toch nog een echo
gelukkig was alles goed :thumbup: :inlove:
Oh Kantje meid wat ben ik blij dit te horen, komt mijn wens toch nog uit
Dank jullie wel voor de lieve woorden! toen ik vannacht buitenzat heb ik ook een wens gedaan toen ik een vallende ster zag! Jullie weten vast wel wat!
hoop dat de wens uitkomt kantje!!!
ik heb een flauw vermoeden
maar hoop heel hard met je mee dat je wens uit mag komen :-*
Ik heb ook wel een flauw vermoeden wat jouw wens was, waarschijnlijk aardig gelijk aan mijn wens voor jou
Ik had ook nog twee andere wensen gedaan aangezien ik vandeweek het geluk had 3 vallende sterren te zien.
@debbert wrote:
hoop dat de wens uitkomt kantje!!!
@MamaMarianne wrote:
ik heb een flauw vermoeden
maar hoop heel hard met je mee dat je wens uit mag komen :-*
@Marieke_5000 wrote:
Ik heb ook wel een flauw vermoeden wat jouw wens was, waarschijnlijk aardig gelijk aan mijn wens voor jou
Ik had ook nog twee andere wensen gedaan aangezien ik vandeweek het geluk had 3 vallende sterren te zien.
:mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove:
Meiden, heb niet zo’n goed nieuws, de echo was niet goed. Hartje klopte wel goed en kindje was ook goed op groei volgens de termijn maar er werd vocht rondom het hoofdje en de borstkas gezien. Dit wijst hoogst waarschijnlijk op een chromosoom afwijking. volgende week dinsdag ga ik naar het AMC voor een vlokkentest, dan nog 1.5 week wachten en dan hebben we de uitslag. Maar de echoscopiste gaf ons weinig hoop dat dit een goede voldragen zwangerschap gaat worden.
We zijn behoorlijk uit het veld geslagen, had dit niet meer verwacht. Dacht dat we al genoeg op ons bordje hadden gekregen.
Toch was er steeds een stemmetje diep in mij wat zei, pas bij de 5e poging gaat het goed. dit was de 4e poging, snapte al niet waarom het goed bleef gaan…
oh kantje :hug: :hug: :hug: :hug:
een hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje!!!
ow meid, ik kan even geen woorden vinden!
:hug: :hug: :hug:
Kantje Wat vreselijk!!! Heel erg veel sterkte! :hug:
Oh lieve Kantje toch, meid ik weet echt even niet wat te zeggen behalve heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel :hug: :hug:
Oh Kantje toch. Heel veel sterkte. Maar je gevoel dat van bij de 5e gaat het pas goed. En dan toch 2 (of 3 ?) goede echo,s Dan moet je heel wat wegslikken.
Sterkte hoor!!!
Getty
@Getty wrote:
Oh Kantje toch. Heel veel sterkte. Maar je gevoel dat van bij de 5e gaat het pas goed. En dan toch 2 (of 3 ?) goede echo,s Dan moet je heel wat wegslikken.
Sterkte hoor!!!
Getty
Tja, daarom snapte ik ook maar niet dat dit goed bleef gaan.
Nu snap ik het wel.
kantje, weet niet wat te zeggen maar wil je wel een dikke :hug: geven.
Dank je wel Debbert! :-*
Ow kantjeboord, wat erg allemaal :shock:
Een dikke :hug: vanuit hier…
Kantje hoe is het nu met je???
Op zich gaat het wel redelijk. Was overdag druk met mijn werk, dus dan denk ik er niet aan.
Laat het ook allemaal maar op me afkomen dinsdag. druk maken of ongerust maken heeft toch geen zin. We weten al dat het niet goed is. Zitten eigenlijk alweer een stuk in het acceptatieproces lijkt wel.
Alhoewel het echte moment van afbreken wel heel emotioneel gaat worden, dat zondermeer.
:hug: weet even niet wat te zeggen, was zo blij voor jullie!
sterkte!