Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Dikke knuffel meis.

Kreeg net een sms van Miranda

Ze is opgenomen in het ziekenhuis met de hoge bloeddruk en klachten, ze moet zowiezo een paar dagen blijven en dan kijken ze hoe het verder met haar gaat.

Gr Marielle :vlinder:

hallo dames,

hier alles ok, bij de gyn was alles tip top in orde onze dame was zeer actief, en is nu zo’n 21 cm groot, en ong 250 gram, heb deze middag hier gepost met onze logee rune op de schoot maar die duwde ineens op delete pff had effe de moed niet meer om te typen, en nu even tijd om te kok-en :mrgreen: :mrgreen: tis wel een lachebekje hoor,

en ook wennen met zo’n kleintje in huis nu.

hier zijn we het verlof goed ingezet nu, ben volop aan het genieten, en met rune in de buurt is het wel druk maar het lukt me wel.

owww miranda meis, doe rustig aan he meid ik duim dat alles goed komt, :-* :-* :-* :thumbup: :hug:

Chantal hoe is het met jou meid? doe nog even rustig he, ik ben zoooooooooo benieuwd naar je meisje :mrgreen:

alles komt heus goed !! daar gaan we toch voor he!!

Evelien friso is dat babyvoeding? of zo? kan wel geloven dat je dit niet zo aardig vond toen je die doos zag, vooral omdat ze zo deden met Jelte* ivm post, hier net zo, kreeg ik deze week een brief of ik het abonnement van bond van jonge gezinnen wilde verlengen, en daarbij al direct de overschrijving op naam van Senne* kon er niet mee lachen, ze weten nochtans van de situatie en toch sturen ze nog dingen, ze zouden beter eens goed hun paperassen schoffelen eer ze versturen en mensen verder kwetsen, heb maar meteen de brief weggesmeten :?

verder niet zo veel nieuws, en er staat een foto op sf van Rune onze logee :inlove: :mrgreen:

Miranda meid rustig aan doen en dan horen we weer wel van je :-*

Chantal hoe is t met jou en de laatste loodjes ?

Lynn heerlijk genieten van je verlof want zo moet t ook

Fijn dat jullie dame zo

actief was en t goed doet :thumbup:

Evelien niet fijn van die organisaties :naughty:

Hier heb ik er gelukkig geen last van gehad.

Alles is hier goed. Fieke is alleen heel erg verkouden en ik denk dat mama mee gaat doen :?

Mn hoofd zit vol en mn keel doet zeer dus t gaat niet lang meer duren :silenced:

Ben vandaag weer gaan wegen en ze was weer 270 gram aangekomen dus alles is in

kannen en kruiken :mrgreen:

Verder hier eigenlijk geen byzonderheden

Liefs Viola

Hi dames!!! :smiley:

Jeetje ik hoop echt dat alles goed gaat komen voor Miranda!!!

Lynn meid geniet van je verlof he :wink:

Dacht wip ff snel langs om te vertellen dat wij ZWANGER zijn!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Het is nog heel pril hoor,4 weekjes maar wel heel erg spannend!!!

Dames fijne avond nog!!

Liefs Dais…

-x-

ps onze site staat hieronder maar niemand weet het nog dus graag niks op onze site zetten(voor het geval dat)…

Thanks!!

-x-

Daisy, Super!! Dat is lekker snel zeg! Gefeliciteerd!!

Miranda, Heel veel sterkte en hopelijk zakt die bloeddruk snel. Al is het niet fijn opgenomen te zijn in het ziekenhuis, mij stelt het eerlijk gezegt wel een beetje gerust :shifty: Elke keer die hoge bloeddruk maakte ik mij toch wat zorgen om.

Viola, Fieke verkouden. Zo zielig vind ik dat. En jij ook al. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze niet lekker zijn en last van hun keel hebben. Het zal wel heersen.

Lynn, genietse!! Enne… rustig aan he?

Friso is idd babyvoeding.

Idd erg vervelend dat je weer post kreeg. Hoe vervelend het ook is, blijkbaar is het niet overal helemaal goed doorgekomen en waarschijnlijk beter om toch ff te bellen (of iemand anders laten bellen). Nu kun je eigenlijk alleen maar weer post van ze verwachten.

:think: Hmm, misschien kan het ook wel door de brief gewoon weer terug te sturen of zoiets.

Chantal, voel je al wat? :mrgreen:

Hier alles prima. Tejo is alleen een beetje de kluts kwijt en is vergeten dat het pas vanaf 6 uur ochtend is. (vind ik) En dit sinds vorige week vrijdag (toen 5 uur, daarna 2 keer om 4 uur, maandag om 3 uur :shock: En gisteren lukte het eindelijk om om 4 uur de speen erin te doen en dat hij daarna pas weer kwam om 6 uur. nouja. 10 voor 6 dan.

Vanochtend weer veel vaker de speen erin moeten doen en daarmee kunnen rekken tot half 6. Gaap.

Nu slaapt hij overigens weer (alweer een half uur). Ik ga mij maar eens klaarmaken (aankleden spullen pakken) want om 9 uur moet ik weer weg naar babymassage. haha… Het is normaal gesproken zo’'n 10 minuten rijden (tenzij brug en stoplichten allemaal tegen dan kan het ook 15 minuten zijn). Maar met Tejo moet ik echt om 9 uur weg anders kom ik te laat (begint om half 10)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Daisy gefeliciteerd meid :dance:

Geniet er maar lekker van :wink:

Evelien wat n volksverhuizing is t toch he als je met die kleintjes op pad moet :mrgreen:

Ik ga maandag terug naar de yoga en dan maar even vragen hoe t zit met de massage

want heb daar eigenlijk ook wel zin in.

Fieke had gisteren de laatste voeding om 20.30 en om 21.00 lag ze heerlijk op bed. Ik naar

beneden om nog n aantal dingentjes te doen en binnen 10 min was ook ik boven. Ik voelde me

niet lekker en dacht ga lekker vroeg naar bed. Ik kom boven en Fieke is( wat ze normaal savonds

nooit is) klaarwakker en ik ga heerlijk in bed liggen zo van die valt wel in slaap. Ik ben er dus

om 21.45 uitgegaan want mevrouw had alles ondergepoept :silenced:

Fieke verschoond met pyama en al en toen maar nog n keer aangelegd zo van da slaapt ze sneller

Maar nee ze vond t wel heerlijk en is toch nog vrij snel in slaap gekomen.

Vanmorgen was t 6.00 :dance:

Ze slaapt eigenlijk altijd van 20.30 tot 05.00 maar tot 6 was ook wel lekker. Toen was ze

dus vanwege haar neus om 08.45 al wakker en had geen intentie om weer te gaan slapen en

had honger en ik denk door haar neus ook wel dorst.

Nu ligt mevrouw in de box en is ze op haar zij gerold en ligt weer hele verhalen te reutelen.

Ik :pray: dat ze nu wat langer slaapt want heb eigenlijk nog genoeg te doen.

Ik ben er dus nu ook weer van tussen

Liefs Viola

Diana meid proficiat!!! :clap: :clap: we duimen voor je meid dat alles ok komt!!!

Viola tis wel een doenig vrouwtje he die Fieke, al liggen brabbelen en op haar zij gaan, wat is die snel zeg :clap: en goed dat ze zo lang sliep, is ook eens leuk voor jou he! tvraagt wel veel he van je.

Evelien, ik laat de brief met de overschrijving gewoon zo liggen ik neem toch geen verlenging bij die vereniging, binnen hier en een maand of vier staan ze toch terug in de kraamkliniek te vragen of men terug lid wordt, dus dan dat even recht zetten dan, nu effe geen puf voor.

hier alles ok, rune slaapt nu, het is wel wennen zo’n beebje in huis maar we genieten hier met volle teugen en aan aandacht komt hij niks tekort, :roll: :inlove:

met onze beeb is ook alles ok, telkens rune op mijn schoot zit begint mevrouw hard te trappen, en nog hard ook, Senne* trapte zo hard nog niet hoor op die periode :shock: vind het wel leuk zo.

goed ik ga nog even wat in huis doen vooraleer er hier een schreeuwt om zijn patatjes :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en ???[/b]

Daisy: Gefeliciteerd!!

Miranda: ook vanuit hier. Denk aan je! :hug: En hoop dat je bloeddruk inmiddels weer wat gedaald is. En anders ben je daar natuurlijk in heel goede handen!! :-* Sterkte!!! :thumbup:

Evelien: Tejo is mama een beetje aan het plagen! :lol: :mrgreen:

Viola: beterschap voor jou en je meisje!! :hug:

Lynnty: geniet maar lekker hoor!!! En voor je het weet mogen jullie ook genieten van jullie meisje! :inlove:

Als ik heel eerlijk ben gaat het hier niet echt geweldig, daar bedoel ik mee: we zijn het ZAT!!! :cry:

Maar als ik deze gevoelens voel opkomen probeer ik ze meteen weg te drukken. Want wat heb ik eraan?!!! :think:

Ik moet door, maar weet nu al dat ik met dit struisvogelgedrag straks (na de geboorte van ons meisje) de klap ga krijgen…dan komt alles los…en niet alleen de zorgen van nu voor de bevalling maar ook alle emoties van 2006 zullen zeker in de tranen zitten.

Vandaag bij de gyn was alles iig weer goed. En daar zijn we natuurlijk ontzettend dankbaar voor en heel gelukkig mee.

Nou, meiden ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal lekker laten gaan die emoties ook dan, werkt opluchtend.

Heb net sms van Miranda gehad haar bloeddruk is stabiel 130/90 en als haar klachten afnemen mag ze misschien morgen naar huis. Dan komt ze onder strenge controle te staan met elke dag thuis controle ctg en bloed en urine check. En 2 keer in de week gyn.

Liefs Marielle :vlinder:

Gelukkig Miranda :thumbup: pffffff

Dank je Marielle :wink:

Marielle, bedankt voor het doorgeven van de sms. Blij te horen dat de bloeddruk van Miranda weer stabieler is :thumbup:

Chantal, je mag het best zat zijn hoor! Ik was het al veel eerder zat :wink: En toen ik zwanger was van Jelte* was ik het ook wel zo’n beetje zat. Het is heus niet zo dat wij het niet zat mogen zijn, omdat wij nu eenmaal ook anders meegemaakt hebben en blij moeten zijn omdat het nu wel goed gaat. Hallo!! Dat zou wat zijn zeg! Nee, hoor als je het zat bent, dan ben je het gewoon zat. Net als de meeste andere zwangeren die aan het einde van de zwangerschap zitten. (of halverwege, voor sommige is zwanger zijn echt geen pretje)

En… denk ik… waarschijnlijk ben je het niet alleen zat, maar ook o zo nieuwsgierig naar die kleine! Hoe zal hij eruit zien? en nog veel meer van dat soort vragen. Nog even en jullie zijn weer mama en papa geworden! En dit keer van een jongen die je helemaal zelf mag gaan verzorgen. 100% verantwoordelijk voor bent. Dag en nacht gaat jullie leven daar om draaien. Das ook een impact hoor!

Het zal wennen zijn. En zeker ook wel de nodige emoties naar boven halen. Maar dan zul je beseffen dat je de allergelukkigste trotse ouders bent van de hele wereld! En dat is helemaal geweldig.

hihi, een avondje uit (omdat opa’s en oma’s nu eenmaal graag eens willen oppassen) is ook niet meer met zijn 2-en. Gespreks onderwerp is die kleine! Steeds weer, dat gaat vanzelf :lol: Oja, en Tycho en Tijmen zullen ook regelmatig langs komen. Die horen nu eenmaal ook bij jullie gezinnetje :smiley:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Miranda, heel veel moed en sterkte met die laatste loodjes, hopelijk zakt je bloeddruk snel, ik duim voor jullie!

Dikke knuffel! :hug: :-

Daisy, SUPER! Gefeliciteerd! :-
:dance:

@Zonneschijn wrote:

Nog even en jullie zijn weer mama en papa geworden! En dit keer van een jongen die je helemaal zelf mag gaan verzorgen.

Euh…het was bij het laatste echo onderzoek nog steeds een meisje! :inlove: :mrgreen: :lol:

En we zijn idd ook heel nieuwsgierig. Niet alleen omdat dit voor ons een reuze baby zal zijn (we zijn ze maar gewend van rond de kilo) maar natuurlijk ook naar hoe ze eruit zal zien. En we kunnen niet wachten dat zij het gesprek van de dag mag zijn, telkens weer. Ons leven zal straks zeker om haar draaien en daar zullen we met volle teugen van genieten!

Thanks voor je lieve berichtje! :-*

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh meis nog even en dan is daar het moment eindelijk dat je je meisje in je armen mag sluiten. Dat gevoel is zo niet te beschrijven, zo mooi.

Enne jij mag idd best klagen hoor, heel normaal ik had het ook wel eens.

En weet je ook als ze straks groter groeien en overal, aan komen met hun handjes. Ook dan mag je best wel eens mopperen op ze. Doet Quillan namelijk nu, die loopt overal bij langs nu nog niet los, en zit dan overal aan.

Liefs Marielle :vlinder:

@marielle wrote:

Enne jij mag idd best klagen hoor, heel normaal ik had het ook wel eens.

Natuurlijk mag je klagen, want t wachten duurt al zo lang. Je hebt al zoveel geduld op moeten
brengen voordat je a zwanger was en nu dat je eindelijk je dochter vast mag houden :-*

@marielle wrote:

En weet je ook als ze straks groter groeien en overal, aan komen met hun handjes. Ook dan mag je best wel eens mopperen op ze.

Hoe vaak dat ik eerst Loek achter t behang wilde plakken (en spijt had achteraf) en nu
ook weleens Fieke achter t behang wil plakken :silenced:
Ik houd zielsveel van mn kinderen en ik wil dit nooit maar dan ook nooit meer meemaken en
wens t ook niemand toe, maar soms vind ik ze ook niet leuk hoor.
Bijv als ik wil eten en er wil er 1 alleen maar op MIJN arm liggen of wanneer ik ook eens
wil slapen en papa weer gevlogen is en ik alleen met Fieke.
Ik vind t ook niet meer als normaal dat we daar wel eens klaar mee zijn :wink:

Oh ja er staat Fieke op t sf

Oh Viola heerlijk he die momenten, maar ik denk altijd dat komt voort uit houden van.

Ik ben zo ontzettend stapelgek op dat kleine mannetje van me, en kan het bijna niet geloven dat hij straks alweer 1 wordt man wat gaat dat hard. Luna is straks ook alweer 2 en een half jaar dood jeetje het gaat maar door.

Oh ja dames ik weet niet of ik het hier al heb gezegd, maar ik kom 21 november in de Vriendin.

Chantal ik begrijp best wat je bedoeld meis, ik ben er ook al bang voor dat als ons meisje geboren wordt dat de emoties los zullen breken hier, nu hopen we alleen maar op een flinke niet couveuse baby, maar eens die periode over zullen we ook zo snel mogelijk ons beebje willen hebben dan, en denk dat dat even heeel emotioneel zal worden, dan ook voor alle geduld die we al opgespaard hebben. soms denk ik dan van gog zo’n klein beebje als senne* was ik wel fier op en zo schattig en enig ook, tis net of het weer zo’n kleintje zal zijn die ik zal hebben, maar voor ons zal dit dan overkomen als een reuzebaby, en dan denk ik steeds van zal ik het wel kunnen, en met de emoties die er mischien wel komen, pff we zien wel zeg ik dan, en ik hoop dat alles ok komt voor je meid!!! nog even geduld :hug: :hug: hoe graag ik je beebje al zou willen geven aan je :slight_smile: :-

hier gaat alles goed, ook het verlangen wordt steeds groter nu, en rune is terug weg van gisteren, pff stil in huis nu hoor en ik verveel me soms he, met dat platliggen :evil: ben nu tv aan het kijken en ga straks bankhangen bij vriendin, is ook es leuk. :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne
en ???