Viola: Lieke, Luka?? :mrgreen:
Lynnty: ben benieuwd of je door moet werken of dus eventueel al thuis mag blijven.
En parttime kan zijn op oproepbasis of 1 tot 4 dagen werken per week. En soms is het ook mogelijk om alleen een paar uur per dag te werken.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Ik zeg niets :snooty: :naughty: :mrgreen:
Vind dit wel grappig :lol:
Ben net terug van de dierenarts. Sep heeft dus epelepsie wat ik al dacht :? Vind t
wel heel zielig maar er is voorlopig niets aan te doen. De medicijnen die ze daar voor kunnen
geven zijn te zwaar voor de symptomen die hij heeft.
Gewoon op zn beloop laten en wordt t echt erger kunnen er nog allerlei onderzoeken gedaan
worden die nu eigenlijk kosten met zich meebrengen die total niet nodig zijn.
Ben blij dat ik gegaan ben en dat er eigenlijk niets aan de hand was.
Ga nu nog even op de bank en mn oogjes sluiten
Liefs Viola
Arme Sep! :hug:
idd maar op z’n beloop laten. En hem lekker vertroetelen.
Nog een naam; Marloes?? :mrgreen:
Ik geef trouwens maar geen hint, zou ook niet weten watvoor hint??? :think: Als ik een hint zou geven…weten jullie volgens mij meteen de naam :lol:
:? tja de naam :think: :think: ik dacht ook luka of anouk, Loes??? pff ik weet het niet meer :mrgreen:
(onze meisjes naam is hier al vermeld allesinds :mrgreen: :mrgreen:)
maar de jongensnaam geven we zeker niet vrij, en veranderen doen we niet meer daar jurgen er gek van wordt van al die namen :mrgreen: :mrgreen: mannen ook he,
tja en op het werk zat het niet zo mee, ik zou nog moeten werken tot 7 december om moederschapsrust te krijgen, pffff maar ik zal zowieso niet zo lang mogen werken van de gyn. door de platte rust dus we zien wel wanneer ik thuis mag blijven, hopelijk zo snel mogelijk want ik ben niet echt gerust met het zware werk, en part time zit er ook al niet in, ze hebben wel mijn werkpost aangepast en helpen me enorm, en hij zal er op letten dat ik niet te lange periodes na elkaar zal moeten werken dus daar ben ik dan wel blij mee.
o en vandaag zijn we om onze spulletjes voor de doopsuiker geweest :mrgreen: ik kan weer beginnen knutselen :dance:
groetjes lynn mama van senne*en ???
oja voor de nieuwschierigen de foto’s van de babykamer staan op het showforum bij ‘babykamers showen’
en een nieuwe update van mijn buik staat er ook op bij ‘zwangere buikjes’
:mrgreen: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
zometeen die foto’s van je even Lynn. ben benieuwd…
Rare situatie eigenlijk op je werk. Jou gyn in het ziekenhuis waar je ook werkt zegt weer wat anders dan je werk zelf :eh: Jammer dat je niet part-time (of gewoon minder uren op een dag dus) kunt werken. In elk geval is het nu wel een beetje aangepast. Hopelijk is dat voorlopig voldoende :thumbup:
Doopsuiker? Is het daar niet nog een beetje vroeg voor? Overigens ben ik het nu even ook allemaal kwijt. Doopsuiker, kraambedankjes… Wanneer is nu wat? En is het daarvoor niet handig te weten wat het geslacht is? Alhoewel sommige weten dat natuurlijk helemaal niet, willen het ook niet weten…
Wij houden het dit jaar gewoon bij de soesjes gedoopt in de chocolade en met wit en blauwe muisjes erop. (ipv de beschuit met muisjes dus, nog niemand gehad die liever een beschuitje wil Hebben we ook namelijk als het nodig is)
Viola… :think: Laat ik maar niet gaan raden. Alhoewel ik Marloes van Chantal wel een goede optie vind.
Ik ben erg benieuwd dus laat die meid maar gewoon komen. Hoeven we niet te gaan raden ook :mrgreen:
Wat eigenlijk als we het goed raden? Zeg je dat dan ook? Anders schieten we er nog niets mee op :lol:
Vandaag ben ik voor het eerst helemaal alleen met Tejo. Rinse is weer aan het werk. Vanmiddag ook moest ik voor het eerst naar het consultatieburo.
Tejo is helemaal goedgekeurd (had ik niet anders verwacht natuurlijk)
Hij is nu goed gegroeid 3920 gram en 52 cm lang. (haha, Rinse had hem van het weekend gemeten en kwam op 59 cm :mrgreen: )
Ik ga nog ff pitten, want ik heb mijn middagdutje gemist en Tejo slaapt al lekker :dance: (vanmorgen wilde hij niet slapen :? )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Lynn, Kamertje is dan nog niet af (heb je nog genoeg maanden voor ) Maar ik vind het nu al helemaal supermooi! Wat is dat groengestreepte pakkie aan de muur? Een slaapzak of iets voor carnaval? :lol: Of gewoon voor aan de muur?
Ik vind het in elk geval wel leuk. En nijntje mag natuurlijk ook niet missen :thumbup:
Oja en mooi buikie hoor. Het is dat we ook een begin foto van je hebben gezien, anders is er nog weinig te zien. Maar voor jou doen is het al een aardig buikje aan het worden :thumbup: En mooi rond weer.
Ik ben benieuwd of het weer een basketbal onder je trui wordt :mrgreen:
oja… ik ging slapen :silenced:
Jeetje het word steeds rustiger hier!
Viola: een beter nachtje achter de rug?? Las bij de Sept. mama’s dat het al behoorlijk aan het rommelen was bij je :shifty: :mrgreen:
Linda: heb je trouwens al een datum? want het gaat ip toch al over 5 weken gebeuren!!! :dance:
Evelien: heb gisteren weer even gespiekt op Tejo zijn site :inlove: en hij lag in zijn wiegje!!! :inlove: Wat schattig!! Kwam ik pas achter dat je dat kon zien. :lol: Ik vind jullie site echt heel leuk, vooral ook de stukjes die geschreven worden! Je vroeg om reacties te plaatsen, maar dat heb ik geprobeerd. Je moet je dan registreren/aanmelden en dat lukte me weer niet :? Dus reageer ik gewoon maar hier!
Vanmiddag laat ga ik weer naar de gyn! Ben benieuwd of onze meid nog steeds behoorlijk groot is :inlove:
Verder heb ik hier al aardig wat gewassen. Wat een werk! Was toch meer dan ik had gedacht. En ik moet nog twee wasjes!! Maar ik vond het leuk om te doen…kon ik meteen al die keertjes weer eens te bekijken. :inlove:
Aankomend weekend gaan Sander en ik even rustig aan het geboortekaartje werken.
Ben echt een zeef…vergeet er een paar…
Lynnty: Joepie!!! :dance: De 12 weken behaald!! :dance: Gefeliciteerd!! :thumbup: :-*
Jammer van je werk dat je toch nog langer moet doorwerken. Gelukkig houden ze wel rekening met je!!
Hoe voel je je verder?
Miranda: hoe gaat ie inmiddels met je?
De meiden die bezig zijn voor een brusje…ik duim hier nog steeds heeeel hard!!!
Viola: ik hoop dat je nu aan het bevallen bent en we snel mee mogen genieten van jullie prachtige meisje!!! :inlove: :dance: :thumbup:
Heb ff wat foto’s geplaatst in ons showforum van onze andere buikgek! :lol: :lol: :mrgreen:
Het is idd rustig hier.
Chantal, ik wist niet dat je je moest registreren ofzo. Jammer, ff kijken of ik daar wat aan kan doen :think:
Ja, grappig he, dat je Tejo in zijn wiegje kan zien liggen… als hij erin ligt tenminste. Af en toe probeer ik er ook aan te denken er even iets anders in te leggen. Dan is het wiegje niet zo leeg :mrgreen:
Jammer genoeg refreshed het niet automatisch, want er wordt automatisch elke 30 seconden een nieuwe foto gemaakt. Voor het refreshen moet je dus F5 indrukken.
We hebben nu dus een camera boven het wiegje hangen. Vind Rinse leuk en eerlijk gezegt vind ik het ook wel handig als Tejo in zijn wiegje ligt en ik (of we) zitten beneden. Thuis kan ik namelijk ook live meekijken op de computer en als ik wat hoor in de babyfoon hoef ik niet perse gelijk naar boven om te kijken, kan ik eerst ook even beneden kijken of het een gewoon een kreuntje is ofzo.
(het liefst kijk ik continue in de wieg en zeker bij elk geluidje. Al wordt het wel iets minder, want sommige kreuntjes herken ik inmiddels )
Viola… Spannend :thumbup: Ik hoop dat je idd aan het bevallen bent, of je meisje in je armen hebt. Ff kijken bij de september mama’s (hoezo nieuwsgierig?)
Lynn, idd 12 weken :dance: Ik zet er maar niet achter hoeveel weken ongeveer nog te gaan, want dat klinkt dan gelijk wel nog erg veel
Chantal, veel succes vanmiddag bij de gyn! Ik ben ook erg benieuwd naar de groei van jou meisje.
Over wassen van de kleertjes gesproken. Pffff, Ik draai haast wel dagelijks nu een was (vandaag toevallig niet). Wat een was zo’n kleintje met zich meebrengt zeg :shock: .
Maar heerlijk om al die kleine kleertjes aan de lijn te hangen :inlove: En eigenlijk is het ook allemaal zo gestreken
Ff op het showforum spieken en ik denk dat ik dan een wandelingetje gaan doen. Ff naar oma om soep te brengen
Ha meiden hier nog geen beeb hoor :? :x
Ik was gewoon ontzettend druk met koffieleuten en verjaardagen.
Het is wel giga aan t rommelen maar dat wil echt niets zeggen.
Mocht er iets gebeuren meld ik t zelf en mocht ze geboren zijn dan komt een dinntje dat
melden want ik ben een paar dagen weg. Ik laat t Joost niet doen want die begrijpt echt niets
van computers :mrgreen:
Morgen weer naar de gyn en ik dat er al ontsluiting is
zodat ze volgende week kan komen.
Joost heeft vrij genomen om mee te gaan, want hij vind t toch wel erg spannend en wil
er graag bij zijn als ze of goed nieuws heeft of om mij te troosten asl t niet zo is
Verder vermaak ik me prima en heb eigenlijk nog tijd te kort.
Vandaag mag ze alleen niet meer geboren worden want de middelste van Joost zn zus
is vandaag jarig en wordt 4 :dance:
Chantal wat een ontzettend lieve foto’s zeg van die kat.
Hoe gaat t met jou ? Kun je t nog een beetje volhouden ?
Evelien handig he die camera :thumbup: Wij hebben er ook een aangeschaft. Een vriendin had er een
en die hoefde niet zo vaak naar boven te lopen omdat ze eerst kon kijken. Ik liep met
Loek altijd veel te vroeg en maakte hem eigenlijk een beetje wakker.
Wat lijkt Tejo toch op jou he. Vind t echt een lekker kereltje :inlove:
Mocht idd iemand trouwens de babynaam goed raden zou ik t wel zeggen maar hij zit er nog
niet bij :mrgreen:
Lynn gave babykamer heb je zeg :thumbup:
Kom nog wel af deze dagen
Liefs Viola
Viola: Lekkere koffieleut!!!
Hier gaat het wel goed hoor! Morgen 30 weken en dat is voor ons zo’n opluchting en een giga mijlpaal!! :mrgreen:
Ik vind dat met 30 weken ook echt het aftellen gaat beginnen. Het kan me niet snel genoeg gaan nu!!!
Meiden nog even doorraden met die namen dan!!! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Lian?, Lotte?.. :think: phoe…ik heb weinig inspiratie!
Evelien: ja, echt superleuk die camera!!! :thumbup: :inlove:
Nou, hier zijn we zijn net terug van de gyn en alles was weer goed!! :dance: :inlove:
Ze ligt nu weer precies op schema!! :eh: , althans nog een paar daagjes loopt ze voor. Maar niet meer ruim twee weken!
Over drie weken weer terug en dan om de twee weken op controle.
@tallie… fijn dat je meisje weer op schema ligt …
verders hier heel erg in een dipfase … weet nie wat er met mij aan de hand is … maar morgen weer naar d egyn en ga het toch ff met hem over hebben en vraag gelijk of ze mijn bloed willen controleren enzo … want ben ook zi giga moe laatste tijd… kom pas om 10 uur uit bed om zo rond 13 uur der weer in te gaan tot een uur of 16 en dan om 20 uur dan ist weer gebeurd…
as dinsdag gesprek met maats. werkster dus wie weet gaat dat ook wel helpen…
sorry voor mijn zoveelste klaagzang … maar zit ff met mezelf in de knoei
liefs miranda :vlinder:
Lieve Miranda,
Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor!!!
En je kan altijd hier lekker van je af klagen! :-*
:hug: :hug: Hoop dat je morgen na de gyn er weer wat geruster op bent. En hoop dat mw ook gaat helpen om je snel weer wat beter in je vel te laten zitten.
Chantal 30 weken zo dat lijkt me toch weer een stukje van ontlading voor jullie.
Viola hopelijk heb jij dit weekend je dochter in je armen.
Tejo wat ben je een mooi kindje, en je lijkt idd op je mama
Miranda :hug: :hug:
Hallo,
weer allemaal de beste wensen van jullie dagelijkse meelezer… het wordt wel rustig zo!
Eventjes voor Viola - heel veel sterkte de komende dagen, de ontmoeting met jullie meisje komt nu wel heel dichtbij! Ik ben benieuwd naar de eerste fotootjes.
Voor de rest allemaal sterkte, hier helaas nog geen goed nieuws, maar een nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen! Gisteren echt een rotdag gehad (brief van het werk over kinderopvang voor mijn baby… hoe kunnen ze :wall: ) maar vandaag mooi weer en een bloemetje van de zaak plus heeeel veel excuses!
Veel plezier allemaal, en sterkte hier en daar,
:-*
N.
hallo dames,
tja hier twee dagjes thuis geweest en tis hier behoorlijk druk geweest zo. gisteren moest ik al om 4.45u op, man wat deed dit pijn :mrgreen: , ik moest met een vriendin van me en haar zoontje van twee naar het UZ GENT ziekenhuis om ijzeren pinnetjes uit zijn heupjes te halen, zodat hij nu eindelijk kan leren lopen(hij had een heupinstabilliteit aan beide kanten en heeft zes maand in gipsverband gezeten) pfff was wel moe na zo’n dag ziekenhuis.
Maar hier gaat alles prima, ja inderdaad het is weer een bol buikje aan het worden en ik vind het wel grappig zo, hier volop genieten maar.
en ja jullie vinden het vast vroeg voor mijn doopsuiker, maar het is omdat ik deze zelf in elkaar knutsel, en daar is toch meer werk aan dan eerst gedacht, van Senne* heb ik deze ook gemaakt, en toen hij er kwam was deze nog niet af, dus nu ook klein beetje vroeger onze voorzorgen genomen, want we willen hebben als het beebje nu komt dat alles zeker in orde is, oja en van de keuze en kleur die is er genoeg te vinden hier in belgie.
oja en dat dingetje aan de muur :mrgreen: dat is een slaapzakje in de vorm van een rupsje :mrgreen: en Nijntje mag tuurlijk niet ontbreken he :mrgreen: :inlove:
Viola meis het begint wel spannend te worden he nu!!! ik ben zoooo benieuwd he :mrgreen: ik hoop morgenavond toch al iets te ontdekken hier op het forum hoor. ik pronostiek toch nog even op Loes, Luka, Lonneke, …
Chantal meis mooie foto’s weer hoor, kun je nog beetje volhouden?
en morgen de 30 weken :dance: :dance: het begint nu ook stilletjes aan dichterbij te komen he
Miranda meis, dat geeft niet dat je hier je hart uitspuwd, een goed gesprek met zal mss wat deugd doen, maar probeer toch te genieten meis, en dat moe zijn heeft waarschijnlijk ook wel zijn redenen omdat je je niet gerust voelt, maar hou je lekker rustig meis.
groetjes lynn mama van senne* en ???
Goeiemorgen dames,
Evelien: Wat een lieve avatar heb je!!! :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup:
(ik wil ook een nieuwe!!! :mrgreen: )
Marielle: Ja! :dance: We zijn hier echt blij!! 30 weken betekent voor ons zoooo veel!!! Niet alleen dat het aftellen nu echt gaat beginnen, maar ook dat we alweer zoveel verder zijn dan toen!
Nieke: :hug: Het blijft een (grote) teleurstelling als het niet zo is! Ik hoop dat het de volgende ronde zo mag zijn!
En wat een blunder van je werk, gelukkig veel excusses en een bloemetje naderhand! (dat maakt het nog een klein beetje “goed”…)
Viola: succes vandaag bij de gyn :thumbup: en hopelijk met al dat voorwerk heb je al wat ontsluiting
Lynnty: Veel knutsel plezier de komende weken dan! :mrgreen:
Mogen we het eindresultaat al eerder zien!?? 8)
Miranda: :hug: Vind het zo rot voor je dat je niet echt kan genieten op het moment! Succes vandaag bij de gyn! :thumbup:
Linda: ik denk aan je en jullie mannetje!!! Hou je het nog een beetje uit.
Word het voor jou ook niet eens tijd voor een buikfoto :mrgreen:
Vandaag ben ik dus 30 weken zwanger :dance: en oh wat hebben we naar dit moment uitgekeken!!!
Ga zo even mijn buikfoto op het showforum zetten!