Hoe lang blijf je last houden van die rothormonen?
Vriendlief sms gestuurd of hij kibbeling wilde halen voor het middageten, is hij niet in de buurt en kan dus niet, ik zit met gastkindjes en kan zelf niet weg. Nou gelijk tranen omdat ik geen kibbeling kan krijgen :?
Leuk “ontzwangeren” :evil:
Ach Marieke! Dikke :hug: :-*
Dan morgen maar de kibbeling. Wel lekker! :drool:
Kan je het al wel hebben, gastkindjes?
Jawel dat lukt wel, gelukkig heb ik hele makkelijke kindjes die ook nog 's middags slapen
Tja dan morgen maar kibbeling.
Hopelijk voel ik me maandag wel fitter en lekkerder in mijn vel, dan is Naatje jarig namelijk.
En zoniet dan doe ik wel alsof
@MamaM duurt het echt zo lang? Nou over 6 mnd hoop ik al zeker een paar mnd zwanger te zijn :mrgreen: Over 2 mnd mag ik voor het eerst bellen. Hopelijk krijg je met dit telefoontje de uitslag.
@Marieke die stomme hormonen :hug: …kibbeling is ook erg lekker. Ik weet niet meer hoe lang ik er last van heb gehad. Ruim een wk erna hing ik nog boven de pot.
@Kantje is dat een standaardregel? Misschien kun je een ander ziekenhuis vragen?
:hug: voor iedereen
Geen idee Kaatje of het een standaard regel is, had een inval gyn en die vond ik niet zo aardig.
Op zich heeft het denk ik voor mij ook niet zo veel zin om het uit te laten zoeken, heb immers al 4 gezonde kinderen gehad. Dus iets met de chromosomen is wel uit te sluiten.
Het is meer de leeftijd, kans van 1:3 dat het mis gaat. Nu dan toevallig bij mij 3 keer achter elkaar.
Maar goed, de manier waarop die arts het bracht stond me absoluut niet aan.
@kaatje1 wrote:
@MamaM duurt het echt zo lang? Nou over 6 mnd hoop ik al zeker een paar mnd zwanger te zijn :mrgreen: Over 2 mnd mag ik voor het eerst bellen. Hopelijk krijg je met dit telefoontje de uitslag.
Wij wachten hier al 5 maanden onderhand :roll: en mochten na 2 maanden ook bellen.. hopelijk is jullie zh sneller!.. en nee krijg het niet over de telefoon te horen maar bij een afspraak :wall: :wall: want tja dan kunnen ze meteen alles verder bespreken :evil:
@Marieke :hug :hug:
@Kantje Ik vind het te gek voor woorden, als ze vragen hoeveel het kost moet je vragen waarom je ziektekosten betaald?
Miss. even je zorgverzekering bellen en weten hun wat te doen :wink:
Als het goed is, kom ik hier ook wat meekletsen
Na Maud :**: een mk in januari gehad en nu weer een, alletwee op 6w…
Las iets over wanneer terug zwanger worden… bij ons moet, na een mk en zelfs na een curretage het bloed onderzocht worden omdat je zwangerschapshormoon niet meteen 0 is, bij mij was het op een week tijd van 700 naar 150 naar 67 gegaan en moet dus woe weer naar de ha tot het 0 is en dan pas mag ik weer zwanger worden…
herken, spijtig genoeg veel verhalen, hoop dat erover praten helpt…
Vicky, helaas welkom hier.
Bij jou dus ook al 2 keer een MK.
Schrijf alles maar lekker van je af hier, met elkaar slepen we elkaar er wel door.
Het duurt ongeveer 2 weken voor het zwangerschapshormoon uit je lijf is. Ik heb het zelf getest met zwangerschapstesten.
Zie dat je in Leuven woont, ben je onder controle in Gasthuisberg?
Heb daar ooit een rondleiding/excursie gehad ivm mijn anesthesie opleiding. Mooi ziekenhuis. Staat goed aangeschreven.
Vicky :hug: Bij m’n MA was het inderdaad ook zo dat 2 weken en 3 dagen na de curretage ik negatief testte, dus dat het HCG uit m’n lichaam was.
Hier gaat het wel, al hoewel ik nu wel echt onzeker word… is het al zaterdag? Ik lees nu echt zoveel verhalen en de ene is positief, de andere negatief… het kan echt alle kanten op gewoon! Ben nog steeds misselijk in de ochtend, heb er gevoelige borsten bij gekregen… ben nog steeds moe… maar dat is het dan ook. Het is nu iets meer dan 1 week geleden, zit te denken toch een testje er tegenaan te gooien, als hij lichter is geworden weten we genoeg lijkt me? Maar ja, zou hij lichter worden als ik zelf juit meer sypmtonen erbij krijg :think: En het is natuurlijk geen 2 weken na het bloedverlies, dus echt weg zijn die hormonen ook niet…
Had dinsdag ( vorige week ) nog de VK gebeld omdat k een druppeltje bruin bloed verloor ( was er echt 1tje, dus een restje denk ik!) Wilde gewoon eigenlijk een echo, maar dat werd toch maar afgewimpeld. Nu zijn we een week verder, maar ja… Ben niets wijzer. Geef het zelf nog wel hoop, maar ja… weet T aan de andere kant ook niet :?
Ik kan er gewoon niet bij he? Bij de MA verloor ik een week voor de curretage wat bloed, wel vloeiend… een dag of 3. Niet heel veel, maar wel regelmatig en ook veel meer dan nu. Toen ik echt dramatisch pijn kreeg en stolsels, tja… toen maar curretage kon niet anders.
Maar nu is het allemaal zo anders :think: denk dat ik in totaal 1 maandverbandje verloren heb aan bloed… geen vruchtje gezien… en er word overal gezegd je kan een miskraam vergelijken met een menstruatie, tja, dat is dit verre van geweest… :think:
Pfff… draaien jullie de klok een paar dagen verder voor me??? Wil gewoon weten waar ik aan toe ben en dan ff kunnen huilen, of kunnen lachen… nu kan ik voor m’n gevoel niet denken aan een goede zwangerschap, maar ook niet aan een slechte
groetjes,
Louise
Helaas welkom hier Vicky.
Meiden ik ben vanaf morgen in het ziekenhuis mijn galblaas gaat er morgen uit.
Louise, wat een onzekerheid meid! Hoop echt voor je dat het gewoon lekker goed zit. Wanneer mocht je dan nu voor een echo komen?
Marielle: Heel veel sterkte de komende dagen in het ziekenhuis! Enne, ben nog steeds benieuwd wat je nu met je vruchtbare dagen doet daar in het zkhs! :mrgreen:
Kantjeboord, zaterdag is de echo nu… da’s eigenlijk gewoon de termijnecho dan met 8+1 maar het enige waar het mij nu omgaat is of het wel of niet goed zit :?
@ Vicky, helaas welkom hier :hug:
@ Louise, vervelend dat je nog steeds in die onzekerheid zit. Ik denk dat het goed is…anders had het inmiddels toch wel doorgezet :think: En die toenemende zwangerschapskwaaltjes, lijkt me een goed teken. Heb zelf deze mk niet veel gevloeid en ook niet helder rood (op de paar stolsels na). Hopelijk is het snel zaterdag en krijg je goed nieuws
@ Marielle veel sterkte met je operatie. Hopelijk ben je snel weer beter.
Hoe gaat het met de rest na een zonnig pinksterweekend? Heb er lekker van genoten op de zondagnachtna. Heb toen veel pijn gehad van de cyste . Dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar voel af en toe nog wat steken. Denk dat ie geknapt is :? Heeft iemand hier ooit een eierstokcyste gehad? Het zit me niet helemaal lekker, maar houd vol dat het volgens de gyn onschuldig is.
@mlk1982 wrote:
Kantjeboord, zaterdag is de echo nu… da’s eigenlijk gewoon de termijnecho dan met 8+1 maar het enige waar het mij nu omgaat is of het wel of niet goed zit :?
Ja, dat kan ik me toch zo goed voorstellen, goh, de dagen moeten omkruipen voor je! :hug:
[quote="kaatje1
Hoe gaat het met de rest na een zonnig pinksterweekend? Heb er lekker van genoten op de zondagnachtna. Heb toen veel pijn gehad van de cyste . Dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, maar voel af en toe nog wat steken. Denk dat ie geknapt is :? Heeft iemand hier ooit een eierstokcyste gehad? Het zit me niet helemaal lekker, maar houd vol dat het volgens de gyn onschuldig is.[/quote]
Dat zou heel goed kunnen hoor dat 'ie geknapt is! Heb zelf ook een cyste gehad, maar die was op een gegeven moment weg, of 'ie nou geknapt is of verschrompeld, heb ik geen idee, van, Heb ook wel eens venijnige steken in mijn buik, bv tijdens de eisprong. maar wat dan precies de pijn van de cyste had moeten zijn weet ik niet.
Hoop voor je dat 'ie nu weg is.
En cystes zijn over het algemeen onschuldig hoor! Misschien stelt dat je gerust.
Net toch even een kruidvat test er tegenaangegooid en tja… het resultaat is niet helemaal je van het :?
Ik vind de test dermate licht… tja, dat zou niet moeten kloppen met ruim 7 weken lijkt mij :think: De test kleurde wel meteen positief, dus zag wel meteen het streepje, maar het werd en word gewoon niet donkerder. Als ik hem vergelijk met de tests die ik gedaan heb net na mijn MA zijn die zelfs donkerder… ( maar goed, die zijn ook al een maand of 7 ingedroogd natuurlijk…)
De echo voor zaterdag laat ik uiteraard staan, maar ben wel bang voor de uitslag
Louise :hug: Je moet het zelf weten, maar ik zou toch bellen of je niet eerder kunt komen voor een echo. Nog 4 dgn wachten met die onzekerheid en nu na die test. Begrijp dat je bang bent voor de mogelijke teleurstelling, maar die onzekerheid en onrust kun je toch niet volhouden :wall: . Sterkte meid :hug:
Kaatje, ik trek dit ook niet meer… Heb gebeld en de assistente gaat proberen voor morgen een afspraak te maken als er nog plek is dan. De verloskundige zei al: Waarschijnlijk is het dan alleen om even te kijken of het hartje te zien is, maar dat is ook het enige wat ik wil weten… Of er nou wel of niet nog een kindje zit… Ook zei de VK trouwens dat het bloedverlies te weinig was om daadwerkelijk echt een miskraam te zijn, maar ach ja, een gedeeltelijke miskraam kan ook, dat heb bij m’n MA al gezien… Is nu even afwachten op een belletje van de VK-praktijk
Net toch maar even de gyn gebeld. Waarschijnlijk is de cyste opengebarst na die heftige pijn. Ook het openbarsten in onschuldig en het is normaal dat ik nog wat pijn heb, maar voor deze zekerheid is er een afspraak gemaakt voor een echo as vrijdagmiddag. Dat lucht weer op!
@mlk1982 wrote:
Net toch even een kruidvat test er tegenaangegooid en tja… het resultaat is niet helemaal je van het :?
Ik vind de test dermate licht… tja, dat zou niet moeten kloppen met ruim 7 weken lijkt mij :think: De test kleurde wel meteen positief, dus zag wel meteen het streepje, maar het werd en word gewoon niet donkerder. Als ik hem vergelijk met de tests die ik gedaan heb net na mijn MA zijn die zelfs donkerder… ( maar goed, die zijn ook al een maand of 7 ingedroogd natuurlijk…)
De echo voor zaterdag laat ik uiteraard staan, maar ben wel bang voor de uitslag
Maar dan heb je wel getest zonder ochtendurine, je urine kan dan best heel erg verdund zijn hoor! :hug: (Maar snap je gevoel hierbij wel)