Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Evelien ben blij dat t goed verlopen is gisteren.

Wat is dat schilderij mooi :clap: echt schitterend.



Miranda kan me voorstellen dat je Evert heel erg gaat missen maar t is mss idd voor hem wel

lekker dat ie op vakantie is. Hij is echt een bofkont :smiley:

Fijn dat Denemarken zo mooi en lekker was :thumbup:



Lynn Is ook moeilijk die dag die er aan komt. Weet dat ik aan jullie denk en natuurlijk ook aan Senne :-*

Wat lief van Jurgen.



Chantal alles goed. Je bent nu ruim de 25 weken voorbij en hoe voel je je eigen er bij ?

Je zei dat je daar zo tegenop zag.



Morgen komt de nieuwe kever. Joost heeft een nieuwe opknap kever gekocht en gaat

m morgen halen. Ik heb m alleen nog maar op foto gezien en ben dus wel benieuwd naar

t live resultaat.

Verder hebben we vandaag een hoop karweitjes gedaan en boodschapjes gedaan. Morgen nog

wat huihouden e da gewoon lekker nieuts doen. Morgenavond dan hebben we een

feestje bij een vriendin ter ere van niets en lijkt me wel erg gezellig.



Jullie nog plannen ?



Iedereen een fijn weekend en tot horens



Liefs Viola

Zo hee, weer een nieuw deeltje zeg. Ben net van vakantie terug, had verwacht dat Evelien inmiddels bevallen zou zijn, maar nee hoor. Nog even volhouden dus…nu duurt het echt niet lang meer. Nog gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van Jelte. Ik hoop dat jullie er een mooie dag van hebben kunnen maken.



Nog iets meer als twee maanden en dan gaat het hier ook heel spannend worden…hopelijk komen we dan met goed nieuws. Was wel slilkken hoor, waar wij op vakantie waren, zoveel mensen met kleine kinderen, heel veel baby’s. Vond ik eigenlijk niet leuk. En vanmorgen onderweg naar huis keek ik naar de dierentuinfoto die we hadden laten maken (je weet wel, bij de ingang) en bedacht ik me ineens dat de laatste dierentuinfoto die met Ryan is…werd er toch wel even emo van…

Nog ff snel voordat ik ga slapen… :zzz:



Ik heb zojuist mijn kraamverzorgster van vorig jaar aan de lijn gehad. :dance: Ik wist alleen haar voornaam en verder niets, maar gisteren kreeg ik van haar een kaartje door de bus met ook haar adres en achternaam erop. Ik kreeg haar gisteren niet te pakken, maar vandaag dus wel. Fijn haar gesproken te hebben en zoals ik al verwachtte wist ze niet dat ik weer zwanger was, laat staan dat ik op het punt sta te bevallen. Ik heb namelijk bij de kraamzorg aangegeven dat ik haar graag weer wil hebben.

:dance: Nu heeft ze maandag wachtdienst, dus… :pray: :pray:

Dus brusje moet echt maar ff tot maandag wachten. Het weekend zing ik ook nog wel uit, hoe zat ik het ook ben. :shifty: (en dan natuurlijk maar hopen dat ze niet toch ergens anders ofzo wordt ingezet :x )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Viola: Ik ben blij dat we iig voorbij de 25 weken zijn. Maar we zijn deze week best bezorgd om die harde buiken van mij. Dat zijn er al gauw zo’n 15-20. En je zou er per dag maar 10 mogen hebben??!!

Ik mocht alleen bellen als ze om de 5 minuten kwamen en ze pijnlijker en sterker werden. Dat is dus gelukkig niet het geval, maar we voelen ons er absoluut niet prettig bij.

Ik zal pas weer wat geruster zijn als we over de 30 weken zijn.

Tenslotte zijn onze mannetjes geboren met 28 weken… Dus we voelen het echt alsof we nu in de gevarenzone zitten. En het duurt nog zolang eer dat we hier voorbij zijn :frowning:

Ik zal zo blij zijn als het donderdag is en ik mijn zorgen weer kan uitspreken tegen onze gyn.



Miranda: super :thumbup: een lekker vakantie gehad en lekker bijgetankt! En leuk zeg, allemaal kleertjes voor een leuk prijsje!

Alleen heel moeilijk om Evert nu te missen :frowning: :hug:

Ik hoop dat die drie weken snel voorbij zijn!!!



Evelien: ben benieuwd of jullie haar zullen krijgen, zou wel heel leuk zijn!! :thumbup:



Verder hier weer wat klusjes voor de boeg. Herstellen van de badkamer na openbreken en de muur in de babykamer.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal, kan mij voorstellen dat je je wat zorgen maakt om de harde buiken. Doe je het wel rustig aan?

Die klusjes klinken niet als rustig aan doen, of zit je erbij en vertel je de “mannen” wat en hoe ze het moeten doen? :wink:



Hier overigens weer niets… Gelukkig, want ik hoop nu toch echt gewoon op maandag.

Of eventueel dat het morgenavond ofzo gaat beginnen, dat het net nog voor het inleiden zelf is.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

De badkamer doet Sander (en ik geef, als het nodig is, mijn mening/aanwijzingen :slight_smile: )



Verder wil ik die muur gaan verven. Het is maar 1 muur en dat is eigenlijk het enige wat ik heel deze dag doe. (is ook in een uurtje klaar)

Heb ook echt bar weinig gedaan deze week en dan toch veel harde buiken??



Als ik nog rustiger aan moet doen, moet ik hele dagen op bed gaan liggen. :think:(en zelfs als ik rustig lig op bed krijg ik harde buiken!!)

Maar ik ga ook komende week rustig aan doen (geen klusjes) en het huishouden op een zeer laag pitje. Totdat ik de gyn weer heb gesproken en die harde buiken heb voorgelegd.



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Doe je het wel rustig aan?

Die klusjes klinken niet als rustig aan doen




Vind ik eigenlijk ook want die kleine van jullie moet toch echt nog even blijven zitten :-*

Spreek t allemaal uit een donderdag.



Evelien spannend allemaal zeg. Maandag heb je wss brusje eindelijk in je armen. Ben zelf zo

benieuwd naar de naam en hoe hij er uit ziet.

Als ik dat al heb kan ik me voorstellen hoe heftig dat voor jullie is.

Hoe laat moest je ook al weer je eigen melden in t zh maandag.



Joost is onderweg met de kever naar huis en hoop dat ie zo belt om te zeggen dat ze

bijna thuis zijn. Ben zo benieuwd naar t resultaat eigenlijk. Heb alleen nog maar roestplekken

gezien op de foto. Vind t nu wel heel erg lang gaan duren, maar ja als je zo ongeduldig

bent als ik duurt wachten altijd lang.



Daar is ie eidelijk DOEI

Maandag om 7:15 moet ik mij melden :slight_smile: Eerlijk gezegt hoop ik dat het vast gaat beginnen tussen zondagavond en 7:15. Of dus eigenlijk gewoon uit zichzelf en niet door het inleiden. Zie toch wel een beetje tegen een drama inleiding op (hoeft niet, maar is wel mogelijk :frowning: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Evelien: ja, echt super spannend!!! Ben zo benieuwd naar jullie kleine mannetje! :inlove: :inlove:

We gaan “gewoon” voor een bevalling uit het boekje hoor!

Kom je morgen nog even moed inspreken :thumbup:

Wat gaan jullie nu Zondag doen? Zou helemaal gek worden :lol:



Ik is braaf hoor! Ik wacht netjes af wat de gyn gaat zeggen donderdag. :wink:

Ik moet zeggen vandaag gaat het heel goed :inlove:

Heb nog maar vier harde buiken gehad :dance: Dus das heel netjes.

Misschien kwam het door die verstandskies…ik voelde me toch grieperig door dat rot ding!! :? Heb ook nu echt totaal geen last meer. :thumbup:



Morgenavond gaan we met mijn ouders, oma en mijn broer en zijn vriendin gezellig uiteten. :drool:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Miranda, welkom terug! :-

Evert is inderdaad een bofkont, 2x op reis mogen gaan, leuk! :dance:

Wel moeilijk voor jou dat je hem moet missen ja, ik zou er ook erg van afzien! :shock:

Maar bedenk maar dat hij het zeker naar zijn zin zal hebben! :-


Veel sterkte in deze moeilijke periode! :hug:



Lynn, wat een schatje die Jurgen!!! :inlove:

Veel sterkte meid, het is niet gemakkelijk,… :cry: :-* :hug:



Evelien, ik had het ook hoor met die geboortedatums, ik keek gewoon naar de datum en ik zei, dan wel, dan mag hij niet, enz,… ik was dan ook iedere keer blij wanneer er een dag om was met een domme datum, haha, eigenlijk belachelijk hé… :eh: :lol: .

Robbe* vind ik mooi (4-07-2004).

Broes vind ik mooi, hij is geboren op mijn lievelingsgetal (23-06-2005).

En Senne heeft een ‘verkeerde’ datum gekozen… :roll: :wink: (13-09-2006).



Chantal, doe maar lekker rustig aan, niets moet! :-*

Fijn dat je buik vandaag rustiger was!! :thumbup:

Evelien: MORGEN is het dan zover!!! :dance: :dance:

Ik en Sander willen jullie heel veel succes wensen!!

Dat het een prachtige dag mag worden waarin jullie eindelijk jullie zoontje in de armen mogen sluiten :inlove:

Eindelijk jullie kleine man zien, horen, voelen en ruiken :mrgreen:



Veel Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Nog niets aan de hand vandaag. Wel wat harde buiken, maar misschien ook wel ivm de spanning voor morgen?



Vannacht in elk geval slecht geslapen. Vandaag zie ik ook echt als een wacht dag. Met hopelijk tukkies tussendoor :zzz:

Alles is klaar, dus niets hoeft nog ff gedaan te worden.



Het enige wat ik vandaag nog wil is ff bij Jelte* langs. Dat zal misschien wel ff duren voordat ik weer langs kan.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

hallo dames,





hier weer even ego bericht hoor :frowning: gisteren ben ik gaan werken en om 12.30 u gedaan en jurgen kwam achter me, ineens in de auto voelde ik zo’n vloed, kzeg tegen jurgen man man rijd wat harder want dat zit niet goed langs onder, wij samen direct in paniek, snel naar het toilet thuis, en allemaal bruin dik verlies, ik begon direct te wenen, en dacht meteen het ergste, dan terug naar mijn werk naar de spoedgevallen, heb ik meteen een echo gekregen en bleek brusje het goed te doen, maar heb ik oud bloed verloren, door een late innesteling, raar he, ik zit volledig op schema, maar er zit nu nog een klontertje bloed niet ver van brusje af en nu moet ik twee weken thuis blijven en het héél rustig aan doen, ben er zo van geschrokken he, ben er niet goed van. heb deze nacht geen oog dicht gedaan, en durf nu bijna niks meer aan. ik krijg al de stippen als ik aan de ingreep binnenkort denk. kan het dan nooit es perfect gaan? man zeg, ik zie het nog steeds zo helemaal zitten, maar telkens worden we door dingen die er niet hoeven te zijn opgeschrikt. :frowning: :frowning: nah, ja, met brusje was alles ok en dat was wel even een traantje waard na de echo.

het enige wat me nu erg dwars zit is dat ik nog niet eens bij senne* langs zal kunnen, daar de dokter me aangeraden heeft twee weken plat te liggen, pffff :cry: :cry: :cry: en een mens moet zich dan recht houden

we zien wel.





zo verder niet zo veel nieuws enkel heeeeeel rustig hier.



Evelien meis ik denk aan je hoor, succes morgen of …??? en geniet vooral van je kleine mannetje!!!



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

hoi hoi meiden



Thnxx allemaal voor de lieve woordjes … en het gaat hier wel weer … ga morgen een paar dagen met Jaap mee met de vrachtwagen, mijn mamma bood aan om als het nodig is ( als jaap snachts ook weg moet) … om op de hond te passen… dus das wel lekker…

en verders moet ik nog de kamer van Ghislaine opruimen en uitruimen (zoals haar klerenkast enzo)… en de spullen voor ons nieuwe mannetje inruimen…

en volgende week zondag gaan we misschien een dag naar Assen naar het truckstar festival… dus kom die 3 weken wel door …



@evelien… veel succes morgen, Ik ga voor jullie duimen, maar wees niet teleurgesteld als ze nog niks kunnen…



vorig jaar met Ghislaine zijn ze bij mij ook 4 dagen bezig geweest met gels en veters om de baarmoedermond zo ver mogelijk te krijgen om met inleiden te kunnen beginnen… en hoop dat als je ingeleid word niet heel heftig word … want het is soms geen pretje …



@lynn… :hug: :hug: … doe het lekker rustig aan … en ik snap dat jullie heel erg geschrokken zijn…



liefs miranda :vlinder:

Lieve Evelien, heb donderdag wel aan je gedacht hoor. Jullie eerste jaardag van Jelte :vlinder: wat gaat de tijd snel. En dan morgen, oh spannend hoor. Ik wens je heel veel sterkte lieverd. En hopelijk hebben jullie je wondertje snel in jullie handen.



Miranda hoe is het met jullie huis?



Chantal doe jij rustig aan?



Lynnty lieverd het gaat je niet makkelijk he. Maar het moet en gaat goed komen. Doe rustig aan en pas goed op elkaar.



Hier alles top, zijn een weekend naar Schin op Geul, geweest oh heerlijke omgeving. Wist niet dat Limburg zo mooi is.



Liefs Marielle :vlinder:

Evelien heel veel sterkte morgen voor jou en voor Rinse ook natuurlijk.

Morgen is t dan zo ver en hebben jullie wss eindelijk jullie mannetje huilend en wel in

jullie armen. Genietse ervan en probeer vanavond nog te slapen wat wss heel moeilijk is.

Wie komt er morgen hier wat melden want zal niet achter de pc zijn weg te slaan we blijven

natuurlijk ook graag op de hoogte :mrgreen:



Lynn :hug: meis toch. Goed rustig aan doen en hier draaien de :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Chantal t gaat dus beter met je buik als je maar rustig aan doet :-*



Miranda ook al goed in de beebkamer bezig :dance:



Nou de kever is “live” :mrgreen: me heel erg mee gevallen. Joost had me een heel horrorverhaal

verteld maar erg aangedikt want ik kan erg moeilijk tegen verassingen en dat heeft ie :thumbup: gedaan.

Gisteren is ie ermee vanuit Den Haag mee naar huis gekomen en dat is voor ons toch zon

140 km rijden dus de auto is in zeer goede staat. Gisterenavond zijn we er nog mee naar een

feestje gegaan en heb ik erin gereden. Het is wel heel erg wennen een auto uit 1965 en moet

zeggen dat als de kleine nog niet was ingedaald dat nu wel gebeurd zou zijn :lol:



Ben vandaag bezig geweest met t poetsen aan de binnenkant en dat was heel erg nodig.

Heb zelden zon smerige auto gezien, maar nu is ze weer spik en span.

Zometeen t bedje opdekken en dan ga ik heerlijk vroeg mn bedje in want ben kapot en morgen

gaat de wekker weer om half 5 en dan wil ik eigenlijk wel goed mn week beginnen.

Iedereen een fijne avond, welterusten en tot morgen.



Liefs Viola

Hoi,



Evelien - heel veel sterkte morgen. Inleiden is dan wel geen lolletje, maar het eindresultaat is gewoon toch fantastisch?? We zitten hier in spanning…



Lynn - wat een stress! Heel rustig aan doen dus, maar ik kan me een heel klein beetje voorstellen hoe eng het allemaal moet zijn… gelukkig dat er toch scans bestaan en je gewoon kunt zien dat het goed gaat.



Marielle - ik had het je kunnen vertellen, zuid-Limburg is fantastisch, mis het heel erg soms… :lol:



Voor iedereen heel veel sterkte, ik lees echt elke dag mee, hoop dat ik snel gewoon mee kan kletsen (dus blijf duimen :pray: )! Maar wel allemaal heel voorzichtig doen, ik verheug me al op alle mooie babyfotootjes.



Heel veel liefs voor jullie allemaal!

:-*



N.

Ik ga naar bed, moet morgen vroeg op (ben toch al vroeg wakker de laatste tijd, dus maakt mij eigenlijk weinig uit).

07:15 moet ik mij melden in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe het precies gaat verlopen.



Meiden bedankt voor jullie succeswensen. Toch altijd erg fijn te horen (eh lezen).



Tot snel en Rinse probeerd zo snel mogelijk wat op het forum te typen. Ff geduld dus, zeker omdat het ook misschien (ik hoop het niet) lang kan duren voordat de baby er is. (Miranda, jou verhaal helpt mij niet echt :shifty: :lol: )



Vanacht volle maan, dus wie weet gaat het toch al zelf beginnen :mrgreen: :pray:



Welterusten, (hoop ik)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Eveline: heeeeel veeeel succes morgen!!! We denken aan je hier.

he evelien



ik wil je ook nog even sterkte vandaag wensen.

ik hop dat het inleiden spoedig zal verlopen .

en dat je gauw die kleine kan vast houden , en aan ons kan showen

we zijn erg benieuwd.

liefs kathy