Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Oh meis las het net, wat een ellende lieverd. Maar klinkt heel cliche je bent het straks vergeten. Heel veel sterkte meis met de laatste loodjes.

Chantal, ik las het net ook… :?

Misschien handig voor de andere meiden:

Na twee dagen primen heb ik nu 1 cm ontsluiting…maar de weeen zetten absoluut niet door. Ik ben dus eigenlijk al uitgeput voordat het grote werk nog moet beginnen.

Veel sterkte meid, hopelijk schiet het snel op! :-* :hug: :-*

hoi hoi

@chantal… :hug: … schiet nie echt op zeg … ik heb dat vorig jaar ook bij Ghislaine gehad… dat gel primen is echt nie prettig… ik was drom ook blij dat ik afgelopen zaterdag zo’n vetertje kreeg is veel effectiever…

nou ja iig ik hoop dat jullie meisje toch nog gauw aandient hoor…

verders gaat het hier goed met ons… de bv komt aardig op gang nu dus dalijk om 22 uur ff kijken of ons mannetje wil drinken… en anders maar weer gewoon met spuitje bijvoeden…

Ik vind het wel heel vreemd om hem zo nu thuis te hebben … maar wel heel lekker en fijn… en kan lekker de hele dag met hem keuvelen… hopelijk slaapt ie vannacht een beetje, want afgelopen nacht wou die niet in zijn eigen bedje en heb ik hem bij me in bed genomen en dat ging goed… alleen ja dan slaap ik zelf nie… maar is ook wel mooi om dan naar het mannetje te kijken… dus vannacht weer een poging wagen…

zodra ik foto’s heb zal ik ze plaatsen maar ze staan momenteel nog op foto rolletje… hij lijkt overigens als 2 druppels water op zijn zus Ghislaine… dus is wel heel confronterend maar aan de andere kant weer zo mooi…

liefss :vlinder:

Chantal, Heel veel succes, ik hoop voor je dat wel kunt slapen en/of pijnstilling of wat dan ook tot de mogelijkheden behoord! Hou vol, het is het zeker allemaal waard! Alleen als ze (het ziekenhuis) het een beetje aangenamer kunnen maken… :slight_smile:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

He Miranda wat fijn om te lezen nou ja wist het al via de sms. Maar goed blij dat het zo goed gaat met jullie. En wat grappig om te lezen dat ze zo op elkaar lijken dat heb ik dus met Quillen en Luna ook.

Miranda, gisteren je berichtje niet gezien. Fijn dat je thuis bent en natuurlijk helemaal fijn daylian ook gewoon mee mocht. Voor de meeste de normaalste zaak van de wereld, maar voor jou net ff anders. Super dus!! :dance:

Niet in zijn eigen bedje willen slapen? (na al :lol: ) of wilde mama hem gewoon lekker bij zich hebben? :smiley: (mag hoor, is alleen zo vermoeiend)

Ik had het wiegje naast mijn bed staan en kon zo al half slapend erbij met 1 arm. Lekker zijn buikje gemasseerd (rondjes draaien met de klok mee, dat is dezelfde richting als de dikke darm) Daar werd hij lekker rustig van.

Gelukkig ben je nog kraamvrouw en wordt je lekker verzorgt/verwent. Slaap heb je nodig hoor. Dag en nacht voeden is erg vermoeiend. (geef je eigenlijk bv of fv?)

Ik ben erg benieuwd naar de foto’s! Wat mooi dat hij op Ghislaine lijkt. Een knap ventje dus :mrgreen:

Chantal, ik hoop dat je inmiddels je meisje in je armen hebt. Of anders de nacht goed bent doorgekomen :-

Ik ga zelf ook nog ff tukken. Ben nog moe :zzz:

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen

Chantal meis misschien heb je je meisje nou al vast. Zo niet dan heel veel succes en hopeljk mag je haar vandaag vast houden. Het is nu al een klein eigenwijsje he, echt een schorpioen.

wrote:

Na twee dagen primen heb ik nu 1 cm ontsluiting.....maar de weeen zetten absoluut niet door. Ik ben dus eigenlijk al uitgeput voordat het grote werk nog moet beginnen.

Oh meid wat ontzettend vervelend :hug:
Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat er nu snel iets gaat komen
en wie weet is er al iets :pray:

Miranda fijn dat Daylian er is en heerlijk thuis is en goed dat de bv goed op gang komt :thumbup:
Lekker genieten en ik :thumbup: hoop snel foto's te zien :wink:

Hier weer n hele goede nacht gehad. Ik ben gisterenavond naar n vriedin geweest die
mn haar heeft geknipt en we hebben proefkapsels gemaakt voor de doop van 18 november.
Joost bleef dus thuis bij Fieke en had n fles bv klaar gemaakt en t badje alvast voor m helemaal
klaar gezet en heb n zenuwachtige papa achtergelaten :lol:
Hij heeft t echt super gedaan maar ben nog trotser op mn meis, want die vertikte t altijd om
bij papa uit de fles te drinken en nu had ze 150 cc op :dance: e had van Joost om 21.00
de laatste gehad en ik schrok vanmorgen om 07.30 wakker en keek zo eens in dat
bedje naast me en mevrouw lag nog heerlijk te ronken :inlove:
Ze was om 07.50 wakker en mama kan nu ook weer de hele wereld aan :wink:
Zometeen als Fieke weer wakker is gaan we naar mn schoonzusje , want die is jarig vandaag en
vanmiddag dan eigenlijk ook nog even wegen en vanmiddag komen ook nog mn opa en oma
langs voor mn verjaardag dus n drukke dag vandaag.

Ga nog even mn huis opruimen voordat ik weer de hort op moet dus meiden tot later *zwaai*

Liefs Viola

Chantal!! Ik hoop dat op het moment dat ik dit schrijf jij je meisje al in je armen hebt!! we zijn zoooo benieuwd!!

Viola… heeeeerlijk ik word er bijna jaloers van, een hele nacht doorslapen. Finn krijgt zijn laatste voeding om half 11 en dan komt ie tussen half 2 en half 3, en dan tegen 6-en. En meestal duurt het ook wel weer even voordat hij weer in slaap valt en er vrede mee heeft dat ie in zn eigen bedje moet. Hoewel dat vannacht super is gegaan!

Opzich doet hij het dus eigenlijk heel netjes hoor, maar ik kan toch niet wachten totdat ik weer een keer een hele nacht kan slapen!

Miranda… super zeg!! dat daylian thuis is. Toen ik Finn mee naar huis mocht nemen voelde het pas echt echt. Fijn dat je borstvoeding op gang komt, als het goed gaat is het zo lekker makkelijk!

Marielle… met mij gaat het heel erg goed!! Ik vind het allemaal nogsteeds overweldigend dat onze lieve kleine Finn bij ons mocht blijven en ik genite dan ook volop van alles (ja zelfs van de nachtvoedingen)

Hij doet het heel erg goed! Hij heeft alleen wat last van darmkrampjes :frowning: En Finn vind het dan helemaal niks als ik dan zijn buikje masseer, af blijven!!

Gisteren zijn we voor de 1e afspraak bij het consultatiebureau geweest. Alles was prima!! Hij groeit fantastisch ( geboortegewicht was 3400 toen is hij 540 gram afgevallen, en sindsdien komt hij 400 gram in de week aan, en hij weegt nu 4500 gram, dus de bv doet zn werk goed!)

Ze vonden hem erg sterk voor zijn leeftijd plus het feit dat ie ruim 2 weken eerder is gehaald. Hij kan zich al van zijn rug tot half op zn buik draaien, en hij kan zich ook al helemaal opduwen… gek manneke.

Verder nogsteeds zo af en toe wat kraamvisite over de vloer. We hebben ervoor gekozen om het te verspreiden, heerlijk , maar ondertussen ben ik het wel zat met visite. Ik zal meteen ook even wat foto’s op het showforum zetten!

Wat een lang verhaal… sorryyyy

liefs Linda

Linda, ik heb net de documentaire gezien ‘Kwetsbaar begin’,… wat heftig, … ik heb bijna de hele tijd zitten huilen,… :cry:

… nog geen nieuws?..

:liar: Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig ofzo. :liar:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dat las ik toevallig bij vlinderpraat voor oma’s van kleinkindengeltjes:

@oma loes wrote:

Lieve allemaal,

M’n gevoel zegt me dat ik nu de gelukkigste mens ter wereld ben !!! Maar ik weet dat er nog velen in een soortgelijke situatrie zitten en het ook zo voelen. Toch…ik voel me nu de gelukkigste oma ter wereld !!! Vahttp://jijislief.nl/gegevens.asp?kaart=11nnacht is Chantal bevallen van een heeeele mooie meid: JASMIJN !!!

Alles is goed gegaan !!! Wat een geluk, wat een wonder, wat een opluchting !!!

:vlinder: Tycho en :vlinder: Tijmen: jullie hebben een verschrikkelijk lief zusje gekregen !!! Waak over haar !!! En…zij is ons 3e kleinkind; we blijven van jullie houden !!!

Liefs,

oma Loes

Chantal, Sander, Tycho, Thijmen en Oma Loes, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Mooie naam, geniet van jullie meisje!!! :dance: :inlove:

hoi hoi

Ik was ook heel benieuwd naar nieuws van Chantal… hoop zo dat haar meisje gauw aandient… :pray: :pray:

sorry dat ik verder nie reageer… maar ik red het nie om alles te lezen en dan nog op iedereen te reageren momenteel … :oops: :oops: … maar komt goed als ik me draai weer heb gevonden…

maar Daylian drinkt sinds vandaag alleen maar uit de borst… ik heb overigens ook wat foto’s van hem, dus als ik het vanavond red dan zal wat plaatsen in het SF…

YEAHH

chantal gefeliciteerd !!!

wat gaaf zeg, en ook een mooie naam :dance: :dance:

geniet er lekker van

JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Chantal en Sander, GEFELICITEERD met jullie dochter Jasmijn!!

Tycho en Tijmen, bedankt dat jullie zo goed hebben gewaakt over jullie zusje! Een beetje te goed zelfs, want ze wilde er geloof ik nog niet uitkomen En ook jullie natuurlijk gefeliciteerd met jullie zusje! :-* :-

JAAAHOOOOO!!

Bedankt Bieke, dat je het hebt doorgegeven.

:-
Liefs, Evelien :vlinder:

jaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met JASMIJN

wat een super prachtige naam!!!

geniet!!!

liefs Linda

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh een meid en wat een mooie naam

Linda zielig he die krampjes, het gaat over dat weet ik uit ervaring. En ik vond die nachtvoedingen ook nooit erg. Maar was stiekem toch wel erg blij dat hij met 8 weken doorsliep.

:dance: Jippie :dance:

Chantal en Sander Tycho en Tijmen Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

Wat n mooie naam :inlove:

jaaaaaaaaa :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

eindelijk heeft ze zich aangemeld, en wat een mooie naam!!! :inlove: :inlove: :inlove:

ben zo blij voor jullie Chantal en Sander!!

Tycho :vlinder: en Tijmen :vlinder: hebben der een mooie zusje bij :dance:

waak goed over haar he

groetjes lynn mama van senne* en ???

Chantal en man natuurlijk: gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan.