Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

bieke :lol: ja we spreken binnenkort es af he,maar voorlopig is het hier nog wat druk met het schilderen en werken en zo. Jurgen heeft het verteld dat je op msn was, en ik vroeg hem of hij je gesproken had(want normaal is jurgen wat stil en schuchter) en hij zei dat we binnenkort zeker es afspreken en dat hij meegaat, man wat was ik blij, vond het zo super van hem. had dit niet verwacht van hem :smiley: maar ik spreek je binnenkort via msn es en dan moet je es langs komen he.

hoe is het met Broes en Senne? zijn al flinke knulletjes geworden zeker :inlove: ?



hier gaat het voorlopig goed met het zwanger zijn, ik geniet met volle teugen, en heb zelfs vandaag wat last van zuur pfff, vind ik wel wat vroeg zo. maar ik weet waarom ik het doe… :inlove:



verder kijken we stilletjes uit naar de 30ste die dichterbij komt, kzie er wat tegenop eigenlijk. tdoet meer en meer pijn, nu hij ook zo veraf ligt :frowning:

we weten nog niet echt wat we die dag zullen doen, denk een ballon oplaten voor hem en zo, zal het nog es met jurgen bespreken…







evelien meis en man sterkte morgen :hug: :hug: kaarsje voor jullie lieve Jelte*

:kaars: :kaars: :kaars:



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Lynn, Jurgen leek me niet echt een stil iemand! :lol:

'T was wel gezellig zo eens kletsen, hij ziet je echt graag hé! :smiley:

Ja, we hebben nog tijd hé om af te spreken maar 't moet er iig wel nog eens van komen hé! :wink:

Ik kom je iig wel zeker bezoeken in de kraamkliniek! :dance: :mrgreen:



Broes en Senne zijn inderdaad alweer veel veranderd!

Broes zit nu zo’n beetje in de peuterpuberteit ( :hand: ) en Senne heeft last van mamaverlatingsangst, niet normaal! :wink:

Senne kruipt nu al goed rond, trekt zich overal aan recht en doet pasjes langs de tafel, hij wordt ook alweer zùo groot, 't gaat allemaal zo vlug hé!



Een ballon oplaten voor Senneke :vlinder: lijkt me mooi, misschien met een kaartje er aan met een boodschap voor hem…

Ik heb nog gehoord dat men dan hun telefoonnr. er bij schreef en de vinder moest dan opbellen en zo weet je tot waar hij geraakt is,… tja,…

Je kan misschien ook een soort plant/boom (vlinderstruik?) planten en zo groeit die ieder jaar mee met Senne :vlinder: … lijkt me ook wel mooi.

Nog eens veel sterkte, ik weet dat het moeilijk is, zoals iedereen hier jammer genoeg,…

Kus! :-*

Ik ben benieuwd hoe de dag morgen zal verlopen. Vandaag kreeg ik al 2 kaartjes in de bus :smiley:

Had ik natuurlijk wel gehoopt, maar eigenlijk niet verwacht. Nu hoop ik gelijk dat er morgen nog meer kaartjes in de bus liggen :slight_smile:



Morgen als Rinse thuis komt van zijn werk, gaan we naar Jelte* toe.

Hij krijgt dus een nieuwe treinbaan, schone knuffels en een nieuw molentje met zijn foto (die was kapot gegaan en ik heb een nieuwe gevonden)

Ik hoop dat de printer het goed doet (heeft wat kuren) en dat ik nog een foto voor in het lijstje op zijn grafje kan uitprinten (en plastificeren uiteraard) Die in het lijstje is ook weer behoorlijk verkleurt.



Oja, en ik ga natuurlijk nog bloemen halen. Witte rozen, die we vorig jaar ook hadden bij de begravenis. Niet zo’n speciaal boeket, vind dat zo rouwachting :shifty: Maar gewoon losse bloemen voor in zo’n vaas bij zijn grafje.

Oja, en met ons trouwen hadden we van 2 kinderen een hartje gekregen van strijkkralen. Die liggen hier op mijn bureau, maar ik weet dus eigenlijk al 2 jaar niet zo goed wat ik ermee moet. Bedacht dat ik die wel in het rozenboompje (stamroos) bij Jelte kan hangen.



En tenslotte wil ik ook nog een taart halen of gebak, want 's avonds krijgen we ook nog bezoek ivm Jelte* (Vind je het erg als we even langskomen? :smiley: Nee! Juist niet!!)



Of ander scenario… Ik ben aan het bevallen :wall: Liever niet, maar elke avond twijfel ik toch weer. Heb nu weer krampjes, maar tot nu toe, hield dat vanzelf weer op 's nachts. Tja, je weet het niet hè?



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Bieke, natuurlijk staat Robbe* nog steeds op het lijstje! Ik zou niet weten waarom niet :eh:



Ik moet wel bekennen dat ik heb getwijfeld om Zomer (en(B)Engel) van het lijstje te halen. Maar dat is omdat ze voor het laatst in okt 2006 een berichtje heeft geplaatst.

Zolang er nog plek is en het in het plaatje past, ga ik niet zomaar iemand verwijderen. Alsof je er opeens niet meer bijhoort :snooty:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien, klinkt als een héle mooie dag morgen, zo intens met Jelte :vlinder: bezig zijn! :thumbup:

Hopelijk beval je dan net morgen niet! :pray:

Veel sterkte meid! :-

P.s. Ik vind Jelte :vlinder: nog steeds zo’n prachtige naam hé, ik ben dan ook zó benieuwd naar zijn brusjes naam hé! :inlove:



@Zonneschijn wrote:

Alsof je er opeens niet meer bijhoort :snooty:


Nou ja, je moet toch toegeven dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb hé! :shifty: :oops:

Lief van je, dankjewel! :-
:wink:

he Evelien



bedankt dat je ons ook op het lijstje heb gezet.

ik hoop dat jullie die genen die zwanger zijn in dit deeltje bevallen en wij die zwanger proberen teworden, snel met een positieve test in onze handen staan.

dan kan ik lekker mee praten .

liefs kathy

Evelien, het kaarsje brand,…

Veel sterkte en dikke kus! :-* :hug:

Lieve Jelte :: gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Zul je vandaag dicht bij je papa en mama zijn om ze te steunen?

Let je ook goed op je broertje?



Maak er met al je vlindervriendjes een mooi dag van, maar dat gaat vast wel lukken.



Evelien en Rinse,

Vandaag voor jullie een moeilijke dag :hug: Ik :pray: dat t voor jullie een mooie dag en gedenkwaardige

dag is. Weet dat ik aan jullie denk vandaag en aan Jelte :
: Natuurlijk.



Dikke :-* Viola

Bedankt voor jullie lieve woordjes :-



Alleen hoop ik niet (al hoewel ik het nu ff niet meer weet) dat het een te gedenkwaardige dag gaat worden. :shifty:

Mijn buik rommelt aardig vanmorgen.

Vanmorgen op een uur of 5 om precies te zijn. (vorig jaar om een uur of 5 braken mijn vliezen :shock: )

Sindsdien krampjes en/of harde buiken, maar geen regelmaat in te ontdekken (ik ben nog ff aan het uitvissen hoe ik dat het beste kan timen)



Inmiddels mijn ontbijt op. Ik denk dat ik maar ga douchen of helemaal in bad (kan ik ook nog wat tukken) en kijk wat dat gaat doen.

Waarschijnlijk niets, hopelijk voorwerk en anders… Rinse maar bellen :lol: (maar ik denk het dus niet, het is al minder dan vanmorgen, wel nog harde buiken af en toe, maar ongikrampjes heb ik nog amper)



:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Lieve Evelien en man :hug:



Vandaag is Jelte :: 1 jaar :vlinder: :kaars:

Hij is vandaag zeker in mijn gedachten en ik steek voor hem een kaarsje aan.

Ook jullie Jelte :
: omringd met zoveel liefde en niet alleen op deze speciale dag!

Jelte :**: zal zijn treintje vast erg mooi vinden en zijn vlindervriendjes ook…kunnen ze samen lekker spelen.



Maak er een mooie gedenkwaardige dag van en laat brusje nog maar even wachten.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik dacht laat ik maar ff melden, voordat jullie zenuwachtig worden :lol:

Ik kom net uit bad en eigenlijk vrijwel geen harde buiken, laat staan krampjes gehad.



Ik ga nu dus maar eens bloemen en taart halen, zodat ik vanmiddag weer kan bijtanken voordat Rinse thuiskomt en we naar Jeltes* grafje gaan.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Lieve Evelien,



Voor jullie een belangrijke dag vandaag, Jelte* zijn dag…

Zo te horen maken jullie er een bijzondere dag van en ik duim dat je bevalling niet zal beginnen en het inderdaad slechts voorwerk is!



xxxx



vlindermama

Ik tik heel erg weinig ivm zwaar gebrek aan tijd en energie door de verhuizing, IVF en tuin waarin gewerkt moet worden voor we niet meer bij onze containers kunnen komen… :oops:



Vandaag is vader- en moederdag tegelijk Evelien voor jou en je man! Jelte* een jaar…soms lijkt het wel een mensenleven geleden en soms misschien alsof het gisteren was. Wilde jullie iig feliciteren met deze mijlpaal, dat jaar verder, al een jaar papa en mama en straks een bengeltje erbij! Maak er een mooie dag van voor jullie zelf en voor jullie engeltje! :-*

Allemaal ontzettend bedankt voor de warme woorden! Doet mij en Rinse heel veel goed dat er zo met ons wordt meegeleeft en vooral ook dat er aan gedacht wordt!!



Gisteren was een mooie dag. Aan het einde van de middag zijn we bij Jeltes* grafje langsgegaan en deze ziet er nu weer super uit met zijn nieuwe treinbaan (de oude viel van ellende gewoon uit elkaar), schone knuffels, molentje met zijn fotootje en de witte rozen.



's avonds zijn mijn schoonouders en mijn schoonzus met haar vriend langsgeweest en hebben we oa taart gegeten! (mijn moeder kon niet komen ivm haar nieuwe knie en mijn zus gaat vandaag op vakantie, dus ging het ook niet redden)

Mijn schoonzus kwam ook nog met een ontzettend mooi cadeau aanzetten.



foto staat op het showforum



Dit schilderij krijgt hier een hele mooie plaats! (en joepie, er komt nog een 2e aan in het oranje maar dan met brusje erop. Ik hoop alleen niet dat ik daar ook een jaar op moet wachten, haha)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien: Klinkt idd als een hele mooie, fijne dag.

En wat een prachtig schilderij, ben er helemaal weg van!! :inlove:

En straks nog 1 voor brusje, heel mooi!! :thumbup:

Brusje is trouwens braaf :lol: gewoon luisteren naar papa en mama!

Kijken of hij nu ook luistert als je zegt dat hij nu wel geboren mag worden :mrgreen: 8)



Hier is het weer tijd voor een buikfoto! :dance:

Zie ons showforum :wink:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@evelien



fijn dat Jelte zijn dag gister zo mooi en bijzonder is verlopen voor jullie…

sorry dat ik nu pas reageer maar we zijn gisteraaf terug gekomen uit Denemarken…



eeejjj meiden



hoest verders hier ??? heb alles net wel doorgelezen maar niks onthouden :think: :think: … sorry :oops: :oops:



we zijn gisteraaf dus weer teruggekomen uit denemarken… en het was in 1 woord geweldig … heb daar voor de beeb heerlijk geshopt z ehadden daar net opruiming … en ook winterkleren waren in de opruiming dus… de kast is hier vol zowat whahah …



verders hier beetje moeilijke dagen nog… Evert doe moet ik vanaaf wegbrengen naar zijn vader … want die gaat morgen vroeg om half 7 vliegen richting Turkije… dus ik zie hem na vanaaf 3 weken niet meer :cry: :cry: :cry: … en vind dat echt supermoelijk… ook omdat Ghislaine der sterfdag in de buurt komt … volgende week zaterdag 4 augustus…

maar goed word hier thuis goed opgevangen door mijn ouders en broer dus das wel fijn…



liefs miranda :vlinder:

Hoi Miranda, Fijn dat jullie korte vakantie zo geslaagd was! En heerlijk geshopt :dance: (Tja, nadeel als je het geslacht al weet :lol: Toen ik in Italie was van de winter wist ik gelukkig nog net niet het geslacht, alleen was het daar toen zeker geen uitverkoop :shock: )



Evert die boft maar, Eerst lekker met mama mee naar Denemarken en nu met papa mee naar Turkije! Wel moeilijk voor jou natuurlijk dat jij hem daardoor ff moet missen en ook nog in een moeilijke periode.

Gelukkig hebben jullie voldoende steun en is het misschien voor Evert wel extra goed dat hij dan lekker van zijn vakantie kan genieten 8)



Hoe is vorige week vrijdag verlopen? (geboortedag Ghislaine*)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evert die vind het helemaal geweldig dat ie nu 1 dag thuis is en morgen weer op vakantie gaat hihi… dus die heeft het er niet over …



Afgelopen vrijdag is heel rustig geweest … geen bezoek of wat dan ook gehad wat ik wel heel jammer vond… blijkbaar vond niemand het nodig dnek ik … maar goed heb wel van veel vriendinnen smsjes enzo gehad en lieve mailtjes… dat deed me wel goed…



wat betreft het shoppen was echt leuk… heel veel merkkleding zoals Esprit voor nog geen 5 euro enzo … dus das de moeite waard



liefss miranda :vlinder:

hallo dames,



hier alles ok, ben al blij dat ik al de acht weken haal hopelijk verloopt het verder goed hier.

nu senne* zijn dag in de buurt komt krijg ik het steeds moeilijker, maar het gaat wel, pffff.



evelien brusje mag nu wel komen he meis, toen ik daarnet leesde dacht ik al van wow straks komt brusje op Jelte* zijn dag maar denk dat het maar goed is dat brusje nog even wachtte.

ik wens je veel geluk en sterkte toe op de naderende bevalling en ben ook zoooo beniewd naar de naam :mrgreen:

kaarsje heeft hier gisteren gebrand voor Jelte*.



verder niet zo veel nieuws hier enkel dat ik gisteren een prachtig cadeau gekregen heb van jurgen :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: heb een bola met hartjes erop gekregen en een grote teddy van NIJNTJE :smiley: :smiley: :smiley: tja :oops: :mrgreen: ben nog steeds zo’n fan van nijntje he :mrgreen:

die verdiende een grote zoen, wat was ik blij!!!



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Gelukkig kwam brusje idd niet gisteren (alhoewel ik 's ochtends al snel aan het idee dat het ging gebeuren was gewend en het mij toen ook wel ff bijzonder leek :roll: )



Ik heb totaal niet het idee dat het nu of morgen ofzo gaat gebeuren. Mijn buik is op de schopjes en bewegingen na geheel rustig.

Als ik naar de data kijk waarop ik kan bevallen, dan is morgen eventueel ook nog wel een leuke dag (28 juli is mijn “zusje” in Amerika jarig, ik heb daar een jaar in een gastgezin gewoont :wink: ) Of maandag de 30e vind ik ook een hele mooie dag! De geboortedag van Senne*, maar ook de trouwdag van de beste vriend van Rinse en de geboortedag van de dochter van een nichtje van mij. (Ik ken haar nu een jaar of 5, ze is een half jaar jonger dan ik, en heet ook Evelien. Allebei een kindje op 30 juli vind ik er ook nog wel bij kunnen :lol: )



Eigenlijk maar raar dat ik zo naar de data steeds zit te kijken. Eigenlijk doe ik dat dus al vanaf het begin van de zwangerschap.

Niet de 26e… 23e is een mooie datum. Op een gegeven moment drong het tot mij door dat de 20e (20-07-2007) ook wel erg leuk zou zijn. En nu zo op het einde kijk ik nog steeds naar de datum. Vandaag de 27e. 27 zegt mij helemaal niets. Ook is er een oom van Rinse vandaag jarig. Hele lieve oom hoor, maar iets in mij zegt, doe vandaag maar niet, doe dan morgen. De 29e (zondag) zegt mij ook helemaal niets, kalender ook leeg.

En ondertussen heb ik voor maandag gewoon al een afspraak staan voor inleiden. Nu hoop ik dan ook maar dat het die dag gaat lukken.



Heel verhaal, maar ik zit volgens mij ook gewoon raar in elkaar. Het belangrijkste is toch nog altijd dat brusje gewoon gezond en jankend de wereld in komt! Dat besef ik gelukkig toch ook nog wel. Dus waarom kijk ik toch steeds naar de datum? Wat maakt het eigenlijk uit? :shifty: :oops:



:-* Liefs, Evelien :vlinder: