Viola en Joost: van harte met de geboorte van jullie dochter Fieke, wat een mooie naam zeg!!! Loek zal trots zijn :-*
Lieve Viola en Joost,
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fieke!!! Wat een mooie en bijzondere naam voor ongetwijfeld een bezonder meisje. Ik wens jullie allemaal het allerbeste :-*
Veel liefs,
Nieke.
YES!!!
Gefeliciteerd met Fieke, wat een leuke naam zeg!!!
hoi viola
gefeliciteerd met jullie dochter en zusje,een mooie naam
die was hier ook nog niet geraden haha.
loek kan trotst zijn op zijn zusje.
liefs kathy
Goeiemorgen meiden,
Linda: Hoe voelt het nu dat jij nu de volgende bent!! :mrgreen: :mrgreen:
(en daarna ikke!!! :mrgreen: :shifty:)
Viola: Vind Fieke ook echt een leuke naam. (lijkt een beetje op Lieke he!! :lol: Zat ik er toch niet heel veel naast)
Wacht geduldig :liar: op haar eerste foto! :inlove: (erg he, meteen alweer zeuren over een foto… :oops: )
Zal het hier nu nog rustiger worden??
Hoop dat we wel blijven kletsen hier (of ergens anders) met z’n allen.
Nou, ga maar even wat doen hier in het huishouden.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hier ook 1 die wel benieuwd is naar het meiske…
idd en hoop ook wle dat we hier dalijk nog met zijn allen blijven kletsen hoor… maar goed…
ik zou vandaag mijn was weg strijken maar heb echt 0,0 zin derin… omdat we een best wel druk middagje voor de boeg hebben… want we gaan vanmiddag samen met buuf en kids naar de film rattatouille?? (hoop dat ik het zo goed schrijf) en als we dan terug komen moet ik al beginnen met mijn eten want evert moet om 18 uur de eerste keer trainen van het voetbal dus … hij vind het superspannend en is ook echt niet te genieten nu … maar ja morgen heb ik niks staan dus denk dat ik de was maar doorschuif naar morgen hihi…
liefss miranda :vlinder:
hahaha chantal, ik had er nog nieteens over nagedacht, maar inderdaad iehiehie ik ben nu de volgende!!! En inderdaad niet lang daarna ben jij aan de beurt!
Pfff het komt allemaal wel ECHT heel dichtbij he… SPANNEND
alles is hier klaar voor het kleintje.
Hier gaat alles prima. Vanmorgen intake gehad van de kraamzorg, we krijgen zeer waarschijnlijk weer dezelfde vrouw als de vorige keer, die was zo goed bevallen.
Ik geloof dat de nesteldrang hier begint toe te slaan. Ik erger me zo aan rommel!! En wordt helemaal koopgeil bij de schoonmaakmiddelen afdeling in de supermarkt. Alles ruikt hier weer citroentjesfris
liefs
@tallie wrote:
Zal het hier nu nog rustiger worden??
Hoop dat we wel blijven kletsen hier (of ergens anders) met z’n allen.
Tja, zo’n kleintje is wel een goede afkick methode voor KOK :think: Alhoewel… Ik heb nu misschien wat minder tijd, maar afgekicked ben ik nog zeker niet hoor :mrgreen:
- Nieuwe vraagjes
- En jullie ben ik zeker nog niet vergeten. Eerlijk gezegt zat ik laatst te bedenken wanneer we weer eens kunnen meeten.
Als ik het goed heb is Miranda half november uitgerekend en Lynn vervolgens pas begin maart. Daartussenin ergens (Januari ofzo?) zou misschien dus wel kunnen.
Maar goed, ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie eerst eens willen gaan bevallen en daarna zie je wel weer, dus laat ik nog maar niet over meeten beginnen :shifty:
Ik zou wel ff willen spieken bij Viola. :inlove: Zucht… ik staar ff voor mij uit en denk terug aan bijna een maand geleden. :inlove: :inlove: Het is zo geweldig opeens zo’n kleintje te hebben. Ik kan nog steeds uren naar hem staren.
De tijd vliegt ook gewoon voorbij.
Foto’s!! Ik wil Fieke zien! :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ja Evelien het is echt geweldig :inlove: maar wel druk met een kleintje in huis :inlove:
Maar echt genieten hoor en ze wordt zo snel groot … ze is al bijna baby af :inlove:
Nou Viola we willen nu toch wel een foto zien van je kleine meisje :-*
Nou dames en het word overdag nog drukker, als hij of zij ouder wordt kruipen en gaan staan overal aan optrekken doet Q nu, man ik hou mijn hart soms vast.
Viola fotoooooooooooooooooooooooooo
Ha meiden
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Kan helaas nog geen foto plaatsen, maar probeer dat morgen zeker te doen.
Moesten om 7.30 binnen zijn. Om 8.15 zijn mn vliezen gebroken en ze hebben om 8.50
een infuus aangebracht. Rond 10.15 kreeg mn eerste wee.
Ze waren goed om vol te houden tot ongeveer 13.15. Ik voelde druk en de vk heeft me toen getoucheerd.
Ik had toen pas 5 cm ontsluiting. Ik voelde dat ik moest persen om 13.45 en kreeg te horen dat dat
helemaal nog niet kon. Na 3 x persen was Fieke er om 13.50.
Het ging heel erg snel. Ben niet gesceurd of niets.
Fieke lag zelf aan de borst om 14.10. Ze had m ineens te pakken.
Ze doet t verder prima en is heel tevreden.
Ze lijkt sprekend op Loek alleen heeft ze hele donkere haartjes en heel erg veel dat
zelfs de eerste knipbeurt gepland staat :mrgreen:
Ze stonde er zelfs van te kijken in t zh.
Moet nu echt gaan want e moet er weer 1 eten
Ik kom morgen foto’s showen.
Liefs Viola
Jeetje nog maar 5 cm en dan al persen, en niet uitgescheurd super hoor. En ik ben heel erg benieuwd naar het haar.
Joost en Viola, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Wat een mooie speciale naam, past erg mooi bij Loek! :thumbup: :inlove:
Ben je gaan persen met 5 cm ontsluiting :shock:
Zo te horen heb je een lekkere bevalling gehad :thumbup:
Ik ben blij voor je en erg benieuwd naar de foto’s :inlove: :-*
Viola, hopelijk lukt het vandaag een foto te plaatsen, want ik ben zo benieuwd!!
Klinkt als een mooie bevalling. Ik neem aan dat je in dat laatste halfuurtje die laatste 5 cm hebt weggewerkt.
En wat knap van Fieke dat ze zelf de borst heeft gevonden :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ben idd in een half uur van 5 naar 10 cm gegaan.
Heb de foto’s op de computer gezet en zal zo eens even spammen met de mooie meid.
Alles gaat verder prima. Vandaag de monitor gehaald, maar t was ehct een aanfluiting.
Had t net zo goed thuis kunnen blijven. Het werd heel vervelend uitgelegd en we gaan t wel
proberen maar als we t niets vinden gaat ie ook weer de deur uit.
We zien wel hoe t loopt. Morgen gaat ze in bad en dan gaan we de plakkers plakken
en t toestel aansluiten.
Ga nog even verder en probeer me zo snel mogelijk weer te melden.
Liefs Viola
zoww das mooi vlot… zo ging het bij de bevalling van Ghislaine ook … ben ook in 20 minuten van 4 naar volledige ontsluiting gegaan…
alleen had daarna wel last van erge naweeen… maar goed…
lekker meisie hoor heb der net al bewonderd!!! :inlove: …
nog ff en dan zijn wij eindelijk aan de beurt hihi … …
liefs miranda :vlinder:
viola heb net je foto’s gezien, en inderdaad wat een superbevalling zeg, maar ze was het dan ook meer dan waard he om snel in je armen te liggen. geniet ze lekker daar!!!
hier alles ok, enkel wat last van mijn keizersnede die wat moet rekken, en heb nu ook sinds gisteren het gevoel dat ik mijn beebje heeeel lichtjes voel sommige momentjes :mrgreen:
hier heb ik zooo lang op gewacht
verder niet zo veel nieuws hier,
groetjes lynn mama van senne* en ???
Ik ga de foto’s ff zoeken, ben zo benieuwd.
Dus je bedoelde dat je ineens volledige ontsluiting had … dat had ik ook in een half uur :shifty:
En wat bedoel je met monitor? Ga je Fieke in de gaten houden met een monitor?
Is dat dan 's-nachts als ze slaapt.
ben ff je foto’s bekijken :-*
Viola en Joost: wat een prachtige meid hebben jullie! :inlove: :inlove:
Geniet van jullie meisje! :thumbup:
En hopelijk snel meer Fieke spam!! :inlove: :inlove:
Linda: nog vier weekjes!!! :shock: Vind het zo snel gaan bij jou en eigenlijk bij de rest ook…(behalve bij mezelf :lol: :lol: … nee hoor, het is te doen zo :roll: )
Heb je al een datum?? 8)
Sander heeft na vandaag heerlijk een weekje vrij, en ik ben er dan zelf ook effe een weekje niet.
Even een week geen kok, internet enz.
We gaan er saampies leuke dagjes van maken. Dus komende week zal wel omvliegen.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: