Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Deeltje 9! Alweer een nieuw deeltje!

Een deeltje waarin ook weer brusjes geboren gaan worden!



Foto’s graag plaatsen in het showforum: link naar showforum

Zo kan iedereen met ons meepraten na het verlies van een engeltje en die langzaam weer denkt aan zwanger worden.

…Inmiddels zwanger is

… of inmiddels weer een beebje heeft gekregen, maar de behoefte heeft om hier nog te blijven kletsen.





En dan hierbij ook gelijk het lijstje.





Indien gegevens niet kloppen of gegevens moeten toegevoegd worden, stuur mij dan een PB.

Indien het lijstje is vernieuwd kan het zijn dat je nog even op F5 (verversen of refresh) moet drukken.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

haha, ik wilde nog ff zeggen dat er een nieuw deeltje is geopend, maar Ruud is zo snel, het is inmiddels al gesloten :lol:



Nieke: Heel veel succes uiteraard weer deze ronde :thumbup: We blijven voor je duimen :thumbup:



Miranda, ik heb zelf weer eens een nieuw lijstje gemaakt, ik hoop niet dat je het erg vind :shifty:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:dance: Jippie een nieuw deeltje :dance:



Evelien jij in dit deeltje bevallen. Ik misschien ook :mrgreen: ?

Lijstje is weer mooi :thumbup:



Linda :hug:



Nieke heel veel succes met t zwanger worden en dat t deze ronde raak mag zijn.



Zo meteen naar t zh voor een extra echo. Vind t weer wel super :dance:

Kom me straks weer wel melden mar kan wel even duren want moet ook nog allerlei

booschappen doen



Tot straks



Liefs Viola

Viola, veel succes met de echo :dance: Altijd weer ff genieten!



En ja… van mij mag jij ook bevallen in dit deeltje!!



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hallo allemaal,



Her ben ik ook weer eens.

Het gaat hier allemaal erg goed, de kleine in mijn buik doet het goed. We zijn zelfs al weer bijna op de helft! Maandag gaan we naar het LUMC voor de 20 wk echo, wel spannend dus.



Inmiddels weten we dat Ian* een ZUSJE zal gaan krijgen, de kleine is dus een meid!



Ik voel haar al heerlijk regelmatig bewegen en dat is wel erg fijn! We genieten er zoveel mogelijk van, maar tegelijk vinden het allemaal zo eng… We zullen blij zijn als we haar in december in onze armen hebben, huilend en wel.



Inmiddels begin ik wel op te zien tegen de bevalling, ik ben erg bang wat het allemaal los zal maken. Bij Ian* moest ik gaan bevallen in de wetenschap dat hij overleden was. Dit ga ik maandag dan ook aankaarten in het ziekenhuis, zodat ze dit gewoon al vast weten.



Weten jullie of het klopt dat je ze niet overtijd willen laten lopen als je al een kindje verloren bent?? Ik ben 16 december nl uitgerekend en wil echt niet dat ze er met de kerst nog niet is.

Dit jaar zijn we toe aan een kerst met een nieuw leven met haar broer in onze gedachten en niet nog moeten wachten op wat komen gaat ontrent het bevallen.



Nou weer een heel verhaal van iemand die bijna nooit online is…

Bij mij hebben ze vanaf het begin gezegt (de gyn dus) dat hij mij niet overtijd wil laten lopen. Al vond ik 40 weken al veel te lang (Jelte* is doodgeboren bij 38w2d)

Ik ben dan ook ontzettend blij dat de gyn mij wil inleiden met 38 weken!



:mrgreen: hihi, Chantal heeft weer gelijk gehad geloof ik! Vlindermama krijgt een meisje!

Het gaat echt om en om :lol:



Veel succes alvast voor maandag! Ook weer lekker genieten van die kleine in je buik :dance:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien bedankt voor je antwoord, ik vind de gedachte van 40 wk ook echt veel te ver.

Ik hoop dat onze gyn ook open staat voor eventueel inleiden rond de 37 wk (Ian* is met 33wk overleden, dus dan is denk 40 wk echt te veel mentaal gezien), eigenlijk zou ik niet in het ziekenhuis bevallen, maar inmiddels boeit het me allemaal als ze er maar levend en gezond uitkomt!



Voor jou gaat het al opschieten zeg! Hoe is het ermee, ik heb het niet gevolgd allemaal…

Het gaat goed. Brusje is weer lekker actief ( afgelopen weekend maakte ik mij even zorgen, ik voelde hem wel, maar stukken minder dan voorheen, toen aan de ctg gelegen om mij gerust te stellen en dat is gelukt)



Ik ben nu eigenlijk een beetje aan het wachten tot de bevalling begint :roll:

Vanmiddag weer naar de fysio ivm mijn bekken. Daar heb ik namelijk wel veel last van, maar het gaat wel wat beter (ik word ook heerlijk gemasseerd!)



En dan is het donderdag ook nog eens de geboortedag van Jelte*. Maakt het er niet gemakkelijker op en ik hoop maar 1 ding en dat is dat Brusje zich die dag niet gaat melden (of de dag ervoor of erna) Ik wil dat toch wel graag Jeltes* dag houden.



En mocht brusje zich nog niet gaan melden, dan wordt ik maandag dus ingeleid :dance: 30 juli, ik vind het wel een mooie dag. Ik ben dan ook precies 38 weken.



Dat was het geloof ik snel in het kort :mrgreen:



Ik ben er in elk geval helemaal klaar voor!



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik wens je alvast alle succes toe maandag meis :thumbup:

ik zal es denken aan je!!!



hier komt de engeltjes dag van senne* dichterbij, pfff, krijg het even moeilijk, we weten nnog niet echt wat we die dag gaan doen, ik moet werken dat staat vast, en graag had ik hem thuis gehad die dag, maar het lukt ons niet om bij de begrafenisondernemer te raken, met alle werk hier in huis.

verder gaat het allemaal goed met me, ik probeer’’’’ me niet te zenuwachtig te maken voor deze zwangerschap. maar soms heb ik wel es een moeilijk moment, zoals gisteren bv. pijn in mijn onderbuik en zo, en telkens wanneer ik moet plassen doet het heel lichtjes pijn, het is net alsof het van mijn eerdere keizersnede komt. ik zal toch de gyn. es om meer uitleg vragen hoor.



verder niet zo veel nieuws hier.



dames hou jullie sterk allemaal, dikke knuffel!!!



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Vlindermama :dance: een meisje gefeliciteerd :dance:



Kan me voorstellen dat jullie niet overtijd willen en eerder willen bevallen.

In mijn geval weet ik niet wat ze gaan doen, want ik durf er eigenlijk niet goed om te vragen.

Ik ben tenslotte bevallen van een “gezond kind” en ik hoop natuurlijk dat ze me willen

helpen, want merk wel aan mezelf dat t emotioneel wel zwaarder word en dat t verlangen

naar een kind in mn armen bijna lichamelijk pijn doet. Weet niet hoe ik t anders moet verwoorden.

Hoe zouden jullie t in mijn geval aanpakken ?



Ben terug van t zh en alles was weer goed. Ze liep qua gewicht wat achter maar ze

zei ook dat de metingen niet helemaal kloppen wss want ze kon t hoofdje niet meten, want

ze lag al te diep met haar hoofd en dus niet te meten.

Verder was de buikomtrek iets te klein want die lag op 33+3 en ik ben 33+6 maar dat

is te verwaarlozen. Mn bloeddruk was goed 120/70

Over 2 weken weer naar de gyn, maar dat is een ander want dan is de mijne nog op vakantie.



Ga nu even op de bank want ben al sinds half 5 op de been want ik heb de hond deze week

en ik moet om 5.15 echt thuis weg. Ben nu echt gammel.

Tot later



Liefs Viola

Viola; ik zou echt aankaarten bij de gyn hoe ik me voel, dat het emotioneel echt heel zwaar is. Het is voor jou en de baby gewoon niet goed dat je je zo voelt, dus het lijkt mij dat ze er iets mee moeten doen waar jij je rust in kan vinden. Ookal ben jij dan wel bevallen van een “gezond kind”, je verdriet en angst is er denk ik niet minder om.

Heel veel succes de laatste weken

Goeiemorgen dames,



Vlindermama: :inlove: een meisje!! :inlove:

En maandag de 20 weken echo!! Veel succes voor aanstaande maandag! :thumbup:



Viola: Je kan het allicht voorleggen bij je gyn :wink:

Hebben wij ook gedaan, maar ze leiden echt niet zomaar eerder in. Daarom dus ook niet bij ons :frowning:



Evelien: mooi lijstje weer! :thumbup: En dit word ook een heel mooi deeltje :wink: :mrgreen:



Lynnty: Het komt nu echt allemaal goed hoor meid!! :thumbup: Druk in je onderbuik, lichte steekjes en meer van dat soort vage klachten, had ik ook allemaal in het begin. Je lichaam moet zich toch weer helemaal aanpassen op de nieuwe situatie: het zwanger zijn!!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Viola; pff ik zou me ook rot schrikken als ik haar dan ineens minder zou voelen, fijn dat de ctg gewoon goed was. Ik kan mee voorstellen dat je niet wil dat brusje rond de dag van Jelte* geboren wordt. Wens je alvast een soepele bevalling toe met een onwijs mooi maar vooral gezond brusje van Jelte*.

vlindermama ik denk dat je van naam gemist bent, het is evelien die bevalt, :smiley: weet wat het is dat zwanger zijn, stak ik deze week de choco en jam in de koelkast :lol: en de boter in de kast.

oja en vandaag maar zoeken in het magazijn op het werk naar kleine porties boter, tot er na een vijftal minuten iemand komt zoeken naar me, en zegt van denk niet dat je die hier vind, ze staan in de koelkast.

man man man heb er erg van hier hoor.



viola meis, leg het helemaal uit aan hen hoe je je voelt meis, ze moeten dit begrijpen! en nog even wat geduld en je prinsesje ligt in je armen.



heb al es zitten denken en zo, en zag deze week een bevalling op tv, ik zat daar te wenen als een klein kind, vond het zo emotioneel he, en zat constant te denken van wat zal het dan zijn als ons beebje er is.

hopelijk zit ik niet zo heel erg met die babyblues, maar ik denk dat het wel erg zal zijn ditmaal, gewoon door het besef dat het beebje er nu wel zal blijven en zo. pfff we zien wel.





oja chantal, ik had nog een vraagje, over je pronostiek, wat wordt het van mij dan? jongen of meisje??? ben wel zoooo benieuwd he wat het wordt.



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

oeps Lynnty; je hebt gelijk, sorry Viola en Evelien… :oops:



Ik heb er dit keer ook zo last van…

Ik ga heel leuk lege flessen in leveren, bel op dat belletje komt er een man en die zegt “kan ik u helpen” toen pas ondekte ik dat de tas met lege flessen nog in de auto had staan. Tja stond ik daar met een rode biet!

Zo heb ik nog veel meer voorbeelden hoor, ik ben ook heel erg vergeetachtig op het moment…

Zo vroeg mijn vriendin maandag wat ik donderdag deed toen het eindelijk lekker weer was, nou ik zou het gewoon nu echt nog steeds niet weten!!

Gelukkig neemt dit na de bevalling weer af, maar dat duurt nog wel ff!

:lol: :lol: vlindermama, vind het langs de ene kant wel grappig en je kunt het ook op iets steken he, waardoor het komt :mrgreen:



maar mijn man vind het niet zo prettig, soms zegt hij dingen en dan vergeet ik die en dat herhaalt hij ze toevallig, en ik reageer dan :oops: wat pittig met te zeggen dat hij me dit nog niet vertelde, en ik overtuigd dat ik van niks afweet, das wel lastig, en werkelijk ik kan het me dan echt niet herinneren he,pfff :?



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Dat is waar, de oorzaak is natuurlijk geweldig!!!

Dan maar lekker suf en vergeetachtig!!!

Lynnty: Hahaha…Tja, ik kan nu niet afwijken van mijn theorie…dus het word toch echt een jongen!! :inlove: :mrgreen:



Jullie raden nooit wat ik daarnet heb ondergaan!!..

Mijn verstandskies is daarnet getrokken!!! :shock: :o :shifty:

Ik had er sinds maandag ineens last van…pijn bij kauwen en slikken. En het is de enige verstandskies die ik heb.

Maar goed hij is getrokken en mijn halve gezicht is nog helemaal verlamd!! :o Echt een heel raar gevoel.



Voel me nou best zielig :frowning: Maakte me natuurlijk superdruk. Ik had al op internet bekeken of een verdoving wel mocht, en dat kon gelukkig geen kwaad. Maar ben ook heel bang voor een infectie…

Mag vandaag en morgen niet spoelen, maar daarna ga ik toch echt spoelen met Bocasan.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

:smiley: het is gelijk hoor wat het wordt, maar een jongen zou tof zijn daar ik alle spulletjes qua kleertjes nog liggen heb, en ze es zou willen aan zien bij de beeb, maar een meisje mag ook, daar ik dan weer mag shoppen :mrgreen: :mrgreen:



hier alles ok, we zijn nu volop met de beebkamer bezig :dance:

oja en ik heb ook zo’n vermoeden dat het terug een jongen wordt, maar ik twijfel soms nog, we zien wel, het maakt eigenlijk niet uit, we hebben voor beide een naam dus :mrgreen:



wow chantal je kies, :? vast wel pijnlijk geweest, ben niet zo aan tandartsen, je bent toch niet een stukje gegeugen kwijt he :mrgreen:

hou je lekker rustig nu, :hug:



groetjes lynn mama van senne*en :**: en ???

Wat fijn dat jullie me nog steeds in het lijstje zetten terwijl ik niet zo vaak meer reageer of mee lees! :oops: :-* .



Vlindermama, wat heerlijk, een MEISJE!!

GEFELICITEERD!! :dance: :inlove:



Evelien, alvast veel sterkte voor je morgen! :-

Ik zou het denk ik ook niet zo leuk gevonden hebben moest Broes op Robbe’s :vlinder: geboorte en -sterfdag zou geboren zijn (ik was voor Broes 6 juli uitgerekend, dus).

Doen jullie iets speciaals morgen? :hug:



Lynn, jullie ook veel sterkte, de dagen er naar toe leven zijn vaak zwaarder dan de dag zelf,…

Kus! :-


En euh, die pijntjes had ik ook in het begin, komt vast goed meid! :-

Ik denk bij jou ook een jongen, 'k weet gelijk nie, een meisje kan ik me niet voorstellen bij jou…? :think: :wink: .

En natuurlijk is het geslacht al gelijk!

Je bent gewoon hartstikke zwanger!! :dance: :wink: :-


Oh ja, ik heb Jurgen laatst gesproken via msn en ik moet het je gewoon zeggen, je hebt een schà t van ne vent! :mrgreen: :wink: .

En we spreken zeker nog eens af hé, Jurgen heeft me belooft dat ie dan eens meekomt, daar hou ik hem aan! :wink: .



Viola, fijn dat alles goed was bij de gynae! :-

En die maten zijn inderdaad te verwaarlozen, voor die paar dagen maar, bij mij scheelden sommige lichaamsdelen wel een paar weken, dus! :-




Chantal, sterkte met je kies, brr! :-*