Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Morgen meiden

Fieke slaapt nog steeds :shock: Ze heeft gisterenavond om 21.00 de laatste gehad, maar t

ziet er niet naar uit dat ze snel wakker wordt, maar mn (.)(.) doen pijn :wall:

Denk dat ik zo toch boven maar n beetje ga rommelen. Moet ook Sep nog uitlaten, want Joost

heeft zich verslapen en ik laat Fieke niet alleen thuis dus moet ie even wachten, maar vind

ook dat ie niet heel lang hoeft te wachten.

Straks mn weekboodschappen doen want heb echt niets meer in huis.

GA rommelen dus tot snel

dikke :-* Viola

hoi hoi

ik heb ff vlug foto’s van Daylian op het SF geplaatst

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2058017#2058017

liefss :vlinder:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het gaat door oh ben zo blij. Moest zelfs even huilen toen de chirurg mij het vertelde. Pfffffffffft ontlading dit hoor, als je je hele leven al dik bent geweest en nu dan eindelijk slank gaat worden.

Oh man wat fijn dit.

De operatie heet sleeve/maagverkleining en hij maakt hem strak. Weet niet precies wat dat inhoud maar het was beter voor mij zei hij.

Alles wordt vergoed door de verzekeraar ook altijd prettig.

En ik moet 3 januari voor preoperatief spreekuur, en dan februari word ik geholpen dmv een kijkoperatie. Maar als er in januari nog een plekje vrij is dan kan ik dan.

Liefs Jel

wauw marielle!! wat supergeweldig voor je!!!

Wat zal jij je heerlijk voelen straks in een lijf dat bij je past!!

Dikke knuf!!

idd super marielle … gaaf zeg!!! en die traantjes kan ik idd me wel voorstellen ja …

liefss :vlinder:

Marielle wat ontzettend goed nieuws zeg :dance:

Kan me voorstellen dat je n traantje laatte, want t is iets wat je heel erg graag wil :wink:

Ik :pray: dat je eerder geholpen kunt worden, maar t is iig begin volgend jaar

Marielle, Goed nieuws :dance: ik wist overigens niet dat je daar mee bezig was.

Persoonlijk vind ik een maagbandje wat drastisch, maar ik ken je geschiedenis niet dus kan daar verder niet over oordelen.

Jij bent er blij mee, dus ben ik ook blij voor jou! :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Lieve meiden,

Bij de Nov. mama’s ff klein verhaaltje gezet en hier onze Jasmijn :inlove: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=38892&start=630

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal :inlove: :inlove: (reaktie in het sf al geplaatst) Meer meer meer :wink:

Gisteravond kwam de begrafenisonderneemster langs op kraambezoek. Zo’n geweldige warme vrouw! Daar hebben we vorig jaar ook zoveel aan gehad gedurende de 5 dagen dat Jelte* bij ons was.

Gisteren is het dan ook een lange avond geworden. We hadden zoveel te vertellen! En natuurlijk ook het album van Jelte* laten zien. Zoiets had ze nog nooit gezien. Ik dus helemaal trots en nog meer blij dat ik zoiets supersmoois van al mijn schrijven en foto’s heb kunnen maken.

Ook hierbij werden natuurlijk weer heel veel herinneringen opgehaald. Hoe emotioneel het eigenlijk ook is en K* dat we Jelte* niet mochten houden. Ik heb er gelukkig wel hele mooie herinneringen aan. Ik ben daar toch zo blij mee :smiley:

En ook nog wat moois gehoord. Ze kent persoonlijk ook een andere mama van de kindervlinder (kende ze al en heeft ze de begravenis ook van gedaan. Heb ik ook een paar keer mee gesproken) Die mama had haar eens verteld dat ze heel blij is met de kindervlinder en het ook fijn vind om met de andere mama’s te praten.

Vergelijking, anders had je op de peuter/kleuter school andere mama’s leren kennen en nu van het vlinderklasje :vlinder:

Ik zit daar nog steeds mee in mijn hoofd. Ik had het zelf nog nooit op die manier gezien. Ik vind (en vond) het wel jammer dat ik niet alle mama’s (en papa’s) ken. Slechts een paar heb ik een paar keer ontmoet en dan praat je ff.

Eigenlijk is het wel een beetje hetzelfde hier. Zonder Jelte* had ik jullie hooguit misschien eens voorbij zien komen verder niet.

He Chantal meis hoe is het met je?

Eef het wordt een maagverkleining nog iets drastischer eigenlijk :lol: Maar goed je wil niet weten hoelang ik hier al mee bezig ben, en wat ik er allemaal al voor heb gedaan. Dit is ook zeker niet zomaar een beslissing, goed overnagedacht.

@marielle wrote:

Dit is ook zeker niet zomaar een beslissing, goed overnagedacht.
Daar ga ik ook vanuit :thumbup: En ben dus ook erg blij voor je :smiley:

Morgen wordt mijn mannetje alweer 1 onvoorstelbaar, dames voordat je het weet zijn ze groot.

Marielle meis ben heeeel tevreden voor je met je ingreep, als je je daar beter bij voelt moet je je gevoel volgen, maar ook het hoofd rechtop houden, en las net dat je dat ook doet. Het is dan ook niet niks zo’n ingreep, maar ik wens je er het beste mee en dat het mss wat eerder mag gepland worden voor je, aangezien je er zo naar uitkijkt. :-* :-

Quillan morgen 1 jaar, gaat de tijd snel he, kzag onlangs foto’s van hem en wat is hij al een hele knul he :inlove: :inlove: :inlove:

Chantal meis wat een mooi meisje heb je :inlove: :inlove: :inlove: geniet lekker meis!!! :-
:clap:

:oops: en dan is het mijn beurt zeker? :mrgreen: :oops: maar ik wacht wel nog even hoor :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: owww ik verlang allllll… :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???

@lynnty wrote:

:oops: en dan is het mijn beurt zeker? :mrgreen: :oops: maar ik wacht wel nog even hoor :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: owww ik verlang allllll… :mrgreen:
Zeker weten dat je voorlopig nog even moet wachten!! :naughty:

Voorlopig moet je het maar ff doen met onze babyspam :mrgreen:

:dance: Quillan gefeliciteerd met je verjaardag :dance:

Marielle gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Quillan.

Heeft ie al iets uitgepakt of zo en hoe vind ie t ?

KAn ie hieperdepiep hoera ? :mrgreen:

HOERA HOERA QUILLAN IS ÉÉN JAAR!!! :dance: :inlove: :-*

GEFELICITEEEEERD LIEVE QUILLAN

dikke kus en een hele fijne dag

marielle gefeliciteerd met je zoon xxx

Mijn zus belde gisteren, die is vanmorgen om half 8 naar het ziekenhuis om in te leiden. SPANNEND. Ze is vandaag precies 42 weken. Dus ik hooooop vandaag op kraambezoek!!

Lynnt… jahaaaa nu ben jij aan de beurt!! MAar inderdaad, wacht nog maar even!!

Straks als alle beebjes wat groter zijn moeten we maar weer is een keer afspreken met zn allen, vinden jullie niet?

liefs Linda

:dance: Quillan is 1 jaar!!! Hoera!!! :dance:

Dat ie maar een grote, sterke vent mag worden! :mrgreen: :wink: :inlove:

Ga zo mijn meissie voor het eerst in de tummy tub doen… :dance: :inlove:

Liefs chantal :vlinder: :vlinder:

Lijkt me leuk om elkaar weer ns te zien :thumbup:

Chantal geniet ervan :wink: maar dat gaat vast lukken

Dank jullie wel dames, wel ff een emomomentje zo hoor. Mis dan ineens Luna natuurlijk ook heel erg.

Maar oh Quillan geniet zo hij vindt de slingers helemaal het einde echt zo leuk om te zien. Hij heeft mijn kadootjes al gekregen, uitpakken intereseert hem niet, ach en het speelgoed zolang het maar kabaal maakt.

Zondag hebben we groot feest voor hem.