halloooo
k dacht, laat ik maar weer eens een berichtje posten!!
We zijn ondertussen beland bij de laatste loodjes, die wegen erg zwaar maar zijn ook wel weer erg leuk.
Met mij en ons kleintje gaat het heel goed. Het is sinds mijn laatste ziekenhuisbezoek lekker rustig in mijn buik (qua weeen en bloedverlies, ons mannetje daarentegen bezorgt me een gekneusde rib haha) En zo langzaam aan kan ik ook weer eens lekker genieten.
Het thuiszitten voelt nu ook echt als verlof, alle voorbereidingen zijn in vollge gang. Rob heeft zelf een wiegje gemaakt, en ik heb gisteren het hemeltje ervoor gemaakt en die staat nu opgemaakt en wel op onze slaapkamer. En ook in het kamertje ben ik druk bezig.
Wat ik wel erg verwarrend en moeilijk vind, is dat de verjaardag van Lara steeds dichterbij komt. Het besef dat dat al bijna een jaar geleden is… niet te geloven. En al die concrete voorbereidingen herinneren me ook zo aan de laatste weken met Lara in mn buik. Ook ben ik druk in het babykamertje bezig, en dat vind ik toch ook wel moeilijk, het is nu niet meer Lara’s kamertje.
Pffff soms is het even niet de coordineren al die emoties door elkaar. verdriet over Lara, blijdschap om ons kleine ventje, en daarbij ook wel angst over hoe het nu allemaal zal verlopen. Maargoed. gelukkig gaat alles nu goed, en is het ook gewoon allemaal heel erg leuk!
Straks even met mijn schoonmoeder naar de babydump om wat spulletjes te kopen ( dat is meer voor haar plezier dan voor mijn plezier hoor, maar dan voelt ze zich teminste een beetje betrokken. Ik slenter veel liever in mn eentje door die winkel)
Chantal!! wat een mijlpaan he die 30 weken!! Mocht jullie meisje nu geboren worden, heeft ze hardstikke grote kansen, dat is een geruststellend idee he!
Lynn. agoss wat zielig van dat zoontje van je vriendin. En jij hebt ook al zo’n mijlpaal bereikt!! 12 weken jeeej
Viola… oeeh wat een spannend weekend, ik ben zoooo benieuwd!!
Marielle… hoe gaat het met jou? En wat ik trouwens heb gemist… hoe is het met je nieuwe liefde ( die ondertussen niet meer zo heel nieuw is waarschijnlijk)
Nou ik ga me klaarmaken want mn schoonmoeder staat zo voor de deur.
Fijn weekend allemaal
xxx
Linda
:think: Ik dacht dat ik hier gisteravond nog een berichtje had geplaatst.
Blijkbaar dus toch niet…
Nieke, die werkgever van jou :evil: Ze kunnen wel steeds hun verontschuldigingen aanbieden, maar ondertussen hadden ze het beter kunnen voorkomen :wall:
Chantal :dance: 30 weken! Dat is zeker een hele mooie mijlpaal.
:o Ik moet alweer gaan. Ik wordt geroepen
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oh Nieke wat een fout zeg.
Linda lieverd, spannend nog even en dan is het ook voor jou zover. Gek he al die mixed feelings, het hoort erbij. Ik merk nu ook steeds dat, ik aan het denken ben, over wat Luna nu al had gekund. En over hoe ze eruit zou zien. Denk dat dat ook altijd blijft.
Met de liefde gaat alles super, gaan over 4 weken met zijn drieen naar Turkije, heerlijk heb er zin in.
Liefs Marielle :vlinder:
even gecopieerd uit een ander topic
Rhiannon schreef:
Sorry meiden maar het is echt niet goed. Wel iets gezien op de echo maar niets wat goed leek. Embryootje heeft losgelaten en zit nu onderin mijn baarmoeder. Is dus een kwestie van tijd voor het eruit zal komen.
Wij zijn even helemaal ‘klaar’ met het medische gebeuren, het kinderen krijgen dus wij nemen een ‘pauze’ van alles, het ziekenhuis, het forum, het knutselen aan de kinderkamer waar we langzaam mee waren begonnen. Eerst onszelf terug vinden, kijken of we hier wel samen (met de nadruk op samen) doorheen kunnen komen.
Weer een zoveelste klap om te verwerken, het lijkt er soms werkelijk op alsof iemand daarboven vreselijk de pik op ons heeft, nou sorry maar laat diegene me dan maar gelijk door de bliksem laten treffen dan ben ik tenminste op slag dood en niet elke klap een klein beetje meer dood.
Bedankt voor jullie steun, ik hoop dat er nog vele mooie zwangerschappen mogen komen in de komende tijd en dat er veel beebjes mogen worden geboren.
Ik ga me beraden over hoe lang we die pauze willen hebben of dat we er misschien zelfs wel voorgoed mee ‘klaar’ zijn en een manier gaan proberen te vinden om zonder kinderen een nieuwe invulling te vinden. Mijn gevoel zegt dat ik dat iig niet kan maar ik neig wel naar een Prozac pauze of zo, al vermoed ik dat zelfs een overdosis daarvan niet genoeg is om ooit weer een glimlach terug te vinden.
Oh neeee!
Wat vreselijk…
K
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ben er stil van
Wat een piep nieuws zeg
Rhi voor jullie :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Linda de laatste loodjes zijn zwaar meid en zeker met Lara haar geboortedag die
eraan zit te komen :hug:
Nieke wat raar zeg :evil:
Ik dat t voor jullie de volgende ronde raak is
Chantal gefeliciteerd meid met jullie mijlpaal :dance:
Zijn net terug uit zh en hebben gelijk ook maar boodschappen gedaan.
De gyn heeft me gestript want had nu 2 cm ontsluiting. Het zat wel hoog nog maar dat
kon in 1 keer dalen zei ze.
Mocht er niets gebeuren t weekend dan moet ik dinsdag om 07.30 me melden op de
verloskamers.
Ik is heel erg blij
Ik kon haar wel zoenen.
Ga nu even op bedje liggen want heb vanavond nog een verjaardag en ben eigenlijk ook
best op van de emoties.
Mss tot Later
Liefs Viola
Viola, Aan de ene kant, ik hoop voor je dat het doorzet en je dit weekend je meisje in je armen hebt. :thumbup:
Aan de andere kant… :think: Jullie (of Joost) wilde graag dinsdag toch? Dan nog maar ff niet doorzetten :eh:
Maar in elk geval 2cm ontsluiting. Er is toch wel al wat gebeurd En je bent inleidbaar
Doe je rustig aan vanavond met de verjaardag, of eigenlijk… maak je het niet te laat? :lol: Net waar je op zit te wachten :liar: Weeën op een verjaardag :shock:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Viola jij gaat dus nu echt spannende tijden tegemoet. Doe kalm aan meis.
Viola: spannend meid! dus het voorwerk heeft toch al iets gedaan. Hopelijk hoeven jullie nu niet lang meer te wachten voordat jullie je kleine meid in de armen kunnen sluiten.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hoi hoi
Ik ga proberen op iedereen ff te reageren maar sorry als ik iemand vergeet want ben helemaal op…
@tallie … :dance: :dance: … gefeliciteerd met je 30 weken goed zeg en idd een hele mijl paal voor jullie…
@linda… gelukkig is het nu rustig in je buikje … en die gevoelens di eje heb met lara der kamertje wat nu haar kamertje niet meer is… dat hebben wij hier ook … wij hebben van de week met tranen de naam van Ghislaine van haar deur gehaald … want die stonden er nog steeds opgeplakt… maar komt goed dalijk is de kleine man geboren en jullie Lara zal der altijd wle een beetje bij wezen!! :hug: …
@marielle … fijn zeg lekker vakantie!!
@rhi… jee wat een berichtje schrik er ook best wel van … :hug: … iig heel veel sterkte mocht je dit nog lezen…
@Lynn… ja ook gefeli met je 12 weken gaaf zeg!! :dance: :dance:
@Viola… jee al 2 cm… ben eg benieuwd naar jullie meisje… wanneer ze geboren gaat worden enzo, het duurt iig nie zo heel lang meer …
@nieke… jee idd wat een rot brief van je werk zeg, jammer dta ze niet ff der bij nadachten voor ze je die brief stuurden… :hug: :hug:
hopelijk heb ik nu iedereen gehad :oops: :oops:
verders gaat het vandaag wel goed met me… heb vanmorgen goed gesprek gehad met de gyn, en hij heeft mijn urine en bloed laten controleren op het hellp syndroom enzo maar als er wat ernstigs aan de hand was zou di eme vanmiddag bellen maar dat heeft ie nie gedaan dus vertrouw er op dat het goed is tot nu toe… Mijn bloeddruk was wel weer aan de hoge kant , en ik was ook weer een kilo afgevallen … en ja dat mag nie nog meer gebeuren …
we hebben ook weer een echo gekregen… en heb gevraagd of ze nog es wou kijken of we echt een klein mannetje krijgen en het is nog steeds een jochie hihi … ook heb gevraagd of ze alles wou na meten omdat bij Ghislaine bij 28 weken ongeveer haar hoofdje en alles is blijven stil staan kwa groei…
maar ons mannetje gaat keurig met de groeicurve mee zit psies in de groene streep dus is helemaal mooi… en hij weegt nu iets meer dan 1100 gram… is ook leuk om te weten hihi
En we hebben vandaag 2 foontjes gehad 1 van de gemeente en 1 van de hypotheek … en we worden bij beiden geaccepteerd dus we gaan verhuizen het word nu allemaal rond gemaakt bij de notaris :dance: :dance: … dus weer een opluchting hierbij pfff…
en we kunnen nu langzaam aan gaan inpakken en beetje rond gaan kijken wat we nu willen psies kwa inrichting en zo …
en de fundering van ons huisje ligt eral :dance: :dance: , dus mooi lekker vlot hihi
liefs miranda :vlinder:
Zo Miranda dat is weer ff lekker posi nieuws of niet dan.
ja idd mariellie… we hebben vandaag echt een mooie goede dag gehad …
ben nu ook helemaal op van al het nieuws enzo … en ik dnek dat ik vanaaf lekker op tijd onder de wol kruip
liefs miranda :vlinder:
Miranda: fijn meid dat je weer effe een goede dag hebt!!! :-*
En wat een supermannetje he! Helemaal goed mee met het groeischema!
En dan jullie huis, allemaal mooie vooruitzichten!
Even een berichtje van mij nou hier nog steeds niets.
Gisteren gingen we over de braderie en toen kwam ik die medezwangere uit t dorp tegen.
Bij haar wordt de kleine maandag gehaald omdat t te klein is. Ik ben echt zo blij :dance: dat ik voor
de dinsdag gekozen heb want anders hadden we daar maandagmorgen gestaan met zn
2en en had t geen geheim meer gebleven. Heb dus ook net gedaan of mn neus bloedde toen ze vroeg
hoe t bij de gyn was. De enige die weten wat er dinsdag gaat gebeuren zijn jullie, n vriendin
die voor Sep zorgt en Joost natuurlijk. Verder willen we t een beetje geheim houden
Gisteren naar de overkant van de straat voor de 12,5 jarige bruiloft en dat was heel erg gezellig :thumbup:
Joost zat goed aan t bier en op n gegeven moment moest ik plassen en ben maar gelijk
tegen Joost gaan vertellen dat ie moest stoppen met drinken.
Ik ging plassen (sorry voor de details) en er zat een hand vol met t afvegen aan een
soort gelatine pudding aan mn papier met een beetje bloed :silenced: :sick:
Weet ik ook weer wat een slijmprop is. Nu komt er ook nog wel wat mee maar niet meer zoveel.
Ik vond dus dat Joost maar moest stoppen met drinken want stel dat je naar t zh moet
dan heb ik geen zin om een dronken man aan mn bed te hebben. Hij vond t niet erg maar schoot
wel heel erg in de stress. Het is achteraf niet nodig geweest maar er zit zeker iets te wringen.
Ik heb altijd gezegd dat t de 26 geboren zou worden omdat Loek en alle kinderen van onze vrienden
op de 26 geboren zijn. Joost en ik zijn op 26 Juni altijde de hele jaren smen dus vond dat
wel heel erg speciaal. Heb dus nog even de tijd om voor 00.00h te bevallen
Ik zou vandaag naar de paranormaal beurs gaan in Breda maar dat heb ik maar afgezegd.
Ik kijk dus wel wat ik vandaag ga doen. Wss nog een rond over de markt en verder m gemak houden.
Het is weer een heel verhaal geworden maar had gisteren echt geen tijd om tussendoor nog
langs te komen. Mss nog vandaag
Iedereen genietse van de zondag en tot snel
Liefs Viola
Oh Viola wat maakk je het spannend, zo begon het bij mij met Quillan ook ik verloor toen idd ook wat slijmerig bloed had ook al wat weeen. Maar goed dat begon toen dinsdags en donderdags is hij toen gehaald.
Oh ik ben ook zo benieuwd naar de naam.
Liefs Marielle :vlinder:
Viola: spannend hoor, ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het vandaag gaat gebeuren!
he viola
succes misschien zet het inderdaad voor 0000 nog door op de 26 brengt jullie geluk
zo te zien sterkte
ene ik lees elke dag met jullie mee
ondanks dat ik hier nog niet zo veel meeklets
dat komt wel als het bij mij ook zo ver is.
succes voor viola je houd het wel spannend
en ook voor alle meiden hier .
liefs kathy
Viola: Zet hem op!! Hoop dat jullie nu snel van jullie meisje kunnen gaan genieten! :mrgreen:
Nog 1 weekje en dan is Sander lekker een weekie vrij! :dance:
Samen gezellig de laatste inkoopjes doen en heerlijk luieren! :mrgreen:
Nou meiden jullie zien t is niet gelukt op de 26e :mrgreen:
Dan maar gewoon morgen
Joost is gewoon gaan werken en ik ga zometeen de laatste hand leggen aan mn huishouden
zodat alles gewoon schoon en opgeruimd is als ik thuis kom.
Ik heb vanmorgen al
naar Antwerpen gebeld en een afspraak gemaakt voor de slaap/ hartmonitor.
Die kunnen we gaan halen donderdag om 10.00h. We krijgen dan uitleg en gesprekken met
een professor en een pedagogische therapeut. Er wordt dan ook gelijk een dossier aangemaakt
voor t slaaponderzoek dat plaats gaat vinden met een leeftijd van ongeveer 10 weken.
Heb ook gelijk de kraamzorg gebeld dat de kleine morgen gehaald wordt en dat er donderdag mits
er natuurlijk geen complicaties zijn. Er is nu ook bevestigd dat de kraamverzorgster meegaat.
Het komt nu wel heel erg dicht bij maar ben echt super nieuwsgierig.
Ga nu nog even verder en kom als er iets is nog wel even af.
Liefs Viola