Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Viola ik wil je alvast heel veel succes wensen. Morgen is het dan hopelijk zover, dat jij je kleine wonder vast mag houden. Ik denk aan je, veel puf en pers plezier.

Liefs Marielle :vlinder:

Lieve Viola,

ik wens je veel succes voor morgen. Ik hoop dat het allemaal snel en soepeltjes gaat, maar het is het gewoon waard met zo’n beloning op het einde! De eerste keer dat je je meisje in je armen gaat houden :inlove:

Ik ben erg benieuwd naar haar (en haar naam), dus ik blijf stiekum kijken hier.

Fijn dat je vandaag nog even naar Loek* gaat, want het lijkt me toch wel zo dubbel… die eindeloze vreugde om zusje, maar is er tegelijkertijd ook dat extra gevoel van verlies van Loek*? Of overheerst nu toch de spanning en het geluk (ik hoop het zo)? Ook een vlinderkusje voor Loek*.

Heel veel liefs,

:-*

Nieke.

Viola,

Alvast heel veel succes voor morgen!! :thumbup: :thumbup:

Ik ben erg benieuwd naar die kleine meid van je. En de naam ook :wink:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

viola… veel succes morgen … en hier ook benieuwd naar de nieuwe wereld burger!!!

ik gamorgen voor het eerst op gesprek bij maatschappelijk werkster ben echt zo benieuwd hoe dat gaat verlopen …

ow ja en 12 september om 9.15 gaan we tekenen bij notaris voor onze nieuwe villa!!!

liefs miranda

Viola: heel veel sterkte morgen!! :-*

Goedemorgen,

Lieverds dank jullie wel en t gaat zeker en vast lukken.

Ben al wakker maar de 5 uurtjes die ik geslapen heb waren wel lekker.

Ben nu best zenuwachtig maar denk dat dat gezonde spanning is.

Heb er gewoon heel erg veel zin in :mrgreen:

Loek is vanmorgen ook nog langs geweest, want wilde t licht aan doen in de keuken en

de stoppen zijn er uit gevlogen. Wilde me vast succes komen wensen :lol:

Ik ga nu er echt vandoor want moet Sep nog uitlaten en lekker even douchen.

Moet me wel bezig houden anders duurt de tijd heel lang, maar wilde me toch nog even af

komen melden. Ws tot over een paar dagen.

Liefs Viola

Viola: als zelfs Loek je succes komt wensen, kan de dag niet beter beginnen. Heel veel succes!!! :-*

Viola

je houd ons in spanning

wat een geweldige begin van deze ochtend dat Loek even langs komt.

ik kom vanavond nog even kijken hier

liefs kathy

viola meis zet em op he, ben zooooooooooo benieuwd he… :think: :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :shifty:

hier alles ok, druk in de weer met het werk, nog enkele dagjes en ik ben er vanaf voor een weekje.

ook mijn buik is enoorm gegroeid :mrgreen: ik plaats vanavond nog een foto :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???

ff spieken hier…je weet het maar nooit! :mrgreen:

Helaas nog geen bericht van Viola.

Maar ja, we krijgen vast niet allemaal zo’n superbevalling als Evelien!! :mrgreen: (maar hoop het wel heeeel erg :pray: )

Meiden tot later weer!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Viola, ik hoop idd voor je dat het net zo “gemakkelijk” gaat als bij mij. (nouja makkelijk, alleen achteraf gezien, als iemand mij tijdens die weeën storm had verteld dat ik over een half uurtje Tejo in mijn armen zou hebben, was het een stuk gemakkelijker geweest)

Hier wordt in elk geval aan jullie gedacht, maar we zijn dan natuurlijk ook erg nieuwsgierig :smiley:

Miranda, jij ook succes vandaag!

Oja… Rinse is gisteren bij de mkro geweest. Hij had wat gekocht voor Tejo… Luiers en billendoekjes

Hij had nog wat gekocht voor Tejo

Een computer :oops:

Ikke dus: Een computer? (denkend aan zo’n speelding) Daar kan hij pas over een jaar of 3 mee spelen.

Rinse: Eh… het is vanaf 7 jaar

Ikke: :shock: :o :roll: Over 7 jaar hebben ze dat natuurlijk niet meer! Hoezo heb je dat gekocht?

Rinse: Hartstikke leuk, WII, kun je actief spellen mee spelen

Ikke: aha…eigenlijk is het dus voor papa?

Rinse: mama mag er ook mee spelen

Belt hij vanmorgen op vanuit zijn werk en vroeg zich af of ik er al naar gekeken had of eigenlijk of ik hem al had geïnstalleerd :lol:

Mannen :roll: :lol:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi,

even kijken of er al nieuws was…

Evelien - Jasper’s trein (voor vanaf 3 jaar) was er ook al toen Jasper 2 maanden was (inderdaad mannen… :inlove: ), en toen kreeg tie hem van Sinterklaas met 2 1/2… ben benieuwd wat er allemaal op zolder nog ligt!

N.

Hallo allemaal :dance:

Ik wil jullie even laten weten dat Viola is bevallen van een dochter met de leuke naam FIEKE

Het schatje weegt 3530 gram en is om 13.50 geboren

Met Mama en papa gaat het goed en met FIEKE gaat alles lekker :thumbup: :thumbup: :thumbup:

De bevalling is goed verlopen maar zodra viola de kans heeft zal ze jullie alles wel vertellen.

Ze blijven nog lekker een nachtje in het ziekenhuis en komen morgen naar huis

Liefs, amalia

JAAAAAAAA ik dacht ff kijken of er wat i sen jahoor

daar is ze dan Fieke… wauw viola en hub en Loek* gefeliciteerd met jullie dochter en zusje…

ook al zo’n vlotte bevalling … wat geweldig…

hoop dat we hier in november ook zo’n vlotte bevalling mogen hebben …

verders hier vanmorgen een goed gesprek gehad bij de mw en was veel ste kort we zijn alleen nog maar bij Ghislaine gebleven van begin van zwangerschap tot dat ze overleden was… voor de rest was er geen tijd meer want het uur was zo om… wist nie dat ik zoveel kon vertellen over mijn meisje… over 2 weken mag ik weer terug komen… en ik moet zeggen het lucht best wel op!!!

liefs miranda :vlinder:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAHHHH!!! FIEKE IS GEBOREN!!!

Viola en Joost gefeliciteerd! Zo te horen is het ook bij jou erg snel gegaan. Ben erg benieuwd naar je verhaal en nogmeer naar Foto’s!!! :mrgreen:

Miranda, Heerlijk om weer eens zo goed je verhaal te kunnen doen. Jammer eigenlijk dat het maar 1 uur is en dat je dan weer 2 weken moet wachten.

Aan de andere kant lijkt het mij ook erg vermoeiend en wel lekker dat je het even kan laten zakken en dan over 2 weken weer verder.

:roll: Eh… tja… maar ff laten zakken dus.

:inlove: :dance: JAAA!!! SUPER!!! Viola en Joost van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fieke!!! :dance: :inlove:

Loek :**: is grote broer geworden! :dance:

Geniet van elkaar!!!

Miranda: Ben blij dat het goed voelt om met mw te praten. (je moet toch altijd ff afwachten of het klinkt enzo). Fijn hoor!! :-*

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

wat leuk !!! van harte viola en hubbie en Loek*, wat zullen jullie fier zijn met zo’n flinke dochter-zusie!! Fieke wat een mooooie naam!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

geniet ze jullie!!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

Oh Joost en Viola gefeliciteerd met dit mooie wonder prachtige naam zeg

Fieke :-* eindelijk ben je er.

Wat zullen je ouders opgelucht zijn dat jij er bent … :-

En Loek
eindelijk is je zusje er en ben jij grote broer geworden.