oww chantal meis wat leuk zeg, ben ook al zo benieuwd naar al dat nieuwe waarover je spreekt, die bobbels en de hele buik die weg en weer gaat :mrgreen: :inlove: :inlove: , wordt het een keizersnede nu?
ik hoop het beste voor je meis!!! goed dat alles ok was op echo. :dance:
inderdaad het is hier wel stil na al die geboortes he, ik zou natuurlijk heel graag verder blijven praten in ons groepje hier, maar ik heb het gevoel door dat er nu beebjes zijn dat dit een beetje verwaterd. ik kan het heel goed begrijpen ook hoor, maar kzou het toch zo jammer vinden moesten we wat uiteen vallen. :shifty:
hier is de cerclage al van 6 september geplaatst, en het was best pijnlijk maar die voel ik niet zitten, enkel als ze es naar onder toe trapt, dat ben ik nu wel gewaar. raar hoor.
morgen gaan we onze geboortelijst gaan aanleggen want dan is het net babydays in de fun, en krijg ik nog een bon van 15 procent, die kunnen we ook nog gebruiken :mrgreen: :dance: . dan nog een week fultime werken en dan bankhangen en de luiaard uithangen want dan mag ik niks meer doen, pfff kzie er wat tegenop maar ik ga er voor!
onze dame heeft nu elke avond haar uurtje dat ze begint te trappen en dit is telkens rond 21.30 u, (dan weet ze wanneer haar papa thuis komt he :mrgreen: :inlove: ) ze reageert ook telkens we haar naam zeggen en op de buik zitten met onze hand, dat is nou es genieten zeg!!
hoe gaat het met Tejo?? en de andere kindjes???
groetjes lynn mama van senne* en ???
wat vinden jullie van m’n nieuwe avator? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oja en een nieuwe buikfoto staat op showforum
Lynnty ik vind hem mooi zeg.
En vanaf volgende week dus bedrust voor je. Heb je al boeken ed ingeslagen? En heb je een laptop kun je vanuit bed puteren.
Lynn ik hoop ook niet dat we uitelkaar vallen, want heb t hier altijd super fijn gevonden, maar
meot wel zeggen dat Fieke en de visite me niet altijd toelaten om hier heel erg veel te schrijven :?
Ik moet vaak al moeite doen om bij de septemberbeebs bij te blijven. Lees altijd wel alles
maar met Fieke op mn arm is t erg alstig om te schrijven/ typen met 1 hand
Ik dat de visite nu minder gaat worden want heb t idee dat ik nergens meer aan
toe kom zoals kok en vriendinnen en mezelf
Ik vind je avator echt super :thumbup: Ik zag een foto voorbij komen van je buik :inlove: maar je
gaat hard en je zit ook alweer bijna op de helft :dance:
Gewoon veel kokken en lezen en zwijmelen van je meisje als je nu niets meer mag doen :mrgreen:
Chantal jullie helemaal klaar :thumbup: Nog even en dan komt jullie meisje eindelijk :inlove:
Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe ze eruit ziet en of ze op haar broers lijkt en natuurlijk
hoe ze heten zal. Meid geniet er nog even van en dan mag ze snel komen. Zal ze vanaf hier
even toe gaan spreken dat ze niet te lang moet wachten :mrgreen:
Marielle al wat beter met je ?
Roheryn hoe is t met jullie ?
Mogen we al een dansje doen of is dat nog te vroeg ?
Evelien babymassage voor Tejo. Vond ie t lekker ?
Ik wil t ook gaan doen en degene die de ypga gedaan heeft doet dat ook en we moeten binnekort
weer terug want alle beebs zijn geboren nu en zal er dan eens achteraan gaan.
Miranda hoe gaat t met jou ?
Linda hoe is t met Finn en natuurlijk met jou en Rob ?
Heb vanacht echt een superslechte nacht gehad :x Fieke kwam vrij vroeg en ik wilde proberen
te rekken met t tutje, maar ja Joost he :? Die moest weer eens plassen en loopt dan tegen en
demuur en de deur omhoog en hoesten en draaien en giga snurken en knarsentanden :wall:
Het is me 1,5 uur gelukt en toen heb ik haar toch maar eten gegeven en kreeg als belonig een
giga lieve lach van dr :inlove: Toen weer terug in bed gelegd en ja hoor houdt Fieke me
niet uit mn slaap dan Joost wel en om 6 uur heb ik m uit bed geschopt :oops: want toen kon ik er
echt niet meer tegen en ja hoor toen kwam Fieke alweer om 7 uur. Ben nu brak maar
wilde wel hier even schrijven, want wie weet hoe de dag weer loopt en krijg vanmiddag
alweer visite :? Houdt hier ook niet op zeg :wall:
Gisteren naar de gyn geweest voor de nacontrole en t was weer erg fijn. Ze heeft me overgehaald
om een spiraal te laten zetten. Ik (wij) willen dolgraag een derde alleen zijn we niet over
t tijdsbestek eens en wat dan al voorbehoedsmiddel. Ik kan erg slecht tegen hormonen en met
bv kun je niet veel eigenlijk en aangezien ik eigenlijk een jaar bv wil geven (als t lukt )ben je helemaal
beperkt. Ik heb ook nog eens een latexallergie dus latexvrije ondooms zijn erg prijzig :shock:
5 voor 12 euri dus eigenlijk ook geen optie.
Moet nu 2 november naar de gyn. Ook mag ik bij haar terug komen als ik weer zwanger
mocht raken en daar ben ik helemaal blij mee :dance: Vond t namelijk een prettige ervaring.
Van t weekend weer mooi weer dus ik dek dat we nog wel iets leuks gaan doen.
Ik denk dat we of vrijdagavond of zaterdagmorgen naar de Ikea gaan en dan een kast gaan kopen
met van die opbergbakken erin voor al t speelgoed wat we al hebben gekregen wat nu overal
door t hele huis heel ligt.
Ik denk dat ik nu wel een eindje klaar ben :think: :mrgreen: :oops: :lol:
Tot later
Liefs Viola
Het gaat redelijk met me Viola.
Met Quillan gaat het nu ook wat minder, hij is weer zo verkouden temperatuur verschillen, prikjes het is alles tegelijk de stakker. Maar oh hij is zo lief. En hij wordt bijna alweer 1 jaar jeetje wat gaat die tijd hard. Niet normaal zeg.
He en jij aan de spiraal, is dat wat? Ik heb ook altijd zo’n last van de hormonen van de pil heel erg, geen zin in sex meer en meer van dat soort dingen.
Liefs Marielle :vlinder:
@lynnty wrote:
hier is de cerclage al van 6 september geplaatst, en het was best pijnlijk maar die voel ik niet zitten, enkel als ze es naar onder toe trapt, dat ben ik nu wel gewaar.
:doh: Tuurlijk!! Die was al geplaatst!!! Ik weet het weer!! Sorry!!!
Maar dacht even niet goed na. Toen ik las van de bedrust…dacht ik dat dat moest omdat dan de cerclage net is geplaatst.
Mooie avator!! :inlove: En leuk he dat ze op bepaalde tijden heel actief zijn. Ze zullen zeker weten/merken dat papa er ook weer is! :inlove:
Marielle: oh, zie net dat je gisteren nog eerder een berichtje had geplaatst dan mij!! (goh…ben er ook wel lekker bij met mijn hoofd…niet dus!! :oops: )
Beterschap :hug: Ook voor je vrolijke, lieve ventje!! :hug: :-
Het is echt een schat!! :inlove:
Viola: Ik zie het helemaal voor me hoe zo’n nachtje verloopt!! Heeeeel vermoeiend idd, maar wat een beloning…zo’n prachtige lach van je meisje :inlove: SMELT!! :inlove:
Veel plezier dit weekend en gezellig naar de Ikea! :thumbup:
En ik begrijp ook heel goed dat je het nu druk hebt hoor! En dat je vooral wilt genieten van deze mooie tijd!!! :-
(dat zal ik straks ook doen!!!)
En we gaan natuurlijk nog wel een keer met z’n allen afspreken!!! :dance:
Hier trouwens ook 1 die absoluut niet tegen (geen enkele) de pil kan!
Toen ik vroeger met de pil wilde beginnen en hem een paar weken slikte werd ik heel emotioneel, lag hele dagen te huilen en durfde ineens niet meer naar buiten!!! Werd er gewoon depressief van!!!
(mijn moeder had dit ook) En zo wist ik al snel dat de pil niets voor mij kon zijn. (gelukkig heb ik geen latexallergie )
Nou, meiden fijn weekend allemaal!! :thumbup:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Linda, wat een mooi ventje hebben jullie zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Bieke wat zie ik nu :mrgreen: Gefeliciteerd meid met je zwangerschap :-*
Marielle Quillan alweer bijna een jaar :shock: de tijd gaat eht ontzettend hard zeg
Ga je nog iets speciaals doen met zn verjaardag.
Hoe is t eigenlijk in je huisje en in de liefde :think: :mrgreen:
Chantal hoe gaat t eigenlijk met je en je grote buik.
Komt er eigenlijk iemand hier posten als je bent bevallen van je ongetwijfeld prachtige
meisje :inlove:
Evelien hoe is t met Tejo en is t helemaal gelukt met afbouwen van de bv of ben je dr nog
mee bezig.
Linda hoe is t met jouw knappe man en met jou natuurlijk ?
Ws heerlijk aan t genieten.
Vrijdagavond zijn we naar de Ikea geweest en we zijn zeer geslaagd met de opbergbakken.
Vandaag lekker naar t strand met Sep en heerlijk van t weer genieten.
We hebben hier weer een supernacht gehad :dance: Fieke heeft gisteren om 20.30 de laatste
voeding gehad en kwam toen vanacht om 03.30 en daarna om 08.00 dus ik is helemaal blij :dance:
Uitgerust ben ik nog niet want Joost laat geen oerwoud heel :wall: dus daar moet nog even aan
gewerkt worden
Zometeen komt mn schoonzusje al dus gezellig.
Tot later en n hele fijne zondag
Liefs Viola
Dank je Viola! :inlove:
Het is door de pil heengekomen, dus een totale verassing (+ schrik! :shifty: ) maar het is wel welkom en we beginnen al aan het idee te wennen! :inlove:
Oh Bieke wat een leuk nieuws zeg, en zo door de pil heen. Jeetje wat een schrik denk ik eerst, maar nu zal het wel te gek zijn.
Viola het gaat super met de liefde en mijn huisje echt voel me langzaam aan steeds gelukkiger worden.
Gelukkig Marielle daar ben ik blij om want je hebt t dubbel en dwars verdiend :-*
Even snel voor er weer 1 wakker wordt en dat zit eraan te komen, maar er is weer Fieke op t sf :inlove: :lol:
ben net even snel wezen kijken, en owww wat mooi weer he, en zo’n lachertje :inlove: wij zijn gisteren een nieuwe kast gaan halen voor ons meisie in de ikea, was weer wat wegdromen hoor bij al die mooie babyspulletjs…
dus jurgen vandaag druk in de weer met kast samensteken :mrgreen:
bieke nogmaals van harte meis!! geniet ze lekker hoor!
ga wat bankhangen nu, want onze meid begint aan haar uurtje trappen, en papie moet er bij zijn he!! heb zelfs het gevoel dat ze meer trapt naar jurgen zijn hand dan naar mijn hand :think: :inlove: :mrgreen:
groetjes lynn mama van senne* en ???
Viola: Net even jullie prachtige dochter bewondert!!! :inlove: :inlove:
En super dat je weer een goeie nacht hebt gehad!! Heerlijk genieten dus!!
En als ik bevallen ben komt Sander of ikzelf het nieuws brengen! :mrgreen: En showen! :inlove:
Bieke: Gefeliciteerd!!
Lynnty: Ben benieuwd hoor naar het kamertje! :inlove:
Linda: hoe gaat het met jullie!!?
Vandaag niet veel te doen. Gelukkig maar want mijn onderrug begeeft het zowat als ik alleen al de woonkamer heb schoongemaakt!!
Verder voel ik me redelijk. Veel last van maagzuur en slecht slapen :?
Gisteravond veel harde buiken, maar dat zakte uiteindelijk weer.
Zou dit voorwerk zijn?? (het waren geen pijnlijke harde buiken… een paar maar)
nou, tot later.
@viola… mooie pics van jullie prinses zeg!!!
@linda… (volgens mij had ik nog nie op jullie mannetje zijn pic gereageerd :oops: :oops: ) maar bij deze, wat een mooi kereltje zeg!! geniet er lekker van…
@bieke… jij ook gefeliciteerd, gaaf zeg!!!
@lynn… ik = ook sneeuwgierig naar kamertje…
@tallie… jammer zeg dta je rug zo tegenwerkt, maar nog ff en dan mogen jullie lekker genieten… en dan zijn wij aan de beurt ( al durf ik er nog niet te hard aan te denken :oops: :roll: )…
ik had van de week (vrijdag) bij nov. mamma’s al een berichtje gezet dat ik zo’n last van mijn buik had, heb zh gebeld en gun gesproken en moet het vanaf nu heel rustig aan gaan doen…
dit heb ik zojuist bij de maandmamma’s geplaatst…
Hier gaat het tot nu toe wel redelijk weer, buikpijn is aardig afgezakt, maar goed krijg ook goed te horen van iedereen om me heen dat ik niks mag doen en word op de bank gepland en het vingertje erbij van …:naughty: :naughty: ow wee als je der vanaf komt om wat in huis te doen :naughty: :naughty: … aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant ook weer zo frusterend…
Jaap heeft gister het hele huis gestofzuigd, was opgevouwen :dance: (en nog netjes ook :shifty: :shifty: )en opgeruimd
mijn schoonma heeft de wc en badkamer grondig gedaan zaterdagaaf en ze komt vanaaf de overige was strijken…
de buuf brengt en haalt Evert uit school…
mijn ma komt vanmiddag en dan mag ik heel ff mee naar de lidl en bart smit… want moet drinken halen en voor Evert alvast een kadootje, want die mag woensdag afzwemmen voor zijn B diploma…
en ja verders zit ik dus op de bank hihi, of op bed met laptop (echt ideaal zo’n ding met draadloos verbinding :dance:) en de rest word onderling door deze mensen gedaan…
woensdag mogen we weer voor controle en uitgebreide echo naar de gyn, en dan gelijk een gesprek van hoe nu verder te gaan, de laatste paar weken…
kreeg vrijdagmiddag overigens ook een telefoontje van evert zijn juf, klasgenootje van Evert die haar moeder was ook zwanger (wist dat wel) maar daar is van de week geconstatieerd dat het kindje niet levensvatbaar was, het had naar alle waarschijnlijkheid het syndroom van potter (geen nieren en (bijna) geen longen) dat kindje werd afgelopen vrijdag dus ook gehaald met 23 weken …
vond het fijn dat ze me hierover belde want Evert zegt dit dus niet thuis, en aangezien ik nu nie veel op school kom, hoor ik dit soort dingen dus helemaal nie zo snel… dus dit nieuws is ook hier aardig ingeslagen in huis… ga vanmiddag ook ff een kaartje halen voor deze mensen…
liefss :vlinder:
Miranda: Gelukkig gaat het weer beter met je buik! Rust doet dus goed!
Ben ook geen stilzitter, maar blijf lekker op die bank hangen :mrgreen: :naughty: dit is natuurlijk wel voor jullie mannetje!
WOEHA!!BIEKE!! :mrgreen: GEFELICITEERD!!
Chantal, het begint al echt dichtbij te komen nu! Klinkt mij idd als wat voorwerk in de oren. Alhoewel ik daar zelf ook nooit zeker van was. Dan begon het weer (midden in de nacht) en op een gegeven moment was het ook weer weg. Ging het nu beginnen of niet? Bij het breken van de vliezen weet je het in elk geval zeker dat het is begonnen Alleen begint het bij de meeste mensen toch altijd met weeën.
Lynn, Wanneer is nu je laatste dag en moet je volledig rust houden? 1 dezer dagen toch? Hopelijk heb je van alles en nog wat bij de hand voor toch wat afleiding, want alleen een beetje tv is ook zo saai. En overdag is er ook niet erg veel leuks, tenminste hier niet vind ik. (ik kijk ook weinig tv de laatste tijd, de eerste weken veel meer om de tijd te verdoen tijdens de bv)
He jak, wordt hij nu alweer wakker? Onee, alleen een kreetje hoop ik…
Viola, hou je ook nog wat tijd over voor jezelf? Je hoeft niet altijd JA te zeggen tegen de kraamvisite hoor. Dan komen ze maar een andere dag.
Ik bof dan ook wel dat mijn moeder zo dichtbij woont. Als ik er behoefte aan heb om even alleen te shoppen (zonder Tejo dus) dan kan dat. Overigens nog maar weinig gebruik van gemaakt (toen ik toch naar de tandarts moest), maar weten dat het kan (en graag zelfs) is toch wel heel erg fijn en geeft al rust.
Wat ook rust geeft, besef ik nu, is dat ik mij nu niet zit te stressen dat ik volgende week alweer aan de slag moet. Dan loopt namelijk mij bevallingsverlof af (23 okt zou ik weer moeten beginnen)
Ik neem daarna nog 7 vrije dagen op en stop dan met werken :dance: (ik houd zelfs nog 0,49 dagen over :lol: )
Echt relaxed zeg! Ik heb al genoeg te doen hier thuis met Tejo, dat ik geen idee (er ook niet aan wil denken) heb hoe ik dat zou moeten doen allemaal met ook nog werken erbij.
Vergeet ik nog iemand?
Marielle, In zoverre je nog ziek bent, beterschap! Heel vervelend keelontsteking.
Ikzelf zit weer aan de antibiotica. Alweer borstontsteking :evil: Voor de derde keer in een maand en voor de 2e keer aan de antibiotica. Vorige keer heeft Tejo er nog voor kunnen zorgen dat de ontsteking weer weg was (voor korte duur maar overigens.) De vorige 2 keren was het mijn rechterborst en nu beide borsten.
Omdat ik nu helemaal niet meer laat drinken en ook helemaal niet meer kolf (sinds ik ontsteking weer heb, daarvoor nog wel juist om de ontsteking te voorkomen dacht ik) ben ik er ff goed ziek van geweest. 40,1 graad heb ik zelf gemeten vrijdagavond nadat ik de hele dag in bed had gelegen (mijn schoonmoeder heeft het huis schoongemaakt eh op Tejo gepast ) Ik balen, want vrijdagmiddag was het verjaarspartijtje van Coen (buurjongen werd 1) en kon ik dus niet heen. Rinse kon gelukkig nog wel gaan met Tejo.
En zaterdag zouden we naar de Wiz gaan met een etentje daar vooraf. Helaas voor mijn zus (die kon namelijk) voelde ik mij goed genoeg (38,3 graden, maar paracetamol mee) om toch te gaan.
Gelukkig sinds gisteren geen koorts meer, maar ben wel nog snel dissie.
Mijn borsten voelen ook weer veel beter aan en zijn gelukkig alweer een stuk minder mega. Gaat voor mijn gevoel dus helemaal de goede kant op nu, al is het de roodheid nog niet weg.
Ojee, weer een huiltje… Ga nu toch maar ff kijken. Er is ook zoveel lawaai buiten…
Viola, dus petje af als je het een jaar kunt volhouden!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Bieke: gefeliciteerd meid!!!
Evelien: bah alweer…sterkte ermee.
Hier vanmiddag een test gedaan. Morgen is twee weken na de terugplaatsing van de eerste IVF poging. Afgelopen vrijdag was ik al ongesteld geworden dus hoop had ik al niet meer…en inderdaad de test was negatief. Morgen naar het ziekenhuis bellen om verdere afspraken te maken.
Roheryn, :dance: balen zeg! Heel veel succes en sterkte voor de volgende ronde. :-
Mijn zus is nu overigens ook bezig met ixi heet het geloof ik? Vrijdag is ze daarvoor weer naar Gent geweest en morgen als ik het mij goed herinner (mijn hoofd is een zeef) moet ze beginnen met zichzelf te injecteren (hormonen?)
Dan eind oktober weer naar Gent om te kijken hoe het met haar eitjes gaat en begin november naar verwachting zullen er eitjes bij haar gehaald worden en bevrucht worden met zaadcellen van inmiddels haar man. (ff korte uitleg, hij heeft vorig jaar een hersteloperatiegehad, kort daarna is mijn zus spontaan onverwachts toch zwanger geraakt maar dat is al snel niet goed gegaan en bij controle bleek hij toch slechte en weinig zaadzellen te hebben vandaar deze poging)
Hier dus ook volop spanning
:- Liefs, Evelien :vlinder: