Hoi Kaatje, ik hoop ook voor je dat je snel mag stoppen met de pil. Nu weer naar de clearasil grijpen is ook zo wat he? En wat kunnen hormonen toch rare dingen met je doen.
De dag van Ninte* was mooi. als je hier kijkt zie je wat we gedaan hebben. ( met foto’s) http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3808799#3808799
BLz 34.
Kantje wat een warm gezin zijn jullie. En dat grafje, zo liefdevol met al die bloemen, verjaardagkaarten en slingers. Echt een heel mooi gebaar die wensballonnen en dat kaarsje van 1 jaar. Maar natuurlijk hadden jullie Ninte veel liever echt bij jullie gehad :hug:
Dank je! Ja natuurlijk, maar ja, als dat niet kan probeer je er maar het beste van te maken. We doen gewoon wat voor ons goed voelt, soms heb ik een idee, soms de kinderen. Mijn man vind het allemaal meest al wel goed.
Wat is het stil hier :roll: Al op vakantie of gewoon niks te vertellen?
Aan dat laatste maak me schuldig Vanochtend weer bij de gyn geweest. De cyste is weg en de pil mag de prullebak in. Als we willen mogen we er weer voor gaan :inlove:
Misschien best fout, maar dit nieuws willlen we nog niet vertellen aan fam en vrienden…gewoon om gezeur van ben je nog niet zwanger etc te voorkomen.
Natuurlijk willen we weer snel zwanger zijn, maar de angst voor nog een mk/ma is groot. Een jaar geleden raakte ik voor de eerste keer zwanger
Ik heb besloten er niet meteen als een dolle stier weer voor te gaan :lol: We gaan eerst maar eens genieten van een heerlijke vakantie eind augustus…wie weet komen we dan zwanger terug
Hoe gaat het hier verder met iedereen???
vind het hier ook vrij stil… iedereen druk bezig met vakantie e.d.?
hier gebeurt er veel… Met de baby gaat alles zover ik weet goed, over 3 weken 20 weken echo, spannend…
Hier even een update van mij, hier gaat het goed! :dance:
We hebben afgelopen donderdag een goede echo gehad met een flink kloppend hartje! :inlove:
Morgen gaan we op vakantie naar Oostenrijk voor een week, de woensdag erna mag ik alweer voor een echo komen. Dan ben ik 8w4d. Kijken of ons ukkie het nog steeds zo goed doet!
Vorige keer was het hartje gestopt bij de 2e echo, maar toen was de eerste echo ook al niet goed, liep een week achter en een heeeel zwak kloppend hartje. Deze was mooi volgens de termijn.
He kantjeboord, ik had helemaal niet meegekregen dat je weer zwanger bent. Wat super zeg!!! Gefeliciteerd. En ook al een goede echo gehad :dance:
Fijne vakantie! Daarna weer een keertje spieken
Kantjeboord wat fijn!!! Geniet maar lekker van je vakantie!!
Louise, jij gaat ook hard zeg! Alweer 16 weken, wat vliegt de tijd!
Hoe gaat het met de rest van de meiden??
Ik zwaai ook nog eens een keertje! Hier gaat het goed. Zit in spanning nu…zie banner.
En nu dus niet meer…BOEM! Weer met twee beentje op de grond…
Better luck next time dan maar.
@Debke wrote:
En nu dus niet meer…BOEM! Weer met twee beentje op de grond…
Better luck next time dan maar.
He meid, wat jammer nu weer! :hug:
't is toch steeds weer opladen om weer moed te krijgen voor de volgende keer he?
Breek even in
Kantje boord gefelciteerd met je zwangerschap en wat ontzettend fijn dat je nu een goede echo hebt gehad. Je hebt me enorm gesteund na mijn mk en ik :oops: me best dat ik niemand er naar meer heb gevolgd.
Breek uit
@Sproetje wrote:
He kantjeboord, ik had helemaal niet meegekregen dat je weer zwanger bent. Wat super zeg!!! Gefeliciteerd. En ook al een goede echo gehad :dance:
Fijne vakantie! Daarna weer een keertje spieken
Ik had dat ook niet meegekregen. Gefeliciteerd. Fijn dat je eerste echo goed was. Geniet nu van de vakantie.
Groetjes Getty
ook ik wil kantjeboord ff enorm FELICITEREN :dance:
Je verdient het meis!!! Gefeliciteerd!!
liefs, Louise
@welkom wrote:
Breek even in
Kantje boord gefelciteerd met je zwangerschap en wat ontzettend fijn dat je nu een goede echo hebt gehad. Je hebt me enorm gesteund na mijn mk en ik :oops: me best dat ik niemand er naar meer heb gevolgd.
Breek uit
Geeft toch niet, zie dat je ook weer zwanger bent! :thumbup: Weet niet meer of ik je al gefeliciteerd heb, maar bij deze! :dance:
2e echo was ook goed meiden. Vanmorgen gehad na gisteren van vakantie te zijn terug gekomen. Had nl tot 2 keer toe bruinverlies in de vakantie. was er al van overtuigd dat het weer mis was. Kon het gelukkig wel opzei zetten en toch genieten van de vakantie. gelukkig maar, want vanmorgen zagen we opnieuw een goed kloppend hartje en overeenkomstig met de termijn! We zijn nog niet uit de gevarenzone, maar krijg er steeds meer een goed gevoel over.
Wat heerlijk meis! Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, zodat je langzaam aan toch steeds weer een beetje meer vertrouwen in de goede afloop gaat krijgen (alhoewel me dat, zeker in jouw geval, wel erg “lastig” lijkt… :hug: ).
Hier gaat het goed hoor! Teleurstelling is allang weer voorbij. De volgende ronde is van start. Over 2 daagjes lekker op vakantie. Wie weet nemen we wel wat extra “bagage” mee terug!
@kantjeboord wrote:
2e echo was ook goed meiden. Vanmorgen gehad na gisteren van vakantie te zijn terug gekomen. Had nl tot 2 keer toe bruinverlies in de vakantie. was er al van overtuigd dat het weer mis was. Kon het gelukkig wel opzei zetten en toch genieten van de vakantie. gelukkig maar, want vanmorgen zagen we opnieuw een goed kloppend hartje en overeenkomstig met de termijn! We zijn nog niet uit de gevarenzone, maar krijg er steeds meer een goed gevoel over.
hej Kantje!!!
ik kom je ook even feliciteren!! WAT GOED!!!
heel veel geluk
liefs, Jay
Wat goed Kantjeboord, dat de 2e echo ook goed was.
Op naar nog meer goede echo’s :thumbup:.
@Debke wrote:
Wat heerlijk meis! Hopelijk vliegen de komende weken voorbij, zodat je langzaam aan toch steeds weer een beetje meer vertrouwen in de goede afloop gaat krijgen (alhoewel me dat, zeker in jouw geval, wel erg “lastig” lijkt… :hug: ).
Hier gaat het goed hoor! Teleurstelling is allang weer voorbij. De volgende ronde is van start. Over 2 daagjes lekker op vakantie. Wie weet nemen we wel wat extra “bagage” mee terug!
Ik hoop het voor je Debke!