van 1 jaar ( 2-7-2008) 3 kleine sterretjes en nu zwanger van een kindje wat mogelijk een chromosoom afwijking heeft en in ieder geval lichamelijke afwijkingen. We zitten nog op verschillende uitslagen te wachten.

@Bente wrote:

Dankjewel Bianca.

Helaas dat we hier in dit topic kennismaken! :inlove:

Alle drie de zwangerschappen zijn rond 10 weken misgegaan.

Net na de eerste mooie beelden…

Daarna namen de zwangerschapsverschijnselen heel snel af en voelde ik dat het niet goed zat.

Een tweede echo wees uit dat ik gelijk had, er was geen leven meer te zien.

Medisch is er niks mis met mij en mijn partner.

Brute pech tot 3 keer toe!

Ik heb het hier heel moeilijk mee gehad, maar nu heeft alles een plaatsje.

Ik voel mezelf geen moeder nog…ook al heb ik drie sterretjes.

Al heb ik wel het gevoel dat ze nog bij me zijn ergens…

Als je Derick mag geloven is dat ook zo Bente!

@Marieke_5000 wrote:

Kantje komt goed uit, Naat is van 1 tot 15.15 op de psz :smiley:

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Ik wist wel dat het deze ronde niet raak zou zijn omdat vriendlief in Ghana zit en daar dus ook tijdens mijn vruchtbare dagen zat maar toch is het weer een teleurstelling als het komt :?

:-*[/b][/color]

Is goed!

Ja, wat jammer dan toch weer ondanks dat je weet dat het komt. Wanneer komt je vriend terug uit Ghana?

Bente, Helaas welkom,

ik ben Marianne mama van een kleine meid l.yann bijna 4.

na de geboorte van l.yann helaas 4 miskramen gehad.

nu zitten we eindelijk in het medische traject, vorige ziekenhuis heeft een 1,5 jaar voor ons weggegooid, nu zitten we in zwolle en hier is dus een wereld van kansen voor ons open gegaan :wink:

mag ik vragen welke onderzoeken jullie allemaal al hebben gehad?

kantje: hoe gaat het met jou en de zwangerschap? kan je het wachten nog een beetje uithouden?

getty: bah wat een spanning heel veel succes meid!

Bianca: ik las een topic van jou geloof ik :think: waarin je reacties kreeg wat absoluut te gek voor woorden is, meid iedereen verwerkt alles op zijn/haar eigen manier en hier mag een ander zich nooit en te nimmer mee bemoeien!

:-* :hug: :-* :hug: :-*

Zaterdagochtend staat hij hier weer voor de deur :dance: :dance:

Kan niet wachten, mis hem echt.

@MamaMarianne wrote:

Bianca: ik las een topic van jou geloof ik :think: waarin je reacties kreeg wat absoluut te gek voor woorden is, meid iedereen verwerkt alles op zijn/haar eigen manier en hier mag een ander zich nooit en te nimmer mee bemoeien!

:-* :hug: :-* :hug: :-*

Hier sluit ik me volledig bij aan!!!

Marianne ik hoop echt dat Zwolle jullie dromen waar kan maken :pray:

Bente ik zal me ook nog even netjes voorstellen, heb ik net niet gedaan :oops:

Ik ben dus Marieke en de mama van Nathalie die in juni 3 jaar geworden is. Op 4 mei (jaja dodenherdenking) kregen wij te horen bij de termijnecho dat ons kindje niet meer leefde. Het hartje was met iets meer dan 8 weken gestopt helaas :frowning:

Gezien mijn leeftijd hebben wij niet gewacht en zijn gelijk weer begonnen toen het mocht om toch dat 2e wondertje te krijgen. We blijven het proberen :wink:

@MamaMarianne wrote:

kantje: hoe gaat het met jou en de zwangerschap? kan je het wachten nog een beetje uithouden?

Ja hoor, het is nog uit te houden, al ben ik wel razend nieuwsgierig of ze morgen weer wat nieuws ontdekken. en of het nog steeds stabiel is of juist verslechterd of verbeterd.

@Marieke_5000 wrote:

Zaterdagochtend staat hij hier weer voor de deur :dance: :dance:

Kan niet wachten, mis hem echt.

Oh, oh, kan je spannende pakje weer uit de kast! :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

@MamaMarianne wrote:

Ja hoor, het is nog uit te houden, al ben ik wel razend nieuwsgierig of ze morgen weer wat nieuws ontdekken. en of het nog steeds stabiel is of juist verslechterd of verbeterd.

heel begrijpelijk....
hoop echt dat het nu toch echt allemaal positief mag blijven,
het is jullie zo gegund!!! :-*

@Marieke_5000 wrote:

Hier sluit ik me volledig bij aan!!!

Marianne ik hoop echt dat Zwolle jullie dromen waar kan maken :pray:

nou de hsg is op 1e zicht niets uit gekomen (over 2 weken definitieve uitslag) dan dus weer 1 ding uitgesloten

en dan een hormoon bloed onderzoek over 1 maandje…

dus we zitten nog wel best vol :slight_smile: