Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

pfff deze dag lijkt me nog moeilijker dan de verjaardag van senne*, als ik terug denk in welke situaties we vorig jaar verkeerden.

straks nog even bij hem langs.

kvind het gewoon zo erg dat er niemand aan hem gedacht heeft, geen familie niemand. dat doet pijn en maakt me :evil: .

maar Milan het kindje van jurgen zijn neef zullen ze wel niet vergeten want die wordt nu in het eggie 1 jaar. en blijkbaar is er feest voor iedereen maar durven ze ons niet vragen, en dat moeten we dan van iemand anders vernemen.

tis net of we van mars zijn. :evil: :evil: :cry:

ik zal nog es overwegen of er geboortekaarten richting daar verzonden worden.

ik begrijp dat toch niet hoor.

nieke meis ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynnty: :hug: :hug: 1 jaar lang is Senne :**: nu jullie liefste engeltje :hug:

Gaan jullie nog wat doen vandaag?

En als jullie voor heen altijd wel op hun verjaardagen komen en andersom zou ik hun even bellen om te vragen wanneer de verjaardag van Milan word gevierd!!

Ik snap nu de vlinderbanner weer :oops:

Maar omdat de datums van overlijden zo verschillend zijn bij Tycho* en Tijmen* heb ik hun geboortedag maar genomen.

Het weekend staat alweer voor de deur. :dance: Zaterdagavond komen onze beste vrienden gezellig langs. Zondag weer wat kleine klusjes.

En dan is het weekend meestal weer zo voorbij :? helaas!!!

De eerste week van September is Sander lekker vrij en dan gaan we de laatste babyspullen kopen en ga ik alles wassen en schoonmaken :mrgreen: :inlove: Heb er nu al zin in :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Nieke: hier hoop ik ook ontzettend dat het zo mag zijn!!! :pray: :pray:

@lynn… :hug: … jullie engel zijn eerste engeltjesdag… weet dat hier ook aan jullie gedacht word…

wat betreft de familie hier net zo hoor… van de mensen waarvan we het juist niet verwachtte kregen we een kaartje/belletje… en van de familie eigenlijks ook niet echt althans niet van mijn directe familie… die deden dus ook alsof het de gewoonste dag van de wereld was…

:hug: :hug:

ja lekker weekend he… hier hebben we nog niks op de planning staan eigenlijks… zal wel beetje bij huis koekeloeren zijn denk ik … ik hoop eigenlijks dat jaap ff wil mee helpen met evert zijn kamer op ruimen … want dat is toch een bende :frowning: :shock: :frowning: :shock: … alle lego blokjes op de grond enzo … en aangezien ik nie goed kan bukken enzo vind ik het wel lekker als hij ff wil mee helpen…

Ben benieuwd of Evert het nog uithoud tot volgende week bij zijn vader… want morgen gaan de kids van zijn vriendin ook voor 3 weken naar hun vader … en denk dat evert dan wel zal gaan zeggen ik wil naar mamma toe… maar we wachten het af … anders is ie welkom hoor… ben toch op zich wel thuis… dus ben benieuwd…

liefs miranda :vlinder:

Lieve Lynn - heel veel sterkte vandaag, ik denk aan jullie en aan jullie dappere Senne*.

Veel liefs, Nieke.

Lynn: heel veel sterkte vandaag. Maak er een mooie dag van waarin Senne centraal staat. Ik kan me zo voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent omdat je niets hoort van familie en vrienden. Hier was het al niet anders. Volgens mij is het meer niet durven als echt vergeten, maar toch, geef het dan aan of zo. Helemaal niks laten horen is ook zo wat…

Lieve Lynn, trotse mama van Senne heel veel sterkte en kracht voor deze eerste engeltjesdag .

liefs Marielle :vlinder:

hallo dames,

naar aanleiding van de bloeding die ik over twee weken had ben ik deze morgen mijn vertrouwelijk voorschrift moeten gaan invullen bij de gyn. die man stak ons direct een hart onder de riem en wist nog van senne* af, dit deed wel deugd, hij zei ook meteen van kom even binnen in mijn bureau dan kunnen we snel nog even kijken of alles ok is. ( :shock: ik had niet eens een afspraak en de wachtzaal zat vol ) en alles was super in orde, ons beebje is nu 3.5 cm groot en van mogelijke bloedingen was niks te bespeuren. het deed wel raar, want we hebben de echo gekregen om 10.00 u. en dat is het moment dat senne* vorig jaar stierf, khad het meteen op een tranen daar, en de gyn. zei van meis alles komt ok, en daar zorgen we voor, kijk zegt hij hoe je kindje al beweegt. vond het wel enig

:slight_smile:

dank voor jullie lieve woordjes, we staan nu op vertrekken om naar senne* te gaan. ga nog es een fototje nemen van zijn grafje.

Lynn, dikke :hug: voor jou en Jurgen op Senne’s* engeltjesdag.

Wat bijzonder dat je de echo precies 1 jaar na overlijden van Senne* (op het tijdstip zelfs) kreeg. Ik kan mij voorstellen dat je alleen daarom al in tranen schiet. Maar zoals de gyn al zei: Alles komt goed :thumbup: :-

Oja en wat de familie betreft, moeilijk hoor. Ik was er zelf ook erg bang voor dat er niet aan Jelte
gedacht zou worden. Of eigenlijk, ik wist wel dat er aan gedacht zou worden, maar of ze dat ook aan ons zouden laten weten. Gelukkig dus wel, maar zat daarover dus wel een beetje in de rats.

Ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben.

Tenminste had ik (of Rinse) gebeld (denk ik) en medegedeeld dat we bij Jelte* langs waren geweest en waarom. ff checken wat hun reactie zou zijn. En afhankelijk van de reactie misschien ook wel gevraagt of ze er ook aan hadden gedacht. Tenslotte staat Jelte* ook op de verjaarskalenders, met een vlindertje erachter :slight_smile: (hihi, bij mijn moeder ben ik gewoon met de verjaarskalender (staat in het toilet) naar haar toegelopen en gemeld dat Jelte* er nog niet op stond. Dat was overigens vlak na haar verhuizing vorig jaar in augustus)

Nieke: :thumbup: :thumbup: Spannend. Er wordt voor je geduimt! :thumbup: :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

wat is het hier stil zeg op het forum,

heb zelf ook niet zo veel nieuws, enkel dat met ons frummeltje alles ok is, en vrijdag mag ik terug beginnen werken.

viola nog alles ok?

en de andere dames ook???

Goedemorgen Meiden,

Hier is alles goed :thumbup:

Druk bezig met de laatste dingen doen voordat de kleine meid zich aan kan dienen.

De dingen die Joost moest doen, washok in orde maken en planken ophangen, zijn gedaan.

Ik heb net een deel van de deur weer geschilderd en morgen dan t laatste deel.

Heb vanmorgen de weekboodschappen al gedaan.

Moet nog een aantal dingen schoonmaken en dan kan ze komen :mrgreen:

Verder eigenlijk niets te melden.

Nieke wanneer heb je je NOD ?

Ga nog even verder kijken maar kom straks nog wel eens kijken

Liefs Viola

Hier verder ook alles oke hoor, vrijdag gaan we weer naar Maastricht voor een laatste onderzoek en uitleg over de medicijnen. Met heel veel geluk en een beetje hulp van mijn engeltjes is het de bedoeling over iets meer als een maand zwanger te zijn. Wel een rare gedachte eigenlijk hoor…:smiley: In ieder geval iets om naar uit te kijken.

Hey meiden,

Hier ook niet zoveel te melden :eh:

Moet de laatste tijd wel vaak aan de bevalling denken. Het duurt dan nog wel even, maar ben er eigenlijk best bang voor.

Tijdens de zwangerschap van Tycho* en Tijmen* zag ik helemaal niet op tegen de bevalling. Ik had echt zoiets van: kom maar op met die pijn.

Maar na die rampzalige halve dag weeen te hebben gehad, zonder ontsluiting, ben ik er wel bang voor. :shifty: :frowning:

Ben de laatste week ook nog eens aan de diarree en maak me er nu alweer druk om, want stel je voor dat ik een bacterie heb of zoiets. (bijv. listeriose ofzo :eh: ) We (Sander dus ook) hebben per ongeluk een stukje rauwe kip op. Ik zag het te laat!! Het zat verstopt in zo’n cordon blue ding :shifty: Of moet ik me dan echt heel ziek voelen nu??? :think:

Nou ja, allemaal van die dingetjes en maak me vast weer druk om niets.

Toch nog wat te melden :mrgreen:

Ga effe verder neuzen.

Roheryn: succes vrijdag!!! :thumbup: En dat zou echt super zijn als je over een maandje ook weer zwagner zou zijn!! :pray: :dance:

Lieve Chantal als je je zorgen maakt om die kip, bel je gyn dan even. Ik had trouwen met Q ook de laatste maanden diarree, heel irri. Maar gewoon bellen hoor.

En ja die angst, die hoort erbij vooral nu het eind weer in zicht komt. Maar het gaat goed, komen straks hebben jullie allemaal zo n klein lief roze huilend babytje op je borst liggen. Nou en dan dat gevoel, oh onbeschrijfelijk wat is dat fantastisch.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle: ja, die dag dat Q werd geboren kan ik me nog goed herinneren :mrgreen: We zaten hier allemaal in de zenuwen :lol:

Ik moet volgende week weer naar de gyn en als ik dan nog aan de diarree ben zal ik het zeker melden. Het is dat ik me verder niet ziek voel anders had allang gebeld! Maar ja, ik loop me gewoon om allerlei dingetjes druk te maken en dit dus ook.

Volgens Sander niet nodig… :?

Pfff…ik wou dat ik weer even zo heerlijk luchtig over alles kon denken.

chantal is heeft het ook niet een beetje met stress te maken? de naderende datum van Tycho* en Tijmen*, je ‘angst’ voor de bevalling, en je zit ook in een riskante periode als we terug denken aan je twee schatjes. ik denk dat ik er ook last zal van hebben die periode, het denken van hij/zij mag nu nog niet komen. ik zou me nog niet echt druk maken maar een telefoontje kan nooit kwaad he.

:-* alles komt heus op zijn plaats.

Roheryn meis ik duim me rot voor je hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

viola nog altijd zo veel te doen eer ze mag komen :mrgreen: ik begin nu echt wel enooooorm benieuwd te worden naar dat meisje van je hoor!!! :mrgreen:

hou je nog even rustig meis want zodra is het weer druk in huis.

Roheryn, Vrijdag is het eindelijk zover!! :dance: Ik duim voor je dat je idd binnen een maand zwanger bent :thumbup: :thumbup: Dat zou echt super zijn!

Lynn, de naderende bevalling, ik moet bekennen dat ik daar ook wel een beetje bang voor was. Ik heb er maar zo min mogelijk over nagedacht, tenslotte zijn alle bevallingen anders, dus waarom een voorstelling (vaak dan gelijk ook een drama bevalling) erbij maken?

Met Jelte* was het super goed gegaan, maar ik vroeg mij daarbij wel af hoe het geweest zou zijn als ik geen ruggenprik had gehad. :shifty:

Lynn, als je je zorgen maakt, gewoon bellen! Ben jij tenminste weer van de zorgen af en weet je weer waar je aan toe bent.

Viola, ben je er nu klaar voor? :smiley: Wij zijn ook erg nieuwsgierig naar je meisje :lol:

Hey Evelien: ik denk dat je mij bedoelde ipv Lynn :mrgreen:

Tejo is alweer twee weken in jullie leven :inlove: Al wat meer kraamvisite gehad?

Linda: hoe gaat het met jullie? Hopelijk geen “logeerptartijtjes” meer gehad in het ziekenhuis!!!

Viola: Jij hoeft straks voorlopig niets meer schoon te maken :lol: :mrgreen:

Moet je nu 1 keer per week op controle bij de gyn?

Miranda: Evert kom deze week weer terug, toch? Verder alles goed?

Lynnty: Vrijdag weer werken, zal best even tegenvallen.

En hier zal idd vast ook stress meespelen. Al begint het vertrouwen nu wel te groeien. Maar oh oh wat zijn we daar nog voorzichtig in. :shifty:

Het einde komt hier in zicht van alles klusjes die nog gedaan moeten worden. Het is nu vooral nog verfwerk. Daarna hoeven we voorlopig ook niets te doen wat betreft klusjes in huis. En das natuurlijk heeeel fijn, hebben we lekker alle tijd voor ons meisje. :inlove:

Vind de tijd nog wel steeds erg langzaam gaan. Hoop echt dat het straks weer wat sneller gaat.

@tallie wrote:

Hey Evelien: ik denk dat je mij bedoelde ipv Lynn :mrgreen:

Tejo is alweer twee weken in jullie leven :inlove: Al wat meer kraamvisite gehad?

uh, ja idd :mrgreen:

Met de kraamvisite is het eigenlijk nog steeds erg rustig. Vandaag weer wat kennissen geweest. En voor de rest van de week eigenlijk nog niets. Oja, zaterdag wel weer een nicht van Rinse met de hele buts.

Volgens mij is iedereen gewoon nog op vakantie enzo. Op een aantal kaartjes staat ook dat ze nog zullen bellen voor een afspraak.

Rinse gaat volgende week weer werken en mooi niet dat ik dan overdag in mijn eentje kraamvisite wil ontvangen :shock: Hebben ze mooi pech.

Vanmiddag zijn we met zijn drieën bij Jelte* langs geweest. Even weer verse bloemen gebracht en Tejo kennis laten maken met zijn broer en andersom.