Heel snel, maar ik wil Linda tenminste toch vast Feliciteren met FINN!! en nu toch nog ff geduld voor foto’s :shifty: :mrgreen:
Daisy, Ik was na 3 maanden geloof ik weer zwanger. En net als Chantal heb ik ook getemperatuurd. Ik wilde ook gewoon weten hoe mijn cylclus in elkaar zat en was ook bang weer onregelmatig ongesteld te worden zoals ik voor mijn zwangerschap van Jelte* was.
Viola, balen zeg van die koemelkallergie. Ik heb mij daar niet zo in verdiept, maar heeft Fieke daar dan ook de rest van haar leven last van?
Oja, ik zag ook nog buikjes, nouja buiken voorbij komen!
Chantal, ontzettend mooie foto trouwens, is dat profressioneel gedaan of zelf?
Met Tejo gaat het prima. Dinsdag heeft hij zijn eerste prikjes gekregen (zo zielig) en hij heeft er vervolgens heerlijk op geslapen
Met mij gaat het ff wat minder. Bij mij kwam gistermiddag/avond weer borstontsteking opzetten :x Ik heb het echt gehad met die (.)(.) van mij. Ik vraag mij af waarom ik netjes probeer af te bouwen, als ik nu toch pijn moet lijden.
Wij zitten nu bijna in ronde 6 geloof ik al weer… het zal wel een keer lukken maar als we de natuur een handje kunnen helpen, graag!
Zie gelukkig dat het verder goed gaat met jullie! Wat heerlijk om al dat goeie nieuws hier te zien. Ik lees elke dag wel even mee, maar totdat ik ook zwanger ben vind ik het moeilijk meekletsen.
Dais - we kletsen ook met een aantal mamma’s die graag weer zwanger willen worden maar het nog niet zijn bij ‘contact’ als je wil…
Ik ben gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis. Alles gaat heel erg goed. Finn doet het geweldig!!! Hij ligt nu na de voeding heeerlijk te slapen in zijn mooie wiegje. Als ik wat meer tijd heb kom ik uitgebreid vertellen!!
tis hier stil, zijn de beebjes allemaal onrustig? :mrgreen: :lol:
hier alles ok, pff nog een dikke week en dan platte rust, kzie er al echt naar uit, ben ook net terug een goeie kg bijgekomen en het zit weer allemaal in de buik maar niks billen he, :roll: leuk zeggen sommige dames, maar tis eigenlijk wat ambetant, doordat mijn zwangerschapsbroeken dan ook niet aansluiten, maar dan enkel aan de buik :? :lol: mooi om zien hoor :roll: .
linda hoe gaat het met je meis? kun je het wat aan thuis na de ks? lijkt me vast wel zwaar na de ingreep. maar geniet lekker meis, want jullie hebben een prachtig mannetje!!
Roheryn weet je al meer? of ben ik nog wat vroeg? :oops: ik duim nog steeds voor je hoor!!! en ook voor de andere dames hier!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Evelien: Je kan hier altijd je verhaal kwijt he! Maakt niet uit waar het over gaat! :-*
Hartstikke fijn dat het met Tejo goed gaat :thumbup:
En babymassage lijkt mij ook echt superleuk. Samen lekker tuttelen en genieten :inlove:
Hier was alles weer goed met mij en ukkie! :dance: :mrgreen:
Ze begint nu in te dalen, maar lag nog steeds niet helemaal vast in het bekken.
En het is nog steeds een meisje :inlove: :lol:
Het is voor ons allemaal weer heel nieuw, aangezien we nooit zover in de vorige zwangerschap mochten komen…
Ik vind het zo super bijzonder om te voelen hoe dit beebje zich beweegt. Het is nu echt woelen en draaien waarbij m’n buik alle kanten op schud. Ook zie je echt van die bobbels (voetje of knietje :inlove: )
Maar goed, alles is klaar hier voor ons meisje en we kunnen eigenlijk haast niet meer wachten. Maar er zit natuurlijk niets anders op…
Lichamelijk vind ik het allemaal goed te doen, maar geestelijk moet dit alles niet heel lang meer gaan duren.