Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Jeanette, wij zijn onze Senne* vorig jaar verloren op 10 augustus, ik had ook direct die leegte en wilde dan ook zo snel mogelijk terug zwanger zijn, maar in december ben ik terug zwanger geraakt, uiteindelijk is dit in februari op een miskraam uitgedraaid, en ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er toen nog niet klaar voor was, al dacht ik van wel, ieder mens verwerkt dit verlies anders, en je moet op je gevoel voortgaan meis, en er goed met je partner over praten, wij vonden het reuze dat ik terug zwanger was, maar achteraf gezien was het nog wat te dichtbij na Senne* vonden we, emotioneel gezien dan.

neem tijd om dit te verwerken en doe waar jullie je goed bij voelen :hug: :hug:

:-* vlinderkusje voor Liv :vlinder: :hug:

Chantal ik ben daar soms al bang voor, van zal ik dat ritme aankunnen en zo :think: , ik zie het helemaal zitten hoor, maar ik moet maar es minder gaan speculeren over het aankunnen van de borstvoeding, ik vrees dat ik het niet lang volhou, alhoewel ik mijn uiterste best zal doen voor onze meid.

maar ben wel blij dat je meisje het helemaal goed doet!! :smiley: :thumbup:

ja het wordt eens tijd voor spam he :inlove:

hier is het rustig, ik kom gek van dat duistere weer, moet steeds platliggen en het lukt ook niet altijd om de hele dag te blijven liggen,pfff ben al niet zo’n lezer, dan maar tv he… maar ik doe mijn best.

deze morgen afspraak gemaakt voor de geboortekaartjes, we mogen pas 22 december voor een proefdruk, man ik vrees al, kzeg tegen jurgen hopelijk zit onze meid nog lekker in de buik hoor tegen dan!! maar daar duimen we voor he.

groetjes lynn mama van senne* en ???

We zijn gisteren thuis weggegaan en naar Antwerpen gereden, is voor ons maar 35 min en

dus goed te doen, en daar aan gekomen hebben we ons ingeschreven en hebben we

even op t gemak n broodje gegeten, want we hadden nog niets gegeten.

Na t broodje zijn we naar de kamer gegaan, was op de kinderafdeling, maar dan helemaal

priver want ja de kinderen moeten wel kunnen slapen :wink: We hebben even kennis gemaakt en

daarna zijn Joost en ik nog een rondje gaan wandelen, want t duurde nog n uurtje voordat de dokter

er zou zijn.

Toen we terug kwamen is Fieke onderzocht door de arts en zijn ze begonnen met plakkers

te plakken over dr lijf. Niet echt n prettig gezicht en Fieke heeft zich goed gedragen maar had er

wel zichtbaar last van.

Met t onderzoek moeten ze dus slapen zodat ze de hersenactiviteit kunnen meten in rust

in het slaapcentrum in de hersen en daaruit kunnen ze n berekening maken met natuurlijk

nog n hoop andere gegevens hoeveel kans Fieke heeft voor wiegendood.

Ze heeft savons de laaste voeding gekregen om 9 uur en heeft liggen huilen vanwege t ongemak

tot half 11 en is toen in slaap gevallen en dus is mama ook maar naar bed gegaan.

Ze werd om 5 uur echt wakker om te eten en is gelukkig weer in slaap gevallen en heeft

toen tot half 9 geslapen m-omdat ze toen de plakkers weer kwamen verwijderen.

Nu krijgen we donderdag de uitslag en als deze niet goed is meot ze alsnog aan de monitor

Hier heb ik foto’s geplaatst en kunnen jullie zien hoe zielig Fieke is :?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2072056#2072056

Liefs Viola

Jeanette ik was precies negen maanden na Luna :vlinder: weer zwanger van Quillan. Maar ik had een ks gehad dus was het voor mij wel belangrijk om eerst goed te herstellen. Maar dat verlangen ik herken het zo goed, je wilt gewoon zo graag een kindje, elke vezel in je lijf wil het is er klaar voor. Hopelijk mag het gauw weer gebeuren.

Chantal lieverd neem de tijd maak je niet te druk dan komt de rust vanzelf weer.

Fieke :hug:

viola heb net je foto’s gezien van Fieke, en wat is ze flink geweest, tis wel naar zicht he al die draadjes. nu maar wachten op donderdag :hug: :thumbup:

maar wat is het toch een mooi meisje he!! :inlove:

Dankjewel voor jullie antwoorden :-* .

Voel me zo’n drammerd, het was bij jullie het eerste kindje…ik heb er al twee rondlopen.

Ik kan me niet voorstellen hoe je hier mee om moest gaan als het de eerste was, dan wil je toch niet meer je bed uit…

Ik moet wel.

Viola; Ik heb even gegluurd naar jullie mooie meiske hoor :oops: .

Ik duim heel hard dat alles goed is met r.

hoi hoi

@jeanette… ik kan me helemaal toevoegen aan de andere meiden wat ze hebben gezegd… hier was het verlangen naar een kindje ook zo groot en nadat we het een beetje een plekje hadden gegeven zijn we der weer voor gegaan dat was na 3 maanden ong. en 2 maanden derna waren we weer zwanger van Daylian…

ook al was de zwangerschap behoorlijk zwaar fysiek als geestelijk… ik had het nie willen missen

@viola… gussie zeg dat meisje van jullie … hopelijk zijn de uitslagen goed donderdag en hoeft het niet meer aan monitor

@chantal… :hug: … komt allemaal wel goed!! :thumbup:

Ik ben vannacht helemaal overgestapt op de fles voeding had het idee dat Daylian niet genoeg voeding kreeg want was echt de hele tijd aan het jammeren enzo… dus na een halve nacht op hebben gezeten met hem en hem tig keer te hebben aangelegd was ik het zo zat :oops: :oops: … dat ik jaap heb wakker gemaakt en gevraagd of hij ff op onze man wou letten en ben naar beneden gegaan en heb het flesje gemaakt en gegeven… nou wat een uitkomst zeg … meneer was voldaan en sliep gelijk een gat in de dag … :dance: :dance: , dus voor mij is het een uitkomst… vind het wel jammer op zich maar heb er vrede mee, heb het geprobeerd en vind het goed zo

verders was de vk hier voor het laatst op bezoek… en hebben we ff zitten praten over Ghislaine en over hoe ik dit nu allemaal ervaar … en ik moet zeggen het valt me zwaarder dan verwacht … ik beleef zelf helemaal die 16 dagen van haar en dat is heel moeilijk want denk elke keer dat daylian ook weer 1 of ander verschijnsel heb… maar de vk zei ook al… vertrouw er maar op hij is helemaal ok… hij zit er mooi uit en geen enkele teken of aanwijzing voor ons dat hij ziek zou zijn…

en wat betreft de uitslag van het hielprikje waar ik evt bang voor ben, omdat we van Ghislaine dus bericht thuis kregen dat haar schildklier functie nie goed was… hoef ik ook nie over in te zitten, omdat als er wat was ik allang bericht van had gekregen … omdat ze dus dan echt nie wachten op die 2 weken wachttijd… omdat die kinderen dan gelijk al medicijnen of wat moeten hebben…

en aangezien we vorige week woensdag al dat hielprikje hebben gehad hadden we anders allang bericht gehad … de vk zei dat ze dan meestal met een dag of 2/3 haar iig al hadden ingelicht hierover…

dus was echt wel een opluchting… :roll: :roll:

liefss :vlinder:

Jeannette ook al is het je derde kindje die pijn is net zo erg, als het je eerste is. Het zo niet mogen verdomme, waarom wat een rot woord. Maar je moet idd verder hoe zwaar het ook is, voor mij is het alweer tweeeneenhalf jaar geleden gaat megahard. Maar elke dag denk ik nog even aan mijn meisje die ik zo vreselijk mis.

Miranda meis wat fijn dat de uitslag goed was, kan me zo voorstellen dat je daar over in zat. Blij dat alles goed met Daylian gaat, en ook al overgestapt naar kv ik heb bij Q alleen maar gegeven bv wilde niet lukken.

Liefs Jel :vlinder:

Lieve Jolanda,

Hier natuurlijk ook de leegte gehad na het overlijden van onze mannetjes. We hebben mijn lichaam ip 2-3 maanden laten rusten. Toen we er weer voor gingen was ik na 4 maanden zwanger van Jasmijn.

Viola: geef Fieke maar een dikke :hug: en :-* van mij :smiley:

Even een fototje geplaatst van Jasmijn :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2072583#2072583

Binnenkort zal ik er wat meer op zetten, maar moet alles nog van de camera afhalen.

Zit trouwens sinds vandaag ook nog eens aan de antibiotica :roll: Heb een blaasontsteking. :?

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Wat een poepie Chantal

Enne meer drinken he, ik had ht ook na de bevallingen dronk veel jus d orange en slikte cranberry tabletten. Hielp super

Chantal, :inlove: Wat een mooie foto van Jasmijn, ook nog van de eerste dagen zeker? Heerlijk!

Het lijkt alweer zo lang geleden dat Tejo zo klein was en dan is hij toch echt pas 3,5 maand :smiley:

Gelukkig heb ik nog nooit blaasontsteking gehad. Gelukkig (ff afkloppen) maar. Hoe gaat het met je borsten, nu gestopt bent met bv?

Tejo slaapt weer, of tenminste, hij zal zometeen wel weer slapen. Hij was toch echt alweer moe en ik heb geen idee wat hij nu aan het uitspoken is boven. Af en toe als je die geluiden hoort (babyfoon) dan denk ik dat hij uit zijn bed is gestapt en aan het spelen of iets is :mrgreen:

Straks (11:05) naar het CB voor alweer zijn 2e prikjes :frowning:

Ik ga toch maar weer ff naar boven, hij begint nu ook te jammeren, even nog zijn speentje geven.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Heb op het vlindertopic het afscheid van Liv :**: beschreven.

jeanette, :hug: :hug: dikke knuffel meis, en of het nu je eerste of je derde of … kindje is, het verlies en verdriet blijft hetzelfde hoor meis, het is gewoon oneerlijk, zo’n verlies.

kunnen je andere kindjes er wat mee overweg?

ga zoeven een kijkje nemen naar het topic. :kaars: :-

Chantal meis, wat een poppetje he :inlove: , oh ik verlang ook al zo…

huh…

groetjes lynn mama van senne
en ???

Chantal :inlove: wat een schatje is Jasmijn

Jeanette… ik ga meteen even lezen. En je bent geen drammert hoor! een kindje verliezen is verschrikkelijk al is het je 10e. De leegte die je voelt van het kindje dat je verloren hebt, kan niet worden opgevuld door broertjes of zusjes. En je hebt gelijk, jij moet je bed uit. Maar dat maakt het verdriet en zwaarte niet meer of minder. Bekijk het van de andere kant. Bij je 1e kindje kun je alle tijd nemen voor het verwerken en laten komen van je eigen verdriet. Jij moet gewoon op volle toeren door draaien. Maargoed… nooit vergelijken!!

Lynnt, hoe gaat het met je? Heb je wel een laptop die je op schoot kannemen met het plat liggen?

Evelien. wat vliegt de tijd he. Als ik op het CB babytjes van 3 maanden zie vind ik dat reuze babys. Maar als ik Finn dan naast zijn nieuwe neefje zie (jaaaaaa mijn zus is bevallen van een jongetje Jasper, ze was ruim 42 wkn zwanger, ingeleid en uiteindelijk met de ks geboren) dan vind ik Finn ook alweer zo groot en kan ik me niet meer voorstellen dat hij ook zo’n mini frutje was.

Ennuuuh klop maar af wat blaasontsteking is geen pretje.

Miranda… Fijn dat Daylain beter slaapt op kv. En je hebt het inderdaad geprobeerd, als dit beter werkt is het een prima alternatief toch!!

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is het vertrouwen erin te hebben dat met DAylain wel alles goed is. Gelukkig begrijpt iedereen dat ook heel goed he.

Hier gaat alles goed. Alleen hebben we een onrustige nacht gehad. Finn poept maar 1 keer in de week tegenwoordig. En die ene keer in de week kost hem flink moeite. Hij heeft de halve nacht ontzettend buikpijn gehad, je hoorde zijn buikje gewoon borrelen en werken, zoooo zielig. En vanmorgen kwam het… Echt niet normaal, het leek wel liters poep!!

Oh trouwens volgens mij heb ik nog helemaal niet verteld dat we een site voor Finn hebben http://www.vuigerockers.nl/finn Op de foto klikken

(let niet op de gekke url, finvanbakel.nl is nog in bestelling)

Vanmiddag gaan we Finn weer even wegen, ben erg benieuwd.

liefs Linda

Ben ik ff snel. Vanmorgen naar het CB geweest en uiteraard Tejo doet het fantastisch! :inlove:

Hij is inmiddels 62 cm en weegt 7220 gram.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

goed dat Tejo het zo goed doet, en wat is hij weer gegroeid he, :thumbup:

Linda met mij gaat alles ok, haha nee heb geen laptop, maar ik heb er iets op gevonden :lol: , ik heb onze tweezit in de living gedraaid naar de computertafel toe, en nu lig ik van het langste met mijn voeten op de bureaustoel, met het toetsenbord op mijn schoot en de muis op de leuning van de zetel :lol: :lol: , ideaal zeg maar, heb al een heel deel films bekeken, op pc, en het lukt me aardig zo, om plat te liggen, anders wil ik de hele tijd aan de pctafel zitten en neerliggen voor tv, zie ik ook niet echt zitten, maar zo lukt het goed om de hele dag op de bank te blijven.

en dat moet ook, want gisteravond heb ik mogen de gyn. bellen, had ineens harde buik en dan oefen wee, man man, ik was verschrikt en dacht al het ergste, de gyn zei me het in het oog te houden hoe lang het aanhield en het heeeeeel rustig aan te doen, dus daarmee lig ik nu de ganse dag op de bank, niet echt leuk maar we doen het voor onze meid :inlove:

Goedemorgen,

Linda n erg mooie site (alleen staat je adres er op zou je dat wel doen)

Hoe was t op t bureau ?

Nog gefeliciteerd met je neefje

Lynn zo te horen kom jij best de dag door en idd heeeeeeeel rustig aan doen he meid :wink:

Evelien Tejo is n dikke beer zeg :shock: Die is goed gegroeid :thumbup:

Jeanette ik heb je verhaal gelzen en ik wilde ook hier even zeggen dat ik t heel moedig van je vind

dat je je verhaal zo hebt opgeschreven

Ik zit er even helemaal doorheen. Ik ben zo gespannen voor de uitslag van die test.

Ben allang blij dat mn moeder vanmiddag even komt zodat de dag niet zolang duurt, want kan

pas tussen 15.30 en 16.30 bellen voor de uitslag.

Ik ben zo bang voor de uitslag, want ik kan t niet nog n keer aan om mn meisje ook nog weg te

moeten brengen. Nu zal t allemaal wel loslopen, maar toch spookt dta door mn hoofd.

Moet eigenlijk nog n hoop in mn huishoudn doen, maar daar heb ik echt geen zin in dus ik

kijk wel of ik daar nog aan toe kom. Moet eigenlijk wel want Fieke wordt zondag gedoopt en

dan moet mn huis wel aan kant zijn met 35 mensen die over de vloer komen kan ik t eigenlijk

net zo goed laten en dan n maandag doen.

Nee hoor ik ga lekker poetsen.

Ben er weer vandoor want er brult er alwwer 1

Liefs Viola

Viola; Ik wilde juist net gluren of je al nieuws had…

Sterkte met wachten en eh…soppen…

Tja, moet eerlijk bekennen dat ik enige maanden geleden tegen Chantal heb gezegd dat ik me afvroeg waarom iedereen zo’n persoonlijk verhaal op het forum zette :oops: ?

En nu weet ik (helaas) dat het heel veel troost biedt.

Ik wil ook nog zo veel mogelijk opschrijven ervan, ook voor de andere twee meiden, die zullen in de toekomst toch meer gaan vragen, zeker als ze zelf moeder worden…

Tejo: wat heb je mama weer trots gemaakt!! :thumbup:

Viola: :hug: :hug: Pfffff, vreselijk hoor dat wachten op zo’n belangrijke uitslag. Ik duim voor jullie :thumbup:

Lynnty: Ook effies een :hug: voor jou. Valt allemaal niet mee zo! Het is zeker voor een goed doel! :inlove:

Verder amper de tijd om nog te kokken en ook totaal geen puf.

Maar dat komt allemaal wel weer. Lees wel steeds mee hoor.

Ga maar weer verder voordat Jasmijn komt. :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Lieve Jolanda,

Het is niet te bevatten! :cry: :cry: Heb het er ontzettend moeilijk mee.

Weet ook telkens niet wat ik moet schrijven.

Het is zoooo vreselijk tegenstrijdig…

Heb je verhaal ook nog niet durven lezen. Maar dat ga ik zeker nog wel doen hoor. :hug: Want wil alles weten over jullie lieve Liv :: Jullie Vlinderprinses :vlinder:

Ik denk iedere dag aan je en aan jullie mooie meid Liv :
:

Sterkte weer! :hug:

Veel liefs en dikke :-* Chantal :vlinder: :vlinder:

:dance: Jippie :dance:

De uitslag van Fieke haar slaaponderzoeken zijn goed.

Ik kan wel dansen en juichen en eigenlijk alles te gelijk :dance:

Ze heeft nu n verminderde kans om te sterven net als haar broer aan wiegendood en

ze hooeft ook niet meer terug aan de monitor want ze hebben totaal niets afwijkends gevonden

in de hersenen :thumbup:

Hier heel veel :cry: maar dan van geluk