Paula, ik heb je de afgelopen weken gevolgd, maar steeds heb ik niet gereageerd :oops: .
Ik zit met verbazing je laatste update te lezen. Ik snap dat jullie nog steeds er vanuit gaan dat de zwangerschap zal worden afgebroken, maar MENNNN, jullie kleine is wel een vechter!! De afgelopen weken heb ik steeds voor jullie en jullie kleintje gebeden en hopelijk, worden de gebeden verhoord. Ik blijf voor jullie bidden dat de uitslag van de vlokkentest goed zal zijn!!
Heel veel sterkte!
ICL, dat is zonder meer waar, dat dit een klein vechtertje is! Fijn dat je zo aan me denkt en kunt bidden. Ik heb dat nooit geleerd. :-*
Lieve Paula, zo afentoe bestaan wonderen wel degelijk en ik ga zo hard duimen en ja ook bidden net als Ingrid dat er een wonder jullie kant op komt.
Wat een vreselijke onzekerheid.
Meid ik bewonder echt hoe jullie hier mee omgaan, eerst het overlijden van Ninte*, dan de miskramen en nu dit kleine ukje dat inderdaad heel hard aan het knokken is.
Ja als er iemand een wonder mag ontvangen zijn jullie het wel
Jee, ik schaam me diep dat ik zo weinig van me laat horen hierā¦ ook door het verhaal van Paula durfde in het niet zo goedā¦
Jee Paula, wat erg allemaal wat er nu gebeurtā¦ maar aan de andere kant is jullie wondertje wel een vechtertje en misschien, heel misschienā¦ Ik denk in ieder geval aan jullie!
Bianca, wil haast zeggen welkom maar helaas is dat in dit topic tjaā¦ toch wat meer negatief dan postiefā¦ bovendien ben ik zelf ook weinig hier meer, dus misschien kan je meer bijgepraat worden door de rest. Morgen curreterenā¦ Jee dat brengt herinneringen boven van lang geleden. Van een rotgevoel, een onwezenlijk gevoelā¦ Een gevoel dat ik nooit gehoopt en gedacht had te hebben, maar helaas moest het gevoel er wel zijnā¦ Het heeft wat moois teweeg gebracht hier, maar ook veel pijn en verdriet.
heel veel sterkte morgen!
Ik zal later zelf nog ff updaten hoe het hier gaatā¦ wel goed hoor trouwens maar na al dit verdrietige nieuws vind ik dat niet op zān plekā¦
Dit is een fijne club meiden, ik vind ze allemaal lief en ook al is de reden waardoor we elkaar hebben leren kennen zeer verdrietig ben ik toch blij dat ik ze heb leren kennen.
morgen 9.00 en ik zie er tegen op want ben bijna nooit in het ziekenhuis geweest ga ook pas naar de dokter als ik half dood ga.
maar ben wel blij dat ik Noa(h) nog even kan zien en hopelijk een mooie foto nog dat vraag ik wel.
mijn moeder zei dat ze tegen iemand die zij kent hadden gevraagt of als ze het konden zien ze wilde weten wat er mis was met het kindje dat wil ik ook graag hoop dat ze dat kunnen zien en 10 weken is te kort om te zien wat het geslacht is denk ik.
ik wordt heen en weer geslingerd door emotieās maar ben verdoofd en kan ineens niet meer huilen.
voel me dr bijna schuldig door :wall:
als ik een lief berichtje van iemand van kok lees of een gedicht dan is het even huilen maar verder lijkt het alsof ik stoned ben ofzo :think:
heb een mooi doosje gekocht en daar de kaarten in gedaan die we hebben gehad en de echoās en de test
Ik voelde me zelfs schuldig als ik ergens om moest lachen die eerste dagen.
Mij is de curretage meegevallen, nu zat er bij mij wel wat tijd tussen de miskraam en de curretage.
Wij kregen het op 4 mei te horen. Op 8 mei is ons Frumke geboren dmv medicatie. Bij de nacontrole bleek er dus nog weefsel te zitten en daarom die curretage nog. Al die tijd gevloeid, totaal heb ik 5 weken gevloeid, kon geen maandverband meer zien.
Hoe moeilijk ook, probeer je niet te druk te maken.
Ik zou willen dat ik leuker nieuws had , maar vanavond toen ik na het eten naar het toilet ging veegde ik bloed en slijm af. Het maakt me bang. Nu weer steeds krampen.
Verdorie 1 september goede echo gehad dat was al meer dan ik gedroomd had. En we gaan morgen op vakantie. Oh ik weet het niet. Ik kan morgen wel bellen maar kan vast niet morgen al terecht.
Ik hoop dat het blijft zitten maar vrees het ergste weer
Getty Wat een onzekerheidā¦ Ik hoop dat het nog goed zit!
Bianca Ik heb in april een curretage gehad, wij kwamen er met 11 weken achter dat het kindje niet meer leefde. De ingreep op zich is me meegevallen, emotioneel vond ik het wel erg zwaar. Het weefsel/vruchtje wordt meestal opgestuurd voor nader onderzoek, maar helaas komt er eigenlijk nooit een echte reden naar voren waarom het misgegaan is. Rond deze termijn is het vaak een āaanlegfoutā, of soms neemt de placenta de functie van het dooierzakje niet goed over. Dat is eigenlijk niet meer na te gaan. Het geslacht kom je ook niet te weten. Wel moeilijk, want als je meer duidelijkheid hebt, kun je het misschien wat makkelijker een plekje geven. Sterkte voor morgen!
Ik heb gebeld (na nog meer bloed en evenzoveel twijfel) en we konden tussendoor terecht voor een echo.
En alles was goed. We konden het hartje zien kloppen. Dus weer wat gerust gesteld. Voorlopig niet zwemmen, geen sex en rustig aan doen maar goed alles voor een goede afloop!!.
De tassen zijn gepakt. Als Jesse straks wakker wordt dan gaan we.
Ooit jaren geleden, denk 5 jaar ofzo terug , heb ik dit topic geopend , samen met nog wat meiden die net als ik een miskraam hebben gehad en weer heel graag er voor wouden gaan op weg naar een nieuwe zwangerschap.
Regelmatig lees ik nog , en zie jullie verhalen en neem in me op de frustratie en het verdriet , zo heel veel herkenning van julie. De angst en onzekerheid ā¦de hoop en wanhoopā¦
ik wil jullie gewoon even hoi en succes wensen en sterkte ā¦
Jee, ik schaam me diep dat ik zo weinig van me laat horen hierā¦ ook door het verhaal van Paula durfde in het niet zo goedā¦
Jee Paula, wat erg allemaal wat er nu gebeurtā¦ maar aan de andere kant is jullie wondertje wel een vechtertje en misschien, heel misschienā¦ Ik denk in ieder geval aan jullie!
Bianca, wil haast zeggen welkom maar helaas is dat in dit topic tjaā¦ toch wat meer negatief dan postiefā¦ bovendien ben ik zelf ook weinig hier meer, dus misschien kan je meer bijgepraat worden door de rest. Morgen curreterenā¦ Jee dat brengt herinneringen boven van lang geleden. Van een rotgevoel, een onwezenlijk gevoelā¦ Een gevoel dat ik nooit gehoopt en gedacht had te hebben, maar helaas moest het gevoel er wel zijnā¦ Het heeft wat moois teweeg gebracht hier, maar ook veel pijn en verdriet.
heel veel sterkte morgen!
Ik zal later zelf nog ff updaten hoe het hier gaatā¦ wel goed hoor trouwens maar na al dit verdrietige nieuws vind ik dat niet op zān plekā¦
groetjes, Louise
Louise, als je iets leuks te melden hebt moet je dat gewoon doen hoor! Zo is het leven nou eenmaal. leuke dingen afgewisseld met minder leuke dingen. Daar weten we hier in dit topic alles van! Juist daarom gun ik het een ieder hier weer een gezond kindje te krijgen!
Ik zou willen dat ik leuker nieuws had , maar vanavond toen ik na het eten naar het toilet ging veegde ik bloed en slijm af. Het maakt me bang. Nu weer steeds krampen.
Verdorie 1 september goede echo gehad dat was al meer dan ik gedroomd had. En we gaan morgen op vakantie. Oh ik weet het niet. Ik kan morgen wel bellen maar kan vast niet morgen al terecht.
Ik hoop dat het blijft zitten maar vrees het ergste weer
Oh Getty, ga snel verder lezen, hoop zo dat het goed blijft gaan bij je.
Ik heb gebeld (na nog meer bloed en evenzoveel twijfel) en we konden tussendoor terecht voor een echo.
En alles was goed. We konden het hartje zien kloppen. Dus weer wat gerust gesteld. Voorlopig niet zwemmen, geen sex en rustig aan doen maar goed alles voor een goede afloop!!.
De tassen zijn gepakt. Als Jesse straks wakker wordt dan gaan we.
Dan zijn jullie even op de hoogte
Getty
Getty, dat is dan wel weer mooi dat jullie het hartje hebben zien kloppen, hoop dat het bloedverlies nu ook snel ophoud en dat je toch nog een fijne vakantie kan hebben.