Hai,
Ik heb gisteren positief getest en dat twee dagen voor mijn nod. Maar nu heb ik eigenlijk wel al twee weken flinke krampen en net op het toilet wat rozige dikke afscheiding weet iemand wat dat betekent?
Ik heb vandaag wel al afspraak met Gyn gemaakt voor 1 september vanwege eerdere ma in maart 2009 en mijn diabetes. Zouden de krampen erbij kunnen horen of?? Ik vind het heel moeilijk om blij te zijn.
Iemand tips voor mij?
Getty
Getty, ik vrees dat het toch afwachten wordt. Of het iets met je DM te maken heeft weet ik niet.
Maar dikke roze afscheiding zou ik ook niet bepaald blij van worden. zo begonnen mijn miskramen. Wat uiteraard niet wil zeggen dat het bij jou dan ook zo moet zijn.
Maar je schrijft dat je al 2 weken buikkrampen hebt, dat zou dan al gelijk na de bevruchting begonnen moeten zijn? :shock:
Wel heel vervelend dat je zo lang moet wachten, maar eerder kunnen ze op een echo toch ook niets zien.
Wil je heel veel sterkte wensen! :hug:
Ja het lijkt erop dat die krampen dan direct na bevruchting zijn begonnen ja ik dacht oh dat komt van komende menstruatie, maar mijn borsten etc deden zeer en andere vage klachten, daarom had ik gisteren getest en de test was positief. Ja voor het zelfde geld heb ik nu weer een miskraam zou kunnen maar ik weet het niet. En dat ik moet afwachten dat weet ik zeker tot ik 6 weken ben (zou zijn) he anders heeft inwendige echo ook geen zin maar pfff wat een onzekerheid. Ik zou haast willen dat ik niet getest had zeg
@Getty wrote:
Ja het lijkt erop dat die krampen dan direct na bevruchting zijn begonnen ja ik dacht oh dat komt van komende menstruatie, maar mijn borsten etc deden zeer en andere vage klachten, daarom had ik gisteren getest en de test was positief. Ja voor het zelfde geld heb ik nu weer een miskraam zou kunnen maar ik weet het niet. En dat ik moet afwachten dat weet ik zeker tot ik 6 weken ben (zou zijn) he anders heeft inwendige echo ook geen zin maar pfff wat een onzekerheid. Ik zou haast willen dat ik niet getest had zeg
Ze kunnen wel met een week of 5 kijken of er een vruchtzakje in je baarmoeder zit en niet bijvoorbeeld in je eileider.
Getty. Heel veel sterkte meid!
Mijn miskramen zijn begonnen altijd met bruine afscheiding, en afnemende zwangerschapsverschijnselen.
Nu ben ik opnieuw zwanger, en heb ik dinsdag een echo (ivm eerdere miskramen).
Maar echt ik ben zo zenuwachtig als de pest, niet normaal.
Kan ook nog niet echt genieten, hopelijk komt dat als ik dinsdag een (hopelijk) goede echo heb gehad!
wordt soms een beetje gek van mezelf :roll:
Dat gek worden herken ik ook wel nu ja!!
Ik vind twee weken wachten nu zo lang maar ja het moet maar.
Wat zwangerschapsverschijnselen betreft en of deze afnemen dat weet ik want zowel bij de zw van Jesse als die van de MA geen klachten of gekke dingen gemerkt. Nu wel wat krampen maar dat kan vanalles zijn.
We zijn dus positief maar wel gematigd
Getty
Kantjeboord wat ontzettend fijn dat de 2e echo goed was. :-*
hoi dames,
lang niet meer echt geweest,
maar het is hier even gekkenwerk.
maar ik kwam jullie even op de hoogte houden,
nou komt ie dan
even gekopieerd van een ander forum :mrgreen:
Doordat ik problemen heb gehad met de gyn. in h’berg over o.a. het gebruik van anti depressiva
ben ik door de ha. doorverwezen naar zwolle.
Toen we daar aankwamen moesten we eerst een intake hebben, dit hebben we in h’berg nooit gehad,
vragen over ziektes in de familie, soa’s en roken, drank en drugs werden o.a. gesteld door de ass. gyn.
na 15 min. was de intake klaar en moesten we wachten op de gyn. zelf
eenmaal bij de gyn (ass. was er ook bij) kwam de vraag, wat h’berg allemaal had gedaan,
want ze hadden nog steeds geen gegevens binnen gekregen over mij.
aangegeven dat volgens h’berg wij alleen maar een chromosoom en bloedstolling onderzoek konden doen,
dit ook omdat we een gezonde dochter hebben.
nou de gyn. dr mond viel even open, het was fijn dat we een gezonde dochter hebben maar dat wil niet zeggen dat je daarom nooit meer problemen kon krijgen, want tijdens een zwangerschap en daarna veranderde er zoveel oa je hormonen en je weerstand en toen noemde daarna een lijst op met welke onderzoeken we nog kunnen doen.
dat mij de mond even open viel, ik was op dat moment erg kwaad en teleurgesteld in h’berg…
Dit ook omdat h’berg deze stappen al veel eerder hadden moeten doen,
Ook vroeg ze hoever patrick en ik wilde gaan, nou ja bijna alles,
gelukkig zegt ze want dan kregen ze ook de kans om ons te helpen…
keek haar aan zo van dusssss, zegt ze tja voor sommigen geld dit niet,
want die willen bijv. absoluut geen bloed prikken, of een scan enz.
na dit gesprek wou de gyn. toch even kijken of de eileiders wel goed/gezond waren.
eerst de linker kant en ze kon de eileider niet goed zien en moest echt zoeken :denken:
dus dan maar eerst rechts deze was goed!
en weer terug naar links, om die eileider goed te zoeken, gyn drukt op de buik en nog niet goed te vinden,
ik werd onderhand wel een beetje angstig want waarom konden ze de eileider niet vinden?
tot dat ze in 1 keer zegt jaaaaaaa, draait zich om naar patrick en zegt, je moet deze dagen goed je best doen!
bleek dat ze hem niet makkelijk kon vinden want mijn eitje stond op springen :lol: :lol: :lol: :dansen: :dansen: :dansen:
als ik volgende maand ongesteld word dan word ik doorverzonden naar de afdeling röntgen voor een HSG.
komt hier niets uit dan gaan we stoppen met het foliumzuur en vit. d en de zwangerschapswens, voor 2/3 maanden.
want dan krijgen we weer een bloedtest maar nu dan op hormoon en nog wat.
komt hier niets uit en nog niet zwanger moeten we weer een afspraak maken om de verdere stappen te ondernemen.
:-*
Tjonge, wat hebben jullie dan een tijd “verknoeid” ( als ik het even zo mag zeggen) in het andere ziekenhuis!
En heel fijn dat ze in dit ziekenhuis zoveel behandelopties voor jullie zien.
Nou, ik zou zeggen, gezellige avond!
@kantjeboord wrote:
Tjonge, wat hebben jullie dan een tijd “verknoeid” ( als ik het even zo mag zeggen) in het andere ziekenhuis!
En heel fijn dat ze in dit ziekenhuis zoveel behandelopties voor jullie zien.
Nou, ik zou zeggen, gezellige avond!
ja zeker veel tijd verknoeid, met dank aan die … gyn.
maar ja blij dat ik daar weg ben :dance: :dance: :dance:
Hoop snel positief bericht te lezen van jou!
Jeetje Marianne dan ben je blij dat je in een ander ziekenhuis terecht bent gekomen zeg!!
Veel succes en sterke met alles.
@Getty wrote:
Jeetje Marianne dan ben je blij dat je in een ander ziekenhuis terecht bent gekomen zeg!!
Veel succes en sterke met alles.
ja echt wel,
en jullie trouwens voorzichtig gefeliciteerd :-*
Ik zal morgen eens goed bijlezen hier, wil dat niet overhaast doen.
Is het een te gevoelig topic voor.
Maar ik wil wel even Kantjeboord heeeeel veel succes morgen wensen bij de termijnecho
kantjeboord succes vandaag :-* :hug:
Ik ben in de bonen want kantje heeft pas volgende week woensdag haar echo :wall: :wall: :wall:
Bijlezen nog niet gelukt.
Leef in de tuin met dit soort dagen
@Marieke_5000 wrote:
Ik zal morgen eens goed bijlezen hier, wil dat niet overhaast doen.
Is het een te gevoelig topic voor.
Maar ik wil wel even Kantjeboord heeeeel veel succes morgen wensen bij de termijnecho
Meiden de echo is volgende week!!
Maar toch heb ik straks weer één, bij mijn huisarts. voel met de dag de kwaaltjes afnemen en heb er totaal geen vertrouwen meer in. Denk dat het weer mis is. om 4 uur weet ik meer.
Ach meid nee toch :hug:
Ik zal een kaars voor je branden om 4 uur en heel hard hopen dat jullie kleintje het heel goed doet :kaars:
Meiden, ben voor niets ongerust geweest! :dance: We zagen het hartje kloppen en ukkie bewegen! :inlove:
het was wel wat moeilijker te zien doordat hij een abdominale echo deed, maar we konden het wel zien.
Hij zei ook, als je weer eens tussendoor wilt komen spieken zie ik je wel op het spreekuur! Hij snapt heel goed wat een spanning dit voor ons meebrengt. Gelukkig heb ik zo’n fijne huisarts! :thumbup:
kantjeboord, wat een geweldig nieuws en wat fijn van je huisarts!!