Oooh Viola, wat een opluchting, fijn zeg!! :dance: :inlove:
Kan me voorstellen dat er heel veel traantjes bij zijn meid! :hug: :-*
Viola en Joost, ben zo blij te lezen dat jullie dochter :thumbup: is!!
een hele opluchting dus, en laat die traantjes maar rollen meis, dikke :hug: :hug: :-
Bieke hoe is het met jou meis??? en de buik???
groetjes lynn mama van senne en ???
:dance: :dance: :dance: :dance:
Oh Viola wat een top nieuws, daar mag je best een borreltje opdrinken vanavond. Wat een opluchting zal dat voor jullie wezen.
Liefs Marielle :vlinder:
Viola :dance:
Die Fieke heeft het goed gedaan zeg!!
Wat zal er een last van je schouders vallen!!
(nog bedankt voor je berichtje…)
Chantal; Hectisch he?
Geeft niks, laat de boel de boel, de rest komt later wel weer.
Je meisje is het belangrijkste hoor.
Niet te veel aan mij denken, nu eerst aan jezelf, dat heb je verdiend meis!!
Dankzij jou durf ik hier te schrijven…
@lynnty wrote:
Bieke hoe is het met jou meis??? en de buik???
Lief dat je het regelmatig vraagt! :inlove: :-
Vandaag om 17.20u een echo! :dance: :inlove:
Ik verlang er al weer naar …

En vandaag bespreken we ook de dag voor het plaatsen van de cerclage, de operatie dus, spannend!
Hoe gaat het met jou nu je steeds dichter tegen Senne’s grens aankomt? :hug: :-*
Bieke, succes vanmiddag! :dance: Dat wordt weer ff genieten van de kleine.
Viola :dance: Super nieuws!! :dance: Hopelijk geeft dat nieuws heel veel rust, al zal de angst vast wel blijven. Brrr. Ik moet er niet aan denken. En controleer zelf af en toen ook wel extra of hij nog wel ademt :shifty:
Chantal, voel je niet verplicht om steeds weer te kokken. Zeker in het begin kon ik mij niet voorstellen hoe anderen dat nu toch deden. Zeker bij de augustus mama’s, daar bleven ze maar tikken (en nog steeds) Langzaamaan kan ik het weer een beetje bijbenen. Ook liggen mijn prio’s nu totaal anders. Soms gaat er gewoon een dag voorbij dat ik helemaal niet naar KOK heb gekeken :lol:
Geniet vooral lekker van Jasmijn, maar dat doe je natuurlijk ook!
Is het lekker druk met de kraamvisite? Kom je zelf ook nog een beetje aan slapen toe? Vergeet je middagdutje niet hoor!
Lynn, Dikke :hug: Valt gewoon niet mee om te moeten liggen en niets te doen. Heel veel succes, ik denk aan je hoor!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
dank je voor de knuffel evelien :-* :-* , tja het is beetje moeilijk voor me nu de periode van senne* nadert, pff heb al een paar zwakke momenten gehad, maar het gaat wel met me hoor. ik hou me ook beetje als het ware zo sterk mogelijk voor deze baby, maar soms is het wel goed die traantjes dan vlug es los te laten.
fijn bieke dat alles goed gaat meis, ik duim voor je !!! :dance: en straks je echo, oow ben benieuwd :mrgreen: , wanneer denken ze dan de cerclage te plaatsen? van mij is ie geplaatst aan 14 weken, hopelijk valt het van jou beter mee als van mij qua verdoving dan. ik duim voor je meis… :thumbup:
wij mogen maandag terug voor de echo, om 14.15u. en ons moetje gaat mee dus die is helemaal blij :lol:
:hug: aan allen hier!!doeiii
oja en er staat een nieuwe foto van mijn buik bij SF :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Bieke; hoe was je echo??? (ik is niet nieuwsgierig hoor…)
Wat lief zeg dat jullie zo meeleven! :inlove:
Ik heb mijn kindje gezien! :dance:
Hij bewoog constant en ik zag vingertjes passeren en die voetjes trappelden, zoooo lieff!! :inlove:
Nekplooimeting was goed (1,2 mm)! :thumbup:
Ik was zelfs verder op de echo, ik zou nu 12 weken en 3 dagen moeten zijn,… :think:
Wordt vast weer een reus van een kind! :lol: :inlove:
En donderdag 29 november wordt ik geopereerd, binnen 14 dagen dus! :thumbup:
Goedemorgen dames,
Dank jullie wel voor jullie felicitaties :-*
Bieke Meid wat n goed nieuws zeg :inlove:
Ik zal niet veel te vinden zijn hier denk ik t weekend want we moeten nogal wat dingen
voorbereiden voor de doop van morgen. Ik krijg 35 mensen en nog n hoop kinderen over de vloer
en dat blijft ook allemaal nog eten dus gezellig druk
Meiden n fijn weekend
Liefs Viola
Meid wat n goed nieuws zeg :inlove:
Jolanda: :-* :hug:
Evelien: je weet ook weer precies te beschrijven hoe ik me voel! Thanks!
Viola: :dance: :dance: Een supermeisje hebben jullie!!! :inlove: En nu weer verder genieten!!!
Bieke: :inlove: Wat een wonder weer he!! Zou het dit keer een meisje zijn??? :mrgreen:
Lynnty: Ga zo ff naar je mooie buik kijken
Hier komen nu pas zo afentoe de traantjes los…heb me zolang “groot” gehouden…alsof ik nu pas alles stress mag loslaten.
Verder gaat het steeds beter met Jasmijn haar schreeuw/brul uurtjes (wat we vooral 's nachts erg zwaar vinden)
Ga haar zo naar haar flesje lekker in bad doen :inlove:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Zo Bieke wat een duidelijke echo zeg, ben benieuwd wat het dit keer word.
Chantal geef maar lekker toe hoor aan die emoties, is ook niet niks allemaal, en dat maakt het soms zo zwaar. Vooral omdat je eigenlijk niet wil klagen.
Viola alvast heel veel plezier voor morgen.
Ik ga zometeen heerlijk sint kijken op tv, blijft iets moois om te zien vind ik persoonlijk. Weet alleen nog wel in het jaar dat Luna :vlinder: overleed dat de tvsint hier aan kwam, nou ik moest niks ervan weten gatver al die vrolijke mensen met hun kinderen. En ik met al mijn verdriet en geen kind bij me.
Liefs Marielle :vlinder:
:inlove: :inlove: :inlove: bieke wat een lief frummeltje he!!! genieten maar hoor, wie weet is het nu een meisje :mrgreen:
ik duim voor je op de 29 ste meis, komt vast ok. hoe reageren senne en broes? beseffen ze al een beetje van baby in de buik :mrgreen: ?
Chantal lekker genieten maar van je meisje, maar kan wel geloven dat er nu wat emoties los komen. ooooh heerlijk dat badje ik verlang ook al zooooo. :inlove:
Viola proficiat met de doop van jullie meisje !! twordt vast druk zo te zien, geniet er van he!!
hier alles in orde, ik kijk al enorm uit naar de echo van maandag om onze meis terug te zien, :mrgreen: :inlove: :inlove: ben zooo benieuwd :inlove:
Marielle dank je voor de tip van de sint, ik vroeg me al af wanneer ze het gingen tonen op tv. vroeger toen we kind waren was het feest he thuis bij ons, dan bakte ons moeder pannekoeken en stond de tv de hele dag op de intrede van de sint op nederland. :lol: en weet je DAT was de ECHTE sint :lol: de andere sinten niet, dat waren hulpsinten :lol:
ga mij direct op de bank smijten zi, :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Chantal; Je mag gewoon klagen hoor.
Gooi de boel er maar uit!
Die “roze” wolk is iets wat op de ene of andere manier de meeste moeders in stand houden.
Het is gewoon mega-zwaar!!!
Tuurlijk is het heerlijk je moppie in je armen te houden, maar het is ook oh zo lekker als ze wat langer gaan slapen, minder voedingen nodig hebben en zelf hun speen in hun mond kunnen doen.
Dubbel he??
Maar zeker is het nu voor jou ook psychisch dubbel zwaar, tuurlijk ben je blij, maar je hebt je al die maanden zo groot gehouden (dat moet ik nog maar zien te doen…), niet zo gek als dat nu eruit komt.
Bieke; :dance: Wat fijn voor je :dance:
Hoop dat het bandje plaatsen niet te pijnlijk is.
Viola; veel plezier op die bijzondere dag morgen :-*
Tja, hier barst straks ook het Sinterklaas-geweld los…
Er hangt al een slinger met “welkom-Sinterklaas”, erg dubbel, maar goed.
Aan de ene kant vind ik het fijn daarmee druk te zijn strakjes en daarna kerst.
Maar ben zo bang dat ik daarna in zo’n gat val, vorig jaar was oud-en nieuw al niet zo leuk, omdat ik in oktober een ma had na 13 weken en dacht toen dat het niet erger kon worden…
Zit me nu ook te bedenken dat mensen wel weer kommentaar zullen hebben op die slinger voor het raam.
Er waren ook ouders op school die het belachelijk vonden dat Britt gewoon getrakteerd heeft na de geboorte van Liv.
Ik kan toch niet tegen een kleintje van 6 zeggen; nou je zusje is er niet meer en die traktaties die daar zo leuk op de kast staan, die gooien we ook maar in de prullenbak???
Frenk is nu mijn ringetje ophalen, die had ik gekregen nadat Isa geboren was, gewoon een glad zilver ringetje met de namen van de meiden erin.
Nu hebben ze Liv er ook bijgezet…
Hij wil vanavond uit eten, want de meiden gaan logeren, maar ik weet niet of ik daar nou zo’n zin heb…
Hier ook altijd pannenkoeken en erwtensoep. Hoort erbij hahaha
Oh sommige mensen nou echt wat ik ook allemaal wel niet te horen heb gehad, laat ze maar lekker kletsen over je zij zullen gelukkig nooit hoeven voelen wat wij nu voelen. Ik bleef altijd wel ook eerlijk zeggen hoe ik me voelde als ze erom vroegen ik zei standaard K… nou dan kom je er ook gelijk wel achter wie wel geintereseerd is en wie niet.
hier lekker van de sint genoten :mrgreen: al is het voor ons wel ver he :mrgreen:
Jeanette ga jullie maar lekker uit eten vanavond, je zal er zeker deugd van hebben, ik was er eerst ook niet voor te vinden maar wij hebben na Senne* ook eens uit weest gaan eten, en achteraf gezien hadden we er beide es deugd van om eens weg te zijn en nog wat bij te praten. probeer er van te genieten meis :-
en laat die mensen maar zeggen, je hebt nog twee kindjes he die van de sint houden, laat ze maar zeggen.
groetjes lynn mama van senne en ???
even kort…
Hier ook sinterklaas gekeken, vind het altijd leuk om te kijken!! Lekker met een beker chocolademelk. Ook vorig jaar hebben Rob en ik dat gedaan, toen Lara net was overleden. Wij keken destijds juist graag naar vrolijke kindertjes.
Jeanette… grrrrrr mijn haren staan recht overeind als ik hoor dat mensen het belachelijk vonden dat Britt trakteerde. Als ik het zo lees hebben jullie het zo goed aangepakt met die kids, Liv hoort er helemaal bij, hoe je het ook went of keert. En daar horen traktaties bij ( en al helemaal als je die van tevoren al had gemaakt). Wij hebben ook beschuit met muisjes gegeten bij Lara hoor. Wat een onbegrip en domheid als je daar commentaar op hebt. Alsof er verplicht een periode van zwarte rauw over het gezin moet schaduwen.
Bieke… mooie echo… ik mis het zwanger zijn best een beetje. Ik wens je superveel sterkte :hug:
Lynnt… mooi buikje meis!!! MEt een nog mooiere inhoud vast en zeker!!
Viola… YES!!! wat een verademing dat Fieke geen verhoogd risico op wiegendood heeft. Hier in Eindhoven is 2 wkn geleden ook een kindje overleden op het kdv aan wiegendood. Moest meteen aan jou ( en Loek) denken toen ik het hoorde. brrrr verschrikkelijk :vlinder:
Chantal… zelfde hier hoor, de 1e 4 weken heb ik hier zo goed als helemaal niet geschreven. Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Vooral het oktober topic kon ik totaal niet meer boeien, ik was toch niet meer zwanger. Sinds kort schrijf ik weer lekker mee bij babybabbelaars. En de nachten… die worden echt minder zwaar straks!!!
Hier verder alles goed! Finn word nu net wakker dus ik ga ermee stoppen
liefs Linda
Ja, heb lekker gegeten :mrgreen:
Heb net een beeldje besteld, hij staat bij het vlindertopic.
Ik werd niet goed van alle urnen die ik voorbij heb zien komen, vreselijk…
En word ook zo opstandig dat andere mensen een slaatje willen slaan uit jouw verlies, wat een bedragen zeg :shock: .
Dit beeldje past wat meer bij ons en gaan kijken of er een natuurstenen sokkeltje onder kan als asbestemming.
Lynnty; Ach Sinterklaas kan alles, dus dan is België ook niet zo ver hoor :mrgreen: .
Jullie hebben in België toch ook Sinterklaas??
Vinden jullie het echt niet erg, dat ik zomaar mee zit te schrijven, maar door Chantal is de drempel niet zo hoog zeg maar?
@Jeanette wrote:
Vinden jullie het echt niet erg, dat ik zomaar mee zit te schrijven, maar door Chantal is de drempel niet zo hoog zeg maar?
Natuurlijk je bent welkom hier en helaas dat je hier mee moet schrijven.
Ik vind t sowieso al
moedig van je dat je mee wilt schrijven :-*
Bieke :inlove: :thumbup:
Viola, Succes (of hoe zeg je dat?) morgen met de doop. Ik ben benieuwd hoe Fieke dat gaat vinden.
Chantal :hug: laat die tranen maar lekker gaan. Zal jullie goed doen. :thumbup: Hopelijk worden die schreeuw/brul uurtjes van Jasmijn steeds minder. Die hebben wij natuurlijk ook gehad met Tejo, maar eerlijk gezegt is hij zo lief en rustig (op af en toe een beetje gehuil na) dat ik dat alweer helemaal vergeten ben :inlove:
Jolanda, :x Hoe kunnen mensen het nu belachelijk vinden dat er getrakteerd wordt? Britt heeft er toch een zusje bij? Helaas mocht ze alleen niet blijven, maar dat betekend niet dat je het dan ook maar moet negeren?
Wij hebben ook juist iedereen die langskwam getrakteerd op beschuit met muisjes. Ik vond JUIST dat we die moesten geven. Net zoals Jelte* ook in ZIJN wiegje heeft gelegen. Dat wiegje is nog gemaakt voor Rinse, daarna heeft zijn zus erin gelegen. Het wiegje is nog uitgeleent geweest en was nu weer helemaal opgekalevaterd voor Jelte*.
Het gekke is dat we daar toen eigenlijk geen opmerking over kregen. Maar dat er wel gevraagt wordt of Tejo er nu ook gewoon in heeft gelegen :eh:
Ja, natuurlijk!!
Als Jelte* er nog wel was geweest was alles ook zo gegaan (behalve dan dat ik niet zo snel weer zwanger was geweest), dus waarom zouden we dat anders doen?
Ik ga zo direct nog ff naar het beeldje kijken die je hebt besteld. Ben benieuwd.
Oja, natuurlijk mag je meeschrijven! Daar is dit topic ook voor bedoeld. Het enige erge eraan vinden we de reden dat je hier komt meeschrijven.
Knap overigens hoor, om nu al uit eten te gaan. Ik kan mij nog heel goed herinneren dat we zo’n 10 dagen na de geboorte van Jelte* naar het tuincentrum gingen om oa een bak te halen voor in de tuin, om daar een vlinderplant in te planten. We kwamen een beetje in de knoei met de lunch, dus dan maar ergens onderweg. Naar de Mac of iets dergelijks wilde ik absoluut niet, dus kwamen we in een restaurantje terecht. Ik vond het echt heel raar om daar gewoon te zitten. Mensen om je heen, die gewoon aan het praten en lunchen zijn. Zo gewoon vond ik het allemaal niet.
Toen zag ik een waxinelichtje op tafel staan, maar die brande niet. Nergens stonden ze aan (was tenslotte overdag). Die MOEST toen gewoon aan. Sindsdien heb ik ook altijd een waxinelichtje in mijn handtas zitten. :think: Alleen de aansteker zit er op het moment geloof ik niet meer in.
Hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten van het etentje. Ik toen wel, zeker toen het lichtje brande. :thumbup:
Sinterklaas! De intocht niet gezien en eigenlijk ook helemaal geen Piet of Sinterklaas tegengekomen vandaag. Ik was vanmorgen dan ook druk met boodschappen doen enzo en vanmiddag was een goede vriendin langsgekomen. Nog op kraamvisite. Ze woont namelijk in België en dan kom je niet zomaar gewoon ff langs. Dat moet je plannen. Zeker als je 2 kleine kindertjes hebt (inmiddels alweer 4 en 2 jaar). Was erg gezellig en alleen Floor (2 jaar) was mee. Sam was (en is) namelijk bij oma en opa. Vandaag kwam goed uit, want na het bezoek ging ze gelijk door naar Schiphol om haar man op te halen. Die was voor zijn werk in China en vervolgens in Japan geweest. (woon je vlakbij Brussel, moet je helemaal naar Schiphol :lol: )
Bieke, schreef jij niet laatst dat Broes het maar raar vond dat er een baby in je buik zat? Die vriendin van mij vertelde ook wat grappigs. Sam(4) vroeg laatst of er ook een baby in de buik van Floor(2) zat :lol: Meisjes met een dikke buik hebben namelijk altijd een baby in hun buik en Floor is een meisje en had ook een dikke buik :lol: :lol: :inlove: :mrgreen:
Geweldig!! Weer zo’n moment dat ik haast niet kan wachten wat Tejo later allemaal gaat uitkramen :lol:
:-* Liefs, Evelien :vlinder: