Chantal meis :thumbup: :thumbup: :thumbup:
chantal!!! Ik denk aan je vandaag!!!
Viola ik vier het zondag pas voor hem, dan komen de familie en de vrienden huis vol. Heb zo n leuke taart bestelt met zijn foto erop via de Hem. echt leuk. Ben ook zo benieuwd of hij er uberhaupt iets van snapt. Hij doet nu steeds hoera en kusjes geven, en hij kan al 2 stapjes los lopen.
Hoe is het trouwens met Fieke, ze doet het goed he op die bv geloof ik.
Liefs Jel :vlinder:
Quillan doet al stapjes :o BRAVO QUILLAN!!!
super he die kleintjes, oow ik verlang al!!! :mrgreen:
en ben zoooooooo benieuwd naar Daylian en het beebje van Chantal he :mrgreen: :mrgreen:
@Roheryn wrote:
Zonneschijn: die wachtweken zijn inderdaad allang verstreken, maar helaas op niks uitgelopen (had ik dat hier niet verteld dan?? Ja toch? :think: ) In januari gaan we weer beginnen, van voren af aan.Geen idee, dan heb ik het misschien gemist (ben hier tenslotte ook niet meer elke dag)
Balen zeg en jammer dat je dan ook weer een paar maanden moet wachten.
Doet mij gelijk denken aan mijn zus, die is met ICSI bezig en zondag zijn er maar liefst 14 eitjes bij haar weggehaald :thumbup: (Volgens mij is dat behoorlijk aan de leg )
Gisteren belde ze dat hieruit 8 embryo’s zijn ontstaan, terwijl er 6 werden gehoopt. Vandaag zullen er 2 teruggeplaatst worden en de overige worden ingevroren.
Dus: voor mijn zus.
Marielle, wat goed van Quillan! Pas maar op, elk moment kan hij nu los gaan lopen. Voor je het weet komt hij opeens voorbijgelopen :lol:
Is er al Chantal nieuws? Ik ben zoo nieuwsgierig hoe het gaat en of ze haar meisje al in haar handen heeft? (ik weet het, het kan lang duren, maar ik hoop natuurlijk wel dat het toch snel gaat)
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Jeetje duurt wachten lang zeg. Oh ben zo benieuwd hoe het met Chantal is.
:lol: En ik dacht dat ik al de snelste was deze morgen die even kwam piepen :shifty: :lol: :mrgreen:
Chantal meis we duimen voor je hoor, hopelijk heb je nu al je meisje in handen he…
Groetjes lynn mama van senne* en ???
Goedemorgen,
Hoe zou t met Chantal zijn.
Ik toh zo dat t niet lang meer duurt voor hen.
Marielle wat gaat t hard he die Quillan al lopen
Voor je t weet moet je alles gaan opbergen.
Fieke doet t super op de bv. Ze staat ook weer op t sf
Evelien voor je zusje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: zal ik duimen draaien :thumbup:
Heb niets te melden. Ga zometeen naar n hele goede vriendin n bakkie doen en verder
gewoon lekker mn gemak houden en zo af en toe hier eens langskomen of dat er al
nieuws is van Chantal
Liefs Viola
Nog stééds geen nieuws van Chantal?? :roll:
Ben ook zéér benieuwd naar foto’s van Daylian Thomas! :dance: :inlove:
Evelien, ik duim mee voor je zus hoor! :-*
Mariëlle, wat goed van Quillan, ook lekker vroeg hé, Senne kon ook stappen een paar dagen voor zijn eerste verjaardag! :inlove: :thumbup:
@lynnty wrote:
:lol: En ik dacht dat ik al de snelste was deze morgen die even kwam piepen :shifty: :lol: :mrgreen:
Voor je het weet is het voor jou ook vroeg opstaan 's ochtends :mrgreen:
Tejo lag alweer in bed toen ik hier langskwam vanochtend :?
Had ik weer, ging ik boodschappen doen. Mandje helemaal volgeladen, al afgepiept bij de kassa. Grijp ik mis. Heb ik mijn tas waar mijn portomonee ook in zit gewoon niet bij me. Was me nog helemaal niet opgevallen dat ik mijn tas niet aan de wagen hing. :wall:
Omdat ik ook nog papier had weggebracht had ik wel ook nog een boodschappentas bij me (normaal in de mand onderin de wagen). Daar dus de boodschappen in en achtergelaten.
Ik weer naar huis gelopen en ja hoor begon het een beetje te regenen.
Ikke dus weinig zin om nog eens heen en weer te lopen met de wagen.
Heb ik maar bij de buren aangebeld en daar paste de oma van Coen op. Gelukkig vond ze het helemaal niet erg om ook even op Tejo op te passen. Die sliep overigens ook al zo goed als, dus wat heet oppassen. Voor mij meer ff parkeren en voor oma ff in de wagen spieken, haha.
En toen met de auto even heen en weer :oops:
…
Geen nieuws dus nog van Chantal
Voor je het weet is het voor jou ook vroeg opstaan 's ochtends
Ben steeds van 7 u op s’morgens hoor evelien, dat lang slapen zit er nu al niet meer in, onze dame trapt me elke morgen wakker :? , en tegen dat ik dan eens de pc in handen krijg :roll: Jurgen is steeds de eerste met de pc.
pfff spannnennnnd hier hoor, ik ben zoooooo benieuwd he!! :mrgreen: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Nog een meisje gestorven, Liv*, wat is dat toch de laatste tijd op kok, dat zijn er nu weer 3 dicht na elkaar,… we beseffen wel dat het altijd kan maar toch word je er toch telkens weer mee geconfronteerd hé en ik schrik altijd van mezelf dà t ik er van schrik…
Het blijft zo oneerlijk en verdrietig!
Erg he waarom waarom waarom.
Bieke, ik zag het ook al en snap er ook werkelijk niets van. Zoals je al schreef, WAAROM?
En dat specifieke woord wil ik eigenlijk nooit meer uitspreken. Tenminste niet in deze trant (met een kleintje zal het straks wel een van de favoriete woordjes zijn :roll: )
bah bah bah
houdt het dan nooit op? zag het ook net.
pffff wat komt het toch iedere keer weer hard aan als er weer zulk nieuws is. Echt verschrikkelijk
Liv… :kaars:
ps… op uitzendinggemist.nl kun je een docu over een nicu in maastrciht bekijken, vrij heftig wel hoor
“kwetsbaar begin” heet het.
Linda heb net een stuk bekeken van de docu, maar heb moeten afbreken, pff het was gewoon net hetzelfde of met Senne* , veel herkenningspunten ook van de mama en de papa, wel heel sterk van hen dat ze bij hun kleintje gebleven zijn tot …, wij hebben dit niet gekunnen, hopelijk blijft onze meid zitten nu, want heb weer soms last van harde buiken en dan is het weer even schrikken.
groetjes lynn mama van senne* en ???
He Lin hoe is het met Finn doet hij het goed? En hoe gaat het met jou?
Lynnty lieverd doe alsjeblieft rustig aan meis, vanaf wanneer moet je ook alweer volledig plat.
Ik heb die docu ook gezien, ik kan ondanks dat ik geen te vroeg geboren kindje heb er moeilijk naar zien. Gewoon te zien dat een kindje vecht voor het leven dat doet pijn.
Lieve meiden,
Heb bij Nov mama’s effe geschreven…
(auw!!!..zit hier weeen weg te puffen!!)
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder: