Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

@Daisy75 wrote:

Haai…

Nou Miranda een flinke buik heb jij,en je moet nog wel fftjes :wink:

Nou dames,wij gaan er maar eens tegenaan,ik hoop dat het gaat werken om de dag,we beginnen vandaag,hahaah

Fijne avond allemaal!!!

LIefs Dais…

-x-

hahaha… aah tja … is voor een goed doel zal ik maar zeggen heb het er wel voor over… :thumbup: :thumbup:

maar iig veel succes dan vanaaf hahahha

@bietje… zoww das veel uur zeg!! … moet er zelf nie aandenken moet ik eerlijk zeggen met de kids om me heen…

liefss :vlinder:

Heel snel, maar ik wil Linda tenminste toch vast Feliciteren met FINN!! en nu toch nog ff geduld voor foto’s :shifty: :mrgreen:

Daisy, Ik was na 3 maanden geloof ik weer zwanger. En net als Chantal heb ik ook getemperatuurd. Ik wilde ook gewoon weten hoe mijn cylclus in elkaar zat en was ook bang weer onregelmatig ongesteld te worden zoals ik voor mijn zwangerschap van Jelte* was.

Viola, balen zeg van die koemelkallergie. Ik heb mij daar niet zo in verdiept, maar heeft Fieke daar dan ook de rest van haar leven last van?

Oja, ik zag ook nog buikjes, nouja buiken :wink: voorbij komen!

Chantal, ontzettend mooie foto trouwens, is dat profressioneel gedaan of zelf?

Met Tejo gaat het prima. Dinsdag heeft hij zijn eerste prikjes gekregen (zo zielig) en hij heeft er vervolgens heerlijk op geslapen :smiley:

Met mij gaat het ff wat minder. Bij mij kwam gistermiddag/avond weer borstontsteking opzetten :x Ik heb het echt gehad met die (.)(.) van mij. Ik vraag mij af waarom ik netjes probeer af te bouwen, als ik nu toch pijn moet lijden.

Ik ga weer mijn bed in.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hi meiden,

dank je voor jullie antwoorden!!

Het gaat ff wat minder met mij,heb m’n werk vandaag afgebeld en blijf lekker thuis!

Alles komt naarboven,het wordt me allemaal even teveel en weet je wat het ergste is,ik baal er enorm van!!

Dames ik wens jullie heel veel succes met alles,

ik denk dat ik er een tijdje uit blijf,misschien scheelt dat ook wel een beetje???

Liefs Dais…

-x-

Hoi allemaal,

hoe werkt het temperaturen?? :oops:

Wij zitten nu bijna in ronde 6 geloof ik al weer… het zal wel een keer lukken maar als we de natuur een handje kunnen helpen, graag!

Zie gelukkig dat het verder goed gaat met jullie! Wat heerlijk om al dat goeie nieuws hier te zien. Ik lees elke dag wel even mee, maar totdat ik ook zwanger ben vind ik het moeilijk meekletsen.

Dais - we kletsen ook met een aantal mamma’s die graag weer zwanger willen worden maar het nog niet zijn bij ‘contact’ als je wil…

N.

He dames ik ben weer terug van vakantie, we hebben genoten echt super was het.

Heb nog een mooie houtskoolpotret tekening laten maken van Luna en Quillan samen echt super mooi.

Verder ga ik vanaf nu weer reageren hoor.

Linda we hadden al gesmst maar oh meis wat ben ik blij voor jullie. En die naam hoe mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen:

Hallooooo

Even een kort berichtje.

Ik ben gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis. Alles gaat heel erg goed. Finn doet het geweldig!!! Hij ligt nu na de voeding heeerlijk te slapen in zijn mooie wiegje. Als ik wat meer tijd heb kom ik uitgebreid vertellen!!

Maar ik wil jullie de foto’s niet onthouden:

nog 2

Linda :inlove:

Even snel fieke op sf

he linda

een mooie zoon hoor

leuk die foto’s en als nog gefeliciteerd

liefs kathy

Linda,

een echt snoeppie! :inlove:

Nogmaals proficiat.

Veel liefs, Nieke.

Oh Linda :cry: :inlove: wat een popie

Linda, :inlove: Finn is ook al zo’n knappert!

linda,

kwijl hier alom hoor, wat een mooi knulletje zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:

geniet ze lekker meis, en bedankt voor de foto’s, we waren al zoooo benieuwd!!

wat zal lara* fier zijn met haar mooie broertje!!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

Linda en Rob:

Wat een lieffie hebben jullie samen gekregen!!! :inlove: :inlove:

Mooi mannetje waar jullie nu eindelijk van mogen genieten! :dance:

En wat lekker dat je alweer zo snel naar huis mocht! :thumbup:

Geniet lekker van elkaar!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

oh linda gefeliciteerd met Finn :inlove:

wat is ie knap :inlove: :-*

tis hier stil, zijn de beebjes allemaal onrustig? :mrgreen: :lol:

hier alles ok, pff nog een dikke week en dan platte rust, kzie er al echt naar uit, ben ook net terug een goeie kg bijgekomen en het zit weer allemaal in de buik maar niks billen he, :roll: leuk zeggen sommige dames, maar tis eigenlijk wat ambetant, doordat mijn zwangerschapsbroeken dan ook niet aansluiten, maar dan enkel aan de buik :? :lol: mooi om zien hoor :roll: .

linda hoe gaat het met je meis? kun je het wat aan thuis na de ks? lijkt me vast wel zwaar na de ingreep. maar geniet lekker meis, want jullie hebben een prachtig mannetje!!

Roheryn weet je al meer? of ben ik nog wat vroeg? :oops: ik duim nog steeds voor je hoor!!! en ook voor de andere dames hier!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hoe gaat het tenslotte met jullie???

groetjes lynn mama van senne* en ???

Lynnty: Het is zeker stil hier…maar ja…dat had ik een paar maanden geleden al “voorspeld”.

Best jammer!

Wanneer was je nu uitgerekend? Maart? Schrijf je dan bijv. nog mee met de Maart mama’s? Want daar kun je ook veel steun aan hebben.

iig nog even en dan weer een spannende tijd voor jullie ivm plaatsen cerclage! Zie je er erg tegenop?

Moet je dan alle weken plat tot aan de bevalling???

Linda: hoe gaat het daar bij jullie!!?

Rest van de meiden ook nog lekker aan het genieten?! :inlove:

Hier alles klaar! (al een paar weken… :mrgreen: :shifty: )

Ben zooooo benieuwd naar ons meisje!!!

Morgen weer naar de gyn :slight_smile: en vanaf dan natuurlijk iedere week.

Ik ben er ook nog hoor! Maar om jullie nu alsmaar “lastig” te vallen met bv drama verhalen enzo.

Ik denk dat jullie meer hebben aan steun!

Chantal, morgen alweer 37 weken! :dance: :dance:

Succes morgen weer bij de Gyn… eh… dat was vandaag zeker :think:

Hoe was het bij de gyn? :mrgreen:

Lynn, nog ffies vol houden en dan eindelijk rust. Nouja, das ook niet gemakkelijk. Succes alvast.

Met Tejo gaat alles prima, vandaag naar babymassage geweest (cursus van 3 keer). Was erg leuk!

Ik ben er ook nog wel, ben alleen ziek keelontsteking heel fijn.

Maar idd meiden vooral Chantal jij bent de volgende ben zo benieuwd.

Liefs Marielle :vlinder:

Evelien: Je kan hier altijd je verhaal kwijt he! Maakt niet uit waar het over gaat! :-*

Hartstikke fijn dat het met Tejo goed gaat :thumbup:

En babymassage lijkt mij ook echt superleuk. Samen lekker tuttelen en genieten :inlove:

Hier was alles weer goed met mij en ukkie! :dance: :mrgreen:

Ze begint nu in te dalen, maar lag nog steeds niet helemaal vast in het bekken.

En het is nog steeds een meisje :inlove: :lol:

Het is voor ons allemaal weer heel nieuw, aangezien we nooit zover in de vorige zwangerschap mochten komen…

Ik vind het zo super bijzonder om te voelen hoe dit beebje zich beweegt. Het is nu echt woelen en draaien waarbij m’n buik alle kanten op schud. Ook zie je echt van die bobbels (voetje of knietje :inlove: )

Maar goed, alles is klaar hier voor ons meisje en we kunnen eigenlijk haast niet meer wachten. Maar er zit natuurlijk niets anders op…

Lichamelijk vind ik het allemaal goed te doen, maar geestelijk moet dit alles niet heel lang meer gaan duren.

Nou, ga effe nog verders kijken hier.