JayDee mijn gyn vertelde me dat ik binnen 6 weken na de curretage weer ongesteld zou worden.
Ik zit dus ook te wachten wanneer dat gaat worden en hoe het dan is.
Het mag van mij wel even wegblijven eerlijk gezegd, heb na de MA bijna 4 weken achtereen gevloeid en kan geen maandverband meer zien.
Ik had afgelopen weekend wel wat hele kleine steekjes ter hoogte van mijn eileiders :think:
hey meiden,
sorry dak jullie een beetje heb verwaarloost! :oops:
voor iedereen die het kan gebruiken eerst een dikke :hug: :hug:
want las wat van operaties en zo.
Hier ging het de laatste tijd met ups en downs denk dat het van de stress komt over de uitslag, waar we 4/5 maanden op moesten wachten!
maar als het goed is weten we rond 12 uur hoe of wat
ik ga ook weer even mijn honden uitlaten en even met sloffe doek door het huis, en dan richting het ziekenhuis!
:-* :-* :-*
Hallo, meld me ook maar weer eens een keer :lol:
MamaMarianne Ik hoop dat je vanmiddag de uitslag krijgt en dat deze natuurlijk positief is. Hopelijk geeft het je wat meer rust. Denk dat ik tegen die tijd ook wel wat gestresst zal zijn. Nog een mk/ma wil je niet meer meemaken. Sterkte meid :hug:
MariekeMisschien waren die steekjes een teken dat er een eitje gesprongen is?
JayDee kan je geen antwoord geven op je vraag. Bij mij is de ma opgewekt met medicijnen. Zoals de meeste hier aangeven was mijn eerste ongi na de ma ook anders (korter en heftiger)…pas na 3 cyclussen werd het wat regelmatiger en de ongi normaler.
Ga je iets leuks doen dit weekend (omdat je van dit weekend wil genieten)?
Louise hoe gaat het nu met je? Durf en kun je weer genieten.
En hoe gaat het met de rest? Allemaal een dikke :hug:
Marieke kan me voorstellen dat je effies rust wilt qua verbandjes…
kaatje, we gaan een weekendje naar Duitsland met z’n tweetjes.
even lekker de boel de boel laten en m’n zusje past op J.ens.
er zit een sauna gebeuren en turks stoombad enzo bij dus zit dan niet echt op mega maandverbanden te wachten…
had vanmorgen wel wat afveegbloed maar nu daarna nog niet weer…
:-*
hoop voor je dat je ongi dan ff een weekendje op zich laat wachten in ieder geval
Hier gaat ie wel goed… echt genieten, tja, lukt nog niet echt. Geen bloed meer gehad hoor na de vorige keer en dat is dus nu al 2 weken geleden en de echo van afgelopen woensdag was goed met 7+5. Was dolgelukkig maar ja… er kan nog steeds van alles fout gaan he :? Heb het nu wel rondverteld al, begin ook al dikker te worden en sommige zwangerschapsverschijnselen ( misselijkheid :sick: ) moeten toch te verklaren zijn zeg maar he?
Heb er verder wel een goed gevoel over, maar zou dolblij zijn als de 12 weken om zijn. donderdag over 2 weken weer een echo en dan ben ik al een stuk zekerder voor mezelf denk ik met 11 weken. Maar ja, er kan van alles op elk moment fout gaan en om nu overal over na te gaan denken, heb ik helemaal geen fijne zwangerschap denk ik :?
@Marieke_5000 wrote:
JayDee mijn gyn vertelde me dat ik binnen 6 weken na de curretage weer ongesteld zou worden.
Ik zit dus ook te wachten wanneer dat gaat worden en hoe het dan is.
Het mag van mij wel even wegblijven eerlijk gezegd, heb na de MA bijna 4 weken achtereen gevloeid en kan geen maandverband meer zien.
Ik had afgelopen weekend wel wat hele kleine steekjes ter hoogte van mijn eileiders :think:
Nou Marieke, dat kan ik me heel goed voorstellen dat jij voorlopig geen maandverband meer kan zien. Menn, wat heb jij er toch een nasleep van gehad he? :hug:
Hoe gaat het nu met je? Krijg je al wat meer energie terug? anders misschien een idee om een tijdje floradix te gaan gebruiken?
@MamaMarianne wrote:
hey meiden,
sorry dak jullie een beetje heb verwaarloost! :oops:
voor iedereen die het kan gebruiken eerst een dikke :hug: :hug:
want las wat van operaties en zo.
Hier ging het de laatste tijd met ups en downs denk dat het van de stress komt over de uitslag, waar we 4/5 maanden op moesten wachten!
maar als het goed is weten we rond 12 uur hoe of wat
ik ga ook weer even mijn honden uitlaten en even met sloffe doek door het huis, en dan richting het ziekenhuis!
:-* :-* :-*
Oh meid, spannend, je zal het nu al wel weten, kom straks nog even terug om te kijken. :hug:
Marianne weet je al wat?
Kantjeboord het gaat meis, lichamelijk ben ik aardig opgeknapt alleen dus nog wel heel moe, misschien inderdaad maar eens aan de floradix.
Wanneer moet je werken de komende week? Ik zou nog eens aan die tamtam hangen he?
Louise fijn dat je er zelf toch een goed gevoel over hebt meis, maar ik kan me zo goed indenken dat het toch moeilijk is allemaal.
Ik denk dat ik dat ook zou hebben hoor als ik eventueel weer zwanger mag raken. De eerste tijd zal dan zeker niet meer zo onbezorgd zijn.
JayDee lekker genieten van jullie weekendje weg meis, je hebt het verdiend!!!
En ben helemaal niet jaloers :liar:
Kaatje geen idee of het een eisprong geweest zou zijn die steekjes, kan dat wel zo vroeg na een curretage :think:
Vickey hoe gaat het nu met jou?
Dikke :hug: voor jullie allemaal.
:-*
even ego moet ook nog even een ellendig lange mail sturen over mijn oma :oops:
Er is niets gevonden in opzichten van DNA, Chromosoom en bloedstolling.
Wel moet ik binnen nu en 6 maanden stoppen met de anti-depressiva
Evt, medicaties qua duphaston wou hij niet aan beginnen omdat het niet zeker was of daar nadelen aan zitten zoals oa. des.
Dus weinig wijzer geworden.
We hebben nu dus wel groen licht,
en mocht er een 2e opkomst zijn moet ik meteen na de zw.test een afspraak maken en elke week voor controle komen,
@Marieke_5000 wrote:
Kantjeboord het gaat meis, lichamelijk ben ik aardig opgeknapt alleen dus nog wel heel moe, misschien inderdaad maar eens aan de floradix.
Wanneer moet je werken de komende week? Ik zou nog eens aan die tamtam hangen he?
Morgen ben ik vrij, donderdag en vrijdagmorgen. ben alleen niet steeds thuis. Probeer maar.
@MamaMarianne wrote:
even ego moet ook nog even een ellendig lange mail sturen over mijn oma :oops:
Evt, medicaties qua duphaston wou hij niet aan beginnen omdat het niet zeker was of daar nadelen aan zitten zoals oa. des.
en mocht er een 2e opkomst zijn moet ik meteen na de zw.test een afspraak maken en elke week voor controle komen,
Maar dan is het toch wel fijn om te weten dat het niet iets genetisch is?
En reken maar dat je nu goed in de gaten gehouden wordt als je weer zwanger raakt hoor!
@kantjeboord wrote:
@MamaMarianne wrote:even ego moet ook nog even een ellendig lange mail sturen over mijn oma :oops:
Maar dan is het toch wel fijn om te weten dat het niet iets genetisch is?
En reken maar dat je nu goed in de gaten gehouden wordt als je weer zwanger raakt hoor!
Zeker fijn om dat te weten,
en ja best wel pittig de eerst 13/14 weken elke week controle plus echo :shock:
Kantje ik zal het gewoon proberen
Spannend, een date :mrgreen:
Marianne inderdaad positief dat ze genetisch niks hebben kunnen vinden en dat jullie groen licht hebben gekregen.
Het is pittig ja de eerste 13/14 weken elke week controle plus echo maar ook wel geruststellend lijkt mij. En om elke week even naar je kleintje te mogen gluren is helemaal niet zo erg toch?
Hopelijk krijgen we heel snel ander positief nieuws van je te horen
Hey ladies,
Hoe gaat het hier? Even updaten hoor, want kon ons al bijna niet meer vinden :lol:
Ik snap er helemaal niks meer van…ben zojuist ongi geworden. Percies 28 dgn na de mk. Toch een eisprong aan de andere kant gehad? Of is die cyste verdwenen? Volgens de gyn kon ik alleen maar ongi worden als er een eisprong zou zijn geweest aan de andere kant, maar de kans was klein :think: Het is in ieder geval zeker dat mijn hormonen weer goed op hol zijn…dinsdag weten we meer
@Marianne fijn dat de uitslag positief was. Hopelijk ben je snel zwanger. Het lijkt best pittig om dan iedere wk een echo te maken, maar het zal je wel geruststellen, denk ik. Als er wkn tussen zitten vraag je misschien toch af of het wel goed zou zijn/gaan.
@Marieke hoe gaat het nu? Je had wat steekjes bij je eileider?
@Kantje en Marieke: lekker gedated?
@Louise: hoe gaat het? Wanneer mag je weer voor een echo?
@JayDee: lekker genoten van je weekendje Duitsland?
Ik had gehoopt op zonnig weer vandaag, maar het regent nog steeds. We gaan maar naar de bios en als het daarna mooi, lekker een terrasje pikken . Dikke :hug: voor iedereen.
@kaatje1 wrote:
@JayDee: lekker genoten van je weekendje Duitsland?
.
weekendje was heel gezellig met z’n tweetjes maar…
was dus vrijdag wel ongesteld geworden en… de masages in het hotel waren al volgeboekt dus dat zat er ook niet in.
en bij thuiskomst was J.ens nog steeds ziek… maar goed dat was hij ook al toen we weg gingen.
maar hij had zo’n aardbeientong dus was even naar de huisartsenpost geweest.
maar dat was het niet. hij heeft gewoon een virus te pakken. allemaal niet zo erg… 3 zetpillen per dag en dan moet het over gaan…
maar verder was het wel heerlijk om er samen tussen uit te zijn
@kaatje1 wrote:
Hey ladies,
Hoe gaat het hier? Even updaten hoor, want kon ons al bijna niet meer vinden :lol:
Ja, was ook al aan het zoeken, bedankt voor het posten!
Ik snap er helemaal niks meer van…ben zojuist ongi geworden. Percies 28 dgn na de mk. Toch een eisprong aan de andere kant gehad? Of is die cyste verdwenen? Volgens de gyn kon ik alleen maar ongi worden als er een eisprong zou zijn geweest aan de andere kant, maar de kans was klein :think: Het is in ieder geval zeker dat mijn hormonen weer goed op hol zijn…dinsdag weten we meer
Dat zou mooi zijn als de andere kant het overneemt, dat hoor je wel vaker. Maar volgens mij kan je ook ongesteld worden zonder ovulatie. maar dan is het denk ik niet zo mooi regelmatig als nu bij jou!
@Kantje en Marieke: lekker gedated?
Nee, dat is er nog niet van gekomen. Heb ook veel gewerkt deze week.
Ik had gehoopt op zonnig weer vandaag, maar het regent nog steeds. We gaan maar naar de bios en als het daarna mooi, lekker een terrasje pikken . Dikke :hug: voor iedereen.
Hoe vreemd kan Nederland zijn! Hier een paar spetjes tegen 11 uur, daarna hele dag zon!
Ben hier zaterdag ongesteld geworden. En echt mega! de nachtverbanden houden het maar net. ook best wel stolsels er bij. Heel irritant als je moet werken. Bij iedere keer dat je wat tilt of kracht zet voel je een guts lopen. :sick: :wall:
Nou ja, zie het nog maar als een flinke schoonmaak van mijn lijf.
Wel vrijdag een megadip gehad, heb toch lopen janken! Begon al op de begraafplaats, daarna mannetje gebeld op zijn werk. en moest nog naar mijn eigen werk. Zaterdag begreep ik het, ongesteld!
Kantje :hug:
hier is het echt minimaal. het is nu ook weer over.
weet dus niet of dit wel en echie was… 2 1/2e dag vloeien…
nou ja, we wachten het wel af…
Gatsie Kantje dat je zo’n rotdag hebt gehad…dus het was de naderende ongi. De meeste hier hebben na een mk een korte en heftige ongi gehad…deze keer valt het bij mij mee. Of dat nu komt door die cyste of dat ik minder lang zwanger was :think:
Jaydee, fijn dat je toch nog genieten hebt van je weekendje. Kan me best voorstellen dat het balen is dat je dan ongi bent/wordt…je verheugt je toch op een weekendje met z’n 2 na afgelopen tijd. Tja die vrouwelijke hormoontjes zijn eigenwijs en niet te polsen :lol:
Ga me hier maar eens mentaal voorbereiden op morgen. Hoop jullie morgen het goede nieuws te kunnen brengen dat de operatie niet doorgaat ivm dat de cyste weg is Dat ik ongi ben geworden, is volgens mij al een goed teken…kan er op internet niet veel over vinden, maar afwachten tot morgen. Heb ook maar niet meer gebeld dat ik ongi ben geworden…dadelijk was het een reden om de echo af te blazen.
Kaatje ik duim heel hard met je mee
Hier nog geen teken van ongi, wel van het weekend een raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet echt omschrijven.
Als het komt ben ik benieuwd hoe het bij mij dan is, de ongi dan.
Oh Kantje toch, en het is al zo’n moeilijke tijd voor je en dan ook nog zo’n last van je ongihormonen :hug: