Hier bleef de kraamvisite ook heel lang weg. Net of mensen het soms toch, wel een beetje moeilijk vinden.
En bijzonder moment he Evelien de kennismaking van je zoons.
Hoe gaat het verder met jou en Tejo al helemaal gewent aan elkaar.
En wat een heerlijk gevoel he, dat kindje op je borst.
Goedemorgen meiden.
Evelien hoe gaat t met de bv eigenlijk ?
Heel veel sterkte met de kennismaking van je zoons of hoe zeg je dat eigenlijk.
Jij weet wel wat ik bedoel :shifty:
Verder alles goed met jullie ?
Chantal hoe gaat t met jou. De tijd gaat ook langzaam want t verlangen is zo groot
voor een beeb in je armen dat de tijd echt voorbij kruipt.
Ik hoop dat t snel gaat de komende tijd en dat je snel een beebje hebt.
Hoe gaat t met de diarree :silenced: ?
Ik moet idd iedere week naar de gyn en moet morgen weer.
Linda hoe is t bij jullie ? Hoe gaat t met de kleine ?
Lynn jij vrijdag weer gaan werken. Heel veel succes
Roheryn heel veel sterkte vrijdag. Ik denk aan jullie :-*
Miranda hoe gaat t bij jullie. Evert volgende week weer naar school ?
Moet zometeen nog wat dingen doen in mn huis en vanaf dan is t gewoon bij houden.
Ik ben vandaag 37 weken dus als ik vandaag beval mag ze igg mee naar huis als alles goed
is natuurlijk maar daar ga ik wel vanuit.
Vandaag zijn Joost en ik 2 jaar getrouwd en toen ik beneden kwam stond er een mandje met
heel veel lekkers erin en een hele lieve kaart.
Ik gelijk janken maar wel tranen van geluk hoor. Vanavond gaan we lekker uiteten, maar
waar weten we nog niet. We zien wel. Heb eigenlijk helemaal niets gekocht voor Joost, maar
zou ook eigenlijk niet weten wat ik voor m moet kopen :think:
Ga zometeen nog even lekker naar bed en dus tot later
Liefs Viola
hoi hoi meiden…
ik wil ff hoi zeggen hihi… en ook dat ik jullie wel volg …maar heb gewoon ff geen vut om te reageren op alles enzo … sorry :oops: :oops: … ik baal der zelf ook best van want thuis is het net zo het liefst zit ik op de bank lekker rustig in mijn uppie enzo…
maar zit momenteel heel erg met mezelf in de knoei en krijg nu dus ook gesprekken met maatschappelijk werkster in het zh … alleen dat duurt nog 2 weken eer het eerste gesprek der is… want zij is een beetje gespec. in onze situatie en ze heeft momenteel nog vakantie …
maar heeft gewoon te maken met het hele gebeuren van Ghislaine (dat hebben jullie tuurlijk ook in jullie situatie)… en ben gewoon bang voor bevalling … heb gewoon 2 rot bevallingen achter de rug … en ben gewoon zo bang dat wanneer de kleine man geboren is dat hij dus net als Ghislaine gewoon doodziek is … en dat we er dan pas achter komen (wat dan zowiezo het geval pas dan is) omdat ze het niet eerder kunnen controleren… maar goed … dat wisten we van te voren … alleen ja nu ben ik er zo erg mee bezig… dat de gyn dus gesprekken heeft geregeld…
sorry voor mijn gezemel enzo :oops: :oops: … maar anders weet ik het ook nie meer hoe het hier verder moet… … krijg van familie ook nie echt veel steun enzo … want di ezijn allemaal druk met werk e.d. … en mijn beste vriendin die hier om de hoek woont die heeft me vorig jaar ook laten vallen dus daar kan ik ook nie ff heen…
Wat betreft Evert die komt zaterdag eindelijk thuis en dan ben ik van plan om leuke dingen te gaan doen met hem … en hopelijk gaan die dagen dan ook wat sneller zonder al die gedachtes die nu momenteel steeds in mijn hoofd rond spelen… wil naar de bios met hem en dat soort dingen doen… moet nog uitnodigings kaarten maken voor zijn kinderfeestje eind september… dus ben nog druk zat dat wel … alleen de zin en fantasie moet ik nog krijgen hiervoor…
@viola … Evert heeft nu nog 2,5 week vakantie we waren laat dit jaar met vakantie dus dat is wle lekker nog…
wil iedereen heel veel succes en sterkte wensen met de dingen die zich bezig houden enzo … en denk aan jullie alleen ja heb geen puf en fut om overal op te reageren… komt vast wel weer goed…
liefs miranda :vlinder:
Lieve Miranda, het is zowiezo al heel spannend deze zwangerschap, maar in jouw geval. Dan ook weer die angst, of dit kindje ook hetzelfde heeft als je prachtige Ghislaine. Meid heel veel sterkte en een dikke knuf :hug:
Viola gaat opschieten nu he, ben je al beetje zenuwachtig? Gefeliciteerd trouwens, maak er maar een leuke dag van.
Liefs Marielle :vlinder:
Evelien: nee, zou ik ook niet willen hoor om alleen die kraamvisite te ontvangen. Dan maar in de avonden als Rinse er ook gezellig bij is!!
Tejo dus bij zijn broer langsgeweest…lijkt me best moeilijk.
Viola: Gefeliciteerd!! :dance: Alweer twee jaar! :mrgreen:
En wat lief zo’n mand met lekkers…(dat wil ik ook wel :mrgreen: )
En vanavond lekker uiteten :drool: :drool: Veel plezier! :thumbup:
En vandaag 37 weken! Wat een mooi getal!!! Heb je zelf al een voorgevoel of het eerder, op tijd of toch later dan de uitgerekende datum zal komen??
Hier zijn mijn darmen nog wel in de war…ben nu alweer twee dagen niet geweest :shifty: Maar dat is dus al zo vanaf begin vorige week en als ik dan moet…dan is het dus niet normaal :?
Maar maak me er alweer veel minder druk om. De ene dag breekt het zweet me uit en maak ik me zorgen om van alles en nog wat en de volgende dag zie ik alles fluitend en zonnig tegemoet :think:
Lang leve de hormonen!!! :lol:
Nou, ik ga zo eens aan de slag met wat verfwerkjes.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Lieve Miranda,
Ik kan helaas je zorgen niet wegnemen. Maar kan heel goed begrijpen dat je je veel zorgen maakt!
Ik blijf hier voor jullie hopen dat het een gezond mannetje is!!
En denk eerst maar lekker aan jezelf hoor!!! :hug: :hug:
Misschien als Evert er straks weer is gaat het ook weer wat beter! :-*
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hallo dames,
viola proficiat met jullie huwelijksdatum :mrgreen: leuk zeg die mand, was wel lief he van je mannetje. :mrgreen:
37 weken alweer, ben zooooo benieuwd naar je meisje he, hou je je nog wel wat rustig? 8) :mrgreen:
Chantal, hopelijk is alles snel ok met je darmen he, en hou je lekker rustig meid.
weet dat hier morgen een kaarsje brandt voor jullie mannetjes en we aan jullie denken.
Miranda, ik kan het best begrijpen dat je het moeilijk hebt, maar hou je rustig meid en denk nog even aan jezelf, straks is Evert er weer, en voel je je mss al een stuk beter. :hug: :hug: :hug:
evelien moet best een enig momet geweest zijn met Tejo bij Jelte*, ging het met jullie een beetje?
Linda hoe is het nog met je???
Roheryn duim voor je vrijdag!!! :thumbup: :thumbup:
Hier alles ok we zijn gisteren voor een echo geweest bij de gyn. en ons frummeltje deed het supergoed, hij/zij was enorm aan het bewegen met armpjes en beentjes :lol: twas net een voetballertje :lol: ook mijn broer is mee geweest (hij is twee dagen komen logeren daar mijn ouders naar Barcelona geweest zijn) wat was hij fier dat hij mee mocht! alles was dus ok en frummel is nu iets van 4.5 cm :mrgreen: en op 6 september de donderdag denk ik, moet ik binnen om de cerclage te plaatsen, pfff, nah ja het komt wel ok. ik hoop het toch
vrijdag dus terug gaan werken, pfff kzie het niet echt zitten daar ik direct al redelijk zware uren gekregen heb en voor een lange periode mag werken.
verder niet zo veel nieuws,
groetjes lynn mama van senne* en ???
Miranda, dikke knuffel :hug:
Ik kan die ongerustheid mij zo goed voorstellen! Ik ben er zelf ook erg verbaasd om dat ik die vrijwel niet heb gehad. Komt voornamelijk doordat ik die zorgen richting de 38 weken heb geschoven en verwachte daarom met een week of 36 dat ik wel ongeruster zou worden. Eigenlijk vrijwel niet dus, dankzij een druk mannetje in mijn buik. :inlove:
Maar bij jou zegt dat weer niets natuurlijk, jullie weten het pas allemaal zeker na de geboorte. Hoe klein de kans misschien ook is, het is jullie met Ghislaine* al overkomen en daardoor ben je gewoon bang voor herhaling.
Probeer van het positieve uit te gaan. Het kan en mag gewoon niet weer gebeuren! Dit ventje (eh… jullie verwachtte toch ook een jongen, ben het ff kwijt) mag blijven en zal jullie en Evert helemaal trots maken van geluk :-
Viola, gefeliciteerd! Met je 37 weken en jullie 2 jarig huwelijk!
Dat is zeker het vieren waard! Kies voor vanavond een lekker en speciaal restaurantje uit waar jullie nog even heerlijk met zijn 2-en kunnen genieten (en een kaarsje op tafel voor Loek)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
dank jullie voor de lieve woorden …
liefs miranda :vlinder:
:dance: Vandaag mijn ontslagbrief op de post gedaan. :mrgreen:
En ik herinner mij opeens weer de rit naar het ziekenhuis voor het inleiden.
We zagen toen een hele mooie regenboog. We grapte nog dat het einde van de regenboog uitkwam bij ons huis en die pot met goud vast in de kluis stond. (ff kijken zo, of hij er nog in staat )
Raar toch eigenlijk dat je zoiets helemaal vergeet en dan opeens (2 weken later) weer herinnert 8)
Helaas kluis is leeg :mrgreen:
…
Hebben we vlak voor de bevalling toevallig gekocht. Rinse zoekt er al jaren 1 en deze voldeed en was te koop bij de Aldi :lol:
Toch wel knap van mij dat ik de code nog weet :roll: Maar ik had eigenlijk wel verwacht van Rinse dat hij er al wat in had zitten. Niets dus eigenlijk. :mrgreen:
Lieve Miranda,
heel veel sterkte :hug: Ik kan me zo goed voorstellen hoe dit je bezig houdt en dat je je behoorlijk machteloos moet voelen omdat je maar moet afwachten en niets kan doen of niet doen…
het allerbeste,
ook aan al die anderen hier (Viola - gefeliciteerd!), lees nog steeds mee hoor, maar jullie zijn nu zo al in een ander stadium dan ik…
Veel liefs,
:-*
Nieke.
he miranda sterkte een moeilijke tijd zeker omdat je na de geboorte pas weet of ie het zelfde heeft of niet dan jullie meisje.
het is goed dat je er over gaat praten.
viola gefeliciteerd als nog ik ben een dagje telaat.
ik lees wel met jullie mee maar schrijf nog niet zoveel maar dat gaat zeker komen in de toekomst.
de rest succes en sterkte.
liefs kathy
Ha Lieverds,
Bedankt voor jullie felicitaties :-*
Miranda :hug: ik hoop dat er voor je gevoel betere tijden komen en dat je wat meer
rust krijgt in je hoofd
Lynn wat goed dat de kleine zo goed groeit :thumbup:
Leuk dat je je broertje hebt meegenomen
Chantal lekker he die hormonen :mrgreen:
Doe je wel rustig aan. Wel lekker bezig blijven maar niet te veel hoor meid.
Ik heb zelf geen gevoel meer van wanneer de kleine komt. Heb t idee dat ik delen van mn
slijmprop aan t verliezen ben maar dat wil ook niets zeggen :?
Moet vanmiddag naar de gyn en dan ga ik voorzichtig peilen of dat ze de beeb niet
eerder willen gaan halen. Ik heb al wel een datum :mrgreen:
Evelien ik vind t eigenlijk wel weer tijd worden voor Tejo spam :inlove:
Gisteren een heerlijke avond gehad en denk dat dat echt een van de laatste avonden
samen geweest is. We hebben ook eens goed gepraat over Loek en de kleine meid.
Joost is al niet zon prater maar nu ging t eigenlijk vanzelf en weet ik ook weer hoe hij
over dingen denkt en waar hij tegen opziet of naar uitkijkt. Ben echt heel blij dat we zijn gegaan
Ik heb gamba’s uit de oven op en als hoofd tarbot, zeewolf en coqiulle en was echt heerlijk.
Joost heeft carpaccio en als hoofd speenvarken en dat was ook echt heel erg lekker.
Als toetje hebben we heel burgelijk een dame blanche op.
Overal zat of drank of aardbeien bij en daar ben ik allergisch voor dus dan maar veilig en
dan een dame blance maar was heerlijk.
Ik was weer megavroeg wakker en de hond had nog geen zin want t spoelde heel hard en
onze Sep is bang van water :eh: Ben dus net terug en dacht ga me maar eens melden.
Ik moet vanmiddag naar de gyn en ga daar maar eens voorzichtig peilen of dat ze de kleine
eerder willen gaan halen. Ik verwacht niets maar hoop t wel.
Kom me dus straks maar weer melden
Liefs Viola
Goeiemorgen,
Viola oh dat eten klinkt heerlijk zeg. En ik hoop dat, je vanmiddag wat meer weet. Enne wat voor datum had je in gedachten?
Joost heeft dinsdag 28 augustus in gedachten :mrgreen: Hij zou t sowieso fijn vinden
op een doordeweekse dag, want dan moet iedereen gewoon werken en kunnen we gewoon
even samen bijkomen en niet gelijk een hoop volk over de vloer.
Ik zou die datum ook wel leuk vind maar ik verwacht niets en hoop op van alles
Ik ben dan 38+6 dus niet heel veel te vroeg
Zeker een mooie datum, hopelijk is het geen eigenwijs meisje, en luistert ze goed naar haar mama :mrgreen:
mmmmm viola wat klinkt dat eten lekker zeg :drool: , wel leuk dat jullie nog een goed gesprek gehad hebben, genieten zeg ik daartegen, jurgen is ook niet zo’n prater, maar als het er dan van komt, zalig!! en net met jullie tafeltje als decor, moet zalig geweest zijn
leuk dat jullie al een datum hebben, maar hopelijk komt jullie meid zich dan ook melden, ik hoop het alvast voor je, het verlangen duurt nu al lang genoeg, :mrgreen:
inderdaad evelien, wat Tejo spam :inlove: ???
zo, wij hebben nu een naam voor meisje en voor jongen die vast staat en niet meer verandert :dance: , en mss gaan we deze middag wel es voor doopsuiker gaan zien, want ik maak deze zelf, Senne*'s suiker heb ik toen ook gemaakt, en kzie het weer helemaal zitten.
marielle hoe gaat het nog met jou? en Quillan?
Linda we horen je niet meer meis?? alles ok?
groetjes lynn mama van senne* en ???
He Lynn fijn dat je het allemaal weer ziet zitten.
Met mij en Quillan, gaat het super maandag mogen we weer naar het consultatieburo. Kind groeit megahard, dus ben benieuwd hoe lang hij is.
Verder gaat het goed, gaan over vijf en een halve week, op vakantie naar Turkije met zijn drieen. Oh heb er zin in.
Liefs Marielle :vlinder:
woow leuk zeg, Quillan op reis, geniet er lekker van hoor, en leuk dat ie zo snel groeit he :mrgreen: , hij is al weer een heuse knul he.
groetjes lynn mama van senne* en???