hoi hoi
hier was ik ff …
@roheryn… veel succes de aankomende 2 weken!! … ga voor jullie duimen…
@daisy… wij hebben der ong. 3 maand over gedaan nadat we echt hadden besloten om deze stap te gaan zetten om weer zwanger te worden… alleen ja aangezien mijn man toen nog geregeld met de vrachtwagen snachts weg was hihi… en toen ie eenmaal was over gestapt naar een andere baas(… dus elke avond/nacht thuis)… was het gelijk raak hihi…
ga iig ook voor jullie duimen dat het gauw mag verlopen…
ben erg benieuwd naar linda… ik heb evt . marielle der mobiele nummer… dus kan vanmiddag ff marielle smsen of zij al wat weet … hoop alleen dat linda dat nie erg vind :oops: :oops: …
liefss :vlinder:
Roheryn: wat een fijn nieuws!!! Ik duim weer verder!!!
Daisy: Ik was vorig jaar 10 November uitgerekend en onze mannetjes zijn 17 Augustus geboren (keizersnede). Dus zo’n drie maanden later zijn we pas weer begonnen met klussen :mrgreen: Toen was het de derde ronde weer raak. (mijn cyclus duurt wel erg lang: 38 dagen) dus na ruim 4 maanden vanaf dat we weer gingen klussen.
Ik heb geen ovu testen gebruikt, maar heb met tempen goed kunnen zien wanneer mijn eisprong was geweest.
Lynnty: helaas geen keizersnede. Ze zijn hier erg voor een natuurlijke bevalling ook al is de eerste keer een keizersnede geweest.
Als het dit keer ook een keizersnede word, dan zal ik nooit meer normaal bevallen. (Maar goed…zover kijken we nog niet)
Miranda: super! :thumbup: alles goed met jullie kanjertje :inlove:
Misschien lukt het nu iets beter te ontspannen/te genieten van deze laatste weekjes. (al kan ik dat zelf ook niet echt hoor!! :oops: :shifty: )
Maar goed, deze mooie echo maakt het misschien iets minder zwaar.
Linda: Ik denk aan jullie vandaag!!! :dance:
Ik heb hier spontaan de nesteldrang verloren :eh: :think:
Heb echt nergens zin in en voel me ook nog niet echt fit na die verkoudheid…die dus maar blijft hangen :?
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
hoi hoi
ik heb net een smsje van marielle gekregen … :dance: :dance: :dance:
en Linda, hub en Lara* hebben vanmiddag om 12 uur een kerngezonde jongen,broertje gekregen (geslacht wisten we tuurlijk al)
GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Finn
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Linda: ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! En wat een ontzettend mooie naam!!
:dance: Linda en Rob gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Finn :dance:
Lara Gefeliciteerd meid met je broertje :-*
Geniet er lekker van samen
Liefs Viola
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en kleine broertje Finn!!!
Ik wil jullie gezinnetje heel veel liefde en geluk wensen!!!
Liefs Dais…
-x-
oooow zo emotioneel weer, Linda van harte gefeliciteerd meis!!!
en o wat een prachtige naam!!! hopelijk is alles goed verlopen en geniet er op los meis!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: Linda en Rob: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Finn!!! :dance: :dance:
Heel veel geluk samen! Geniet van jullie wonder!!!
Lara :**: zal met trots naar haar broertje kijken en over jullie waken!
Hier mijn buikkie met 35.5 weken :mrgreen: 8)
(en ook nog eens met gezicht :shifty: )
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1962413#1962413
Wow, een hele mooie foto hoor!!
WOW,wat een mooie buik heb jij zeg…
Het is tuurlijk wel heeel spannend om weer zwanger te zijn,lijkt mij…
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en de 20 weken echo kreeg,ik was echt zoo bang,werd er zwetend wakker van
Hadden/hebben jullie dat ook??
Nja we zullen eerste maar eens proberen om weer zwanger te raken he
Liefs Dais…
-x-
Chantal wat een onzettende mooie foto :thumbup:
Je hebt echt een hele mooie buik en als ik die van jou zo zie mis ik die van mij wel een beetje :oops:
al ben ik fliefd op mn meisje :inlove:
Daisy hier was ik 4 mnd na t overlijden van Loek weer zwanger en meid gewoon vol goede
moed er tegenaan dan lukt t vast en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je
Roheryn wat een fijn nieuws! :thumbup:
Hier hebben we ook weer wat :wall: Fieke heeft ws een koemelkallergie en ik moet dus alle
melkproducten laten staan. Ik ben er al mee gestart 2 dagen geleden en Fieke heeft nu al
2 x zelf gepoept :dance: (waar je al niet van kunt dansen :mrgreen: )
Verder zijn we gisteren gaan wegen en ze was weer 230 gram gegroeid
Oh jee moet weer gaan
Later
Liefs Viola
Viola: Koemelkallergie??? Kreeg ze naast de bv ook kv dan??
Ze is iig wel goed gegroeid :dance: en ze heeft weer lekker zelf gepoept!! :thumbup: Hahaha…kan begrijpen dat je daar blij om bent.
Ze krijgt er anders toch last van!!
Daisy: wanneer is je nod? Of vraag ik dat nu een beetje te vroeg :shifty:
Evelien: met jou en Tejo ook alles nog goed?
Nee Chantal ze kreeg geen kv maar ik drink toch melkproducten en kaas en koek en chocolade en
brood meid :mrgreen:
Koemelkallergie<dat is behoorlijk lastig toch,dan moet je echt overal rekening mee houden of valt dat tegenwoordig mee??
Wel fijn dat ze erachter gekomen zijn,weet je iig waar het aan ligt!
Tallie,mijn NOD is als het goed is 27-10,er is gependeld voor mij,oktober of november2007 zwanger???
Maar wat is nou het beste dan om te ‘klussen’.om de dag???
Jeetje hadden jullie die drang ook zo erg om weer zwanger te worden,ik word gek van mezelf!!
Liefs Dais…
-x-
@tante polla wrote:
Nee Chantal ze kreeg geen kv maar ik drink toch melkproducten en kaas en koek en chocolade en
brood meid :mrgreen:
oja, daar dacht ik niet aan :lol:
Daisy: Ja, zo vlak voor je eisprong is om de dag klussen wel het beste!
:thumbup:
(was op den duur toch wel blij met tempen dat ik wist wanneer mijn eisprong was geweest…want om de dag vond ik best veel :roll: )
Maar werd ook gek van mezelf hoor!! Echt heel herkenbaar :hug:
hoi hoi
@ tallie… mooie buik hoor …
@daisy… die gevoelens hadden we allemaal … en ga ckers duimen voor jullie dat je gauw weer zwanger bent en een mooi en gezond kindje op de wereld gaat zetten //
@viola… wat sneu zeg dat koemelk allergie… ik heb der nie zo hele veel verstand van maar hoop dat het gauw wat beter gaat met der…
hier heb ik overigens de link van foto’s van jaap zijn ongeluk 1,5 week geleden … daar waar die vrouw achterop de vrachtwagen is geklapt… mijn tante was vanmorgen op visite en die zei zo van gohh van jaap zijn ongeluk staat op het net… wist dat geen eens :oops: :oops:
http://www.putten.net/horst/nek1.html
dit is overigens mijn buik van vorige week … let nie op kwaliteit want evert heb foto’s gemaakt hihi …
Haai…
Nou Miranda een flinke buik heb jij,en je moet nog wel fftjes
Nou dames,wij gaan er maar eens tegenaan,ik hoop dat het gaat werken om de dag,we beginnen vandaag,hahaah
Fijne avond allemaal!!!
LIefs Dais…
-x-
Linda, Rob en Lara*, DIKKE PROFICIAT met jullie zoon en broertje, mooie naam zeg!
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto’s!
Lynn, krijgen jullie een meisje? :inlove:
Sorry meiden dat ik niet meer veel van me laat horen, ik ben sinds 20/08 weer aan het werk en ik werk 40u/week en dat is een beetje druk wel te verstaan.
Ik denk wel nog steeds aan jullie en wanneer ik een beetje tijd heb en niet te moe ben zoek ik kok wel eens op.
Ik ben jullie niet vergeten! :-
Veel liefs,
Bieke :-
he linda en man gefeliciteerd met jullie zoon
liefs kathy