Chantal, lekker genieten deze week :thumbup:
We willen je dan deze week ook niet zien hier :naughty: :mrgreen:
Lynn, Wat snel als je de baby nu al kan voelen. Zou wel erg fijn zijn als het idd de baby is :dance:
Rinse werkt vandaag thuis en ik omdat Tejo lekker slaapt (nog steeds) ben ik er even tussenuit gegaan en naar het centrum gereden (uurtje geshopt)
Ik vond dat Tejo nog wel een paar kleertjes kon gebruiken (met name lange mouw, want ik heb veel korte mouw). Ik ben iets meer thuisgekomen dan ik in gedachten had, maar ik kon ook geen keuze maken in wat ik dan weer terug zou moeten leggen en voor je het weet ligt het alweer in de was, dus Tejo kan het eigenlijk ook wel allemaal goed gebruiken
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:shifty: Ik heb ook nog even foto’s gespamt :inlove:
hallo,
inderdaad evelien, het is zeker de baby, ben helemaal overtuigd gisteren lag ik even te tukken op de bank rond 22u. en toen ik wakker kwam begon iets bloep te doen en heel lichtjes voelde ik iets bewegen in men buik, vond het wel heeeel tof natuurlijk maar jurgen niet want die kan nog niks voelen :mrgreen: .
vandaag mijn laatste dagje werken erop zitten want volgende week donderdag moet ik binnen voor de cerclage, ben benieuwd, ben toch wel wat :shifty: ervoor hoor, want volledige narcose zie ik niet echt zitten voor ons beebje. nah ja we zien wel.
heb net je foto’s gezien evelien en wat zijn ze enig zeg!! heel mooi hoor maar ik moest wel even kijken hoor want wat is Tejo weer gegroeid zeg, op de foto van Rinse valt het enorm op. en hij lijkt ook zo goed op jou he. geniet lekker van je mannetje hoor!!!
gog ik verlang ook al zo naar die periode, voor mij kan de zwangerschap soms niet snel genoeg gaan maar ik weet alles op zijn tijd he, maar geduld dat ken ik niet he :oops: :mrgreen:
verder niet zo veel nieuws, ga zo even de website van onze spoorwegen onveilig maken, want moet nog naar uren zoeken wanneer we dinsdag zouden kunnen vertrekken naar Antwerpen, mijn moeder en ik gaan samen shoppen :dance: dan.
groetjes lynn mama van senne* en ???
@evelien… mooie foto’s
@lynn… lekker zeg dat je de beeb al voelt … ik voelde deze beeb ook met 13 weken dus het kan wel hihi … leuk he …
succes van de week met je cerclage plaatsen… en veel plezier dinsdag met shoppen…
@tallie… jij ook een fijne week… lekker hoor met zijn 2en leuke dingen doen hihi
Goh ik heb al 3 dagen continue last van maagzuur … heb al gaviscon alles gehad maar het helpt 5 minuutjes en hup daar is het weer … maar ja komt wel weer goed…
Hoop dat het dalijk wat droog blijft want er is hier kofferbakverkoop, ivm laatste vrijdag in de vakantie en ik zou der dalijk heen gaan met mijn ma maar het zit de hele tijd zo donker…
Evert moet maandag weer naar school … pfff… jammer dta de vakantie weer voorbij is… nu ist weer op tijden enzo letten bleghh!!! … maar ja nog ff en dan ist weer herfst vakantie :dance: :dance: … hahah echt erg!!!
ik ga weer verders …
liefs miranda :vlinder:
Miranda: gewoon rennies nemen tegen de maagzuur. Ik heb ook allerlei middeltjes gehad, en Gaviscon is echt heel goor. Ik heb ook nog een tijdje Antagel gehad, maar dat hielp ook niet zo. Rennies werken hier het beste, en die heb je ook als drank. Ik heb een middenrifsbreuk waardoor ik normaal al heel veel maagzuur heb…ben dus zo ongeveer grootaandeelhouder bij de Rennie…
hihi kee thnxx…
ik was zojuist in het dorp bij de drogist en die zei dat ik geen rennies mocht … was niet goed voor zwangere en alleen gaviscon mocht bij zwangere … ik had ook al gehoord van speciale rennies voor zwangere maar dat kenden ze hier in het gat niet …
vaag verhaal of nie whahah …
De gyneacoloog en de verloskundigen van mij hebben mij allebei verzekerd dat Rennie geen kwaad kon. (terwijl bij Kelly’s zwangerschap dus bijna 7 jaar geleden het inderdaad niet mocht en ik die vieze Antagel kreeg wat niet hielp)
ok… dan ga ik toch mijn mannetje lief aankijken of ie voor mij dalijk ff naar de drogist wil fietsen
alsnog bedankt
HALLOOOOO? Waar is iedereen? Of heeft niemand wat te melden?
Dan maar weer wat Tejo nieuws Sinds zaterdag kijkt Tejo veel helder uit zijn ogen of eigenlijk ziet het er naar uit dat we daadwerkelijk een beetje contact hebben en lijkt hij ons te proberen te volgen :dance:
Echt leuk! En Knap
Aldus een hele trotse moeder
haha evelien… idd goed van Tejo zeg!!!
en ook leuk voor jullie dan … begint het weer wat echter te worden hihi … gaaf hoor…
Miranda is het nog gelukt met de Rennies?
Ik had ook Rennies, maar zo lang mogelijk uitgesteld om ook daadwerkelijk in te nemen. Ik wist dat het mocht, net zoals paracetamol, maar ook dat nam ik liever gewoon niet.
De Rennies hielpen bij mij wel, tenminste lang genoeg om bv in slaap te kunnen vallen. En ze smaken naar pepermunt, dus ik vond ze ook niet vies om in te nemen.
Oja en voor mijn verlof (toen zat ik nu eenmaal vaak in de auto) at ik ook veel tictac. Ook pepermuntsmaak, hielp ook, maar wel veel korter. Maar was natuurlijk ook gewoon lekker :mrgreen:
Oja, omdat ik het gewoon ff kwijt wil, al is het hier erg rustig…
:dance: We hebben eindelijk geboekt voor de wintersport. Dat zouden we al een paar maanden geleden doen, toen vrienden van ons aangaven om met ons mee te gaan (toen besloten we te gaan in elk geval) Alleen wilden hun nog niet boeken ivm nieuwe baan en nog niet aandurven van nu al wintersportvakantie boeken terwijl je de zomervakantie eerst nog had.
Nu kregen we van het weekend een zonnebril voor Tejo en dachten wij dus gelijk weer aan de skivakantie. Een goede reden dus om nu gelijk te boeken, zelfs als het alleen voor ons zou zijn.
Al ski ik niet, ik heb er wel al ontzettend veel zin in :dance: Het duurt alleen nog een half jaar (maart)
Evelien gezellig op wintersport en ook al ski je niet is t altijd toch weer een feestje,
Wat is Tejo leuk (dat wist jij al :lol: ) met die foto met zn zonnebril.
Miranda Hoe is t met t maagzuur ?
Chantal en Linda hoe gaat t met jullie ?
Lynn bedankt voor je kaartje meid :-*
Hier even snel.
Hier een rare nacht gehad. Fieke is volgens mij haar ritme weer aan t verleggen. Ze komt hier
meestal om half 11 voor de laatste en dan om half 4 en dan de volgende om 8 uur dus ik klaag
dan ook zeker niet. Voor een aantal voedingen moet ik haar soms wakker maken.
Want wil wel dat ze aan minimaal 6 voedingen komt.
Het poepe is alleen een beetje een probleem. Ik moest me er niet drik om maken volgens de
vk, maar ze heeft sinds eergisterenvond geen poepbroek meer gehad, maar heeft geen last van
krampen dus was t goed. Moest t wel in de gaten houden dat dr buik soepel blijft en dat ze
er geen last van krijgt. Nu maar afwachten.
Heb trouwens nog met Fieke gespamd in t showforum
Ga nu even een boterham eten en Fieke eten geven.
Tot snel
Liefs Viola
Dan ga ik nog ff Fieke kijken
Mijn kraamverzorgster had overigens aangegeven dat het heel normaal is dat een poepbroek van 7 keer per dag tot 1 keer in de week kan zijn.
Plasluiers zijn veel belangrijker!
zo zo, het is hier inderdaad rustig zeg :mrgreen: ik heb net een redelijke drukke werkweek achter de rug, en dit weekend voor Rhune gezorgd het beebje van een vriendin van 4 maand( zaaaaalig!!! :inlove: :inlove: ) was even helemaal flieft hoor dit weekend en jurgen vond het genieten van me zei die :mrgreen:
vandaag zijn we voor opvang gaan zien, op mijn werk in het ziekenhuis, daar hebben ze een afdeling helemaal ingericht als kinderopvang, man man wat een complex zeg, ze zorgen er maar liefst voor 90 kinderen ongeveer per dag :shock: :shock: wel met een heel team en verscheidene afdelingen, tis net een paradijs daar om te spelen. kzou al zelf terug kind willen zijn :mrgreen: enkel jammer dat we met ons beebje er maar in oktober terecht kunnen, en dan moet ik nog voor een tussenoplossing kijken. maar we zien wel dan.
morgen moet ik dus binnen in het ziekenhuis voor de cerclage, en kzie het niet helemaal zitten maar goed ik blijf er een nachtje ter observatie dus we zien wel dan, hopelijk zit alles een beetje mee dan.
het zal hier dan inderdaad terug kalm zijn :mrgreen:
Linda en Chantal we horen jullie niet??? alles is toch ok???
miranda hopelijk helpen je rennies wat want dat is iets waar ik ook last van had met Senne* en dat kan heus ambetant zijn he.
Evelien zo leuk dat Tejo jullie begint te volgen nu, moet zalig zijn he dat herkenningsgevoel. wat is hij super he met zijn nieuwe skibril :inlove: :inlove:
Viola is dat niet normaal dat je eens een dagje speling kunt hebben met een poepluiertje? ik dacht het toch, maar zoals je zegt ik zou ook het buikje goed in de gaten houden. en wat is dat toch een doetje he!! :inlove: :inlove:
hoe is het nog met de andere dames hier???
tis hier inderdaad wel stil hoor!!
halloooo allemaal
Viola, wat heb je een PRACHTIG meisje zeg!! ik smelt echt als ik die foto’s bekijk
en die Tejo met zn skibril :inlove: laat maar komen die felle zon in de witte sneeuw
Evelien, ben je alweer helemaal op de been na de bevalling?
Lynn, hoe gaat het met je buikje? Voel je het beebje al vaak trappelen (je kon um toch al voelen??)
Chantal Hoe gaat het met je? DE laatste loodjes breken aan he. Jammer dat we niet allemaal wat dichter bij elkaar wonen, anders konden onze kindjes straks mooi allemaal met elkaar spelen
Miranda, wordt het neit eens tijd voor een buikfoto?
Met mij gaat het goed, ik ga nu om de paar dagen naar het ziekenhuis voor een routinecontrole omdat ik dus veel harde buiken heb. Mijn baarmoedermond is wel al verweekt, maar heb gelukkig nogsteeds geen ontsluiting. Ik zou het wel fijn vinden als ie nog een paaaaar weekjes blijft zitten. ( hoewel het van mij op de 1e dag van week 37 los mag barsten hoor hihihihihi)
Ik moet zometeen om 15.30 weer naar het ziekenhuis, naar de gyn vandaag. Heb veel vragen voor hem, dus kijk er wel naar uit.
Verder ben ik druk aan het nestelen hier thuis, daar ga ik nu maar even mee verder!
liefs Linda
hoi linda goed dat je es van je laat horen, ik dacht al dat je in het zkh lag :mrgreen: met het buikje gaat alles goed, en ja hoor het gebeurt dat ik de beeb voel trappelen, en eigenlijk redelijk duidelijke plofjes :inlove: :inlove: :inlove: ik hoop telkens dat het aanhoud maar het is telkens een tel van seconden. het voelt wel goed te weten dat er leven in zit
hou je beebje nog even op he, je bent er nu bijna, maar goed dat je al zo ver bent!! geniet nog even lekker en vragen maar bij de gyn.!!!
Hoi
Linda nog ff meis dan heb je je kanjer vast heerlijk gevoel, echt spreek uit ervaring.
Evelien lekker zeg skivakantie, gaat Tejo ook mee? Wij gaan over drie weken naar Turkije met Quillan.
Lynn succes morgen.
Viola heel normaal hoor, dat ze niet poept en anders eens proberen als ze last krijgt, met een thermometer.
Liefs Marielle :vlinder:
Natuurlijk, Tejo gaat mee op skivakantie. Als ik zou skiën dan hadden we waarschijnlijk voor een weekje oppas gezocht (of eerder zouden we niet zijn gaan skiën) Maar nu kan hij dus gewoon mee. Hij is dan ook alweer een maand of 7, dus wie weet kan hij al kruipen door de sneeuw :shock: :mrgreen:
Nog 3 weken dus voor Turkije, het aftellen is al echt begonnen hè? :dance:
Chantal is overigens een weekje niet op KOK, mochten jullie haar zoeken.
Lynn, Heel veel succes morgen. :thumbup: Laat je daarna (overmorgen ofzo) weer van je horen hoe het is gegaan?
Linda, hoe was het bij de gyn? Nestel je wel rustig aan? Nog een paar weekjes om die 37 weken te halen. Dus nog ff volhouden (of ophouden? :think: :mrgreen: )
Ja, miranda, buikfoto, we willen ook jou buik zien!
:-* Liefs, Evelien
Hier zijn we nu ook officieel begonnen met spuiten en troep. De 17e moet ik terug voor controle. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte
Linda: spannend hoor,m aar doe je het inderdaad nog heel even rustig aan??