Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Chantal het gaat helemaal goed komen, ik kan gelukkig niet mee praten over weeen. Maar je heb nu in ieder geval, ook niet dat stukje spanning wat je toen natuurlijk wel had. Het gaat nu gewoon goed komen.

Hoe was het bij de gyn?

Miranda hoe is het met jou?

Lyn meis nog 1 dag toch?

Hier alles top ja beetje veel snot bij Quillan maar dat hoort erbij, in deze periode.

Liefs Marielle :vlinder:

pff nee marielle, nog drie lange dagen van telkens 11uur werken, het is tandenbijten hier hoor, maar ik tel ieder uur af, pff echt hoor, het begint zwaar te worden, ben nu in totaal zes kg bijgekomen, en begin weer enorm last te krijgen van maagzuur, niet zo aardig maar het is maar periodiek he.

Chantal hoe was het bij de gyn? hier ook soms nog een dipje, als ik terug denk aan de 26 weken van senne*, hopelijk ga ik er over denk ik steeds, maar toch als ik kon kiezen zou ik toch liever gewoon bevallen hoor, heb inderdaad ook zo’n pijnlijke weeen gehad, toen nog persweeen, maar ze hebben al zo veel alternatieven dat ik toch liever geen ks meer zou moeten. die ellende achterna ook dat vind ik zo lastig he, je kunt maar half uit je bed, hopelijk is het niet weer couveuse denk ik dan ook, zodat ik nu mss wel mijn kindje bij me zal hebben en zo, pff ik wil er nog niet te veel aan denken ook eigenlijk.

maar meis het komt ok hoor, jou gyn. luisterd tenminste naar je, die van mij wist de laatste keer niet eens wie voor hem zat, :evil: hij begon over dat ik na december terug mocht gaan werken voor nog een maand of twee :shock: mijn mond viel open toen.

hopelijk weet hij maandag wie ik ben. :roll: denk dat er anders een zal uit zijn kot vliegen.

groetjes lynn mama van senne* en ???

hoi hoi

het gaat hier wel redelijk met mij, ik ben vanmorgen weer naar gyn geweest ivm hoge bloeddruk… gisteren was ie namelijk 160/100 en moest eigenlijks blijven daar, maar omdat evert moest afzwemmen mocht ik onder strenge vioorwaarden naar huis…

vanmorgen was mijn bloeddruk heel iets gedaald 160/95 en omdat mijn bloedwaardes redelijk waren mocht ik ook vandaag naar huis, maar wel met de voorwaarden dat ik dus absolut niks meer mag doen in huis… (omdat we ook eigenlijks nog in verhuizing e.d. zitten)… en moet nu verplicht 2 keer in de week terug komen voor bloeddruk en alles… dus as maandag mogen we weer …

en zodra ik klachten krijg moet ik gelijk bellen en konden we gelijk komen en moest nie denken van ach gaat wel weer over… de gyn had liever dat ik 100 keer voor niks belde en kwam dan dat ik 1 keer te weinig kwam… dus das wel weer fijn dat ie dat zegt!!

dus ja we gaan het dus rustig aan doen hier… Evert gaat morgen vroeg al naar zijn vader en blijft daar tot iig maandag avond, en dan kijken we weer verder hoe de situatie dan is… dus voor hem is het al geregeld…

liefss :vlinder:

Miranda klinkt spannend hoor, maar goed je trekt wel aan de bel he als je klachten krijgt.

BIB :mrgreen:

Uk en Ik zijn weer goedgekeurd! :wink:

En…ze is eindelijk ingedaald en ligt nu dus vast in mijn bekken! :dance:

Vanaf 40 weken moet ik twee keer per week op controle.

En als ze echt niet wil :shifty: word er in week 41 een afspraak gemaakt voor opname om in te leiden.

Maar goed…nog tijd zat!!! En hopelijk start alles spontaan!!

Tot later en anders een fijn weekend!!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Chantal, Super!! En vandaag alweer 38 weken! Wow!

Miranda, doe maar heeeeeel rustig aan hoor! Je hebt niets voor niets een hoge bloeddruk. Overigens begint het voor jou nu ook al echt op te schieten. 36 weken alweer.

:shifty: Je gaat Chantal toch niet inhalen he? :mrgreen:

Lynn: :shock: 11 uur werken op een dag! Of verspreid over die 3 dagen?

En wat een lompert van de gyn dat hij je niet herkent. Nu snap ik wel dat hij heeeeeel veeeeeeel zwangeren op een dag te zien krijgt. Maar toch, ff snel in de papieren spieken voor de afspraak en herkenning is toch wel het minste wat je mag verwachten!

Hier loopt alles op rolletjes. Ik heb zo goed als geen last meer van mijn borsten (ze jeuken af en toe ongelooflijk, maar dat kan ik wel hebben)

Vandaag met Tejo weer bij het CB geweest om te wegen (6320 gram) en omdat ik wilde vragen of het wel OK is dat ik nu nog maar 4 voedingen geef. Tejo wil namelijk die van laat in de middag/begin avond nog wel eens overslaan.

Dat was prima, als hij dan maar niet 's nachts komt. En dat is niet het geval (Tejo houd van slapen, net zijn ouders en pa vooral)

Ik ga weer. Druk druk druk.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Dat was prima, als hij dan maar niet 's nachts komt. En dat is niet het geval (Tejo houd van slapen, net zijn ouders en pa vooral)

:mrgreen:

Fijn dat je geen last meer hebt van je borsten :thumbup:

Wat is Tejo n beer :o al 6320 gram weer

Chantal lekker dat alles weer goed was met de kleine meid en dat je goede afspraken

hebt kunnen maken :thumbup: HEt eind is nu in zicht en idd ik :pray: voor je dat t spontaan

maar ook zeker snel begint :lol:

Miranda lekker rustig aan doen :-*

Lynn nog drie dagen van 11 uur :shock: maar dan kun e daar straks van uitrusten en lekker veel

kokken, maar denk wel goed om jezelf en de kleine natuurlijk :wink:

Marielle erg he die verkoudheden bij die kinderen. Hier ook 1 hoor.

Bn al met Luuf aan t smeren want ik kan gewoon niet slapen van dat gereutel van Fieke

Vandaag naar mn werk geweest en t was echt weer beregezellig en de collega’s zijn ook voor

1,5 uur niet aan werken toegekomen :oops: Vinden ze niet erg denk ik :mrgreen:

Ik heb nu ook af kunnen spreken dat ik minder ga werken. Ik ga nu van 28 uur gem pw naar

25 uur gem pw. dus de ene week 30 uur en de andere 20. Ik ben blij dat ik t zo heb

kunnen regelen en ben dus nu echt iedere middag vrij :dance:

Ook zal ik pas eind januari weer gaan werken en dan heb ik nog genoeg uur staan.

Ik zou als ik zou willen zelfs 3 maanden nog thuis kunnen zitten, maar dat doe ik niet

en neem lekker n hoop dgen mee naar volgend jaar.

BEn daarna t pakje wat ik van mn werk had gehad gaan ruilen want had t al van mn moeder gehad.

Ik kon echt zo moeilijk kiezen :oops: Het was van mexx en erg duur dus heb nu daarvoor n

donkergroene jurk gekocht met lila/ paarse en felgroene bloemetjes met daaronder een

felgroen shirt met n lila maillot in maat 62 :inlove:

Als ze t aan heeft zal ik t showen.

Verder ben ik erg trots op mezelf. Fieke ligt boven op bed te slapen en ik zit in de bank te kokken.

Heb wel de camera op haar buik gericht dus als ik twijfel aan mezelf dan kan ik op de monitor

kijken en zie dat ze leeft. Ze ligt er nu 1 uur ( waaronder ze 15 min heeft gehuild omdat ze

tussendoor wakker werd en niet snel genoeg terug kon slapen) en heb nog maar 1 x gekeken :thumbup:

Muts dat ik ben :oops:

Had t idee dat Fieke niet echt meer happy was met t beneden slapen en toen hebben ze van

t cb gezegt dat ik dan kon proberen om ze smiddags op bed te leggen.

Joost is nu thuis dus

vond t n goeie om nu te proberen.

Ik ga nog eens verder kijken , want heb geloof ik al weer n heel verhaal op geschreven :mrgreen:

Tot later

Liefs Viola

Marielle: beterschap voor je mannetje! :thumbup:

Evelien: nee, nee! :naughty: Miranda wacht gewoon netjes haar beurt af!! :lol: :lol: :wink:

En het zal vast een verademing zijn dat je geen gedoe meer aan je borsten hebt. :thumbup:

En Tejo doet het iig fantastisch!! :inlove:

Viola: Heerlijk dat je straks iedere middag vrij bent! Das nog eens lekker geregeld :thumbup: :dance: En pas eind Januari beginnen…voorlopig nog genieten van je verlof!!

En ben ook trots op je! :wink: Is toch moeilijk voor jullie om haar boven te leggen. De neiging om telkens te gaan kijken is natuurlijk heel normaal in jullie geval. Het vertrouwen moet opnieuw opgebouwd worden.

Maar Fieke is een supermeisje dus dat komt echt helemaal goed!! :thumbup: :inlove:

Fijn weekend allen!!

Viola dapper en heel knap van je, dat je Fieke boven heb slapen. Komt allemaal goed met je mooie meis. Wanneer ga je haar weer eens spammen.

En Eef wat is Tejo een beer Quillan is heel lang 82cm maar 9390 gram.

hallo dames,

hier ben ik weer even, pff wat uitgeput, nog twee dagen :dance: , ik tel iedere minuut af naar mijn zetel :lol: , en inderdaad evelien 11u per dag, het leven van een kok kan lang en zwaar zijn maar je went er wel aan.

Viola ik ben toch wel even heeeeel benieuwd naar dat jurkje, heb zoiets op mijn geboortelijst gelegd van mexx vorige week, en het was ook zo’n jurkje met groen longsleevetje, ben eens benieuwd hoe het staat :mrgreen: :mrgreen: en of het hetzelfde is. :lol:

goed dat Fieke het goed doet, :thumbup:

Evelien meis wat is Tejo al een hele knul zeg, 6,320gram, :thumbup: goed dat je borstontsteking over is, heb je niet te veel last gehad van stuwingen met het ineens stoppen? ik had daar enoorm last van met senne* en het was best ook pijnlijk.

Chantal :clap: je meisje is nu ingedaald en doet het prima, het eind is in zicht en binnenkort kun je ook gaan genieten van jullie meisje, ooow ik verlang ook al zoo he, maar ik moet nog een eind wachten, en wachten duurt lang he met al die babyboom hier :mrgreen:

miranda hoe is je bloeddruk nu meis, nog even wachten en dan is het jou beurt, ik kijk er ook al naar uit, :thumbup:

oow ik plaats nog even de foto’s van de babykamer, want die is nu af, en nog een foto van 20 weken die gisteren genomen is :mrgreen: :inlove:

pfffff wat is het hier stil zeg :shock: :shock: :shock:

jaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: het werken zit erop!!! ik ben in verloffffff! :dance: :dance: :lol: even vreugdedansje nu :lol:

deze middag gaan we onze meid gaan zien, man man wat zie ik er naar uit!!!

Lynnty: JAAAA!!! lekker meid! Want je had het wel zwaar zo te horen!! :hug: Nu je verlof hebt wil ik je natuurlijk wel vaker hier op kok zien he!! :lol: :mrgreen: :wink:

Geniet van je echo!! :inlove: Gaat Jurgen ook mee?!

ff vlug een berichtje… want ben helemaal op slecht geslapen dus duik mijn bedje in…

Kom net weer van gyn terug… bloeddruk is nog niet gezakt 180/100 en hij zat ook behoorlijk te twijfelen over het wel of niet opnemen… nu heb ik weer de voordeel van de twijfel gekregen en mocht naar huis… heb nu wel medicijnen voorgeschreven gekregen in de hoop dat die het wat gaan verlagen en dan donderdag weer terug komen en dan gaat ie weer verders kijken… hij hoopte dat ie me nog ff thuis kon houden… maar goed wel weer een hele lijst meegekregen met wat ik moest doen… alleen maar rusten,rusten en rusten… en zodra de kwalen maar iets erger werden gelijk bellen… maar goed dat weet ik zo onderhand wel… ook al durf ik niet gauw te bellen ivm vorig jaar zh in harderwijk werd daar al gauw afgeschoven dat ik me maar aanstelde enzo… (hun antwoord was steeds je voelt de kleine toch dus wat zeur je nu :frowning: )… dus met dta in mijn achterhoofd durf ik bijna nie te bellen… maar ja moet me drom nu maar over heen zetten…

kom eind van de middag of vanaaf wel ff op iedreen reageren… maar dan weten jullie iig dat ik nu thuis ben!!

Lynn, :dance: eindelijk is het zover. Nouja een dansje is misschien ook weer misplaast, want rust rust rust de komende maanden is ook geen prettig vooruitzicht.

Miranda, jij ook alleen maar rust! Wel doen hoor. En zeker ook bellen!! Wat nu aanstellerites? Het is al zovaak gezegt en je gyn zegt het zelfs ook. Beter 1000x te vaak langskomen voor niets, dan 1 keer te laat. En dat kun je niet vergelijken met wat een verpleegstertje of wie dan ook die vorig jaar met het verkeerde been uit bed is gestapt toen heeft gezegt.

Ik vond het ook maar niets om langs het ziekenhuis te gaan omdat je wat onzeker bent. Maar toen ik daar was, was het zo fijn om gerustgesteld te worden. Toen ze mij ook nog vroegen of ze nog met een echo moesten kijken vond ik dat eigenlijk ook niet echt nodig. Gelukkig hebben ze dat toen toch gedaan. Want dat stelde mij helemaal gerust.

En die gerustheid is precies wat je nodig hebt op het moment. Pas helemaal gerust ben je pas als de baby gezond en wel op je buik ligt. Maar daar is het nog net iets te vroeg voor… En Chantal is eerst nog :wink:

Nog ff kort. Gewoon bellen, niet gaan nadenken waarom je beter niet kan bellen, gewoon bellen.

En… rust rust rust. :thumbup:

Succes allemaal. Jij ook Chantal, het komt steeds dichterbij. Ik wordt al helemaal nieuwsgierig en hoop (net als jij waarschijnlijk) dat we niet al te lang nog moeten wachten :smiley:

Miranda wel aan de bel trekken hoor meid :-*

Rust goed uit en houd je ook gewoon rustig en dan maar :pray: dat je niet opgenomen hoeft te worden.

Lynn veel plezier vandaag in t zh

Chantal hoe is t meis ?

Kun je t nog n beetje volhouden ?

Vandaag is er iemand van felicitas geweest en ze was n uur te laat en oh wat heb ik daar n hekel aan :x

Nou ik ben neit gezwicht voor iets. Ik vond t eigenlijk allemaal nogal erg prijzig hoor :shock:

Ik moet ook zeggen dat wij zoveel dingen van her en der krijgen en hier in Huijbergen zijn zovaak

rommelmarkten en ben lid vam de bieb dat ik dat eigenlijk heel erg zonde vind van

mn duur verdiende centjes.

Heb wel alles mogen houden aan info zodat Joost er ook nog even naar kan kijken.

Heb wel die pas aangevraagd, want daar heb je wel veel korting van denk ik.

Fieke ligt nu heerlijk te slape boven en ik heb als n idioot mn huishouden gedaan want dat was

er van t weekend niet van gekomen omdat ik er eigenlijk ook geen zin in had :oops: en dan nu

even tijd voor mezelf voordat Fieke weer moet eten en de hond uitgelaten moet worden

of dat Joost weer thuiskomt en er eten gemaakt moet worden.

Ga nog even verder kijken en kom straks weer wle even gluren

Lynn heerlijk meis geniet er maar van en kalm aan doen he.

Miranda jij moet echt bellen hoor, als je je zorgen maakt of klachten krijgt. Het gaat om je kindje en ik weet hoe je je voelt, je denkt ach het valt wel mee zadel ik hun erweer mee op. Nee gewoon bellen het gaat om jou en je kindje.

Felicitas niet normaal ik vond het ook zo duur. Heb toen ook niks gekocht.

Hier alles goed mannetje word bijna 1 dus druk bezig met de voorbereidingen voor zijn verjaardag.

Miranda, inderdaad bellen hoor meid, bij de minste twijfel!!

Rust maar veel lieverd, en ik hoop dat alle stress, twijfels en angsten vlug voor jullie mogen gepasseerd zijn met als resultaat een wolk van een baby! :-

Mariëlle, alweer bijna één… gaat supersnel hé! :-

Lynn, en en?

Hoe was jullie echo?? :pray: :inlove:

dank jullie wel…

ja ik ga ckers bellen als er wat is… gelukkig heeft de gyn me al gerust gesteld met de woorden dat het voor ons zowie zo al een moeilijke tijd is dus dat hun daar graag hun steentje aan willen bijdrage om het voor ons enigzins wat draagzamer te maken… dus ook al belde ik voor niks… :thumbup:

:dance: :dance: dalijk na het eten komt Evert weer thuis van zijn vader … heb der zin in heb hem best wel gemist laatste paar dagen ook al was het ook wle ff lekker om te rusten enzo … nu moet ik alleen ff vragen of ie evt. woensdag aaf of donderdag morgen naar zijn vader weer mag omdat ik weer naar het zh moet… en ik hem niet zo heel vaak wil mee nemen omdat dat toch niks voor hem is… mijn kleine jumperd!! :thumbup: hahah …

@lynn… ben benieuwd naar je echo… en idd lekker verlof geniet er van en doe het ook maar rustig aan!!

@marielle… oww spannend de eerste verjaardag van jullie kereltje in aantocht gaaf zeg!! …

@tallie… jij ook nog lekker rustig aan de laatste paar daagjes… en idd als het goed is mag en ga jij tuurlijk eerder dan mij van jullie mooie wondertje genieten… en ik vrij kort daarna :hug: :thumbup: :thumbup: … komt goed!!!

@viola… wat een drammerds kunne die vrouwen zijn he… hier hebben we geen pakketen en zo aan gevraagd omdat we vorig jaar met Ghislaine heel veel problemen hebben gehad… we hadden alle sen iedereen doorgegeven dat ze was overleden en toch stonden ze aan de deur met pakketen enzo… :naughty: :naughty: dus hier niks aangevraagd…

Felicitas is hier een paar weken geleden langs geweest. Bij mij kwam ze overigens 10 minuten te vroeg. En ik was eigenlijk nog net niet helemaal klaar :mrgreen:

Ikke ben wel gezwicht voor 1 van die boeken series (ligt beneden weet ff niet meer hoe die heet) leek mij erg leuk (allemaal wel eigenlijk, maar zo gek ben ik nu ook weer niet).

Die pas krijg je dan ook gelijk erbij.

En vandaag werd ik weer gebeld ivm 40% korting bij centerparcs. Met die korting vind ik het wel interessant worden om daar eens heen te gaan.

We hebben alleen nog niet besloten precies waarheen, wanneer en wie er nu allemaal mee gaan. Volgende week gaat ze mij weer bellen.

Vorig jaar eigenlijk alleen nog steeds post gekregen voor Jelte* van Friso. Heel vervelend en waarschijnlijk uit de doos van kruidvat (daar zat info bij van Friso als ik het mij goed herinner)

Stuur ik Rinse op pad voor flesvoeding, vraagt hij welke. Geef ik aan dat ik het niet weet, maar dat Friso post voor Jelte* bleef sturen. Komt hij toch thuis met Friso :wall:

:shifty: Eigenlijk maakt het me ook niet meer zo uit. Tejo vind het prima, dus laat het maar zo.

Lynnty: en hoe “bevalt” het zo je verlof?

Hoe was het bij de gyn?! :think:

Hier is het nog rustig…geen voorwerk…geen tekenen…niet niks :eh: :eh:

Kan het lichamelijk allemaal nog prima aan, maar geestelijk vind ik nog steeds erg zwaar. En de ene dag gaat het beter dan de andere.

En Sander heeft het ook steeds moeilijker. En dat vind ik dan ook weer moeilijk om te zien. We zitten gewoon saampies zo te verlangen naar ons meisje. Vind dat we geduldig genoeg zijn geweest…maar ja…moedernatuur heeft geen haast :?

Oeps…zou zo aan het eten beginnen, maar het is alweer een halfuur later.

Dus ga nu echt beginnen…zoef!!!

Liefs Chantal :vlinder: