Zwanger worden na een MA of MK deel 2

:hug: :hug: :hug:

Hai,

Nou ik heb gisteren een echo gehad en het hartje gehoord. Het is voor nu dus goed. Alleen is het met mijn suiker goed kloten. Ben nu onder strenge controle en moet denk ik volgende week opgenomen worden om mijn bloedsuikers onder controle te krijgen. Ik weet niet waar dat aan ligt. want doe het volgens het boekje zal ik maar zeggen.

Maar daar ben ik nu erg verdrietig over. Ik kan niets veranderen eraan. En steun uit mijn omgeving krijg ik ook niet want die snappen het echt niet hoe het zit met die koolhydraten en prikken en constant meten. :cry: :cry:

Gefeliciteerd met je goede echo! En wat goed dat je het hartje al kon horen.

Jammer van je suikers, maar je moet maar zo denken, als je goed bent ingesteld voel je je ook weer beter en kun je beter genieten van je zwangerschap.

Misschien een idee om eens wat folders over diabetes mee te nemen uit het ziekenhuis en die aan de onwetenden te geven?

Kantje was je nu al naar het zkh geweest of is dat aankomende dinsdag?

@debbert wrote:

Kantje was je nu al naar het zkh geweest of is dat aankomende dinsdag?

Dat was gisteren, heel verhaal, je kunt het hier lezen op blz 4.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78765&postdays=0&postorder=asc&start=45

@kantjeboord wrote:

Misschien een idee om eens wat folders over diabetes mee te nemen uit het ziekenhuis en die aan de onwetenden te geven?

Goed idee!!!

Hoe is het nu met jou dan heb je dat onderzoek nu al gehad. Vervelend weer en ik kan me voorstellen dat bij jullie het acceptatieproces nu al begonnen is. Sterkte he!!!

@Getty wrote:

@kantjeboord wrote:

Goed idee!!!

Hoe is het nu met jou dan heb je dat onderzoek nu al gehad. Vervelend weer en ik kan me voorstellen dat bij jullie het acceptatieproces nu al begonnen is. Sterkte he!!!

Ja onderzoek heb ik gehad, de echo is gelukt, daar hebben we al veel info uit gekregen dat het echt niet goed is, vlokkentest is mislukt. Heb het verhaal her en der al geplaatst, nu even geen puf om het weer opnieuw te vertellen. :oops:

hoeft ook niet kantje, de link doet het goed en daar kunnen we het toch teruglezen.

Jeetje zeg, weet weer niet wat te zeggen. Vind het erg knap hoe je er mee om gaat! Voor jou een dikke :hug:

[quote=“kantjeboord”

Ja onderzoek heb ik gehad, de echo is gelukt, daar hebben we al veel info uit gekregen dat het echt niet goed is, vlokkentest is mislukt. Heb het verhaal her en der al geplaatst, nu even geen puf om het weer opnieuw te vertellen. :oops:[/quote]

Ik zal het her en der wel even lezen hoef je niet weer te doen hoor.

Oh ik zie dat er ergens een link is.

He groetjes Getty

Kantje: ik heb gelezen. En eerlijk heb er geen woorden voor.

Echt niet. Zo sterk als jullie zijn!!

Getty

kantje hoe gaat het met je?

en de rest? nog nieuws?

hier wel vrijdag 18 september hebben we de hsg.

september mogen we nog druk klussen :angel:

en is het dan nog niet raak dan moeten we onze wens in de wacht zetten tot half november.

ivm een bloedonderzoek en niet naar chromosomen etc. want dat heb ik al gehad maar een hormonaal onderzoek…

maar ja er zit weer beweging in de onderzoeken dus mij hoor je niet klagen!

:angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

:-* :-* :-*

Succes met klussen dan en inderdaad is het dan niet raak oke dan moet je wachten maar alles beter dan dat er niets gedaan word zoals in H’berg dus!!!

Getty

ja juist dit geeft ons ook meer hoop dan dat er bij h’berg gebeurde.

@MamaMarianne wrote:

en de rest? nog nieuws?

en is het dan nog niet raak dan moeten we onze wens in de wacht zetten tot half november.

ivm een bloedonderzoek en niet naar chromosomen etc. want dat heb ik al gehad maar een hormonaal onderzoek…

:-* :-* :-*

Heb hier een update staan:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3952498#3952498

Veel succes met je HSG! Je hoort wel eens dat het dan daarna raak is! Veel plezier met klussen igg! :wink:

@kantjeboord wrote:

@MamaMarianne wrote:

en de rest? nog nieuws?

:-* :-* :-

Heb hier een update staan:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3952498#3952498

Veel succes met je HSG! Je hoort wel eens dat het dan daarna raak is! Veel plezier met klussen igg! :wink:

had het gelezen na dat ik het bericht had geplaatst,

wat een verhaal, maar toch nog een klein beetje hoop!

hier blijf ik voor je duimen!!!

:-

Kantjeboord, dat is wel weer wat beter nieuws. Nu afwachten op de uitslag van de test dan. En die krijg je volgende week?

Ik vind het heel knap dat jullie er zo mee om gaan, heel erg knap hoor! :-*

Marianne, fijn dat er schot in zit zeg! Klus ze :wink:

Kantje…ik heb je verhaal gelezen. Meis, wat een rollercoaster. Alsof de rit voor jullie nog niet lang genoeg geweest was.

Durf je nog te hopen op een goede afloop deze keer? Ik wilde daarstraks in je andere topic reageren, maar ik kom gewoon niet verder dan “jeetje…”… En nog eigenlijk niet.

Ik kan me helemaal indenken dat die nuchterheid je er doorheen sleept, maar ik kan me ook voorstellen dat je de grip op die nuchterheid langzaamaan aan het verliezen bent.

Ik wou dat ik je een korte blik in de toekomst kon geven, dat ik iets tastbaars voor je kon betekenen. Als ik iemand die goede voldragen zwangerschap en een prachtbeeb gun, ben jij het wel…

Hier ga ik ook stug door met heel hard duimen en hopen. Sterkte de komende dagen… :hug: :hug: :hug:

@Debke wrote:

Kantje…ik heb je verhaal gelezen. Meis, wat een rollercoaster. Alsof de rit voor jullie nog niet lang genoeg geweest was.

Durf je nog te hopen op een goede afloop deze keer? Ik wilde daarstraks in je andere topic reageren, maar ik kom gewoon niet verder dan “jeetje…”… En nog eigenlijk niet.

Ik kan me helemaal indenken dat die nuchterheid je er doorheen sleept, maar ik kan me ook voorstellen dat je de grip op die nuchterheid langzaamaan aan het verliezen bent.

Ik wou dat ik je een korte blik in de toekomst kon geven, dat ik iets tastbaars voor je kon betekenen. Als ik iemand die goede voldragen zwangerschap en een prachtbeeb gun, ben jij het wel…

Hier ga ik ook stug door met heel hard duimen en hopen. Sterkte de komende dagen… :hug: :hug: :hug:

Debke, om heel eerlijk te zijn; gisteren dacht ik nog, wie weet, maar als ik diep van binnen kijk, weet ik dat dat niet reeél zou zijn. We houden er hier voor 95% rekening mee dat we toch gaan afbreken. 't Zou wel een heel groot wonder zijn anders. En ik weet niet meer of ik nog wel in wonderen geloof.

Paula, ik heb je de afgelopen weken gevolgd, maar steeds heb ik niet gereageerd :oops: .

Ik zit met verbazing je laatste update te lezen. Ik snap dat jullie nog steeds er vanuit gaan dat de zwangerschap zal worden afgebroken, maar MENNNN, jullie kleine is wel een vechter!! De afgelopen weken heb ik steeds voor jullie en jullie kleintje gebeden en hopelijk, worden de gebeden verhoord. :pray: Ik blijf voor jullie bidden dat de uitslag van de vlokkentest goed zal zijn!! :pray: :pray:

Heel veel sterkte!

@kantjeboord wrote:

En ik weet niet meer of ik nog wel in wonderen geloof.

Daar kan ik inkomen geloof ik…Maar als er dan toch wonderen bestaan, laat dit dan zo’n geval zijn alsjeblieft. De spanning die dit met zich meebrengt moet haast ondraaglijk zijn voor jullie en als ik dan bedenk wat jullie allemaal al voor jullie kiezen hebben gekregen de afgelopen tijd…

Hier wordt in ieder geval heel hard aan jullie gedacht en voor jullie geduimd. Als jij niet meer weet of je in wonderen gelooft, proberen wij er wel in te blijven geloven voor je.

:-*