Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

goedesmorgens…



@evelien… :thumbup: :thumbup: :thumbup: zet hem op :thumbup: :thumbup:



@lynn… jullie vandaag veel sterkte met d egeboortedag van jullie ooie engeltje Senne :**: … hoop dat het ondanks alles van het weekend toch een mooie dag mag worden…



verders zou ik vandaag met jaap mee gaan met de vrachtwagen maar had gister zo’n last van mijn mond dus ben maar thuis gebleven en heb de tandarts gebeld en kan daar vanmiddag terecht om 14 uur… alleen heb dan een andere tandarts de mijnes is op vakantie… maar goed maakt nie uit als ik dan maar verlost ben van d epijn die nu zowat 3 weken duurt…



en ben gisteraaf bezig geweest hier met de geboortekaart en hij is echt heel leuk geworden alleen weet nog niet of het echt definitief gaat worden… maar tis iig een opzetje…



liefs miranda :vlinder:

Hallo,



spannend hoor dat wachten…



maar even speciaal voor Lynn - heel veel sterkte vandaag. Alweer een jaar geleden dat Senne* werd geboren. :hug:



Veel liefs, Nieke.

Lynnty: bij vlinderpraat staat mijn stukje voor jullie lieve Senne :: die alweer 1 jaar is :kaars: :hug:

En wat moeilijk dat je nu niet naar hem toe kan :hug: Maar dat zou Senne :
: ook niet willen! Hij wil dat alles goed komt met zijn mama en zijn brusje!! :-* Hij is zeker te weten vandaag bij jullie!!

En probeer positief te blijven!! Het hartje klopt en brusje ligt goed op schema!! Ook ik had een paar weekjes bloedverlies…maar hield me eraan vast dat het hartje klopte en dat dat een heeeel goed teken was. Bloedverlies in het begin van de zwangerschap hoeft helemaal niets te betekenen. :hug:



Evelien: Oh, wat spannend!!! Vandaag is het dan zover! Hopelijk :pray: mag jullie kleine mannetje ook vandaag geboren worden :inlove:

Zet hem op!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Viola: gelukkig viel het mee met die oude kever :mrgreen: :thumbup:

Hahaha…de kleine is dus ingedaald…was het zo erg!!! :lol: :lol:



Miranda: Ook kiespijn??? Ik hoop dat ze er vanmiddag wat aan kunnen doen!! :thumbup:

En binnenkort lekker in de babykamer frummelen :inlove: :thumbup:



Nieke: mijn duimen draaien ook voor jullie nog steeds!! :pray:



Hier zit ik alweer uit te kijken naar donderdag! Eindelijk ons meisje weer bekijken! :inlove: Ik hoop wel dat we straks echt om de drie weken controle gaan krijgen. (en dan heel snel om de twee weken :shifty: :mrgreen: ) Want deze keer weer vier weken ertussen vind ik zoooolang!!! Ook omdat dit voor ons eigenlijk de spannendste tijd is!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

DANK jullie voor jullie lieve woorden, ze doen ons deugd :-





evelien meis, ik denk ook aan jou hoor, dat je maar vlug je beebje in handen hebt!





groetjes lynn mama van senne
en :**: en ???

Als je 's nachts de sterren ziet

Geloof het dan en twijfel niet

Want altijd is daar die ene ster

Heel erg klein, en eindeloos ver

Het verdriet zal nooit verdwijnen

Maar die ene ster zal altijd schijnen




Lieve Lynn en Jurgen, ik wil jullie vandaag ontzéttend veel sterkte wensen, mijn gedachten zijn bij jullie en bij Senneke*…

Ik keek daarnet nog eens naar zijn mooie video, tranen rolden over mijn wangen,… wat een gemis,… :cry: .



Senne’s* kaarsje brand… :-*




:: :kaars: ::

Evelien en Rinse, jullie vergeet ik vandaag natuurlijk ook niet!

Ik hoop dat de inleiding vlot verloopt en jullie gauw weer mama en papa mogen worden! :pray:

Veel succes en geniet er van!! :-*

Lynn voor jullie :hug: en voor jullie Senne :kaars:

Er wordt aan jullie gedacht :-*



Evelien zet m op meid

Denk aan jullie en hoop dat er snel bericht komt van Rinse



Chantal t was idd zo erg, maar ja vering uit 1965 is natuurlijk niet echt optimal en wat ik

gewend ben in mn corsatje.

Het is bijna donderdag :dance: en dan zien jullie weer de kleine meid. Vind ik ook hoor dat 4 weken lang is

dus op naar de drie en dan twee weken.



Miranda veel succes bij de tandarts.



Heb al weer veel gedaan. Heb de admin bijgewerkt van 5 maanden :oops: en moest

t nu echt doen van mezelf want t ging nu echt lelijk staan.

Heb mn huishouden ook al weer bijgewerkt en nu even kokken en dan op de bank, want ben

echt gesloopt en moet de hond ook nog uitlaten.



Kom later nog even kijken of er al nieuws is van Evelien



Liefs Viola

Evelien; succes



Lynn; ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar hoop dat je dag fijn verloopt…



Zo de 20 wk echo gehad vandaag, ALLES IS GOED!

Ik ben zo opgelucht, weer een stap verder de goede kant op.

Ze is gewoon precies zo groot als hoort, zit netjes op de gemiddelde lijn. Geen afwijking en dergelijke!

Het was toch wel erg zenuwslopend, heb tijdens de echo van opluchting liggen huilen, maar het is een heerlijk poppetje!!

hoi hoi



@vlindermamma… fijn dat alles goed was op deze echo :dance: :dance: … en nu lekkers verders genieten…



@tallie… ja het was kiespijn… en heb voor 2 weken terug al de ene verstandskies laten trekken en nu dus net de andere :dance: :dance: … ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met een bezoekje aan de tandarts hihi… nu hopelijk geen pijn meer voorlopig want grrrrr :wall: :wall: :wall: … kies was der zo uit heb alleen een hechting derin… maar dat was meer om het bloeden eerder te stoppen…



en lekker donderdag weer naar jullie meisje kijken … heerlijk hoor… en hoop ook dat je om de 3 weken mag komen nu…

wij mogen eigenlijks vanaf het begin al om de 2/3 weken komen omdat ik dat heb aangegeven dat ik dat fijner vond…



@viola… jij ook lekker druk bezig geweest zeg!!! heerlijk en ja zo af en toe moet je wel he…



Hier dus net weer terug van de tandarts maar wat lekker zeg!!! en een grote opluchting derbij…

verders ben ik al vanaf vanmorgen half 10 op pad enzo geweest voor de laatste papieren voor aanvraag hypotheek bij mekaar te sprokkelen en weg te brengen en dat is ook gelukt… en ben ff op zoek geweest naar zo’n houten speelgoedkist op wielen… voor de spullen van Ghislaine* maar heb der geen kunnen vinden … maar dat is meestal zo als je der een zoekt … dus heb maar ff een opruim plastic bak gekocht en doe daar zolang haar kleertjes in zodat ik van de week de beeb zijn kamer kan inrichten enzo …

Lig nu ff lekker op bed. met de laptop te internetten … en hopelijk krijg ik niet teveel napijn van de kies trekken…



liefs miranda :vlinder:

Hoi, hier een berichtje van Rinse.

Om 6:00 uur opgestaan en om 7:15 waren we in het ziekenhuis. Om 8:00 uur de eerste check om te kijken wat het plan van aanpak zou zijn. Tja… met 3 cm ontsluiting was dat natuurlijk snel bepaald. Aan de weeen opwekker. Vanaf 9:30 heeft Evelien aan de ween opwekker gelegen en om 10:20 is onze zoon geboren. “Tejo Tjerk”

Evelien en ik en …Tejo zijn om 14:30 weer thuis gekomen. Evelien ligt nu heerlijk met de kleine aan de borst. Erg mooi om te zien.



Groetjes



een zeer trotse papa

Rinse

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej



Van Harte gefeliciteerd!!! Met jullie zoon Tejo Tjerk!!



En Jelte met je broertje!!!



Dat was dan een snelle bheavlling!! fijn zeg!! genietze!!



liefs Linda

:dance: Gefelicteerd Evelien en Rinse met de geboorte van Tejo Tjerk :dance:



JIPPIIIIIIEEEE JAHEEEEEE



Geweldig nieuws en dat alles goed gaat.

Wat een ontzettend snelle bevalling.



Geniet er van maar dat gaat vast lukken



Liefs Viola

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh



wat een geweldig nieuws … gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!



wat een mooie naam zeg!!! … en een vlotte bevalling ook nog … pff wie had dat gedacht zeg jeetje… hopelijk vallen de naween allemaal mee … want die grrrr :wall: :wall: …



geniet er lekker van zeg!!!



liefs miranda :vlinder:

Wow Evelien (en man natuurlijk) gefeliciteerd met jullie zoon Tejo!! Geniet ervan :smiley: (krijgen we ook snel foto’s te zien please please please

he evelien en rinse

gefeliciteerd met jullie zoon en wat een super bevaling zo vlug dat willen we allemaal wel .

geniet van jullie wonder .

ik weet zeker dat Jelte een oogje in het zeil houd.

liefs kathy

Oh Yessssssssssssssssssssss Evelien, en Rinse van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Oh wat een wonder. Geniet geniet geniet.



Lynn meisje ik denk aan jullie en brand een kaarsje voor jullie mannetje



Liefs Marielle :vlinder:

Evelien en Rinse



:dance: :dance: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tejo Tjerk!!! :dance: :dance: :inlove:



Wat een superbevalling!! :thumbup: :thumbup:

En nu alweer heerlijk thuis!!

Geniet ervan!! :inlove:



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

:dance:

Lieve Evelien en Rinse, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tejo Tjerk! Heerlijk dat het allemaal zo goed en snel is verlopen.



Geniet van het kleine wonder, wat fantastisch is dat toch :inlove:

Jelte* is ongetwijfeld heel dichtbij.



Heel veel liefs,

:-*

Nieke.

evelien meis, en rinse, wat een goed nieuws zeg, wij zijn er toch nog een dagje vanonderuit geweest en nu thuis gekomen was ik toch zoooooo benieuwd!!!





VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE TEJO TJERK !!! :inlove: :inlove: :inlove:

wel een heel mooie maar speciale naam, gelukkig is alles goed verlopen met jou en de baby, maar ik ben nu toch zoooooo benieuwd naar de fotoooo :oops: :mrgreen:

pffff toch even een traantje voor jullie, wel van blijdschap hoor, geniet met volle teugen jullie!!!

Jelte* is vast blij met z’n broertje!!!



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Hey meiden,



Wat is het rustig he zo zonder Evelien! :lol:

Evelien en Rinse: genieten maar weer!! :thumbup: :inlove:

Ben erg benieuwd naar jullie mooie wonder!! :inlove:



Vlindermama: super :thumbup: alles goed met jullie kleine meid!! :inlove: geniet ervan! :wink:



Hier geen bijzonderheden. Vind de weken erg langzaam gaan op het moment. Ik kijk deze weken echt dag voor dag vooruit :roll:

Wat zal ik blij zijn als ik de 30 weken heb behaald.



Tot later of anders tot morgen



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: