Evelien, Rinse en Jelte, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon/broertje Tejo!! :dance: :inlove:
Ja Chantal t is hier idd erg rustig zonder Evelien.
Kan me voorstellen dat je de weken vooruitkijkt :hug: Moet eerlijk toegeven dat de weken hier
ook heel erg langzaam gaan en we kijken ze ook vooruit. Ben zelfs bang dat ik me straks
ontzettend ga vervelen in mn verlof, want mn huishouden is op orde dus heb echt niets meer
te doen. Vrienden/ familie zijn of op vakantie of werken dus zit je hier in je eentje.
Laat die beeb dus maar snel komen want dan kan mama wat doen :mrgreen:
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar Tejo. Hoop dat alles goed gaat en dat ze met
volle teugen van elkaar genieten.
Joost is vanavond pas om half 9 thuis en verveel me nu al, maar heb eigenlijk ook geen zin
om wat te gaan doen. Ga nog maar wat internetten en tv kijken en straks kom ik nog een keer kijken.
Liefs Viola
hallo dames,
tja chantal en viola kan me het wel voorstellen nu de eerste beebjes er zijn jullie ook al willen he, en dan gaat de tijd supertraag he, ik kan nu al niet wachten op alles, :oops: :lol: .
tis hier inderdaad heel stil zonder evelien he, maar ik begin zo ongeduldig te worden naar een fototje he :oops: :mrgreen: ben toch zoooo benieuwd hoe dat kleine mannetje er uit ziet, tis vast een STUK!! :inlove: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Nu ben jij de volgende Viola, en daarna ben ik geloof ik aan de beurt
Ik ben vanmiddag de stad in geweest, en heb flink wat kleertjes geshopt! Het was uitverkoop dus heb me niet ingehouden!!!
Nu ben ik doodop, niet te geloven dat ik een paar weken geleden nog met de kids de avondvierdaagse 12 km liep. Ik lijk wel een oud wijf…
Verder gaat het hier prima. Vorige week ( 27 juli) was ik jarig, en heb met wat vrienden gebarbequed, gelukkig hadden we goed weer. Was een leuke dag.
Hoewel de dag neit zo leuk begon, want donderdagavond kreeg ik last van harde buiken, iedere 10 minuten een flink pijnlijke harde buik, Dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Alles ging goed met de beeb, en de harde buiken zorgde gelukkig niet voor ontsluiting. Misschien een blaasontsteking, dus om klokslag 12 uur kreeg ik er een katheter in gejast… hoppa gefeliciteerd met je verjaardag ( auw**)
Ik ben ruim 2 uur in het ziekenhuis geweest, en mocht kiezen of ik wilde blijven of naar huis zou gaan, nou dat was vlug gekozen natuurlijk.
Gelukkig was er niks aan de hand, moet donderdag bellen voor de uitslag van het kweekje urine. Maar het is gewoon iedere keer schrikken als het even niet gaat zoals het hoort. Ik ben wel echt gerustgesteld naar huis gegaan.
Chantal… ik denk vaak aan je! Konden we maar in de vingers knippen en deze maanden gewoon overslaan he… dat het maar gauw oktober mag zijn!!!
Lynnt Toen ik zwanger was van Lara had ik precies hetzelfde. Ik schrok me rot, maar de gyn vertelde dat het verder niet zorgwekkend was omdat het echt duidelijk oud bloed was. Maar het is wel kl*te dat je weer zo geschrokken bent, iedere keer wordt je gewoon weer keihard van je plukje roze wolk geschopt, bah!
Ik ben heeel benieuwd naar de baby van Evelien!! waneer komt er nou een footoohooo
Tis weer een heel verhaal geworden…
liefs Linda
Viola: de hond zal iig wel blij zijn met jouw zwangerschapsverlof. :lol: :mrgreen: Lekker veel wandelen
En het moet toch een heerlijk gevoel zijn dat jij nu de volgende bent die gaat bevallen!! :mrgreen:
Linda: Nog gefeliciteerd!
gelukkig gaat het goed ondanks die enge dingetjes tussendoor!!
Moet je nou echt mee ophouden hoor!! :naughty:
Lekker kunnen shoppen voor jullie mannetje :dance:
En nog 3 daagjes en dan zit jij alweer op de 30 weken! :dance:
Nou, meiden tot morgen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Dames, ff snel want er is iemand in mijn leven gekomen die heel veel tijd van mij vraagt. Nouja… ik kan er gewoon uren naar kijken :inlove: :inlove:
Ik heb nog niet alle foto’s hier op deze pc staan, maar wel die van in het ziekenhuis. Ik zal een mooie foto op het sf zetten!
Bij kraamtijd heb ik zojuist ook vast mijn bevallingsverhaal gezet.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien lekker genieten want jullie hebben t verdiend en t is jullie ontzettend gegund.
Het is ook een droppie :inlove:
Chantal ik ga er ook echt van genieten hoor van dat verlof.
Wil nog wel een hoop dingen doen, maar uitrusten staat ook op mn lijstje want wil wel uitgerust
zijn als de kleine komt, want met Loek ben ik 96 uur wakker geweets en dat is niet echt bevordelijk
Linda rustig aan doen he meid. Niet stiekem strask voorkruipen :mrgreen:
Nee geintje denk om je zelf en jullie kleine man.
Nog gefeliciteerd trouwens en nee een katheter is niet echt een ideaal verjaardagskado.
Lynn hoe is t met jou. Doe jij ook rustig aan lieverd.
De gordijnen zitten in de was en t huishouden is ook weer gedaan. Ga straks even lekker
een tukkie doen want nog maar 2 dagen vroeg uit bed en dan even lekker niet zo vroeg.
Joost is een keer vroeg thuis :dance: en kijk er erg naar uit.
Nog even verder kokken en kom straks nog een keer gluren
Liefs Viola
:mrgreen: ben al vlug gaan kijken naar dat STUK :inlove: :inlove: eer hier eerst te typen, man man wat is het een mooi beebje.
hier gaat alles rustig zijn beloopje, ik wil zooo veel in het huishouden doen maar ik mag niet he, pffff, gelukkig is jurgen thuis om mij in het oog te houden. :mrgreen:
en doet hij ook heel wat dingen.
viola doe maar rustig aan he jij, denk dat ik die nesteldrang zie aankomen he van je!! :mrgreen:
verder niet zo veel nieuws, vandaag van het zonnetje genieten!!
Hallo,
Evelien - wat een snoepje!!! :inlove: Heerlijk toch zo’n kleintje en weet je wat, het wordt alleen maar leuker en leuker. Zal straks je ontzettend snelle bevallingsverhaal lezen.
Viola - nu jij bijna… eerst verlof en veel slapen (als het je nog lukt) en lekker zonnen denk ik zo?
Rustig aan in het zonnetje daar allemaal hoop ik. Wens jullie het allerbeste!
Veel liefs, Nieke.
ff snel een ego berichtje.
Vandaag naar de gyn geweest en die vond mijn baarmoeder behoorlijk aan de grote kant. Bij een paar metingen blijkt ons meisje ook behoorlijk groot te zijn en heb ik veel vruchtwater.
Aanstaande maandag moet ik nuchter terugkomen voor een bloedsuikeronderzoek om zwangerschapssuiker uit te sluiten of om helaas te ontdekken.
We hadden het al behoorlijk moeilijk deze weken en dit erbij kun je dan gewoon niet hebben. Het valt allemaal erg zwaar.
Ik zal maandag wel weer even buurten.
Chantal hoop dat alles straks in orde en kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten :hug:
Laat je wel even weten hoe t is geweest maandag.
Het is hier goed rustig zeg.
Heb eigenlijk ook niets te melden hoor.
Joost belde net dat ie naar huiskomt dus moet nu aan t fornuis :lol:
Tot later
Liefs Viola
Lieve Chantal ik had op het laatst ook een grotere baarmoeder en een groter kind. Maar lieverd het komt allemaal goed, je kunt het ook zo bekijken beter te groot dan veels te klein.
:-*
Eventjes snel voor Chantal… veel sterkte. Uit totale onwetendheid, wat zou dat inhouden als je zwangerschapssuiker hebt? (als je geen zin hebt om erover te vertellen, prima hoor)
Denk in ieder geval aan je maandag! (waarom pas maandag?)
Veel liefs, Nieke.
oh chantal meis, houd het dan es nooit op!!!
hou je lekker rustig meis, ik duim voor je dat alles ok is maandag, het belangrijkste is dat beebje nog even blijft zitten nu he. maar hou je lekker kalm en kzou nu al niet te veel suikers meer eten. kun je vervangen door canderel of natrena of zo.
ik duim voor jullie !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hier voorlopig alles ok, khou het rustig hier, maar ik verveel me soms wel hoor, pfff niks mogen doen is ook niet leuk.
dat het maar gauw de 14de is dan kunnen we gelijk naar de gyn. en weten we hoever we staan.
:dance: Joehoeeeeeeeeee Ik heb verlof :dance:
Lynn kan me voorstellen dat je je eigen verveelt, want idd verplicht niets doen is echt niet leuk
Kan er over mee praten.
Het is vast zo de 14e.
Nu vandaag nog even niets doen behalve t huishouden en dan is t straks gewoon weekend.
Volgende week weer echt aan de slag met de klussen, maar wil nu echt even slapen.
Kom straks nog wel even gluren.
Liefs Viola
Hailo,
even groetjes van mij…
Viola - geniet ervan! Het komt nu zooo dicht bij…
veel sterkte daar allemaal… (en wat is het stil zonder Evelien!)
:-*
Veel liefs, Nieke.
Viola: geniet lekker van je verlof…laat je lekker verwennen.
Chantal, Ik hoop dat alles goed is en dat dit niet meer dan gewoon een simpele check is om zwangerschapssuiker uit te sluiten.
Maak je er niet teveel ongerust over, daar is nog tijd genoeg voor als de uitslag idd suiker blijkt te zijn.
Overigens was mijn baarmoeder (denk ik overigens, want mijn buik was gewoon veel groter) ook groter, had ik ook veel vruchtwater en Tejo was ook bij elke meting groter. Gelukkig had ik dan ook de groeiecho’s waarop ik kon zien dat de metingen wel boven gemiddeld waren, maar wel heel mooi binnen de curve.
Maar als je je verder gewoon “goed” voelt…, eigenlijk bedoel ik gewoon te zeggen. Geniet gewoon lekker van je buikie en die kleine! :-* :hug: :-
Viola, eindelijk ook verlof :dance: Geniet er lekker van! Ik hoop dat je aan die klussen nog toe komt :eh: Mij lukte het gewoon allemaal niet meer.
Lynn, Hopelijk is het voor jou zo de 14e!
(jeetje wat hoop ik een boel :lol: )
Hier geniet ik volop van Tejo… Hij doet het hartstikke goed! Mijn (.)(.) zijn (.)(.) en zijn ook erg pijnlijk. Stuwing heet dat, maar het is ook allemaal wel een beetje veel voor Tejo, die er overigens erg kwaad om kan worden als het niet snel genoeg lukt om mijn tepel goed aan te zuigen (ook een beetje groot voor hem)
Op het moment ben ik naar beneden gestuurd. Tejo is aan het mopperen (mopperhuiltje, waarbij ik als kersverse moeder zoiets heb van… oh zielig ) Maar goed, gistermiddag tijdens dutje en vannacht weer, was dit ook het geval en dat koste mij toch wel zeker een anderhalf uur minder rust (en ik was al zo moe)
(Overigens is hij nu weer stil hoor, tijd vliegt, zeker als de postbode ff tussendoor komt )
:- Liefs, Evelien :vlinder:
ps. op mijn weblog (www knop) plaatsen we (rinse) regelmatig foto’s
ff kort…
Evelien: heerlijk hoor dat het zo goed gaat met Tejo!! :thumbup: :inlove:
Prachtige foto’s op de site van Tejo :inlove: :inlove:
Echt super om jullie zo te zien genieten!! :thumbup:
Hier proberen we ook wel te genieten hoor, maar ons meisje ligt niet zomaar een paar dagen voor op groei. Ze ligt ruim 2 tot 3 weken voor!!! :shock:
En dat terwijl we natuurlijk zeker weten wanneer ik mijn eisrpong heb gehad door het temperaturen. Dus het zwangerschapstermijn moet kloppen!
Nou, meiden ik zie vreselijk op tegen maandag of beter gezegd zondagnacht vanaf 24:00 want dan mag ik niets meer drinken en eten! En dat vind ik echt een ramp.
Wat zal ik blij zijn als het onderzoek voorbij is en dan trakteer ik mezelf natuurlijk op een heerlijk ontbijtje daar in het ziekenhuis.
Tot maandag/dinsdag.
@tallie wrote:
Hier proberen we ook wel te genieten hoor, maar ons meisje ligt niet zomaar een paar dagen voor op groei. Ze ligt ruim 2 tot 3 weken voor!!! :shock:
En dat terwijl we natuurlijk zeker weten wanneer ik mijn eisrpong heb gehad door het temperaturen. Dus het zwangerschapstermijn moet kloppen!
Bij de metingen liep Tejo ook steeds voor. Idd bij mij ook zo’n 2 tot 3 weken. Echter de groeiecho die ik in totaal 4 keer heb gehad (vanaf 21w) bleek dat het wel binnen de curves was.
Ook de Conny (de kraamverzorgster) vroeg gelijk of ik wel zeker wist dat ik slechts 38w zwanger was toen Tejo kwam. Maar ook ik heb getemperatuurd en wist precies wanneer de eisprong was geweest.
Heb jij nu ook de glucose tolerantie test? Ik moest ook nuchter zijn en moest er om 8 uur/half 9 zijn (en druk dat het was!) Met een kookwekkertje moest ik om het half uur weer naar binnen lopen om weer geprikt te worden. Om een uur of 11 was ik klaar. Ik heb gelijk een sultana naar binnengewerkt en thuis ontbeten (nog geen 5 minuutjes rijden)
:-* Liefs, Evelien :vlinder: