Hoi Daisy,
Ik heb zojuist je verhaal bij vlinderpraat gelezen en tevens de vlindersite van Merel* bekeken.
Nogmaals heel veel sterkte!
Op je site las ik niet of jullie de uitslag(en) inmiddels hebben. Maar zo te lezen hebben jullie inmiddels vertrouwen genoeg (of gewoon de wens voor een kindje in je armen, want dat voelt zo leeg nu) om weer zwanger te worden.
Ik hoop voor jullie dat die wens snel in vervulling zal gaan!
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hier goed bericht. De eitjes zijn goed voor DNA onderzoek…dat is dus nu het enige nog waar het van af hangt… Morgen om 3 uur terugplaatsing.
hoi hoi
@daisy… welkom hier!! … ik ken helaas jullie verhaal via zwangerschapspagina… ik lees daar ook mee maar kan daar niet echt mijn draai vinden nog …
Ik hoop voor je dta je hier ook je verhaal kwijt kan tussen ons gezellige meiden die al weer ff samen schrijven en die mekaar erg goed ondersteunen… ik ga ook duimen dat jullie gauw een brusje voor Merel, op de wereld mogen zetten…
@roheryn… fijn zeg dat ze goed genoeg zijn voor DNA … nu hopen en duimen dat ze der goed doorkomen … iig heel veel succes morgen
Hier moeten w emorgen om 9.30 al in het zh zijn, we krijgen dan een aparte rondleiding en spreekuur op verlos en kraamkamers, omdat wij met een achtergrond daar zijn en we zo niet tussen alle blije ouders hoeven te zitten … het zh had daar al es nare ervaringen mee gehad… dus we kregen deze voorstel…
daarna krijgen we nog een uitgebreide echo en ik zo dat alles nog goed mag zijn met ons mannetje… ben echt als de dood dat de groei achter is gebleven net als bij Ghislaine rond deze tijd van zwangerschap … daarna nog uitgebreid gesprek met gyn…
heb overigens ook al vanaf gistermiddag pijn in mijn buik… kan het nie echt omschrijven en ga dat ook zeer ckers morgen bespreken met de gyn … hopelijk zijn het de beruchte indalings weeen… of iig iets wat daar mee te maken heeft
vandaag hoeven we der nie meer uit heerlijk hoor evert heeft vrij ivm studiedag
liefss :vlinder:
Roheryn meis ik lees net je verhaal over je eitjes en heb nog snel een kaarsje aan gestoken voor je dat alles nu ok komt. ik hoop het zo voor je en duim hier op los voor je!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Daisy meis helaas welkom hier, :hug: :hug: :hug: ik lees straks je verhaal op vlinderforum, ik wil er eigenlijk niet zo veel meer komen op het vlinderforum omdat het er dan heel moeilijk mee krijg, hieralsnog heeel veel sterkte meis in deze moeilijke periode, hopelijk mag jullie wens snel terug in vervulling gaan, en voel je je ook goed er bij. ik hoop het beste voor jullie…
miranda heb je al nieuws meis??? ik wist niet dat je last kon krijgen van buikpijn aan die periode, ik hoop voor je dat alles ok zit, en dat je al meer weet nu.
:thumbup: :thumbup:
hier alles ok, straks op koffieklets bij een vriendin die al haar eerste kleertjes van haar kindje gespaard heeft voor mij en ik mag gaan kiezen :mrgreen: :dance:
ze heeft er wel de roze uit gelaten zei ze :lol: , ik zie wel graag roze maar niet te veel weet je. :mrgreen:
nog geen nieuws van Linda of Chantal???
groetjes lynn mama van senne* en ???
@lynn… het gaat op zich wel vrij goed buikpijn word al wel minder… en morgen vroeg moeten w etoch naar de gyn dus ga het dan ook ff vragen …
chantal was afgelopen week niet zo lekker dus is niet veel op het forum geweest … hopelijk is ze al wel weer wat opgeknapt…
Roheryn, Dat is alweer een hele stap verder :dance:
Nu op naar de volgende stap. Daar gaan mijn duimen alweer :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik dacht dat ik het al spannend vond, maar vind het nu nog spannender worden.
Miranda, Jij ook weer succes morgen in het ziekenhuis. Ik heb helemaal geen rondleiding gehad :think: Ik heb het wel prima kunnen vinden overigens :mrgreen: Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij zo’n rondleiding?
En natuurlijk gaat alles goed met je mannetje! :thumbup:
we krijgen gewoon een gesprek met de “hoofd” verpleegkundigde van de afdeling… en zij legt alles uit hoe het in zijn werk gaat op hun afdeling…
en daarna krijgen we rondleiding door de verloskamer… kunnen we daar ff gaan kijken hoe het ook in zijn werking gaat en dan leggen ze alles uit wat voor wat is enzo…
ben wel heel beniuewd… van evert ben ik daar ook bevallen maar ja toen kwam ik halverwege mijn weeen binnen daar en kan me niet echt alles meer heugen haha is ook alweer zowat 7 jaar terug (as zondag :lol: )
wow Evert wordt een grote knul!!! doen jullie feestje voor hem? hij kijkt er vast naar uit… :mrgreen:
ben net thuis van mijn vriendin, die had zowat zes pamperdozen vol kledij klaar staan voor me :eh: :mrgreen: heb er toch wel drie meegedaan haha, er zitten massa"s leuke kleedjes en salopetjes bij :inlove: oooo even droom ik weg…
ja zondag middag vieren we zijn verjaardag!! … hij is nu al zeniwachtig ervoor hihi
Hallo!!!
Nou vandaag mijn laatste dag met buik, morgen is het zover.
Rob en ik hebben er super veel zin in en kunnen niet wachten.
Vandaag nog wat laatste dingetjes in huis halen, en nog een keer met de poetsdoek door het huis heen rennen en we zijn er klaar voor.
Ik verwacht op zn vroegst zaterdag pas terug uit het ziekenhuis te zijn, dus ik kan niet op KOK voor die tijd.
Ik stuur marielle een smsje, dus als die voor die tijd terug is uit Turkije zal ze jullie wel wat laten weten.
Duim voor me!!! en tot gauw!!!
liefs!
LINDA!!!JAAAAAAAHHHH JOEHOEEE!!! :dance: Het is zover!!!
Heel veel succes en ik zal geduldig wachten tot zaterdag :thumbup: :thumbup: :thumbup: (wanneer komt Marielle ook alweer terug? :shifty: )
Hi,
@Evelien,dank je wel,erg lief van je!
We hebben wel al alle uitslagen en alles zag er goed uit,gelukkig!!
Het was zoals ze het zeggen’domme pech’,foutje van de natuur.
We gaan er weer met volle moed tegenaan,alleen niemand weet ditalleen jullie nu en op zwsp,anders krijg je iedere keer van iedereen,en,en??
@Miranda,dank je wel meis.
Hoe is het gegaan in het ziekenhuis??
Ik hoop dat het goed is gegaan!!
@Lynnty,dank je wel meis.
Gaat het goed met je zwangerschap???
@Linda,heel veel sterkte en succes morgen!!!
Ik duim voor jullie!!!
Hier nog afwachten,ik heb ovu testen besteld en daar kunnen we morgen mee beginnen,ben benieuwd!!
Iemand ervaring mee toevallig???
Liefs Dais…
-x-
Hey Meiden,
Daisy: Welkom hier! Helaas betekent dat wel dat jij ook je kindje hebt verloren Ik zal straks jullie verhaal over jullie mooie meisje Merel :**: lezen. Ik hoop iig dat je weer snel zwanger mag worden. We kennen allemaal de leegte en het intense verlangen naar een kindje na het verlies van je kindje.
Ik duim voor jullie!!! :thumbup:
Linda: (je hebt pb ) Maar ook vanuit hier: HEEEEEEEL VEEEEEEL SUCCESSS morgen!!! Eindelijk kunnen jullie straks jullie mannetje bewonderen en heerlijk vasthouden!! :inlove: Geniet ervan! En ik hoop dat je snel opknapt na de keizersnede :thumbup:
Roheryn: Mijn duimen draaien hier ook voor jullie (nog steeds!! :thumbup:) Hopelijk zijn ze allebei perfect!!
Viola: Gaat lekker daar met jullie meiske!!! Fijn hoor!!
Evelien: En? inmiddels helemaal over op kv? Kan Rinse ook makkelijker/vaker eens een fles geven :mrgreen:
Lynnty: Zag weer een mooi buikje voorbij komen :thumbup: :inlove:
Miranda: Ook voor jullie word het nu steeds spannender…komt allemaal erg dichtbij nu!!! :shifty:
Trek je het allemaal nog??
Marielle: veels te laat…want je bent al in Turkije!! Maar hele fijne vakantie!! Geniet ervan en we zien straks de foto’s wel :mrgreen:
Nou, hier weer iets opgeknapt. Maar nog wel benauwd afentoe (neus zit echt potdicht!! :? ) en voel me wat slapjes.
Verder begin ik steeds meer last te krijgen van mijn rug…die heeft het echt zwaar nu. Slapen is ook vreselijk…zie echt tegen de nachten op.
Maar ja…weinig aan te doen. Straks zal het allemaal weer steeds beter gaan! Nog een paar weekjes…
Maar dat de laatste loodjes zwaar zijn ben ik nu wel achter. Al vind ik het lichamelijk allemaal wel te behappen, maar geestelijk zit ik er wel vaak doorheen.
Nou, ga effe “langs” de Nov. mama’s.
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
Linda heel erg veel succes morgen zeg. Ik is erg benieuwd naar jullie mannetje
Is er trouwens geen oplossing zodat we t sneller weten :think: want ik vind zaterdag wel heel
laat :mrgreen:
Daisy welkom hier (helaas) :-
Ik dat t snel raak mag zijn voor jullie want weet net als alle dames hier hoe groot
de kinderwens is dus ik :thumbup:
Chantal kan me voorstellen dat je tegen de nachten opziet, want die duren lang en als
je dan ook nog eens slecht slaapt dan duren ze helemaal lang.
Ik hoop dat je snel van je verkoudheid af bent :-
Weet jij eigenlijk al wanneer jullie meisje geboren gaat worden ?
Miranda Evert alweer zo groot :o
Veel plezier bij de rondleiding
Roheryn spannend bij jullie en hier draaien natuurlijk ook de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Lynn ik ben ook niet zo van t rose maar gelukkig hebben ze steeds meer keus
Moet alleen wel eerlijk bekennen dat rose Fieke wel heel erg goed staat :doh:
Evelien hoe is t allemaal met jullie ?
Hier eigenlijk geen nieuws. Ik begin steeds meer ritme te krijgen voor mezelf in t huishouden
en met Fieke, maar dat komt denk ik ook omdat de grootste stroom aan visite nu eindelijk
over is. Kan nu ook eens als ik moe ben naar bed zonder dat ik moet opschieten voor visite.
Morgen weer gaan wegen met Fieke en ik denk dat ze weer wel heel erg gegroeid is. Kan ik
merken aan de luiers en pakjes natuurlijk :mrgreen:
Straks weer lekker wandelen met Sep en Fieke en dan is t alweer bijn tijd om eten te gaan maken.
Liefs Viola
@tante polla wrote:
Weet jij eigenlijk al wanneer jullie meisje geboren gaat worden ?
Dat hangt af van ons meisje…wanneer zij het tijd vind! :mrgreen: :lol:
Dus misschien wil je haar alvast heel lief aanspreken dat haar mama en papa week 39 wel mooi vinden!! :mrgreen:
Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:
zo wordt het geen keizersnede dan? Chantal? oo ik duim voor je dat ze die week komt dan :thumbup: :mrgreen:
kan wel geloven dat het verlangen nu wel enooorm wordt…
Linda meis ik wens je heeeeeeel veeeeeeel succes morgen meis!!! en inderdaad is er geen oplossing dat we het voor zaterdag nog weten??? :mrgreen: :oops: hier ook zo’n benieuwde doos… :mrgreen:
Daisy, hier gaat voorlopig alles ok met de zwangerschap,we duimen dat we nog een heel eind mogen gaan, want het begint wel zwaar te worden nu op mijn werk, ben ook al redelijk kg. bijgekomen de laatste week, denk dat het weer een zware zwangerschap wordt. ik duim nog steeds voor je dat alles ok komt meis, en gooi hier maar lekker alles van je hart, niemand die je dit kwalijk neemt of raar kijkt naar je. dikke :hug:
oja en van die ovu-tests, uit ervaring heb ik dat ze de ene keer lukken om je ei op te sporen en de andere keer weer niet, volgens zo’n tests had ik soms twee maal een ei in een cyclus, waar het dan weer niet op een zwangerschap eindigde, ik ga er nog steeds van uit dat je er het beste niet te veel mee bezig bent in je hoofd (hoe makkelijk dat ook gezegd is :? ) en om de twee à drie dagen te klussen. oja dit heeft mij ook geholpen… http://www.vruchtbaarheid.org
moet je zeker es zien…
:lol: Viola dus je bent ook niet zo’n roze type, maar ik ook niet , maar toch heb ik al iets in zo’n heel licht roze, dat kan er door denk ik dan maar wel met iets gecombineerd. :lol: erg he… :mrgreen:
hoi hoi
@linda… veel succes morgen … :dance: :dance: :dance:
pfff verders meiden ben ik het alweer vergeten … maar we zijn ook pas net terug uit het zh en van wat andere dingen regelen voor onze nieuwe villa… dus ben helemaal op…
maar de rondleiding is goed gegaan we zijn weer helemaal op de hoogte van hoe en wanneer we moeten bellen, en hoe het in zijn werking gaat…
met de echo was alles ok nog… onze man gaat netjes met de groei curve mee, alles loopt zelfs een ruime week voor met groei… :dance: :dance: … heb zelf ook het hoofdje mogen voelen dat was echt een heel raar gevoel maar wel heel leuk :dance: … en onze man ligt eindleijk met zijn koppie naar beneden en dat verklaart ws ook mijn buikpijn… maar er werd goed op mijn hart gedrukt mocht het weer gebeuren die buikpijn moest ik gewoon bellen… en nie denken van ahh gaat wel weer over… :oops: :oops: … dus das ook wel weer fijn
over 2 weken mogen we weer terug komen en dan krijgen we weer een uitgebreide echo…
maar wat een opluchting was het na deze echo zeg… heb echt vanaf zondag beetje der mee gezeten van stel je voor dat de groei van het hoofdje niet mee gaat … maar gelukkig is dat dus nie zo … en gaat dat netjes mee…
Hie rook goede berichten. Ze hebben vanmiddag twee embryo’s teruggeplaatst…dat wordt nu dus 14 dagen nagelbijten. Dan mag ik pas testen.
Hoihoi,
Linda - heeeel veel succes morgen! Wat heerlijk dat het moment nu daar is!
Roheryn - ik duim mee… spannend hoor.
Veel liefs,
:-*
Nieke.
Een goedemorgen dames!
@Tallie,dank je wel,wij hopen ook dat het weer snel raak mag zijn
ik word nu al ongeduldig,hihi…
Meis,ik wens jou nog veel succes de laatste weekjes…
@Tante Polla,dank je wel.
Wat een prachtige kids hebben jullie!!
@Lynnty,Lekker rustig aan doen op je werk dan,goed aan jezelf denken he meis!
Wat die ovutest betreft,ik dacht al zoiets maar was gewoon benieuwd hoe het zou werken,vandaag mag ik er mee beginnen…
Enne om 2a3 dagen klussen??Ik dacht dat om de dag het beste was???
@Miranda,Wat fijn voor jullie dat alles goed is met jullie beebje!!
@Roherijn,heel veel succes!!
Ik duim voor jullie!!
Hoe lang heeft het gemiddeld geduurt bij jullie voor jullie weer zwanger waren van een volgend kindje???
Liefs Dais…
-x-