voeg ff een pic van de test toe…
Hoop dat ik vandaag nog wat voor van de VK-praktijk. het echocentrum is alleen in de ochtend open, maar lijkt me dat er voor dit soort dingen toch wel een speciale lijn hebt ofzo… :think:
De test is trouwens inderdaad niet gedaan met ochtendurine, da’s waar… Maar dat deed ik bij de tests na de MA ook niet en toch waren die veel duidelijker. Ik zie trouwens dat de foto wel heel licht is hoor het streepje. In het echt is hij wel iets duidelijker, je ziet het rechterstreepje echt zonder moeite. Alleen is het kleurverschil zo aanwezig…
Tja weet je, ik heb ondertussen geleerd dat een positieve zwangerschapstest ook niets zegt. Ja, dat er HCG in je lijf zit. Dat kan komen omdat je gewoon een goede zwangerschap hebt, maar ook dat het net mis is gegaan. dan is het nog niet gelijk verdwenen.
Ik zou je graag een hoopvol antwoord willen geven, maar dat kan ik niet, niet zo min als de andere meiden hier, hoop idd voor je dat je snel terecht kunt bij je vk. anders zometeen nog een keer bellen hoor! Zal je net zien dat ze je vergeten. :hug:
stom, net de verkeerde test toegestuurd :? Heb idd ook geleerd van de MA dat een positieve test niets zegt, maar ja…het zegt in ieder geval wel dat op het moment dat je zo’n test voor het eerst doet er toch wel een beebje in wording zit of zat.
Morgen trouwens een afspraak om 12.15, ze Vk belde net terug.
Weet je wat zo raar is? Toen ik het bloedverlies had, had ik het gevoel van t gaat gewoon niet goed… dit heb ik aangegeven bij VK, bij hub… maar die zeggen tja, het hoeft niets te betekenen. Nee, tuurlijk hoeft het niets te betekenen… Een moedergevoel zegt toch ook iets?
In ieder geval morgen rond half 1 van de stress af… Dan is het verhaal gewoon rond
Ach meisje toch ik hoop zo dat het toch anders is voor je.Dat hoop ik echt.
Mlk Ik kan me je angst heel goed voorstellen, zeker als het streepje lichter is dan eerst. Ik hoop dat je morgen een mooi kindje ziet met een kloppend hartje. Ik ga voor je duimen!
Kaatje Ik heb op elke eierstok gelijktijdig een flinke cyste gehad. Bij mij zijn ze vanzelf gekrompen. De pijn kan door een barstende cyste komen, maar hou het wel in de gaten. Je eierstok kan namelijk door het gewicht van een cyste om z’n as gaan draaien en dat is erg gevaarlijk. Als je pijn krijgt waarbij je letterlijk dubbelklapt, dan meteen het ziekenhuis bellen! Succes met je echo vrijdag!
Marielle Succes met je operatie morgen. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat het herstel spoedig verloopt.
Vicky Wat verdrietig nieuws dat het weer fout is gegaan! Heel veel sterkte toegewenst!
Kantje Even een knuf voor jou!
Marieke Hoe gaat het met jou? Inmiddels een klein beetje hersteld van de curretage?
Heb je nog steeds pijn & bloedverlies?
Voor ons is de curretage nu bijna 7 weken geleden. Helaas zit spontaan zwanger worden er voor ons niet in, dus we zijn inmiddels met de voorbereidingen van een cryo-terugplaatsing begonnen. Van de ICSI-behandeling in januari hebben we één embryootje overgehouden, wat ze hebben kunnen invriezen. Als het ontdooien goed gaat, dan wordt deze aanstaande vrijdag teruggeplaatst & 12 dagen later mag ik dan een zwangerschapstest doen. Spannend weer!
Vicky helaas welkom hier :hug:
Oh Louise ik heb gewoon met pijn in mijn hart je verhalen gelezen en wat ben ik blij dat je morgen al terecht kunt. Eindelijk duidelijkheid want dit kan zo niet meer meis, dit sloopt je :hug:
En ik hoop zo dat jullie morgen wel een heel mooi knipperlichtje gaan zien
Marielle hoelang moet je in het ziekenhuis blijven en naar welk ziekenhuis ga je? Sterkte alvast meis :hug:
Jippie oh wat spannend zeg Ik hoop dat je over iets meer dan 2 weken een mooie positieve test hebt
En verder voor jullie allemaal een dikke knuf, kunnen we allemaal op zijn tijd wel gebruiken :hug:
Ik voel me nu gelukkig beter, de spierpijn is helemaal over. Ik ben wel nog zo ontzettend snel moe en heb moeite om me te concentreren :?
Vloeien in die mate dat ik het makkelijk met een inlegkruisje afkan en het is geen helderrood meer, het is nu meer donkerbruin zeg maar, laatste beetjes denk ik maar zo.
Gisteren was ons meisje jarig, 3 jaar is ze alweer, waar blijft de tijd :shock:
Ze is superverwend en was ook echt jarig, dat straalde ze gewoon uit.
Zo heerlijk om te zien :inlove:
Ze ligt nu op bed, ik heb geen gastkindjes vandaag dus ik ga ook heel even liggen.
:-*
Oh Marieke nog van harte met je meisje dan.
Ik ga naar Sneek ziekenhuis, voor 3 a 4 dagen.
Dank jullie wel voor de gelukswensen, zie zo tegen de narcose altijd op.
@Louise, wat fijn dat je morgen mag komen. Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en . Hoop dat je ons morgen goed nieuws komt brengen.
@Jippie en @Kantje fijn om jullie ervaring met cystes te lezen. Ik houd het de komende dgn in de gaten. Ze denken dat het om een barsting gaat aangezien de pijn nu minder is geworden. Bij zo’n draaing schijnt de pijn aan te houden. Ben blij dat ze vrijdag even kijken hoe het eruit ziet.
@Jippie hoop dat je over 12 wkn een positieve test in handen hebt…en over 9 mnd een mooie en gezonde baby :inlove:
@Marielle, nogmaals sterkte :hug:
@Marieke, fijn om te horen dat het wat beter gaat. Doe het rustig aan. :hug: En nog gefeliciteerd met je mooie dochtertje :-*
Kaatje Ik heb liever een positieve test over twee weken in plaats van 12! :mrgreen:
@mlk1982 wrote:
stom, net de verkeerde test toegestuurd :? Heb idd ook geleerd van de MA dat een positieve test niets zegt, maar ja…het zegt in ieder geval wel dat op het moment dat je zo’n test voor het eerst doet er toch wel een beebje in wording zit of zat.
Morgen trouwens een afspraak om 12.15, ze Vk belde net terug.
Weet je wat zo raar is? Toen ik het bloedverlies had, had ik het gevoel van t gaat gewoon niet goed… dit heb ik aangegeven bij VK, bij hub… maar die zeggen tja, het hoeft niets te betekenen. Nee, tuurlijk hoeft het niets te betekenen… Een moedergevoel zegt toch ook iets?
In ieder geval morgen rond half 1 van de stress af… Dan is het verhaal gewoon rond
Toch zal ik voor je blijven duimen hoor! :thumbup: :thumbup:
@Jippie wrote:
Voor ons is de curretage nu bijna 7 weken geleden. Helaas zit spontaan zwanger worden er voor ons niet in, dus we zijn inmiddels met de voorbereidingen van een cryo-terugplaatsing begonnen. Van de ICSI-behandeling in januari hebben we één embryootje overgehouden, wat ze hebben kunnen invriezen. Als het ontdooien goed gaat, dan wordt deze aanstaande vrijdag teruggeplaatst & 12 dagen later mag ik dan een zwangerschapstest doen. Spannend weer!
wow dat worden spannende dagen Jippie! Hoop dat jullie eskimootje goed zal ontdooien!
Hoe zit het trouwens met het aantal ICSI pogingen? Is dat net zoveel als met IVF? En de hoeveelste ICSI poging was dit nu voor jullie?
Lief van je kantjeboord En tja… er gebeuren toch wel vaker wonderen dus als het duimen voor een wonder zorgt… Ben ik zielsgelukkig en ga ik denk ik heel hard huilen morgen dus er zullen morgen hoe dan ook wat traantjes hier gelaten worden… IK laat jullie wat weten zodra ik er aan toe ben morgen
groetjes,
Louise
@Marieke_5000 wrote:
Ik voel me nu gelukkig beter, de spierpijn is helemaal over. Ik ben wel nog zo ontzettend snel moe en heb moeite om me te concentreren :?
Vloeien in die mate dat ik het makkelijk met een inlegkruisje afkan en het is geen helderrood meer, het is nu meer donkerbruin zeg maar, laatste beetjes denk ik maar zo.
Gisteren was ons meisje jarig, 3 jaar is ze alweer, waar blijft de tijd :shock:
Ze is superverwend en was ook echt jarig, dat straalde ze gewoon uit.
Zo heerlijk om te zien :inlove:
Ze ligt nu op bed, ik heb geen gastkindjes vandaag dus ik ga ook heel even liggen.
:-*
Fijn dat je je nu eindelijk wat beter begint te voelen Marieke! Dat mag ook onderhand wel eens he?
En nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat heeft ze van jullie gehad?
Gelijk heb je hoor, dat je even gaat liggen wanneer je kan! :thumbup:
@Jippie wrote:
Kaatje Ik heb liever een positieve test over twee weken in plaats van 12! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kantje Je krijgt per te realiseren zwangerschap drie behandelingen vergoed, IVF of ICSI maakt niet uit. Maar het is wel het een of het ander, niet drie van elk. Voor ons eerste kindje hebben we 10x IUI, één keer IVF en één keer ICSI gedaan.
In januari zijn we met ICSI begonnen voor een tweede kindje . Toen was het meteen raak, maar helaas een missed abortion. Uit diezelfde behandeling is een cryo overgebleven, die vrijdag hopelijk teruggeplaatst gaat worden. De cryo-terugplaatsing wordt niet apart gerekend, maar die hoort bij de voorgaande ICSI-behandeling. Hierna worden er nog twee ICSI-behandelingen en eventueel bijbehorende cryo’s vergoed.
Oh Jippie wat spannend allemaal weer ik hoop dat je heel snel een positieve test vast mag houden, en dat het 9 maanden lang ook super goed mag gaan.
@Jippie wrote:
Kantje Je krijgt per te realiseren zwangerschap drie behandelingen vergoed, IVF of ICSI maakt niet uit. Maar het is wel het een of het ander, niet drie van elk. Voor ons eerste kindje hebben we 10x IUI, één keer IVF en één keer ICSI gedaan.
In januari zijn we met ICSI begonnen voor een tweede kindje . Toen was het meteen raak, maar helaas een missed abortion. Uit diezelfde behandeling is een cryo overgebleven, die vrijdag hopelijk teruggeplaatst gaat worden. De cryo-terugplaatsing wordt niet apart gerekend, maar die hoort bij de voorgaande ICSI-behandeling. Hierna worden er nog twee ICSI-behandelingen en eventueel bijbehorende cryo’s vergoed.
Aha, ik snap het. Dus het is heel mooi als er zoveel mogelijk cryo’s overblijven.
Inderdaad, want een cryo is een extra kans!
Alleen worden er wel strenge eisen gesteld aan embryo’s, voordat ze die kunnen invriezen. De beste 1-2 worden meteen teruggeplaatst, vaak valt er een aantal af omdat ze niet goed zijn doorgedeeld en als je mazzel hebt blijven er nog cryo’s over. Maar dat is vaker uitzondering dan regel, helaas… Dit is de eerste keer dat we een cryo hebben.
meiden allemaal een dikke :hug:
Louise ik denk aan je, wat zul jij nerveus zijn :hug:
Marielle voor jou ook een spannende dag, komt goed :-*