Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Roheryn: Erg jammer! :frowning: Hopelijk gaat het dit jaar nog lukken!!! :pray:

Ik duim alvast :pray:

Evelien: Balen zeg dat je steeds borstontstekingen krijgt!! :?

En je daardoor natuurlijk niet lekker voelt! Gelukkig gaat het nu de goede kant op en groeit Tejo gewoon lekker verder met kv. En iedereen natuurlijk lekker flessen!! :lol: :mrgreen:

Het zal voor jezelf iig meer rust geven.

En hopelijk mag het voor je zus en haar man ook snel raak zijn! :thumbup:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Evelien auuuuuuuuu denk ik die borstontsteking. Bn je nu helemaal gestopt?

Roheryn wat jammer

Mijn vriendin is inmiddels na 5 jaar ook zwanger via ixi ofzoiets hele toestand maar hopelijk mag ze 1 januari haar kindje welkom heten.

Miranda sterkte meis, gelukkig hb je een draadloze pc, hoe is het met jullie huis?

Liefs Marielle :vlinder:

Ja, ik ben nu helemaal 100% gestopt met bv. Al ben ik er dan nog niet helemaal klaar mee. De antibiotica heb ik nog deze week. Hopelijk is de ontsteking dan ook over (ziet namelijk nog wel een beetje rood, maar niet meer zo knal gelukkig)

En ik lek nog steeds. Draag nu dus dag en nacht een bh. Heel fijn :? Maar… :dance: Er werd vrijdag door de verpleegkundige nog geadviseerd om een sportbh aan te trekken, waarbij ik zoiets had van. Jahoor, die pas ik voor geen meter meer (deed ik ook niet) Maar vandaag past hij. Nouja bijna dan. Zit alleen nog wat strak om mijn borsten, maar dat is eigenlijk ook juist de bedoeling :wink:

Eindelijk beginnen mijn borsten weer normale proporties aan te nemen :smiley:

Alleen was er ook gezegt dat dit nog wel 2 of 3 weken kon duren, das weer minder. Het feit dat het nu al beter gaat vind ik dan ook wel erg positief.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

met ons huisje gata het helemaal goed!!! hij staat inmiddels al helemaal… en ze zijn nu beizg met de binnen afwerking, dus badkamer, wc e.d.

vorige week hebben we ff rondleiding gehad van de aannemer, want we waren ff tijdens de bouwuren (overdag) wezen kijken alleen durfde de bouwladdder niet op naar boven dus ben lekker beneden gebleven…

we krijgen eerdaags bericht wanneer de oplevering is… en ik hoop aan de ene kant zo dat we pas rond de 21 december in het huis kunnen want anders vind ik het wel heel kort dag worden… en als dat eerder mag worden komt dat ook heus wel goed… we hebben al ene hoop hulp aangeboden gekregen … alleen de keuken komt pas de 3e week in januari… maar goed kan dan altijd wel bij mijn ma of wat terecht voor het eten… of bij mijn broertje die woont dichtbij en hun zijn ook nie veel thuis ivm werk (hij int. chauffeur en mijn schoonzus werkt meestal tot savonds) … dus heb hele keuken tot mijn beschikking dan van hun…

we moeten alleen nog op pad voor de vloer… en weet eg nie wanneer we dat moeten doen … aangezien ik nie ver van huis kan want loop ik een paar meter dan doet mijn buik alweer zeer (veel harde buiken enzo) en anders moet jaap dat maar alleen doen … hij weet iig wat ik leuk en mooi vind dus dat zal vast wel goed komen… en anders ook maar op het laatste moment

liefss :vlinder:

hallo dames,

hier enoorm moe, ben al op van vijf uur om te gaan werken, en heb nu net gedaan, het begint veel te worden en de laatste loodjes beginnen door te wegen, zondag pas is mijn laatste dag, en moet nog de hele week werken en het zijn net zo’n lange uren ook voor de laatste dagen. het zal tandenbijten zijn.

de kamer zijn we mee bezig en hij is nu zo veel als af. ik plaats nog foto’s :mrgreen:

Roheryn meis :wall: :wall: :hug: op naar een nieuwe ronde meis, maar het is wel frustrerend he zo, hou goeie moed ik duim voor jullie hoor!!!

miranda leuk dat jullie huis goed vlot zeg, en hopelijk verloopt alles naar wens.

jullie beebje komt ook dichterbij en ben toch zooooo benieuwd ernaar!!! :mrgreen: :oops:

Chantal ook voor jullie wordt het nu menens he, wanneer moet je binnen in het ziekenhuis? wordt het nu keizersnede?

ik wens je vast het beste toe hoor!!!

Evelien jammer van je borstontsteking he, moet vast wel pijnlijk zijn. prima dat Tejo het goed doet.

linda hoe gaat het met jou ventje?? en met jou?

marielle :-* :hug: beterschap meid, hoe is het met Quillan? bijna een jaar :dance: :inlove:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Zo Lynnty de kamer nu al af. Ben benieuwd.

En ja Quillan alweer bijna 1 jaar, gaat zo hard die tijd. Hij doet het ook zo goed, hij trekt zich nu overal aan op, loopt achter alles aan heerlijke handenbinder. :lol:

Ik ben ook weer aardig opgeknapt, man wat kun je je dan ziek voelen zeg.

Goeiemorgen dames,

Lynnty: Het is afwachten wanneer ons meisje gaat komen!

We gaan voor een normale bevalling. (al had ik zelf wel liever een kz gehad!)

Dus helaas hier geen datum waar we naartoe kunnen leven…

Weinig fut hier, maar wil echt even wat doen in het huishouden!

hee allemaal!!

Ik heb al lang niet meer gepost, maar we zijn dan ook volop van ons lieve mannetje aan het genieten.

Het gaat heel erg goed met ons, Finn is alweer lekker aan het aankomen, en borstvoeding gaat erg goed! Finn is ook heel lief en tevreden. Hij kan nu ook wat langer wakker zijn, na de voeding kan hij gerust een uurtje lekker gezellig wakker bij ons op schoot zitten, zo fijn!

En met mij gaat het ook heel erg goed, ik heb eigenlijk nergens meer last van, en moet mezelf dwingen het rustig aan te doen. Het is nu heerlijk weer dus ik ga iedere dag wel even een half uurtje trots achter de kinderwagen buiten lopen.

Met bezoek is het vrij rustig, we plannen maar 1 hooguit 2 bezoekjes per dag.

Chantal voor jou begint het nu echt wel heel erg dichtbij te komen!! Ik denk aan je!!

De rest: :-* :-*

Oh Linda wat een lekkertje heerlijk, oh wat een wondertje. En heerlijk he dat genieten nu zo anders dan toen.

even snel want zit met n krijser op mn arm

Linda wat n schatje zeg :inlove:

linda wat een scheetje zeg!!! :inlove: :inlove:

liefss :vlinder:

Och Linda! Heerlijk ventje :inlove: Volgens mij heb ik precies zo’n foto uitgeteld op de schouder. En zo ligt Tejo nog steeds een aantal keren per dag :inlove: Alhoewel hij ook steeds vaker erg wakker oogt of tussendoor bij het drinken zelfs helemaal wild wordt, omdat hij geen tussendoor boertje wil doen, hij wil drinken (lekker veel temperament :mrgreen: )

zweimel :inlove: Nog even Chantal, dan heb jij er ook zo een (nouja, alleen ander geslacht dan, maar dat merk je alleen met luier verschonen als ze nog zo klein zijn :mrgreen: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Linda: :inlove: :inlove: wat een lieffie!!! :inlove: :inlove:

Genieten jullie maar lekker verder hoor!! Dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend!! :thumbup: :wink:

Morgen weer naar de gyn :smiley:

Ik zal voorzichtig met 39/40 weken vragen of hij me wil strippen…(als het er rijp voor is natuurlijk!!!) Want ik trek het echt niet als ik over de 40 weken moet gaan lopen. We wachten nu al zolang!

Ik merk aan mezelf dat ik weer langzaam wat somberder word. Het valt gewoon erg zwaar allemaal…

linda sprakeloos hier hoor! wat een lieffie :inlove: :inlove:

Chantal meis, hou je nog even sterk meid ik begrijp het heel goed dat het nu vast raar doet dat je bijna je kleine meid krijgt, en je bent er ook zo blij om en zo,maar toch hier net hetzelfde scenario, ik heb soms het gevoel als ik erover na denk te gaan bevallen op tijd, als ik het beebje zal vast hebben dat het zo raar zal doen, tegenover onze beebjes dan die in hun glazen huisje lagen, die we niet mochten vastnemen en zo voorzichtig moesten mee zijn en zo, ik kan me er niks bij voorstellen zo, hoe het zal zijn, en hopelijk zal ik sterk genoeg zijn ook denk ik dan. maar ik begrijp je volledig meis. vraag gewoon de gyn. of hij je toch niet kan eerder strippen, het is ook voor jou allemaal emo… he, hopelijk houden ze daar ook rekening mee. maar meis het komt allemaal goed weet je, je geduld zal zo beloond worden met een prinsesje, geniet nog even, en rust nog wat goed uit. :-* :-* :wink:

oja en mooie avator heb je meis!!

hier alles ok, maandag terug naar de gyn. voor de 20 weken echo :dance:

en volgende week komt Rune op logement bij ons voor een dag of drie :dance: dat is het zoontje van een vriendin van me en hij is nu 5 maand ik kom hem zeker eens showen hoor :mrgreen: want het is zo’n lachebek he, die foto’s lukken zeker. :lol:

groetjes lynn mama van senne* en ???

@lynnty wrote:

mooie avator heb je meis!!

dankje :-*

Was deze week zoveel bezig met onze mannetjes… :frowning: Vond dat ik mijn avator ook weer eens moest vernieuwen en dan wel met foto’s van onze mannetjes toen ze nog leefden.

Want ze hebben geleefd!!! EN gevochten voor hun leven!! :cry:

Volgende week een leuke week voor je meid! Geniet ervan! Wel rustig aan doen he!! En natuurlijk je echo foto’s showen! :inlove:

Hier up’s en down’s, maar dat zal wel bij die laatste loodjes horen.

:hug: :hug: dikke knuffel van me, maar hou je vooral sterk meid, ik weet dat dit gemakkelijk gezegd is,maar kom hier lekker van je afschrijven als je daar zin in hebt meid. :-*

zat net even op showforum te kijken bij net geboren beebjes, man man, ik kwam net even bij Devy, terecht en zo bij jullie novembermama’s, wat een toestanden daar met die twee beebjes, zucht, ik hoop echt dat alles ok komt hoor met Devy en Luuk, moet vast ook moeilijk zijn voor jullie he miranda en chantal. hierbij een :hug:

Chantal ik heb afgelopen nacht aan je lopen denken. Ik dacht jij bent nu over je grens heen van je mannetjes. Maar ben je nu ook bang geworden, door onze verhalen van overtijd lopen? Dat vroeg ik me nu af, ik had dat namelijk wel een beetje met de vier maanden door Loek heel stom maar toch onbewust.

ik had dat ook, dat is ook mede de reden waarvoor wij voor een keizersnede hebben gekozen. We kennen natuurlijk zoveel horrorverhalen. En allemaal weten we uit eigen ervaring hoe hard het leven je kan aanpakken. Die angs blijft er gewoon zitten.

Chantal, het zou wel fijn zijn als ze je met 39 weken willen strippen, spreek je angst gewoon uit hoor!! :hug:

Ik denk aan je!!

Ik las bij de novembermama;s dat Miranda een hele hoge bloeddruk heeft, ik duim ook voor haar

liefs

He Linda hoe gaat het met je kleine wondertje Finn mooie naam :inlove:

Marielle: Nee, daar ben ik eigenlijk niet bang voor. Net als dat jullie waarschijnlijk niet bang waren dat de vliezen zouden breken met 25 weken zwangerschap.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet ook nog eens angstig moet gaan worden voor dat soort verhalen. Dan zou ik mijn hele leven bang zijn voor wat er allemaal wel niet kan gebeuren met je kindje (en das een heleboel!! :shifty: )

Waar ik me druk om maak, en dat word eigenlijk ook al wat minder, is voor wederom die zeer pijnlijke weeen (die ruim 6 uur duurde en waardoor ik in paniek raakte, aangezien ik niet goed op adem kon komen tussendoor!!! heel eng!!!) zonder enige cm ontsluiting :wall: (Geeft je bepaald geen moed om door te gaan!!)

Linda: heb mijn angsten ook uitgesproken hoor! Heb zelfs gezegd…is een keizersnede niet zekerder?? Maar dat is dus niet zo!!!

Mijn angst is goed uit te houden door alle senarios met de gyn te hebben doorgesproken. Van dipjes van beeb tot niet houdbare weeen. En ben wel gerust gesteld. Maar bevallen zal nooit mijn hobby worden! :lol:

Nou, meiden…vanmiddag laat weer naar de gyn. :smiley:

Jullie horen me wel of morgen.