Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Ha lieve meiden,

Ik snak naar donderdag zodat ik alles kwijt kan bij de gyn!!!

Dus jullie horen het donderdag (of vrijdag) wel! :wink:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

maak maar dat je mag blijven, ik zou al mijn valies meedoen, meis ze moeten begrijpen dat het zwaar is he voor je. ik hoop vrijdag te horen van je meisje :mrgreen: ik duim voor je hoor!!! :thumbup: :-* :-

miranda hoe is het met jou meis?

groetjes lynn mama van senne
en ???

Chantal kan me helemaal voorstellen dat je uitkijkt naar donderdag en ik zou ook echt wel vragen

of ze je niet kunnen helpen.

Ik denk aan je meis :-*

Evelien gefeliciteerd voor Rinse :dance:

Wat gaat de ijd hard he meid :shock: Tejo alweer 3 mnd en Fieke alweer 2

Lynn kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat plat, watnt dat zou ook niets voor mij zijn :hand:

Maarja moet t dan moet t en moet je er door heen

Miranda spannend morgen

Ik :pray: t

De yoga, voor terugkommiddag, was gisteren erg gezellig en we hebben dan ook weer erg gelachen. Fieke heeft zic

erg goed gedragen en heeft daar echt de show liggen stelen. Ze kan nu ook lachen met

geluid :inlove: en ze lag gisteren ook helemaal in n deuk en moet zeggen de rest van de

groep ook. Ik was wel helemaal bekaf van al die kwebbelende vrouwen door elkaar heen en

dan ook nog n stuk of 3 baby’s die aan t brullen waren.

Gisterenavond zijn we naar de bijeenkomst geweest voor t dopen en t was erg gezellig.

Het duurde zo ongeveer 2 uur en we waren met zn 14-en. Ik was de enige die t boekje

al helemaal klaar had :shock: moet alleen nog achter de kaars aan.

Morgen dan moet ik naar t bureau want dan krijgt Fieke haar eerste prikken en heb ook al

tegen Joost gezegd dat ie savonds niet weg hoeft te gaan want ervan uitgaan dat Fieke tzelfde

reageert als Loek dan ik zit ik morgenavond met n brullend kind :cry: Ik heb gelukkig zetpillen

in huis en dus voorbereid gaan we de strijd aan 8)

Verder van hieruit geen nieuws eigenlijk en ga dus ook weer.

Liefs Viola

Ah, eerste prikjes, zo zielig. Gelukkig sliep Tejo er heerlijk op :thumbup: Ik moest hem al slapend aankleden :mrgreen: (overigens niet erg gemakkelijk)

Chantal, alvast veel (klaag) succes bij de gyn. Ben benieuwd (wie niet :shifty: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:shifty: nog geen nieuws :mrgreen: ik duim verder dan :thumbup:

@lynnty wrote:

:shifty: nog geen nieuws :mrgreen: ik duim verder dan :thumbup:

Hihi, ik kom ook iedere keer kijken of er al een BUB is! :mrgreen: :dance:

Nog geen nieuws van Chantal :think:

ZOu t dan toch :pray:

Ik kom straks weer kijken en wacht in spanning af :mrgreen:

Ha meiden,

Helaas nog geen bub :frowning:

Ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen. Heb toen ff snel bij de nov.mama’s gepost en na 20 uur bijslapen :shock: :o voel ik me eindelijk weer goed! :mrgreen:

Kreeg dinsdagavond migraine, maar de symptomen waren zo anders (tintelende handen en lippen en ik kon moeilijk praten :shock: ) dat we meteen het ziekenhuis gebeld hebben. Ze zijn er niet achter waar het door komt, maar hormonen doen rare dingen met je en migraine kan zich tijdens de zwangerschap heel anders uiten. Later kreeg ik wel de vertrouwde symptomen…hoofdpijn en misselijk :sick:

In mijn urine zat een spoortje eiwit en mijn bloeddruk is ietsie hoger dan normaal. Maar goed, met ukkie alles helemaal goed! :inlove:

En alles is niet voor niets geweest. Ze willen me maandag 5 November gaan primen!! :dance:

Dus we leven nu toe naar deze dag. Het kan alles bijelkaar wel vijf dagen duren hoor! Maar hopelijk staat het geluk aan onze kant en mag het in 1 dag lukken!!!

En ik zal Sander hier afentoe wat laten posten!!! (als ie het niet vergeet!!! :? )

Nou, ga de laatste dingetjes hier regelen en me verder lekker rustig houden. Want ook lichamelijk word het nu toch wel zwaar. Die buik zit zooo vol!!! :inlove: Mijn schaambot en bekken maken afentoe rare knak geluiden :shifty: dus het word wat zwaar voor mijn botten volgens mij :think:

:shock: Chantal meis ik duim voor je hoor, en hopelijk mag ze zich eindelijk maandag aanmelden je lieve schatje :inlove: ik kijk er al naar uit hoor. Hooopelijk vergeet Sander ons niet te posten :mrgreen: van alle blijheid. maar we wachten geduldig op je nieuws :snooty: :mrgreen:

Hou je maar lekker rustig nu meis!

hier alles ok, we zijn gisteren halloween gaan vieren in een cafeetje bij vrienden, twas wel grappig, iedereen had zich verkleed, en het duurde soms eer we iemand herkenden, ook ik had mijn pruik aan en schmink maar effe die buik wegsteken was moeilijker :mrgreen: om niet herkend te worden, heb ik maar een grote plaid over me gegooid.

verder alles ok met onze beeb denk dat ze zich deze morgen gedraaid heeft, man man wat een gedoe in die buik, twas even weg genieten hoor :inlove: :inlove: :inlove: oww ik verlang ook al zooooo…

Miranda hoe is het met jou meid???

groetjes lynn mama van senne* en ???

Miranda, is weer opgenomen in het ziekenhuis en word waarschijnlijk maandag ingeleid.

Misschien dus 2 beebjes maandag!

Chantal, wat is primen eigenlijk? Is dat inleiden met de gel ofzo? Dat kan idd niet gelijk aanslaan en een paar dagen duren. Was mij ook verteld en ook op de dag zelf een paar keer. Ging ze kijken had ik al ontsluiting :dance: Kon ik dus aan het infuus om gelijk ingeleid te worden.

Dus wie weet.

Miranda, al lees je dit nu niet. Toch heel veel succes in het ziekenhuis en laat thuis even los. Al zal Evert je vast wel missen er wordt vast goed voor hem gezorgt dus je hoeft je daar geen zorgen om te maken.

Haloween, was gisteren idd hè? We hadden een brief door de bus gekregen dat de week een haloween optocht heeft georganiseerd as vrijdag. Kwamen er gisteren opeens al een paar kinderen langs (waarschijnlijk vanuit een andere wijk ofzo?) Rinse deed open en zei eerst dat is toch vrijdag? Gelukkig had ik al snoep in huis daarvoor gehaald. Vroeg ik aan Rinse of ze ook verkleed waren. Was dat er maar eentje (en alleen een simpele masker) Heeft Rinse alleen dat kind een snoepje gegeven :lol: :mrgreen:

Tja, als je dan buiten je wijk ook nog gaat kijken wat er te halen valt, kleed je dan in elk geval ook om.

Nu ik erover nadenk, denk ik niet dat die ouders op de hoogte waren wat hun kinderen aan het uitspoken waren.

Overigens vind ik sint maarten veel leuker (deden wij vroeger aan mij) Dan zingen ze tenminste nog een liedje aan de deur.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Primen is het laten verweken/rijpen van de baarmoedermond d.m.v. een gel of tablet.

Aangezien hier dus alles nog potdicht zat, zullen we eerst zo een beginnetje moeten maken :mrgreen:

Chantal ik :pray: dat t nu echt niet lang meer gaat duren

Miranda heel veel succes meid nu en ook maandag

Evelien wat n giller van Rinse om alleen t kindje dat verkleed was n snoepje te geven :lol:

Lynn heb je er toch wel n foto van gemaakt odat je dat aan ons kunt showen ?

Hier geen nieuws. Morgen n spiraal laten zetten bij de gyn :?

Kom morgen weer wel even langs

Liefs Viola

Chantal, wat spannend zeg!!!

Morgen is gewoon al je uitgerekende datum en maandag is nog een paar dagen en bevallen kan plots snel gaan dus wie weet beval je nog voor maandag! :inlove:

Goh, ik kan het geloven dat die buik zo vol zit, ik had ook echt telkens zo’n ontplofgevoel op 't einde! :lol:

Superspannend, ik leef mee! :dance:

Miranda, ik hoop dat ze je vlug zullen gaan inleiden meid, ik leef ook erg met jou mee en vind het eveneens héél spannend! :inlove:

Meiden, zet hem op, ik ben zéér benieuwd naar jullie baby’tjes! :dance:

Viola, veel succes morgen! :-*

Misschien bevalt er wel iemand op 3 of 4 november, 3 nov is mijn nichtje jarig en 4 november mijn ander nichtje, toevallig ook 2 zusjes van elkaar! :wink:

Oh meiden het gaat spannend worden dus deze aankomende week. Heel veel sterkte met de laatste loodjes. En november baby s zijn leukkkkkkkkk

nou hopelijk verloopt alles naar wens he miranda en chantal, ik duim me rot voor jullie dames!!! en ben zoooooooooooooooooo benieuwd naar die beebjes en namen :mrgreen: :lol: :oops:

viola je vroeg om foto’s van halloween, snel even showforum kijken :lol: .

hier alles tip top straks even gaan shoppen want mijn broeken zijn :o ALWEER :? te klein.

maar dat shoppen vind ik wel tof, :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Miranda haar bloeddruk was godzijdank nu weer stabiel.

Lynnty veel shopplezier, hier had de Miss Etam 50 procent korting op alle kleren.

hoihoi

ff berichtje van uit zh van mij

mijn bloeddruk blijft schommelen/ en dan is ie weer tijd stabiel… das wel wat minder zo nu en dan worden de klachten erger en dan zakt het weer af…

maaar hier in het zh hebben ze een project lopen van mensen met hoge bloeddruk (daarbij nog nie direct gevaar als vergiftiging) net als mij , en daarvoor hebben ze een soort en met loting (medisch onderzoek ofzo) en daar kun je je voor opgeven … dan word er geloot of je komt in de groep inleiden of je komt in de groep afwachten en kijken hoe het verder gaat kwa bloeddruk enzo…

heb mij daarvoor opgegeven vanmorgen en zojuist kwam de zaalarts met de mededeling dat ik ben geloot voor de inleiding… dus heb net inwendig onderzoel gehad, was nog niet helemaal open voor inleiden maar dat gaf nie… dus ze gaan morgen beginnen met primen hier… dus der komt schot hier in bevallen…

vind het zo onwerkelijk nog dat ik misschien morgen of anders heel binnenkort een klein frumeeltje weer mag vasthouden…

liefsss :vlinder:

Ooooh Miranda, wat spannend!!!

Ik duim op een prachtige en snelle bevalling met straks een mooi wondertje erbij!

Zet hem op meid!!! :dance: :inlove:

Spannendddddddddddddddddddddddddd we duimen volop dit weekend voor jou.