Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Toch nog ff hier ook melden …

Echo gehad en we hebben toch een knipperlichtje gezien :cry: :inlove:

Heb liggen huilen daar van geluk, echt waar. Het is natuurlijk nog steeds spannend, maar na een echo met kloppend hartje schijnt het risico van een MK wel wat af te nemen en… het bloedverlies had dus niets te betekenen. Ze kon er ook niet van terugvinden meer.

Ik ben zo moe… vannacht geen oog dichtgedaan… ga zo ff op bed liggen.

groetjes, Louise

Oh Louise wat heerlijk meis, ik ben zo blij voor jullie :inlove: :-*

En nu lekker even koese, even de stress en spanning wegslapen!!!

Gefeliciteerd!!

Mlk Fijn dat alles goed is! :clap:

Louise wat een goed nieuws. Gefeliciteerd meid en wat een opluchting…geniet er lekker van meid :-*

@mlk1982 wrote:

Toch nog ff hier ook melden …

Echo gehad en we hebben toch een knipperlichtje gezien :cry: :inlove:

Heb liggen huilen daar van geluk, echt waar. Het is natuurlijk nog steeds spannend, maar na een echo met kloppend hartje schijnt het risico van een MK wel wat af te nemen en… het bloedverlies had dus niets te betekenen. Ze kon er ook niet van terugvinden meer.

Ik ben zo moe… vannacht geen oog dichtgedaan… ga zo ff op bed liggen.

groetjes, Louise

Oh Louise, wat heerlijk en fantastisch dat jullie een mooi knipperlichtje hebben gezien! :dance: He, heb ik niet voor niets zitten duimen voor je!

Hai ik ben weer thuis lig lekker in mijn bedje met de lap zaliggggggggggggg.

Word goed voor me gezorgd wat wil je nog meer.

Operatie goed gegaan potje vol steentjes groot mega groot en klein van alle soorten voorzien.

De napijn valt me vies tegen moet ik zeggen, en ik heb last van de lucht die in mijn buik is gespoten stijgt naar mijn schouders toe en is zeer pijnlijk maar goed ik ben weer thuis.

Liefs Jel

He Lousie wat een super nieuws nu op naar de negen maanden.

Marielle fijn dat je weer thuis bent en het is je dus meegevallen begrijp ik.

Nu jezelf lekker laten vertroetelen, dan ben je er zo weer bovenop :-*

Heb je toevallig een spierpijngevoel door je bovenlichaam?

Ik vloei niet meer, eindelijk :dance: en gisteravond hebben we dus lekker even geknuffeld :oops:

Gevoel van een trekker die over mijn buik is gereden :mrgreen:

Dat komt dus wel overeen met het gevoel wat ik na de curretage had, voelde me toen door een vrachtwagen overreden :mrgreen:

@marielle wrote:

Hai ik ben weer thuis lig lekker in mijn bedje met de lap zaliggggggggggggg.

Word goed voor me gezorgd wat wil je nog meer.

Operatie goed gegaan potje vol steentjes groot mega groot en klein van alle soorten voorzien.

De napijn valt me vies tegen moet ik zeggen, en ik heb last van de lucht die in mijn buik is gespoten stijgt naar mijn schouders toe en is zeer pijnlijk maar goed ik ben weer thuis.

Liefs Jel

He Lousie wat een super nieuws nu op naar de negen maanden.

He Marielle, fijn dat je er weer bent. Ja wat kan dat koolzuurgas pijn doen he? wordt vanzelf in je lijf opgenomen maar is niet fijn nee.

zo, een pot vol? Kan je er straks mee gaan knikkeren! :smiley:

Hoop dat je verder snel herstelt. Laat je maar lekker verwennen. doen de mannen ook als ze ziek zijn hoor. :wink:

Hey Marielle, wat fijn dat je weer thuis bent. Rust lekker uit en hopelijk verdwijnt de pijn snel.

Vandaag dus weer bij de gyn geweest. Had gehoopt dat die cyste gesprongen was, maar helaas. De cyste was alleen maar gegroeid. De vorige keer was deze met vocht en een beetje bloed gevuld, waardoor ze dacht dat het een cyste was die de eisprong bemoeilijkte. Nu blijkt de cyste met bloed en talk gevuld te zijn :?

Deze cystes verdwijnen waarschijnlijk niet vanzelf. Voor 17 juni staat een operatie gepland om deze te verwijderen. Een dag ervoor wordt nog een echo gemaakt om te zien of de cyste toch is verschrompeld of gesprongen. Dan is de operatie niet nodig :pray: :pray:

Het houd dus nog niet op :wall: …denk je alles gehad te hebben na die mk.

Och jee Kaatje, wat een domper! Snap dat je niet op een operatie zit te wachten, maar aan de andere kant, zonder die cyste kan je weer verder, nu niet omdat het waarschijnlijk je eisprong belemmert.

he meid, help je hopen dat 'ie voor die tijd toch nog vanzelf op wil lossen of verschrompelen. :hug:

hej meiden,

ik schrijf hier niet zo veel. lees wel een boel mee.

maar beperk me vanaf nu nog tot de maandmama’s van m’n zoontje omdat ik er verder niet te veel mee bezig wil zijn.

maar had toch wel een vraag en tja, helaas zijn jullie de ervaringsdeskundigen hier in.

hoe lang na een curretage wordt je gemiddeld weer ongesteld?

ik ben 11 mei gecurreteerd, daarna ook niks meer gevloeid.

we gaan aankomend weekend een weekendje weg naar zo’n sauna gebeuren en nou ben ik bang dat ik net nu ongesteld ga worden.

wil aan de ene kant wel graag ongesteld worden want daarna hebben we voor onszelf weer groen licht maar toch…

en… ben je dan juist heel erg ongesteld of minder als normaal of gewoon??

liefs,

@Marieke_5000 wrote:

Ik vloei niet meer, eindelijk :dance: en gisteravond hebben we dus lekker even geknuffeld :oops:

enne… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-*

@JayDee wrote:

hej meiden,

maar beperk me vanaf nu nog tot de maandmama’s van m’n zoontje omdat ik er verder niet te veel mee bezig wil zijn.

maar had toch wel een vraag en tja, helaas zijn jullie de ervaringsdeskundigen hier in.

we gaan aankomend weekend een weekendje weg naar zo’n sauna gebeuren en nou ben ik bang dat ik net nu ongesteld ga worden.

wil aan de ene kant wel graag ongesteld worden want daarna hebben we voor onszelf weer groen licht maar toch…

liefs,

Mijn gyn zei 4 tot 6 weken. Was dan wel niet na een curettage, maar tijd is wel hetzelfde.

@JayDee wrote:

@Marieke_5000 wrote:

enne… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hee, dit bericht heb ik over het hoofd gezien. Eindelijk dan Marieke! :inlove:

Hey allemaal,

jullie schrijven veel zeg :wink: bedankt voor de welkoms in elk geval.

Donderdag weer bloed laten trekken en waarde stond op 3, dus volgende week weer bloed… en hopen dat het 0 is, dan mag het weer :wink:

Jaydee, curretage heb ik nooit gehad… dus weet het antwoord niet… hoop da het niet dat weekend is!

Kaatje, dat is nog een negatief ding erbij… hopelijk is het toch kleiner geworden tegen dan… en het is zoals kantjeboord zegt, daarna is het beter… maar toch :hug:

Mlk1982, super nieuws! :thumbup: , een hoop minder stress! geniet er maar van!

tot later

Vicky

@JayDee wrote:

hej meiden,

liefs,

Bij mij was het stipt 4 weken na de currentage,

ik was de eerste 2 keer erger ongesteld dan normaal en daarna zoals altijd :slight_smile:

Ongi kwam bij mij echt laat, 5,5 week na Curretage. Wel een beetje vreemde ongi, was eerste dag wel redelijk veel en daarna stelde het niet zo heel veel voor, geloof dat ik 2-3 dagen echt bloed heb gehad en de laatste dag bruinige prut… :?

sterkte ermee :hug:

dank jullie wel

ben nog niet ongi, had het een beetje wel verwacht want heb wel steken in m’n zij enzo.

wacht het maar af.

hopelijk kan ik lekker genieten dit weekend.

stom eigenlijk. ik wil graag ongesteld worden want dan kunnen we verder maar dan toch dit weekend eve niet.

beetje dubbel.