Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Miranda, hopelijk is de hoge bloeddruk gewoon omdat je op dat moment in het ziekenhuis bent en misschien daarom wat extra gespannen. Denk aan jezelf en de baby hoor! Dus goed naar je lichaam luisteren, ook al betekend dat je eerder het ziekenhuis in moet :frowning:

Chantal, blij te horen dat de uitslag van de test goed is! :dance:

Lynn, fijne werkgever heb je :thumbup:

Linda, ondanks weer bloedverlies, toch goede berichten :thumbup:

Viola, tja… je bent gewoon niet te stoppen geloof ik :lol: Echt, waar haal je de energie vandaan? Die was bij mij echt ver te zoeken!

Hier geniet ik uiteraard nog steeds van Tejo :inlove: Zelfs al was hij vannacht en vanmiddag bij het middagslaapje niet te genieten. Ik vind het zo zielig als hij krampjes heeft (gelukkig tot nu toe niet zo vaak). Hij ligt dan maar een beetje te jammeren en ik kan niets voor hem doen :frowning: En ondertussen kan ik ook niet slapen.

Nu slaapt hij overigens (ff afkloppen) weer rustig.

Paar dagen geleden sprak ik met mijn vriendin die in België woont. Op een gegeven moment zei ze iets wat mij weer precies raakte. Of eigenlijk precies zoals ik het voel. Ik vind dat toch telkens weer zo knap voor haar.

ff uitleggen:

Jelte* is natuurlijk mijn 1e kindje en Tejo mijn 2e. Maar op 1 of andere manier klopt dat niet helemaal met mijn gevoel. Alles wat we nu meemaken met Tejo is namelijk gewoon voor de 1e keer. Ook al tijdens de zwangerschap als mensen vroegen is dit je 1e of 2e kindje, vind ik het ergens niet helemaal kloppen om te zeggen dat dit mijn 2e kindje is.

Nu zei mijn vriendin: Zowel Jelte* als Tejo zijn je eerste kindje. Je hebt gewoon 2 keer een eerste kindje.

Klinkt misschien raar, maar eigenlijk is dat voor mij precies zoals ik het voel. Jelte* is de allereerste en Tejo is mijn eerste kindje die ik mag houden.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@tante polla wrote:

Chantal had m al gezien. Patricicia was ook uit gerekend net als ik in September van Esmee.

Vind t iets heel speciaals.

:cry: Ik schrik wel ff. Ik kan mij herinneren dat er idd veels te vroeg een september mama was bevallen laatst. Ik heb het daarna eigenlijk helemaal niet meer gevolgt, maar hoopte alleen maar dat het goed zou gaan. :cry: Helaas niet dus. :cry: :cry:

ff kijken bij arm om je schouders…

Oh gelukkig, het is niet dezelfde. :? :shifty: Gelukkig? Helaas druk ik dat voor Patricia helemaal verkeerd uit :cry: Het hele verhaal moet ik nog lezen, daar heb ik nu geen puf meer voor. :zzz:

Evelien: En… hoe is het zo gegaan zonder de kraamverzorgster?

Ik heb Sander ook jullie heerlijk mannetje laten zien en hij vond hem ook heel lief :inlove: :mrgreen: (kan natuurlijk ook niet anders!! :mrgreen: )

Genieten jullie maar weer heerlijk verder! :wink: :thumbup:

En ik begrijp helemaal wat je bedoelt met Jelte :**: en Tejo zijn allebei mijn eerste kindjes.

Verder hier niet zoveel te melden. Energie ontbreekt mij ook op dit moment.

Ga zo effe de administratie bijwerken.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

hallo dames,

hier alles ok, wel heel moe :mrgreen: :oops:

linda wat een leuke zetels zeg!! helemaal loungie bij jou hoor zaaalig!!

viola ik moet steeds lachen als ik je berichten lees, telkens met je nesteldrang, maar er komt niet veel van voort he :mrgreen: ik zit steeds te wachten of je meisje zich al aangemeld heeft tot moeder aarde maar nog steeds niks, ik stel voor dat je je nesteldrang es verhoogt :wink: :mrgreen:

evelien het is inderdaad een pracht van een jongen die Tejo!! en ik weet hoe je je voelt, het zijn inderdaad beide je eerste kindjes, geniet lekker meis!! het is je ook zo gegund.

miranda ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt maar zoals je zegt geen nieuws is goed nieuws he, hou je lekker rustig meis en probeer te genieten van je zwangerschap meis, ik duim er op los voor je meid, alles komt vast in orde!! daar gaan jullie toch voor he.

chantal hou je lekker rustig meid, goed dat alles ok is!! ik duim voor jullie!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

Evelien wat een herkenbaar gevoel, zo voelt het voor mij ook. Hoe graag ik het ook met Luna had willen doen, helaas dat heeft niet zo mogen zijn. Maar idd je doet nu alles voor de eerste keer. En oh wat is dat genieten he.

Liefs Marielle :vlinder:

@lynnty wrote:

ik stel voor dat je je nesteldrang es verhoogt :wink: :mrgreen:

Nog hoger :shock: denk dat er dan 1 een rolberoerte krijgt :lol:

Evelien kan t me helemaal voorstellen. Het is straks voor ons na die 4,5 mnd weer een

eerste keer van alles wat je mee moet en gaat maken.

Lekker genieten van jullie kleine man.

Chantal hoop dat je snel meer energie krijgt en je goed gaat voelen :-*

Miranda idd geen nieuws is :thumbup: nieuws

Vandaag naar de gyn geweest. Alles was goed bloeddruk 140/75 en met de kleine is ook

alles goed. Ze is niet te klein volgens de gyn, want die heeft toch nog maar even een echo

gemaakt adhv de vorige echo. Ze is gewoon niet gemiddeld :smiley:

Ze ligt ook al helemaal vast in mn bekken en dus klaar voor de uitgang. Weet dat t nog te

vroeg is maar van mij mag ze al komen hoor. Kijk er zo naar uit en heb er zoveel zin in.

Heb eigenlijk nog geen tijd dus deze week moet ze nog blijven zitten want heb nog een aantal

dingen te poetsen :mrgreen:

Ga nog even verder kijken.

Liefs Viola

JAAA!! Rhiannon is ook weer zwanger!!! :thumbup: :dance: :dance:

Ben ook zo blij voor hun!!!

Viola: super, alles weer goed met jullie meisje! :inlove: :thumbup:

Ben ook erg benieuwd naar haar…maar laat haar nog maar even zitten :wink:

Viola, wat moet je nog poetsen dan? Volgens mij is bij jullie alles al helemaal spik en span en blinkend schoon! :lol:

36 weken. Vanaf volgende week mag ze komen :smiley: Spannend zeg. Ik begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden naar jou meisje :wink:

De kraamverzorgster was zondag idd voor het laatst. Inmiddels dus alweer de 3e dag zonder kraamverzorgster en het gaat eigenlijk wel goed. (had ik ook niet anders verwacht, maar toch wel jammer dat ze weg is.)

Gisteren is de verloskundige voor het laatst langs geweest en daarstraks kwam de wijkverpleegkundige langs voor het intakegesprek (consultatiebureau)

Kraamvisite komt amper op gang. Komt waarschijnlijk ook wel door de vakantie en dat veel mensen denken dat het nu druk is en dus wachten met bellen voor een afspraak :?

Wel lekker eigenlijk voor nu (gewoon genieten met zijn drietjes) aan de andere kant zijn we zo misschien wel maanden bezig met kraamvisite.

Nouja, ik merk het wel. Ik plan toch niets in met tegenzin, hadden ze maar eerder moeten bellen :lol:

Ik ga nog ff kijken op het showforum.

Meiden doe rustig aan hoor! (luisteren naar je lichaam)

Vandaag is het dan niet zo warm, maar zeker op die warme dagen, pffff.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet meer zwanger ben :wink: Ik heb nu alleen nog last van mijn bekken. :? Vandaag een slechte dag wat mijn bekken betreft en wat heb ik nu gedaan de afgelopen paar dagen? amper iets…

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JOEHOE!!! Geweldig zeg! (ik was begonnen met typen voor het eten en had het dus nog niet gelezen)

Ook dat nieuws nog ff opzoeken!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: Jippppppiiiiieeeee Geweldig nieuws zeg :dance:

Ben zo blij voor hen :thumbup:

Evelien heb nog genoeg te doen hoor. Boven wil ik alles nog een keer goed doen en

verder met beesten in huis heb je altijd wel werk.

Moet de voordeur nog 1 x schilderen en verder nog wat van die kleine klusjes.

Lijkt me wel lekker dat je even adempauze hebt wat kraamvisite betreft, want dan kun je zelf

een beetje bijkomen en uitgerust alle kado’s uitpakken :wink:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: RHIANNON DIKKE PROFICIAT MEIS!!! BEN ZO BLIJ VOOR JE… :smiley:

Nieke en Roheryn nu is het nog aan jullie he dames, we duimen almaar verder voor jou ook he :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup::thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

verder niet zo veel nieuws, enkel vanacht ben ik me rot geschrokken, is was aan het verslikken, pfff kreeg ik daar een flinke hoestbui, en happen naar lucht, had me wel pijn gedaan in mijn buik daar ik zo snel hoeste, als ik lig en moet hoesten moet ik altijd rechtkomen want dan voel ik nog steeds de keizersnede, pfff soms wel pijnlijk maar goed, jurgen was er ook even niet goed van, gelukkig had hij flesje water naast hem staan.

dan verder slecht geslapen. ben nu wel :zzz: :zzz: .

@rhiannon … gefeliciteerd met jullie zwamgerschap :dance: :dance: :dance: … gaaf zeg…

@eveline… wat een lekker koppie heeft Tejo…

hier sinds 3 dagen weer lekkere goede nachten gehad… weet nie wat me overkomt na maandenlang toch wel gemiddeld 2 uur wakker liggen per nacht … maar goed niet te hard schreeuwen hier hihi…

nog iets langer dan een week en dan komt mijn mannetje weer thuis… :dance: :dance:

denk dat ik weer helemaal moet wennen aan zijn ritme dan … nu doe ik lekker alles op mijn eigen gemakje… eten wanneer ik wil en boodschappen doen wanneer het mij uitkomt enzo… maar ja dalijk weer aanpassen… maar met liefde, want mis hem echt wel … met zijn lach en zijn rare buien tussendoor hahah … en het eeuwige nickelodeon op tv hahah …

Nou volgend jaar gaan we ook weer het hele weekend met de vrachtwagen en al naar Assen… hihi mijn vriendin heeft ons bij hun op de lijst gezet (van een truckersvereniging) dus we hebben wel weer een leuk weekend in het vooruitzicht volgend jaar … al zal het ws dan wel een weekend zonder onze kleine man zijn want dat is niks waard om een beebje mee te nemen naar zo’n weekend … we hebben zelfs al verschillende aanbods gehad om op de kleine te passen hihi … Evert nemen we wel mee… want die is oud en wijs zat om het te begrijpen enzo … en die red zich wel daar tussen de trucks hihi… moet alleen zijn vader ff inlichten nog dat ie dat weekend thuis moet zijn…

liefs miranda :vlinder:

Miranda: ja, fijn!!! nog effies en dan is je knul er weer!! :dance:

Lynnty: niet meer verslikken hoor!! :naughty:

Viola: lekker aan de poets en de klus :mrgreen:

Op precies 17 Augustus gaan we samen naar Purmerend.

Ik liet jullie toch pas geleden dat glasbeeld zien…

We hebben er ook 1 besteld maar dan natuurlijk met twee baby’s erin.

Echt super mooi!!! En heel speciaal dat we het precies op hun engeltjesdag op kunnen halen.

We zijn er helemaal blij mee!

Chantal ben benieuwd naar t resultaat met 2 baby’s erin.

Nog maar even en dan is t engeltjes dag er al weer.

Gaan jullie verder daar nog iets speciaals aan doen ?

Miranda kan me voorstellen dat je er weer naar uitkijkt dat Evert thuiskomt maar lijkt me

idd weer aanpassen aan een ritme waar je niet aan gewend bent.

Lynn niet zo eng doen hoor meid :naughty:

Heb net de bovenverdieping nog helemaal gesopt (ben hier zo klaar hoor want groot is t niet :slight_smile: ) en

heb nog de kasten verder ingeruimd dat nu de beebkamer klaar is op een schilderij na dan

dat nog opgehangen moet worden. Heb toch maar t bedje opgedekt. Wilde nog wachten maar

was zo lekker aan t tutten dat ik zoiets had van toc maar even doen.

Heb van alles nog een foto gezet op t showforum.

Ga zometeen nog even lekker naar bed en dan nog Sep uitlaten.

Verder niet echt iets op de planning behalve vanavond naar de yoga :dance:

Ga nog even verder kijken.

Liefs Viola

:lol: :lol: viola en haar soppen :lol:

mooie foto’s hoor!!!

oww leuk chantal, ben al benieuwd naar het resultaat ervan.

hier vanmorgen een kaartje gekregen van de ziekenhuispastoor die de engelenmis gedaan heeft vorig jaar van senne*, moest wel een traantje laten, dat die man er aan gedacht heeft! Niemand van de hele familie heeft al iets laten weten, noch van senne* zijn geboortedag noch van zijn engeltjesdag :evil: . dat doet wel pijn. enkel van deze man kregen we een kaartje met een prachtige tekst op.

ik zou zo graag een kaartje terug schrijven maar ik weet niet echt wat gezegd hierover, kwil hem zo bedanken voor de attentie maar weet niet echt meer geschreven. :think: kzal nog es denken erover.

Lynn, soms is het voldoende om iemand gewoon simpelweg te bedanken. In dit geval aan het feit dat hij eraan heeft gedacht en voor de mooie woorden. En dat het kaartje jullie veel goed heeft gedaan.

En wat jammer (zwak uitgedrukt) dat niemand er verder aan gedacht heeft zeg :frowning: Senne* is wel jullie kindje!! Dat mag niet vergeten worden!

Even een belletje of kaartje is dan toch het minste wat ze kunnen doen. :hug:

Viola: :roll:

Lynnty: hij zal ook vast wel begrijpen/weten hoe fijn jullie het vinden dat er aan jullie kindje word gedacht!

En wat vreselijk jammer dat er niemand is geweest in jullie familie die aan Senne :: heeft gedacht!! :hug:

Ik zou daar zelf toch wel wat over zeggen nog. Ze mogen Senne :
: gewoon nooit vergeten!!

Hailo,

we blijven hier hopen en duimen … :pray: Midden volgende week weer NOD… wat een gestress toch. En als ik dat bij jullie zo allemaal zie, zijn het gewoon lange uren voor iedereen zo af en toe.

Lynn - wat fijn van die pastoor… toch bijzonder hoor. En gewoon laten weten dat het je goed deed, lijkt me al genoeg toch?

Viola - bijna… heel veel sterkte!

veel liefs, Nieke.

Lynn :hug: vandaag Senne zn engeltjesdag :kaars:

Ik :pray: dat jullie de dag een beetje doorkunnen komen.

Weet dat er aan jullie gedacht wordt :-*

Heel veel sterkte

Nieke voor jou zal ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Verder niets te melden dus mss later wel

Liefs Viola