Oh Miranda: spannend joh!!! Sterkte :-*
Miranda: oh, wat fijn dat ze nu eindelijk wat gaan doen!!! :dance:
Ik duim met jullie mee! SUCCES!! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
ohhh spannend :-*
Spannend :shock:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
oeeeeeeeeeehhhh Super dat ze nu al gaan inleiden, spannend!! Ik duim voor je!!
En Chantal maandag denk ik aan jou!!
Ik wil jullie even laten weten dat ik hier eigenlijk iedere dag wel meelees, maar telkens er neit toe kom om te reageren!!
Het gaat hier super, Finn is een heerlijk mannetje. Hij heeft alleen wel wat last van zijn darmpjes zo nu en dan, dar is zo zielig. Ik ga dan ook volgende week starten met cursus babymassage, hopen dat hij daarvan ontspant.
Ik ben echt enorm benieuwd naar alle aankomende beebjes hier.!!
Dikke knuffel voor jullie allemaal, en al schrijf ik niet meer zoveel mee, ik blijf op de hoogte hoor!!!
liefs
Hoi,
Miranda - sterkte, spannend nu hoor!
Chantal - jij ook het allerbeste gewenst maandag…
Ben benieuwd naar de kleintjes!
Heel veel liefs,
:-*
Nieke.
pheeuww wat spannend hier zeg!!! ik duim voor jullie meiden, geniet toch nog even van de dikke buikjes, want weldra maken die plaats voor prachtige beebjes! :inlove: :inlove:
het beste voor jullie dames!!!
Roheryn en Nieke hoe is het nog met jullie???
Linda goed dat Finn het goed doet zeg!!! alleen jammer van de darmpjes he kunnen ze zielig zijn he, maar zo’n massage zal vast wel helpen :inlove:
hier gaat alles ok, beebje stampt er nog steeds op los, heb gisteren twee broeken mee gehad van de h&m, en zitten weer zalig nu, oja en heb het weer niet kunnen laten een longsleevetje mee te brengen voor onze meid :oops: :mrgreen: kon het niet laten liggen he, vond het zo mooi, kwas net een kleine die aan jurgen vroeg van ’ alleee doen we het mee?’
tuurlijk zei hij :lol: 8)
vandaag rustig dagje, enkel vanavond is er een mis opgedragen aan jurgen zijn opa* en aan Senne*, pff kzie het niet zo best zitten, iedereen zal weer lopen staren van 'kijk ze is terug zwanger… en dan weer je hele verhaal doen en zo… pfff heb het er niet zo van van die dingen.
Bieke hoe voel je je? is je buikje al wat gegroeid? :mrgreen: :-
groetjes lynn mama van senne en ???
Viola, GEFELICITEERD!!! :dance: :inlove:
Lynn, ja mijn buik is alweer gegroeid, je ziet hem nu zelfs al met gewoon een fleece trui aan! :shock: :dance: :inlove:
Wat zal dat moeilijk zijn vanavond, alvast veel sterkte, mooi gebaar, doen ze dit vanuit de kerk zelf of wordt dit aangevraagd ofzo?
Sterkte! :-* :hug:
Dames ik heb nieuws over Miranda
Ik kreeg dit smsje van haar om 21.11
Hoi hoi… Wij hebben een zoon Daylian Thomas.
Ik had een weeenstorm en hij is om 20.44 geboren.
Tot nu toe gaat het goed
Ooooh Miranda, Jaap, Ghislaine en Evert, VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon en broertje, wat een mooie naam! :inlove:
Geniet er van!!!
Liefs,
Bieke :-*
:dance: Miranda, Jaap, Evert en Ghislaine Hartelijk gefeliciteerd
met de geboorte van Daylian Thomas :dance:
Ik is Benieuwd naar t mannetje dus foto’s
Geniet er samen van en ik dat alles goed gaat
Daylian Thomas :dance: :dance:
gefeliciteerd, eindelijk :dance: is hij er :dance:
Hoe is de bevalling gegaan en we willen foto’sssss zien :mrgreen: :-*
yes!!! gefeliciteeeeeeeerd
Miranda, Jaap en Evert: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje/broertje Dylian Thomas!!! :inlove: :inlove: :dance: :dance:
Wat zal Ghislaine :**: trots zijn op haar broertje!!
Heeeel veeeel geluk samen!!!
Meiden, van ons mag het hier snel maandag worden :mrgreen:
vandaag de laatste dingetjes regelen; wasjes, schoonmaken, enz.
Ben wel zenuwachtig hoor!! :shifty: :shifty:
Tot ergens volgende week!!! ZWAAI!!! :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Miranda: van harte met jullie zoon en broertje!! Genieten maar!!
:shock: :shock: owww ik had het nog niet eens verwacht zoiets te lezen,
maar van harte Miranda en Jaap, en Evert en Ghislaine* met jullie zoontje Daylian Thomas!!! :dance: :dance: :inlove: :inlove: mooie naam hoor!!! oow wat ben ik benieuwd… :mrgreen: naar dat mannetje…
en wat is dat ineens snel gegaan zeg
Chantal nu is het aan jou he meis!!! ben ook al zooo benieuwd…hihi. :mrgreen:
hier alles ok, onze meid stampt er nog steeds op los, en maar geniet en maar genieten … owww ik verlang ook al zo he…
Bieke het was een mis in de kerk die opgedragen is aan jurgen zijn pepe en twee nonkels en senne* maar ik heb het er niet zo voor, de helft van de familie was er niet en alle ogen terug op mij gekaatst van amaaaaai ze is terug zwanger :evil: en dan vragen ze nog eens je hele verhaal over senne*, khad er genoeg van, heb zo mijn eigen manier van verwerken maar een mis is er te veel aan voor me, ik kom zelf een heel jaar geen kerk binnen, en moet dan nog voor heel het dorp gaan tonen dat we gaan, vind het meer show dan iets anders, en ik blijf er dan ook liever weg. ik ga me liever eens gaan bezinnen bij senneke* zelf.
groetjes lynn mama van senne* en ???
:shock: :dance: :dance: :dance: :dance:
WOW, kijk je een paar dagen niet, wil ik Chantal en Miranda even succes wensen is Miranda al voorgepiept :mrgreen:
Miranda ontzettend gefeliciteerd met Daylian Dat is toch wel nog ff snel gegaan :o Daylian kon blijkbaar niet weer wachten om geboren te worden en dacht als ze me toch halen dan kom ik gelijk wel ff :lol:
Geniet maar lekker en als je eraan toe bent staan wij vol verwachting te wachten op je verhaal en natuurlijk vooral ook foto’s!! :-
Chantal, jij dus veel succes voor morgen, hopelijk gaat het voor jou ook lekker rap :thumbup: en wordt het geen beproefing van een aantal dagen :?
Roheryn, Hoe is het met jou? Zijn de 2 wachtweken al voorbij? (ik heb geen flauwbenul van tijd)
Linda, Finn ook al zo’n heerlijk mannetje :thumbup: Zielig hè? Die krampjes en je kunt zo weinig voor hem doen. Masseren helpt zeker wel.
Tejo is nu verkouden. Geen snot, maar hij klinkt vreselijk, snurkt als een gek en babies ademen nu eenmaal door hun neus, dus ook zoooó zielig!
Viola, :shifty: heb ik wat gemist, ik zie opeens gefeliciteerd staan. Was je jarig? Ik zal nog eens verder teruglezen, maar in elk geval ook Gefeliciteerd!! :mrgreen:
Ik moet weer gaan… Liefs, Evelien :vlinder: :-
Zonneschijn: die wachtweken zijn inderdaad allang verstreken, maar helaas op niks uitgelopen (had ik dat hier niet verteld dan?? Ja toch? :think: ) In januari gaan we weer beginnen, van voren af aan.
Chantal heel veel succes vandaag meis.
Oh Roheryn wat jammer, dus nu weer afwachten op de volgende ronde.
Hier leuk druk weekje Quillan wordt vrijdag alweer 1 jaar gaat hard.
Chantal heel veel succes vandaag en ik dat je iets te horen krijgt vandaag en dat de
behandeling aanslaat.
Evelien zielig he die baby’s die verkouden zijn :? Fieke is er nu bijna vanaf :dance:
Linda die buikkramjes zijn zo zielig. Voor jou en Finn :hug:
Roheryn heel veel succes tot die tijd met wachten en daarna natuurlijk dat t heel
snel goed mag gaan :-
Marielle wat gaat t hard he :shock:
Ga je nog speciale dingen doen ?
Nou meiden bedankt voor de felicitaties :-
Was ondanks dat ik t niet wilde vieren erg druk. Het was gezellig, maar ontzettend druk en Fieke
was dus ook helemaal uit haar doen dus houd mn hart vast voor de doop.
Ik ben blij dat ik eigenlijk de hele wek de deur niet uit hoef :dance: en even rust voor Fieke
kan creeren.
Afgelopen vrijdag is er iemand geweest voor de ketel, want we hadden iemand die dat
altijd deed voor ons in de vriendengroep maar die is er helemaal mee gestopt en dus is
er n bedrijf geweest voor t onderhoud. Nu stond ik dus gisterenmorgen onder de douche en ik
heb nog snel mn haar uit kunnen spoelen want t werd steeds kouder en had op n gegeven moment
alleen maar koud :wall:
Gisteren gebeld en als t goed is komen ze vandaag kijken, wnat we hadden nog verwarming en
t was dus geen spoed. Ben benieuwd wanneer ze aan de deur staan.
Vandaag komt ook mn zusje nog op visite, want die kon gisteren niet en die is altijd vrij op maandag.
Verder gewoon t huishouden doen want na n dag met zoveel volk daar bekomt t niet echt van.
Ben eigenlijk heel erg moe door gisteren, maar we moeten aan de bak.
Meiden ben er weer vantussen en tot later
Liefs Viola