Hey meiden,
Viola: dat klinkt als een heerlijk :drool: , gezellig etentje :inlove: . Lekker hoor!! :thumbup:
En hoe was het bij de gyn?
Lynnty: Zag stiekem al een heel mooi buikje voorbij komen bij zwangere buiken! :mrgreen:
Je zet er vaart achter met die suikers :lol: Wil je niet wachten totdat jullie weten wat het is?!!
Marielle: oh, wat lijkt me dat heerlijk om met z’n drietjes op vakantie te gaan. Lekker in het zonnetje met je mannen :mrgreen:
Sander had een paar dagen geleden een droom: we waren met z’n viertjes op het strand. (we hadden twee meiden!!! :inlove: :inlove: )
Ik zag het helemaal voor me…en kreeg echt tranen in mijn ogen. Was het maar alvast de werkelijkheid!!!
Evelien: jaaaa, Tejo spam :inlove: :inlove: :dance:
Linda: hoop echt dat het allemaal goed gaat met jou en de kleine!!!
Hier gaat het zo zijn gangetje. Morgen de dag van onze mannetjes :vlinder: :vlinder: Als het lukt maak ik morgen meteen foto’s van het glasbeeld om te laten zien.
Verder zijn heel blij gemaakt gisteren, toen werd de Quinny bezorgd! :dance: :mrgreen: We zijn er echt superblij mee, hadden we echt effe nodig. Je kunt hem ook veel makkelijker in-en uitvouwen dan we hadden gedacht. :mrgreen: Zal hem zo op het showforum zetten.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Ha meiden even gauw een berichtje van mij want heb haast
Vanmiddag naar de gyn geweest. Alles was weer eens goed met de kleine meid.
Ze vond ze hard gegroeid :dance: Heb mn vraag bij haar weggelegd of ze eerder gehaald
kan worden. Volgende week vrijdag wil ze me toucheren om te kijken of er al iets van
ontsluiting of verweking is en als dat zo is wil ze de week erop gaan inleiden.
Ze wil t sowieso niet voor de 38 weken halen omdat dat helemaal niet goed is voor de baby.
Ze zijn zelf en ook zeker de longen niet rijp om geboren te worden met alle gevolgen vandien.
Ze wil ook niet inleiden als er geen verweking is omdat dat vele nare bijkomstigheden met
zich meebrengt die niet goed zijn voor mij of voor de kleine.
Ben dus erg blij met haar antwoord want t moet voor mij maar ook voor de kleine wel
veilig zijn om gehaald te worden.
Vanmiddag zijn Joost en ik ook nog naar Belgie gereden (maar 10km) voor een knuffel
voor de kleine. Die wij zoeken verkopen ze niet in Nederland en is zulk lekker materiaal dat
we die weer wilde hebben en we hebben een keuze kunnen maken.
Vanavond de laatste keer naar de yoga en dan mogen we pas weer als de kleintjes er allemaal
zijn. Vind t wel jammer want we hebben echt een hele leuke club.
Kom morgen even kijken dus slaapse
Liefs Viola
Viola: oh, wat superspannend!!! En wat fijn dat ze zo goed is gegroeid en alles weer goed was!!! :thumbup: :dance:
Oh Viola spannende tijden ga jij dus tegemoet.
Liefs Marielle :vlinder:
Chantal :hug: ik denk vandaag aan je!! Ik ben heel erg benieuwd naar het glazen bolletje.
Met mij gaat het goed. Ik heb er weer een paar daagjes ziekenhuis opzitten ivm bloedverlies. Alles is weer rustig dus ik mocht naar huis. Er is nog geen verweking of ontsluiting, en met de baby en de placenta gaat het prima! Ik voel de kleine gelukkig heel regelmatig een flinke trap uitdelen, dus dat is erg fijn! Ik ga nu om de 3 dagen naar het ziekenhuis voor een CTG.
ALs het even kan wil ik ons mannetje graag nog een paar weken in mn buik houden natuurlijk, ik hoop dat ik het teminste nog 5/6 weken kan houden.
Het gekke is dat ik zelf helemaal niet het gevoel heb dat hij eerder zal komen. Hopelijk kan ik een beetje op mn gevoel afgaan. Verder is de nesteldrang hier ook toegeslagen, alleen mag ik niks grrrr, dus vanmiddag komt mn moeder langs en mag ik vanaf de bank delegeren
Ondanks dat ik niet denk dat de baby zich snel aandient, wil ik toch alles klaar hebben hier, dat ALS het gebeurt, ik in ieder geval met een rustig gevoel kan bevallen.
Sorry dat ik niet zoveel meer meeschrijf, maar ik breng dus de meeste tijd in bed in het ziekenhuis en aan de telefoon door de laatste tijd
Verder voel ik me prima! Baal wel van het vieze weer, ik had wel lekker op een strecher in de tuin willen liggen, meteen een kleurtje krijgen
Fijne dag allemaal
liefs Linda
Lieve Chantal ik denk vandaag aan jullie, heb een kaarsje ook voor jou kindjes aangestoken bij Luna.
He Linda, dus weer in het ziekenhuis geweest, jeetje wat een toestand. Maar ze houden je nu dus goed in de gaten, en lekker rustig aan doen hoor.
@chantal… ook hier denken wij aan je vandaag!! … en ga zo dalijk 2 kaarsjes extra branden bij Ghislaine…
@linda… wat naar zeg van al dei zh bezoekjes… gelukkig doet jullie man het nog goed dus hoop ook dat ie nog heel ff bij je blijft zitten…
verders hier weer een schok te boven gister… kreeg namelijk een foontje van mijn broertje dat mijn oom gister een vrij ernstige ongeval had gehad met de vrachtwagen… zijn auto was total los… maar wat mijn oom zelf had kon mijn broertje me niet vertellen … dus nu na veel gebel en verhalen aangehoord te hebben (oom en tante konden we niet bereiken)… bleek nu dat hij ergens in Belgie had gereden en dat er vanuit de andere kant een tractor, bestuurd door een 13 jarige jongen, een auto had ingehaald voor een bocht en die reed dus op mijn oom zijn weghelft … maar goed mijn oom kwam door de bocht heen en is zo op de tractor geklapt … (of dit nu het psiese verhaal is weet ik niet want heb mijn oom zelf nog niet gesproken hierover, maar zo ong. moet het gegaan zijn)…
Gelukkig mankeerde mijn oom achteraf niks alleen alles heel zwaar gekneusd door de klap … maar de schrik zat er hier behoorlijk in …
verders heb ik vandaag een rustig dagje … ben net alleen wezen boodschappen doen en met d ehond naar het bos geweest en vanmiddag lekker een bankhang middag…
liefs miranda :vlinder:
Chantal, Ook hier wordt vandaag gedacht aan jullie 2 prachtige vlindertjes :kaars: :kaars:
Ik ben ook erg benieuwd naar het glazen bolletje. Die van Patricia was ook al erg mooi en dan met 2 babies ( ) erin. Heel bijzonder.
Viola… spannend, spannend, spannend… En idd mijn gyn was ook helemaal niet happig op eerder inleiden. Zeker niet voor de 38 weken. Het is dat alles zo goed ging en de groei al helemaal, anders… nouja dan zou ik inmiddels ook wel bevallen zijn, want overtijd zou hij mij niet laten lopen
Linda, bij jou schiet het inmiddels ook alweer op zeg! Maar nog niet ver genoeg idd om nu al te bevallen. Je ventje moet het nog ff volhouden dus.
Jammer van het mooie weer idd.
Miranda, da’s weer schikken zeg, maar gelukkig bleek het achteraf goed afgelopen te zijn.
Ik ga zo direct mijn middagdutje in Ik weet niet of ik vanmiddag nog toekom aan spammen, maar spammen zal ik binnenkort zeker weer doen
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Dankjewel voor de lieve woorden. :-*
Voor degenen die het glasbeeld willen zien:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1834565#1834565
Chantal: heel veel sterkte vandaag, en wow wat een mooi beeld zeg! Kun je uren naar kijken lijkt mij.
Linda: je maakt het wel spannend hoor, gelukkig is er verder nog steeds niks aan de hand.
Miranda: wat zul je geschrokken zijn!! Gelukkig valt het allemaal mee.
Zijn weer thuis van een dagje Maastricht. 3 september begin ik met spuiten van decapeptyl, 17 september moet ik dan ook die puregon gaan spuiten en hopelijk rond 1 oktober de pregnyl. Hele waslijst als recept meegekregen, zal het begin volgende week gaan halen. Wordt nu echt spannend.
dag dames, beetje laat he :oops: :oops:
vandaag mijn eerste werkdag gehad, die is goed meegevallen maar ik was supermoe toen ik thuis kwam, heb mij gelijk op de bank geploft en geslapen tot nu :oops: :mrgreen: ik moet nog eten ook, gelukkig heb ik nog heerlijke verse soep staan ook, :drool: mmm.
eerst nog, Chantal meis en man, hier is aan jullie gedacht vandaag, alweer een jaar van jullie mooie mannetjes, hier branden twee kaarsjes bij senne*. Lieve Tycho en Tijmen zorg maar goed voor jullie mama en papa en brusje nu he :-
Miranda dat moet schrikken zijn geweest, gelukkig zijn ze er met kneusingen van af gekomen :shock: , hou je lekker rustig meis.
Linda pfff ik denk dat onze zwangerschap beetje gelijk zal lopen qua die dinges, gelukkig ben je nu al 32 weken, en is je beebje al over een zware drempel indien het toch zou komen, maar hou je lekker rustig meis, delegeer jij maar lekker vanuit je zetel, maar goed ook voor je beebje.
ik wou dat ik ook al zo ver was, gisteren en vandaag heb ik terug een bloeding gedaan, maar het kan geen kwaad zegt de gyn. maar ik voel me er behoorlijk ongemakkelijk bij, en zeker nu ik 6 september voor de ingreep moet. :shifty: :shifty: :shifty:
Viola wat leuk dat je meisje mss volgende week vrijdag al in je armen kan liggen, is vast wennen nu het zo dichterbij komt :dance: ,hou je nog even rustig en geniet nog van je laatste dagjes dikke buik :mrgreen:
oja en welke teddy is het dat jullie komen halen zijn??? :mrgreen:
verder niet zo veel nieuws heb ondertussen mijn soepje en avondmaal op :oops: , en ga nu
groetjes lynn mama van senne en ???
Goeiemorgen
Lynn ook jij rustig aan he. Lekker delegeren.
Hoe is het met onze nieuwbakken mama?
ff vlug echo…
:dance: :dance: :dance: Evert is weer thuis!!! :dance: :dance: :dance:
eindleijk zeg …
liefs miranda :vlinder:
HA meiden ,
Wilde me toch even melden maar heb eigenlijk niets te melden.
Heerlijk weekend houden en jullie zo te zien ook :mrgreen:
Miranda fijn dat Evert terug is :dance:
Hoe gaat t met je oom ?
Roheryn spannend :thumbup: ik dat t snel maag aanslaan allemaal.
Lynn lekker je rust nemen meid :-*
Chantal echt een super mooi beeldje :inlove:
Evelien lekker geslapen ?
Wel spammen he meid want dan kunnen we nog even genieten voordat we zelf weer mogen :mrgreen:
Linda ik hoop dat de kleine man nog even blijft zitten en dat je je goed gaat voelen.
Ben blij dat t ondanks de bloedingen toch goed lijkt te gaan
Mn nasi is klaar dus ga snel eten :drool:
Liefs Viola
Ik heb gespammed :mrgreen:
En chantal nogmaals, jullie glasbeeldje. Echt super mooi!!
Roheryn, geen idee wat al die recepten inhouden, maar het gaat nu eindelijk dan beginnen :thumbup:
Al heb ik nog geen flauw idee wat nu precies de bedoeling is. Behalve dan natuurlijk dat je snel zwanger zult worden van een uiteraard “gezond” kindje
Ik ga weer… alweer etenstijd.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Linda: Pfff…ik had er alweer zo’n voorgevoel over dat je vast wel weer even in het ziekenhuis zou kunnen liggen. Gelukkig gaat het nog steeds goed met jullie kleine mannetje en word het streng in de gaten gehouden.
Het begint gelukkig op te schieten voor jullie! Want iedere keer die opnames in het ziekenhuis gaat je toch niet in de koude kleren zitten.
Sterkte weer met die laatste loodjes. :hug:
Miranda: geniet maar lekker dat je mannetje weer thuis is!
Roheryn: wat superspannend allemaal!!! Mijn duimen draaien hier nog steeds voor jullie!!!
Evelien: wat een schattig mannetje hebben jullie toch!!! :inlove: :inlove:
Viola: spreek jullie meisje eens toe…dat ze best wel alvast mag komen :lol: :lol:
Lynnty: Eerste werkdagje zit er weer op. Ga je trouwens part time werken of ging je nou helemaal stoppen met werken uiteindelijk?
Nou, hier is alles weer een beetje gezakt. We waren behoorlijk verdrietig en dat had ik eigenlijk niet zo verwacht. Er kwam toch weer een heleboel naar boven…en dan die lieve kaarten en woordjes van jullie. Het gemis van onze mannetje voelden weer even intens aan als toen het allemaal net gebeurd was. Het was daarom allemaal erg vermoeiend, maar het zal vast ook weer een beetje hebben bijgedragen aan de verwerking.
Het voelt alsof we ons nu weer volledig kunnen richten op onze kleine meid die gaat komen.
De buitenboel is nu helemaal klaar en staat netjes in de verf. :dance:
Ook de badkamer is nu weer bijna helemaal netjes afgewerkt.
Mijn kraampakket werd trouwens zaterdag bezorgd
En samen met Sander hebben we de zolder ook eens flink opgeruimd.
De schuur is ook ingericht op de wandelwagen.
En nog meer van dat soort dingetjes.
Het enige wat nu nog op mijn “verlanglijstje” staat is NATUURLIJK…
SCHOONMAKEN…dus de komende weken ga ik lekker aan de schoonmaak. Keuken goed uitsoppen, babykamer schoonmaken en alles wassen, en allemaal van dat soort extra schoonmaakklussen.
Heb er zelf absoluut geen hekel aan. Dus deze komende dagen zullen wel lekker voorbij vliegen
Nou, dat was het weer!
Jeetje Chantal jij ook al nesteldrang? Je moet nog ff hoor. Niet teveel doen he.
hallo dames,
hier gaat alles ok, morgen moet ik terug naar de arbeidsdokter en mss zou het kunnen dat ik al in moederschapsrust zou mogen, ik hoop het alvast, want heb nu het hele weekend ook moeten werken en ik ben eigenlijk pompaf , en morgen moet ik al om vijf uur op, het is wel zwaar om weer te werken, en ik ben het heel goed gewaar ook aan de buik en rug, (mijn buik steekt al goed uit :mrgreen: ) om part time te werken moet je toch hele dagen werken om dan de volgende week erop thuis te kunnen zijn, halve dagen doen ze niet bij ons, jammer eigenlijk.
gelukkig begrijpen ze alles heel goed, en vrijdag mag ik terug voor de echo :dance: ben zoo benieuwd terug naar ons frummeltje en zoooo benieuwd wat het gaat worden ook. :think: ik twijfel soms nog :mrgreen:
dat het maar gauw vrijdag is he, want dan kunnen we eeiiindelijk het beebje van viola mischien ook es zien, ben ook zo benieuwd naar de naam.
Chantal hier was het verdriet deze dagen net zo, was ook wel te verwachten, hopelijk ben je de dag nog redelijk door gekomen, hou je nu maar lekker rustig en dat soppen kan nog even wachten he meis :mrgreen: .
evelien wat heb je toch een knul he!!! :inlove:
groetjes lynn mama van senne* en ???
@lynnty wrote:
dat het maar gauw vrijdag is he, want dan kunnen we eeiiindelijk het beebje van viola mischien ook es zien, ben ook zo benieuwd naar de naam
De naam ja :think: zal ik een tipje van de sluier oplichten.
HEt is een vernaming naar Loek maar erg subtiel.
Meer zeg ik niet :snooty:
Vrijdag is dus een spannende dag en weten we meer.
Zou fijn zijn als je nu al met verlof kunt :dance:
Chantal jeeee wat heb jij nu al last van nesteldrang zeg :mrgreen:
Rustig aan hoor meid. Weet dat je nieuwsgierig bent naar die kleine meid maar t is nu
echt nog te vroeg :naughty: Doe rustig aan anders zit je straks echt te wachten.
Evelien wat is t toch een schatje he :inlove:
Ik vind dat ie wat weg heeft van jou of heb ik dat nu echt helemaal mis
Hier genoeg voorwerk maar er zet helemaal niets door :?
Vind t op zich niet erg als er vrijdag maar iets van ontsluiting zit zodat ze dan toch echt
gehaald kan worden
Vandaag komt mn zusje langs voor n bakkie en vanmiddag moet ik met Sep naar de dierenarts
want hij zit met zn kop te schudden net of dat ie parkinson heeft en kan er niet zomaar mee
stoppen. Heb niet t idee dat ie er erg last van heeft en zo snel als dat t komt zo snel is t
weer weg. Toch maar even naar laten kijken.
Kom straks wel even vertellen hoe dat t geweest is
Liefs Viola
Ok Viola ik ga voor Manouk, en hoe is het met Sep afgelopen?