Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Quillian, Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!

Het wordt idd weer eens tijd om te meeten :thumbup:

Chantal, spannend voor het eerst in de tummytub. Ik vond het maar eng, en toen ik het voor het eerst ook eens wilde doen, bleek dat hij voor mij veel te hoog was (geen aparte standaard want ik dacht dat hij in dezelfde standaard kon als van het badje)

Spannend, én FOTO moment!! :mrgreen:

Oh, er wordt er een wakker… geloof ik… :eh:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Marielle wat leuk dat Quillan t zo leuk vind

En ja als t maar kabaal maakt :mrgreen:

Evelien hoe is t met Tejo ?

Geen bo meer gehad ?

Lynn hoe is t met je en hoe voel je je ?

Vandaag lekker met mn dochter wezen shoppen :dance: (kind heeft alleen maar liggen slapen :mrgreen: )

Heb n nieuwe bloes en topje gekocht in t paars met n nieuwe ketting en ook nog n nieuwe spijkerbroek

en in n maatje kleiner :dance: Moet er nog 1 maat af en dan zit ik weer in maat 42 :oops: maar goed

deze is er al af :dance:

Voor Joost ook n paarsige trui en zwarte broek gekocht en ik hoop dus nu dat ie past :pray: zodat ik niet

noog n keer terug hoef.

Voor Fieke heb ik nog n slaapzak gekocht met afritsbare mouwen voor de winter en n pyama

Ook heb ik mezelf nog n mobiel kado gedaan want die was gejat en is toch wel handig en

heb mn bonnen opgemaakt bij Ic* Paris voor parfum

Dus ben lekker geslaagd :wink:

Liep ik in de stad en gaat Fieke daar toch krijsen :shock: mevrouw had honger en moest moeder

dus als n idioot naar de v en d met slingerende kinderwagen om zelf ook maar wat te gaan

eten en Fieke de borst te geven. Ze liep steeds roder aan en ik moest ook nog ns heel

erg lang wachten voordat ik kon afrekenen. Nu werden mensen zo onrustig van Fieke dr

gekrijs :? dat ik dus van iedereen voor mocht zodat ze iig stil werd :thumbup: Ik snel zitten en kind

aan de borst en ze had me daar toch honger :shock:

Verder was t echt superleuk met mn meisje.

Vanavond lekker frietjes :drool: en nee Cindy niet bij schoonouders maar gewoon thuis.

Verder niet echt plannen voor t weekend dan alleen dat t zondag 11-11 is dus Joost de hort op zal gaan

en verder moet ik gewoon alles klaarmaken voor t ziekenhuis van maandag zodat alles gewassen

is en klaarligt.

Iedereen n fijn weekend :thumbup:

Liefs Viola

@marielle … gefeliciteerd met Quillan… wat gaat de tijd hard he …

@chantal… leuk he de eerste keer badje/tummytub…

@viola… lekker hoor dat winkelen … ben ook wel benieuwd hoe Daylian het vind als we voor het eerst op stap gaan … zal volgend weekend wel wezen aangezien ik aankomende week nog hulp heb van buuf voor boodschappen en evert wegbrengen enzo dus …

Hier vandaag laatste keer kraamhulp gehad, was wel ff een emo moment…want ja je heb toch wel intensieve gesprekken met zo’n iemand… althans als het klikt hihi… en dat was hier dus het geval… maar dat hadden jullie zelf ook denk ik

verders morgen dus voor het eerst samen met jaap alleen met Daylian, evert gaat zo dalijk naar zijn vader tot zondag… dus ben benieuwd hihi … lijkt me wel heel raar allemaal … maandag ben ik dus helemaal alleen, ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen hihi…

liefss :vlinder:

Goeiemorgen dames

Fijne dag allemaal

En nog bedankt voor de felicitaties.

Viola, Nee geen bo meer gehad (gelukkig!) wel heb ik 's nachts nog steeds een bh aan. 1 keer niet en toen lekte ik gelijk weer een beetje (was overigens wel veel plakkeriger dan eerst), dus ik houd die bh toch nog maar ff aan.

Miranda, Wat fijn dat het zo klikte met de kraamhulp. Dat heb je (had ik in elk geval) wel nodig. Wat jammer dat ze gisteren alweer voor het laatst was. Nu moeten jullie het zelf doen en maandag voor jou dus helemaal alleen.

Spannend hoor. Rinse had 3 weken vrij dus voor mij werd het alleen doen nog even uitgesteld, maar zag er wel erg tegenop. Is mij reuze meegevallen moet ik zeggen, maar het (beetje) onbekende is natuurlijk altijd wel eng.

Succes in elk geval en ga vooral gewoon genieten.

Hier weer wat nieuws geprobeerd om Tejo 's ochtends later op te laten staan. :dance: Gelukt en nu maar hopen dat we dat erzo in kunnen houden. :pray: Want na 1 keer kun je dat natuurlijk nooit zeggen.

:? Helaas stond Rinse daarna met Tejo op (zoals altijd in het weekend), maar wachtte te lang met Tejo weer op bed te doen. Echt als Tejo moe is moet hij echt weer naar bed en moet je niet nog ff wachten, omdat (geen idee bv omdat je zelf nog aan het ontbijten bent)

Nu was Tejo dus eigenlijk te moe om weer te gaan slapen, sliep wel snel, alleen wordt hij dan ook vrij snel weer wakker (slaapt hij een klein uurtje ipv tenminste 2-2,5 uur) en daarna wil hij niet gelijk weer slapen :wall: :wall:

Ik hoop dat Rinse daar maar van geleerd heeft. Gelukkig slaapt Tejo nu weer, al moet hij over een half uur weer zijn flesje.

hallo dames,

hoe gaat het met alle beebjes??? :mrgreen:

hier alles ok, vanmorgen is de sint’’’ gekomen voor jurgen :lol: , ik doe dat elk jaar, hij krijgt dan wat chocola van me en ditmaal een mooie teddy van liefste papa… :mrgreen: hij vond het super…

onze dame groeit er op los, want gisteren gewogen op schaal en 2 kg bij nu :lol: nu weeg ik ong. 58 kg, en dat is eigenlijk al bijna 10kg bij in nog geen zes maang :oops: :lol:

volgende week maandag de 19de mag ik terug voor echo :dance: ben blij het nadert dan om onze dame te zien :dance: en ditmaal gaat mijn moeder mee, ik belde haar deze morgen of ze zin had, het antwoord was snel gezegd hoor maar zegt ze ’ ik ga moeten wenen hoor’ :lol: :lol:

oma’s he :smiley:

Bieke hoe is het met jou buikje??

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynn gezellig dat je moeder meegaat toch :thumbup:

Hier ook n oma die t niet droog kon houden :mrgreen:

gaat goed met die buik als er al 10 kilo aan zit, maar ja je was ook wel heel erg dun :shock:

Evelien Fieke moet je ook op bed leggen zodra ze moe is anders dan slaapt ze idd maar

heel kort.

En was ie vanmorgen later ? :pray:

Marielle veel plezier vandaag :thumbup:

Chantal en Miranda hoe is t meiden

Vast lekker aan t genieten :dance: van die mooie lieve kindjes van jullie

Bieke hoe vinden de jongens t dat ze er n broertje of zusje bij krijgen ?

Het doopboekje is nu eindelijk klaar en we weten nu ook welke voorkant we willen.

Dus t is nu n kwestie van afdrukken en inbinden.

Joost moet nog even n aantal mensen bellen of ze nu wel of niet komen want ja moet toch

zorgen dat ik genoeg in huis heb. Fijn he als je achter mensen dr gat aan moet zitten :?

Vandaag staat er weinig op t program, maar ja t weer is er ook niet echt naar en verder

gewoon de zondagse klusjes.

Joost is vanmorgen lekker om verse broodjes gereden met salades erop in Belgie en

heeft voor straks nog lekkere worstenbroodjes meegenomen.

Straks ook nog zorgen dat alles schoon is en dan de tas maar gaan inpakken. Ik ben altijd

van t voorwerk, want je weet nooit wat orgen gaat brengen :wink:

Wil jullie nog n hele fijne zondag wensen en tot morgen

Liefs Viola

viola is het morgen dat Fieke in het ziekenhuis binnenmoet voor de tests mss??

ik hoop het beste, en niet te veel draadjes voor haar!! is altijd zielig om zien… :-* :-* :hug:

ja inderdaad bijna 10 kg erbij, en ik moet zeggen je kunt het er nog niet echt aan zien behalve mijn mega buik dan :mrgreen: :inlove:

hoe gaat het met de andere dames?

groetjes lynn mama van senne* en ???

Ja Fieke moet morgen naar t zh in Antwerpen en vind t best spannend

We zien wel hoe t gaat. Ik weet alleen dat ze zon muts op dr hoofd krijgt met electroden die

de hersenactiviteit meten en verder zal ze nog wel n hartslag meter en saturatiemeter krijgen

dus ben benieuwd. Ik zal er foto’s van maken en dan plaatsen.

Is dat eigenlijk n beetje goed zh Lynn ?

gog meis kzou je direct willen geruststellen ermee maar ik ken het ziekenhuis eigenlijk niet,ze weten vast wel wat ze doen hoor daar, ik ken enkel het zkh in leuven en gent.

tja een hoop draadjes dus morgen, maar het is voor haar goed he, en jullie veiligheid, tis geen aardig zicht maar tkomt wel ok, hopelijk kan ze de draadjes wat verdragen en begint ze er niet mee te spelen of te trekken 8)

alvast succes morgen meis!!!

en dikke zoen aan Fieke :-

groetjes lynn mama van senne
en ???

Viola spannend meis morgen, maar het is voor een hele goeie zaak.

he moppies ben ik weer, ben moe echt bekaf. Maar oh het was top, echt Quillan heeft zo megaveel kadootjes gekregen niet normaal. Hij vond het leukkkkkkkkk vooral de mensen en het eten het uitpakken en de kadootjes intereseerde hem niks.

Ga nu verder Gooische Vrouwen kijken en dan op bed.

FF kort bericht van onze dag

Viola, veel succes vandaag. :thumbup:

verder ff snel want druk weekend gehad en Tejo is nog aan het spelen, maar nog voor hoelang? Hij begint al een beetje moe te worden. (hihi, hij speelt zo leuk met de gym :inlove: )

Het wat langer uitslapen gaat prima :thumbup: Zaterdag tot half 7 en gisteren 7 uur en gisteren zelfs niet eens een kick tussendoor. :thumbup:

Vanmorgen weer om 6 uur, maar gisteren waren we op verjaardagsvisite en dat waren zo ontzettend veel indrukken dat hij daar al veel meer heeft geslapen en dus ook alweer vroeger de nacht inging. Overigens die 6 uur nog wel ff gerekt, maar bijna half 7 vond hij het toch wel welletjes. (Overigens huilt hij dan niet hoor. Hij begint met geluidjes te maken en als er niet wordt gereageerd doet hij het wat harder wat lijkt op, HÉ, wakker worden!! :mrgreen: Ik ben ook wakker :lol:

Ja, hij begint nu echt moe te worden…

Lynn, wat leuk zeg dat je jullie meisje zo goed voelt stampen, ik verlang er ook alweer naar, die stampjes! :inlove:

Ik mag vrijdag alweer terug voor een echo! :dance:

Leuk dat je moeder mee gaat, de eerste keer was mijn mama ook mee, vrijdag gaat ze waarschijnlijk terug mee! :inlove:

Viola, Senne is nog te klein om een zwangerschap te snappen, als ik vraag aan Broes wat er in mijn buik zit zegt hij wel ‘baby in’ maar ik weet niet goed of hij het wel snapt, hij kijkt dan zo bedenkelijk van ‘hoe kan er nu een baby IN mama zitten’ :lol: …

Tja, tegen dat de baby dan geboren wordt zal Broes 3 jaar zijn en dan zal hij het wel beter snappen denk ik.

Héél veel succes en sterkte vandaag! :-*

Meiden bedankt voor de gelukwensen :-*

De tas is ingepakt en t is nu wachten tot Fieke wakker wordt zodat we richting Belgie

kunnen gaan.

Heb er echt totaal geen zin in maar dat komt ms ook wel door de eerste ontmoeting daar :?

Ik denk dat ik morgen in de loop vande dag mezelf weer meld

Liefs Viola

succes meid!! komt vast in orde daar :thumbup: :thumbup: :-

groetjes lynn mama van senne
en ???

ff kort…want hier nog totaal geen ritme :roll: :lol: kom tijd tekort!!! :shifty:

Knap ook erg langzaam ivm met baarmoeder die niet wil zakken!

BV ben ik aan het afbouwen, en hier dus over op FV. Vond het in het begin moeilijk, maar zie nu alleen nog maar voordelen. Het geeft Sander en mij iig een hoop rust terug. :wink:

En Jasmijn doet het geweldig :inlove: Ben zo gelukkig!!! :mrgreen: :inlove: En Sander ook!!! :inlove:

Viola en Joost: succes met Fieke!! :thumbup: :thumbup: Ik weet zeker dat jullie meisje het supergoed doet!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Hallo,

Sommige van jullie “kennen” mij al en ik had een praktisch vraagje.

Ik weet wel dat ik dit allemaal nog een plekje moet gaan geven, maar weten jullie misschien hoe lang je moet ontzwangeren, voordat je weer zou mogen proberen zwanger te mogen zijn.

Ik vind het op het moment even prettig om voorbij deze leegte te kijken…

Alvast bedankt,

Groetjes,

Jolanda

In principe kan het allemaal weer meteen, als je cyclus weer op gang is.

En het is voor ons allemaal heel herkenbaar hoor, om zo vroeg na het overlijden van je kindje na te denken over een eventuele volgende zwangerschap.

Ik ben bevallen van LAra met een keizersnede en was 4 mnd erna weer zwanger van Finn

Jolanda, ook bij ons was er die grote leegte en de wens om weer snel zwanger te raken. Ook ik was na ongeveer 4 maanden weer zwanger :dance:

Wel had ik met Jelte* al wat last van mijn bekken, dus echt verstandig om zo snel weer zwanger te raken was het niet. Dat is dan ook de enige reden die ik kan bedenken om niet zo snel zwanger te raken. Maar ik moet bekennen dat ik geen idee heb of ik gewacht had als ik dat van tevoren had geweten.

Ik heb ook niet gewacht op de mooie kraamafdeling (met allemaal luxe enzo) die pas anderhalve maand later open ging. :mrgreen:

Chantal, maak je niet druk om ritme. Het ritme is dat er geen ritme is :mrgreen:

En goed te horen dat Jasmijn het zo goed doet en jullie helemaal happy de pappy zijn! :thumbup:

Staan er ergens nog nieuwe foto’s van Jasmijn? Spam ons maar!! :inlove: