Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Hallo,

even groetjes uit een zowaar zonnig Engeland! Evelien - ik heb de schitterende fotootjes gezien, kon alleen geen berichtje achterlaten in het gastenboek (a-technisch, totaal)… maar wat een snoepje, die handjes en voetjes, om op te vreten! :inlove:

De rest allemaal veel sterkte,

heel veel liefs,

Nieke.

Evelien wat een poepie :inlove:

Wat ben jij snel op de been door al met je kinderwagen te gaan lopen :shock:

Echt knap hoor, want ik kon t niet. Nu sneeuwde t hier ook wel met Loek dus dan ga je niet

zo snle maar moet bij deze ook maar afwachten of dat dat gaat lukken.

Hier had ik ook van die grote (.)(.) dat ik er gewoon zelf van schrok en vond t dus ook niet

gek dat Loek ze niet pakken kon.

Chantal heel veel sterkte morgen en ik denk aan je. Morgen geen pepermunt eten he 8) :lol:

Kom je wel nog even iets laten weten als je terug bent.

Het is hier niet te houden in de zon moet ik heel eerlijk bekennen. We blijven dus maar gewoon een beetje binnen.

Heb net de auto van Joost helemaal aan de binnenkant uitgezogen en schoongemaakt en

wil straks als t zonnetje weg is de buitenkant ook nog even doen, want dan kan ik in een schone

auto naar t ziekenhuis en weer terug :lol: Is maar net wat je belangrijk vind.

Van morgen een vriedin oververhuist en heb de keuken helemaal uitgeruimd. Ze had

werkelijk nog iets in dozen zitten :shock: dus was daar niet heel blij mee.

Gisteren zomaar wat gedaan in mn huishouden en Joost geholpen met t washok in orde maken.

Alles in huis is nu in principe klaar om de beeb te laten komen en gisteren dacht ik ook even van

die komt. Had gewoon teveel hedaan en kreeg heel veel harde buiken. Ben onder de

douche gaan staan en toen gingen ze gelukkig weg.

Ga nu even eten koken want begin honger te krijgen.

Liefs Viola

hoe zou het met Chantal zijn? Ik hoop zo dat alles goed is!!

@tante polla wrote:

Morgen geen pepermunt eten he 8) :lol:

:lol: :lol: :mrgreen:
Nee!! Ik moest vandaag wel denken aan die actie van Evelien :lol:

Meiden, ik heb geen zwangerschapssuiker!!!! :dance: :dance: Maar ze gaan beebje wel goed in de gaten houden!
We zijn zooooo opgelucht!!!! Ben echt heel blij, het is iig een flinke meid.
Is bij de bevalling wat minder prettig :think: Ben ook benieuwd wat het plan gaat worden als ze echt te zwaar/groot word...want ik ga dan echt niet tot 41 weken lopen :hand:
Maar goed, zover zijn we nog lang niet. Over twee weken mag ik weer terugkomen :mrgreen:

Viola: :dance: :dance: Joepie!!! Je verlof is ingegaan!! :dance:
Geniet ervan!! :thumbup: Lekker veel kokken :mrgreen: Hopelijk gaat de tijd lekker snel en zien we over een paar weekjes alweer jullie kleine meisje! :inlove:

Evelien: ik heb een iets andere test gehad. (maar het zal op hetzelfde neerkomen) Ik moest nuchter bloed laten prikken om 8:00 en daarna kreeg ik direct een glucose drankje :sick:
:sick: (ging echt haast over mijn nek....probeer maar eens op je nuchtere maag twee glazen mierzoete drank weg te werken :sick: :sick: )
Daarna moest ik twee uur wachten!! :shock: :? Mocht gelukkig wel water drinken en daarna om 10:00 werd er weer bloed afgenomen.
Ooow wat was mijn broodje kaas en beker melk hierna lekker :drool: :drool:

Ga nog even verder lezen :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal gefeliciteerd meid :dance:

Ben blij dat je geen suiker hebt en nu weer een beetje gaan geniten he. De kleine

wordt goed in de gaten gehouden en ik :pray: sowieso dat je niet overtijd gaat of moet

loepen en dat ze lekker eerder komt :-*

Linda zag dat je er weer was. Hoe gaat t met je en de beeb ?

Heb vandaag weer een drukke gehad. Heb de voordeur geschilderd en dat was best een karwei.

Moet nog wel een keer en maar goed ook want hier is t gaan miezeren :?

De boodschappen zijn binnen en dat is ook t enige verder wat ik gedaan heb.

Straks mss nog wat doen maar ben gewoon even lekker lui vandaag :mrgreen:

Joost komt zo alweer naar huis en dan is t weer avond. Gezellig.

Belt ie net dat ie nu al naar huis komt, want hij is t beu dus meiden ik ga hangen

Liefs Viola

Chantal wat fijn dat je geen suiker heb, ik moest toen voor Q drie keer komen prikken.

Viola doe jij ook eens rustig aan? Lijkt wel of je al nesteldrang heb :lol:

Linda hoe is het met jou?

Liefs Marielle :vlinder:

Ooh fijn chantal, gewoon een lekkere dikke baby!

Met mij gaat het goed. Ik hou me heel rustig, dus is er weinig te melden. Het is nu de laatste vakantieweek van Rob ( die zit in het onderwijs) dus het zal wel saai worden als hij zo weer gaat werken.

Ik heb wel van de week weer wat bloed verloren, dus weer een logeerpartijtje in het ziekenhuis gehad. Maar nogsteeds gaat alles goed, en heeft de baby het prima naar zn zin daarbinnen.

We zijn zo langzaam aan alles klaar aan het maken voor de komst van de baby ( ergens hou ik er ook wel rekening mee dat ie best is wat eerder zou kunnen komen)

Rob heeft in zn vakantie van die superleuke lounge tuinbanken gemaakt, echt heel mooi, nu nog wat leuke kussens erin, en laat die nazomer maar komen.

Wij gaan vanavond sushi eten, dus ga me even douchen en omkleden.

liefs Linda

pfff gelukkig is alles goed met je chantal, mijn duimen hebben gedraaid voor je vandaag!!

viola jij hebt vast al van die nesteldrang he :mrgreen: ik kijk eigenlijk ook al uit naar je meisje hoor, en ben zoo benieuwd welke naam het zal worden ook :think:

en dan is het aan linda zeker? oja, maar doe maar eerst nog eventjes rustig aan meis, pff het is ook steeds weer schrikken he voor je met die bloedingen, maar gelukkig doet beebje het ok.

vraagje: had je die bloedingen al van in het begin? ik heb niet echt zin om de hele boel terug te keren om te lezen.

ben wel es benieuwd hoe het hier zal verlopen.

vandaag telefoon gehad van mijn baas en ik mag blijven werken bij hem, en krijg verlenging… :dance: wel heeft hij me zelf aangeraden om in moederschapsrust te gaan van nu al, daar ik een verleden heb zegt hij en met mij geen risico’s wil nemen, ik was er even stil van, mijn vorige baas zou al een schuldgevoel opgewekt hebben daar hij over vervanging zou gaan zagen zijn, en mijn nieuwe baas drukte mij echt een hart onder de riem, dat voelde wel es goed aan hoor.

verder voel ik mij heel goed de laatste tijd, heb geen last meer van bloedingen(voorlopig toch niet) maar wel een beetje bandenpijn, maar daar ga ik volledig mee.

evelien meis heb es gekeken op je www knopje en wat is Tejo een prachtig manneke he, precies 1 week nu, zijn eerste mijlpaal :mrgreen:

geniet lekker meis…

Miranda hoe is het nog met jou??

groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

Chantal: fijna dat alles goed is joh! En met zo’n flinke baby laten ze je vast niet teveel overtijd gaan.

Linda: spannend hoor. Gaan ze de baby ook nog remmen als ie zich toch eerder aandient?

Oh Linda wat spannend toch elke keer weer. Maar gelukkig gaat alles elke keer supergoed.

Lynn wat een toffe baas zeg.

Chantal - zo blij dat alles goed gaat. Heb vandaag voor je geduimd.

groetjes, Nieke.

Viola: je doet nog aardig wat klusjes jij!! Zal idd wel de nesteldrang zijn…alles moet natuurlijk af zijn als straks jullie kleine meisje er is. :inlove: :mrgreen:

Linda: Volgens mij hadden we afgesproken geen gekke dingen meer he!!! :naughty:

Gelukkig heeft jullie kleine man er geen last van en groeit ie lekker door.

Hoe was de sushi?! :drool:

Wat gaaf dat Rob zelf van die banken heeft gemaakt :thumbup: Lekker op luieren!!! Ben wel benieuwd…wel nog ff een foto ervan plaatsen he!!

Lynnty: wat fijn dat je zo’n meelevende baas hebt. (je hoort idd ook wel andere verhalen).

En geen bloedingen meer :thumbup: Gaat alweer hard bij je, vind ik.

Nog even en dan zit je alweer over de 12 weekjes heen! :dance:

Nieke: ook lekker zonnetje gehad…konden jullie weer effe genieten van jullie nieuwe tuinmeubelen :mrgreen: 8)

Mijn duimen draaien hier door voor je? Wanneer is je NOD?

Roheryn: Kunnen jullie het nog een beetje volhouden het wachten?

Hier een heerlijk weekend gehad. Zondag konden we eindelijk bbq-en! Gezellig met mijn ouders en schoonouders :thumbup:

Helaas mijn broer en vriendin konden er niet bij zijn…die zitten lekker te genieten op Kos voor 15 dagen!! 8) Ben heus niet jaloers ofzo :liar:

Maar goed…volgend jaar staat er voor ons twee keer een weekje gepland om heerlijk bij te tanken. En das natuurlijk helemaal superleuk omdat onze kleine meid er dan bij is :inlove: :inlove: :dance:

Oja…de gyn. had vorige week donderdag ook weer inwendig gekeken ivm met de harde buiken, maar baarmoedermond was perfect gesloten en 4 cm lang. Dus helemaal goed. Er zijn gewoon vrouwen waarvan de baarmoeder sneller geprikkeld is (bij volle blaas, maag, aanspannen buikspieren enz.) waardoor er sneller harde buiken ontstaan die verder gewoon onschuldig zijn. Dus ook over die harde buiken maken we ons niet meer druk. :mrgreen:

Verder ben ik afgelopen weekend dus meteen aan de slag gegaan met de muur in de babykamer. En het is echt heel leuk geworden :smiley:

Als ik alles schoon heb gemaatk en alles heb gewassen en de babykamer weer helemaal ingericht is zal ik er foto’s van maken :wink:

Nou, heel verhaal geworden :shifty:

Was net effe spieken bij: arm om je schouder.

Daar staat namelijk nog een heel verhaal over een vlindermeisje Esmee :**:

En ze (Patricia) heeft zo’n mooie urn laten maken bij een glasblazer.

Ik moest het gewoon effe delen met jullie. Ze vind het vast niet erg dat ik jullie die mooie urn laat zien.

Dit is die prachtige urn.

Heb hem ook aan Sander laten zien en die vind het ook zo mooi.

:shock: ik vind hem allesinds heel prachtig, en het straffe is, jurgen ook!

tof idee voor een urntje voor senne*

we zijn op zoek naar een beertje of zo, maar op internet vind je niet zo heel veel, wel hele dure dingen en das dan weer de andere kant ervan.

we zijn nog steeds aan het uitkijken ervoor, maar er zit geen jacht meer achter, jurgen wil eerst alles nog beetje op zijn plek zetten eer we er aan beginnen met hem thuis te zetten.

ik vind het heeel mooi!!

hier alles ok, ben net wakker :oops: :mrgreen: , jurgen is me komen wakker maken, haha, man man ik slaap de klok rond zeg, met deze zwangerschap, ben wel blij dat hij me dan ook zo lang laat liggen :mrgreen:

ben ook al blij bijna 12 weken te zijn, is al een stukje in de zwangerschap (de gevarenzone :mrgreen: ) dat we dan bijna voorbij zijn, anders alles tip top

groetjes lynn mama van senne* en ???

Oh wat een prachtige urn zeg, die is wel heel speciaal.

zie showforum voor onze zelf getimmerde tuinbanken!!!

Chantal had m al gezien. Patricicia was ook uit gerekend net als ik in September van Esmee.

Vind t iets heel speciaals.

Ben blij te horen dat die harde buiken onschuldig zijn :thumbup:

Moet zelf idd ook nog foto’s maken van de kamer. Ben bij ullie wel heel erg benieuwd wat t

is geworden met jou als ontzettende creabea.

Linda zal zo eens kijken

Lynn lekker toch dat je zo lang kunt slapen. Gewoon doen want straks gaat t er vanzelf af :smiley:

Ben net wakker en heb heerlijk geslapen. Ben eens in bed gaan liggen en neit op de bank en

kan merken dat ik uitgeruster ben en niet zo stijf in mn lichaam ben.

Heb vanmorgen gedaan wat ik wilde doen. heb een kast helemaal uitgeruimd die echt eens

aandacht nodig had. Het was zon kast met spullen die je gekocht had en admin die je niet wist waar

je er mee naar toe moest en dan maar in die kast legde. Heb nu 2 grote dozen met oud papier

en rommel :oops: was dus echt nodig.

Heb echt ontzettend last van nesteldrang. Ik heb er zelf niet zon last van maar Joost en de rest

natuurlijk vinden t angstaanjagend en oer vervelend. Kan er echt niets aan doen.

Ga zometeen eerst met Sep een lekkere wandeling maken en even langs Loek. Als ik dan

terug kom is t alweer tijd om te gaan koken.

Liefs Viola

hoi hoi

@tallie… mooi urntje is dat he … een vriendin van mij Sharon … staat hier ook bij vlinderpraat die laat ook zo’n urn maken meende ik voor hun meisje…

@viola… hihi je heb echt heerlijke nesteldrang zeg!!! alleen als het maar niet te veel word…

@lynn… fijn dat je baas zo meelevend was… en idd bijna de 12 weken voorbij… heerlijk hoor

@linda… gelukkig gaat het goed met jullie beeb … ondanks al die nare bloedingen enzo

hier ben ik vanmorgen naar de gyn geweest en baal er zo ontzettend van … mijn bloeddruk is (nu al) te hoog 150/100 … en moet nu zoveel mogelijk rustig aan gaan doen … en als ik me niet goed voel moest ik gelijk bellen of naar d ehuisarts toe… want de gyn wou me nu al opnemen maar dat heb ik gelukkig kunnen verhinderen… want zie het nie zo zitten om nu al het zh in te gaan … want met Ghislaine heb ik der ook ruim 3 weken moeten liggen en dat was al op het end … maar toch vind het nu veel ste vroeg…

verders liet de beeb zich goed horen en zien en was lekker druk zoals het hele weekend al … heb het idee dat ie 24/7 door gaat wel eeb fijn idee maar minder fijn voor mijn buik…

en ik moet op gesprek bij maatschappelijk werker van het zh omdat ik nu al tegen de bevalling op ga zien … met het oog op dat dalijk na de bevalling misschien wel blijkt dat dit kindje weer niet goed is … en daar zie ik echt tegen op … dus de gyn vond dat ik maar gesprekken moest gaan voeren… misschien dat het iets helpt… al zal de angst heus wel blijven …

over 2 weken moeten we alweer terugkomen ivm mijn bloeddruk en als ik me zelf dus nie lekker der onder voel moet ik eerder terugkomen …

we wachten het wel weer af …

liefs miranda :vlinder:

Miranda: Ja, das wel een hoge bloeddruk. :frowning:

Als je jezelf echt maar goed in de gaten houd hoor!! Hebben ze je urine nog bekeken?? Dat horen ze wel te doen bij zo’n hoge bloeddruk.

En de angst voor na de bevalling…pffff…moeilijk hoor… :hug:

Ik kan alleen maar hopen dat het “gewoon” een gezond jochie mag zijn! :pray: :pray:

Linda: ga meteen ff kijken :wink:

ja de urine hebben ze nog en die zijn ze aan het nakijken alleen de uitslag kreeg ik nog te horen… als er wel wat aan te zien was dan werd ik gelijk gebeld en anders hoorde ik het de volgende keer… dus geen nieuws is goed nieuws…

liefs miranda