Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

@tallie wrote:

@Zonneschijn wrote:
Nog even en jullie zijn weer mama en papa geworden! En dit keer van een jongen die je helemaal zelf mag gaan verzorgen.

Euh…het was bij het laatste echo onderzoek nog steeds een meisje! :inlove: :mrgreen: :lol:
:oops: Hoe kom ik er toch opeens bij dat het een jongen zou worden? :wall:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Goeiemorgen dames

Sorry sorry helemaal door alle drukte hier, vergeten te melden dat Miranda gister vrijdag dus niet naar huis mocht, haar bloeddruk was weer gestegen naar 150/100 ze gaan weer de medicijnen verhogen en dan aankijken als de klachten wegblijven, mag ze misschien vandaag naar huis.

marielle voel je niet schuldig hierover, meis, pff ik hoop dat alles goed verloopt voor der hoor!! hou je haaks miranda, nog even en dan is je beebje er, zou het niet beter zijn dat ze kan blijven tot de geboorte :think: , want dan is ze ook in goede handen als er iets is.

:hug: :-

groetjes lynn mama van senne
en ???

@lynnty wrote:

zou het niet beter zijn dat ze kan blijven tot de geboorte :think: , want dan is ze ook in goede handen als er iets is

Dat dacht ik dus ook en ik :pray: eigenlijk dat ze blijven moet

Better safe than sorry

Fieke ligt nu op mn arm en houdt t dus kort

Ze heeft t duimen ondekt :inlove:

Mee eens. Zoals ik al eens eerder schreef. Hoe vervelend het misschien ook is om saai in het ziekenhuis te liggen. Ik ben dus eigenlijk ook blij dat ze daar “safe” ligt.

Viola, wat lief, lekker sabbelen op je duim. Tejo gelukkig nog niet. Die pakt liever zijn halve knuist om te sabbelen. Dan pak ik een speentje (is gemakkelijker af te leren en maakt ook niet zo’n smakkend :inlove: geluid), maar die hoeft hij dan niet altijd. Ook niet na aandringen :mrgreen: (meneer eigenwijs)

Overigens heb ik hem nu van die handschoentjes aangetrokken 's nachts. Hij krapte steeds erger aan zijn gezicht (zeker als hij moe is, dan ligt hij maar met zijn handjes in zijn gezicht te wrijfen…krabben)

Die handschoentjes, vooral rechts, is dus ook steeds weer nat van het sabbelen. haha.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@lynnty wrote:

marielle voel je niet schuldig hierover, meis, pff ik hoop dat alles goed verloopt voor der hoor!! hou je haaks miranda, nog even en dan is je beebje er, zou het niet beter zijn dat ze kan blijven tot de geboorte :think: , want dan is ze ook in goede handen als er iets is.

:hug: :-

en ???

Daar ben ik het eigenijk wel mee eens…

Ze hoeft eigenlijk toch niet meer zo lang, dus effe volhouden Miranda, we willen alleen het beste voor jou en de baby! :-* :hug:

Viola en Evelien, liefff!!

Ooh, ik verlang ook alweer en ik moet nog zo lang! :shifty: :mrgreen:

Waarom leiden ze Miranda eigenlijk gewoon niet in?? :think:

Ik zag dat ze vandaag al 37 weken en 2 dagen ver is, dan is de baby toch beter uit dan in de buik nu?

En ook veiliger voor haar nu met die hoge bloeddruk en zo, ik vind dit eng! :?

Weet iemand dit waarom ze gewoon niet inleiden nu? :think:

Miranda is gisteravond laat thuis gekomen.

miranda meis, hopelijk voel je je wat beter nu, en trek aan de alarmbel he van het minste!!, hier duimen we voor je en kijken vol ongeduld uit naar je beebje hoor!! :roll: :inlove:

Chantal waar ben je??? 8) al iets gewaar geworden?? hier ook vol ongeduld wachten op je nieuws meid. ooow ik ben benieuwd :oops: :mrgreen: laat iemand iets weten indien Chantal nieuws heeft?

Bieke meis je moet nog even wachten hoor :mrgreen: maar ik begrijp je volledig met die babyboom hier kan het geduld ook niet op, maar ik moet zeggen het is al vlug gegaan nu.

Daisy hoe gaat het met jou meis?

hier vandaag de laatste loodjes gelegd aan mijn doopsuiker en het was wel een hele klus, pff, maar ben er zo fier op ook. :inlove:

kon wel niet anders, we konden het huis niet uit vandaag, onze auto staat in panne :evil: en die moet maar wachten tot het maandag is hoor, want die zondagkosten zie ik helemaal niet zitten nu.

verder met de beeb alles ok, ze stampt er op los, en het is telkens genieten van haar, we zeggen al sinds een heel eind steeds haar naam tegen haar telkens ze trapt, heb nu vandaag eens geprobeert zonder dat ze trapte haar naam te zeggen en direct antwoord met een hevige schop, het was even emo hoor, en wat was ik blij, jurgen twijfelde al of het toeval was, en hij probeerde het een uur later en weer trap :lol: vond het zo grappig he. :mrgreen: :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en ???

hoi hoi

ten eerste Marielle, bedankt dat je steeds hier alles op de hoogte hield :hug: :hug:

Ben idd afgelopen zaterdagavond naar huis gekomen omdat mijn bloeddruk momenteel stabiel blijft, moet wel weer gelijk bellen als ik me weer slechter ga voelen of omdat ik de beeb minder ga voelen (dit ivm mijn medicijnen)… heb achteraf ook nog blaasontsteking derbij … dus heb 500 mg antibiotica en 500 mg bloeddrukverlagers… dus ja ben der heel suf van… dus heb ook nie zo veel zin soms om achter de pc te zitten sorry hiervoor :oops: :oops: (slaap veel)… maar ben superblij dat ik weer thuis ben…

verders moet ik 2 keer per week terug naar de poli en als de bloeddruk weer stijgt dan moet ik weer blijven dus is weer elke keer maar afwachten … maar hoop tot bevalling thuis te blijven… vanmiddag moet ik overigens weer op controle…

verders hebben we afgelopen vrijdag dus ook bericht gekregen van dat ons huisje (en sleuteloverdracht) dus word opgeleverd op 19 november (ruim een maand eerder) dus dat word allemaal heel kort dag ivm bevallen enzo … maar wel weer voordeel met kerst wonen we in onze villa …

liefss :vlinder:

He lieverd niks te danken hoor, leven allemaal erg met je mee.

Ik hoor je wel weer.

Dames hier alles top ga naar mijn werk.

marielle werk ze meid… :-

miranda ik duim voor je meid, hou lekker vol he, en van het minste alarm slaan hoor! :-
:-

wat leuk dat jullie huis zo snel opgeleverd wordt! dat wordt vast een leuke kerst bij jullie!!

hier alles tip top met de beeb ze trapt er op los :inlove: tis puur genieten…

straks komen ze onze wagen takelen, hopelijk is die snel in orde zodat we nog es buiten kunnen komen voor dat ik volledig de bank op ga.

Chantal??? :mrgreen:

en ???

ff kort…ben gebroken door die rotnachten (slaap echt al dagen heel slecht :frowning: )

Maar BIB dus.

En niet echt in een vrolijke stemming.

Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

:hug: Chantal meis maakte me al zorgen, waar je bleef :wink: kunnen ze het niet op gang zetten? het is nog niet zwaar genoeg…

probeer nog wat te rusten nu, kan me wel voorstellen met die mega buik van je dat het enorm lastig is. hopelijk komt je meisje zich rap aanmelden hoor!

Chantal meis zwaar he die laatste loodjes, nog heel even lieverd en dan mag jij je meisje vasthouden.

Lynn wanneer moet je verplicht plat?

@chantal… :hug: :hug: nog ff en dan heb je je meisje vast

@lynn… idd daar ben ik ook wel benieuwd naar

nou heb hier behoorlijk de balen der van in zeg… moets vandaag weer terug voor controle, is mijn bloeddruk weer gestegen naar 160/100 … en ik zag me al weer naar mijn bedje gaan in het zh…

dus bij gyn aangekomen zei die ook van dat ie me weer wou opnemen, maar na een goed gesprek mocht ik wel weer naar huis (omdat ik zei dat ik voor evert graag naar huis wou :oops: :oops: )…

maar hij gaat het in de groep gooien tijdens overleg met andere gyns… en ws worden we dan eerde geholpen als de bloeddruk zo blijft en hun grens ligt bij 38 weken … hij vond het nu iets te vroeg :think: :think: … maar goed moet woensdag weer terug komen en ga het dan nog es vragen aan de gyn wie weet krijgen we dan wel een datum te horen …

liefss :vlinder:

Snap zowiezo al niet waarom ze dat nog niet gedaan hebben. He meis ik snap het dat je graag naar Evert toe wil, maar denk je ook om jezelf en dat kleine wondertje in je buik.

We wachten weer rustig af.

Chantal, het duurt nu echt niet meer lang voor je, ik weet dat die laatste loodjes echt héél zwaar kunnen zijn, voor mij was het ook telkens genoég! :hand: :-

Miranda, welkom thuis! :-

Ik hoop dat jullie woensdag een datum krijgen, hmm, 38 weken, dat zou vrijdag wel al eens kunnen zijn dan! :dance:

Spannend hoor meid! :-*

@Bietje wrote:

Ik hoop dat jullie woensdag een datum krijgen, hmm, 38 weken, dat zou vrijdag wel al eens kunnen zijn dan! :dance:

Spannend hoor meid! :-
Ja :dance: dat zou leuk zijn!

Chantal, zie hierboven. Zeg maar tegen die kleine meid dat ze haast moet maken. En omdat mama het zat is, en omdat Miranda anders nog voor gaat piepen en dan klopt je voorspelling niet helemaal meer :think: Ik bedoel, dan krijg jij plots toch een jongen en Miranda een meisje :lol: :mrgreen:

Sorrie, ik ben een beetje melig, ben ik wel vaker als ik moe ben. Ik duik dan zometeen (wat doe ik hier toch weer achter die pc?) ook gelijk mijn bed in.

Chantal, in elk geval een dikke knuffel! :hug: Ik was het ook zat en heb niet langer hoeven wachten dan 38 weken. Én ik had een datum, dat scheelt ook denk ik.

Morgen is Rinse jarig :dance: en is het Tejo’s vermaandag (alweer 3 maanden) wat gaat dat hard zeg! Ik zet hem de afgelopen week af en toe al eens onder de gym. Hij wordt daar lekker moe van :mrgreen:

Gisteren leek het nog op een soort toeval, maar vandaag was hij echt heel geconcentreerd bezig om die beestjes boven zijn hoofd aan te tikken.

Ik heb ook foto’s gemaakt, maar eigenlijk ziet het er niet uit :lol: Hij trekt allemaal gekke gezichten, zo geconcentreerd is hij bezig. :lol:

Ik zal ze nog ff snel plaatsen en ga dan echt naar bed. gaap! :zzz:

:- Liefs, Evelien

miranda en chantal laat het lekker het beloop, en hopelijk komt alles in orde voor jullie zoals jullie wensen, ik duim voor jullie op mooie lieve zalige beebjes, maar ben wel stiekem beetje heel benieuwd :oops: :mrgreen:

hier vanaf 24 weken volledig plat, pff maar ik ben eigenlijk nu al beetje goed aan het oefenen en plat aan het liggen alleen maar door de zenuwen ook denk ik, en het is ook een beetje als een straf voor me.

groetjes lynn mama van senne* en ???