Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

:smiley: :smiley: :dance: :dance: we krijgen een meisje!!! :smiley: :smiley: :dance: :dance:

moest even wenen daarnet, Senne* krijgt een zusje :smiley: :inlove: jurgen is ook helemaal blij, ze is heel goed gegroeid en zit al een goeie week verder op haar gewicht, maar hij houdt het bij de 16 weken en 4 dagen.

wat was ze gegroeid zeg, zo emo allemaal, we zijn helemaal dolgelukkig!!!

groetjes lynn mama van senne* en een lief meissie :inlove: :inlove:

Wat leuk een meid, ben heel benieuwd of het klopte met de theorie van Chantal.

Dames ik ga op vakantie morgen naar Turkije, ben er vijf oktober weer.

Liefs Marielle :vlinder:

Marielle, Veel plezier in Turkije, maar dat gaat vast wel lukken :thumbup:

Lynn :dance: :dance: een meisje :dance: :dance: (eh… zelfde dansje had ik waarschijnlijk gemaakt bij een jongen :mrgreen: )

Wat leuk dat jullie nu al weten wat het gaat worden. Tenminste als het niet stiekem toch een jongen wordt :wink:

wat theorie betreft… eh…

Marielle: jongen

Victoria: meisje

Evelien: jongen

Viola: meisje

Linda: jongen

Chantal: meisje

Miranda: jongen

Lynn: meisje :mrgreen:

:think: Alleen zit vlindermama er ook nog ergens tussen.

Linda: Wat een mooie dag gisteren. Dubbel he? zo vlak voor de bevalling. (Had ik ook zit 4 dagen tussen.) Maar ff een dagje ertussen speciaal voor je meisje is toch wel erg fijn.

En het echte aftellen kan nu beginnen…We zijn allemaal wel erg nieuwsgierig :smiley: Ik hoop ook dat we snel weten als het zover is.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@lynn , leuk een meisje zeg!!! :dance: :dance:

jaap die heeft gister aan het eind van de middag een ongeluk gehad gelukkig mankeert hij zelf niks maar diegene die achterop zijn vrachtwagen is geknald wel … die hebben ze af gevoerd… Ik was der zo onderste boven dat mijn schoonma gisteraaf toen ze het hoorde hier naar toe is gekomen … maar ja we zijn weer helemaal van de schrik bekomen … zal hieronder ff stukje neer zetten van wat er op teletekst gelderland op gestaan

Automobiliste botst op vrachtwagen

HARDERWIJK - Een automobiliste is maandagmiddag op de snelweg A28 richting Zwolle, tussen Strand Horst en Harderwijk, achterop een vrachtwagen gereden en gewond geraakt.

De vrouw is met hulp van de brandweer uit haar auto bevrijd en met nekletsel afgevoerd naar het ziekenhuis. Door de aanrijding was de rechterrijbaan enige tijd afgesloten, met een file als gevolg.

Kort na het ongeval vond in de file nog één kop-staart-botsing plaats. Voor zover bekend zijn hierbij geen gewonden gevallen.

24-09-07 19:01

liefss :vlinder:

Hey Lynnty: hartstikke leuk dat jullie nu weten wat het word!!!

een MEISJE!!! :inlove:

Genieten julllie maar lekker verder van deze mooie echo!! :thumbup:

(volgens mijn theorie moest het eigenlijk een jongen worden :lol: :mrgreen:

Want Vlindermama komt na Miranda en heeft een meisje)

Miranda: Heftig hoor!! Las het natuurlijk gisteren al. Gelukkig weer een beetje bekomen van de schrik. En nu please… geen enge dingen meer hoor!!

Hier weer even flink aan de schoonmaak geslagen! :roll:

Badkamer en wc’s zijn nu super schoon. (douchecabine van het weekend door manlief ook nog eens heeeel schoon gemaakt met Hg spray…dat doet hij eens in de drie maanden) en we hebben eindelijk de nieuwe douchecabine deurrubbers erop gezet. (was hard nodig!!)

Verder Senseo-apparaat met schoonmaakazijn lekker laten doorspoelen.

En morgen staan de keukenkastje op het programma. :mrgreen:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Oh Miranda das schrikken zeg!! GElukkig gaat het goed met hem!!

Lynn een meisje wat leuk!!! Wat vroeg dat ze dat nu al konden zien, echt fijn!!

Chantal hahaha ik ben vandaag ook productief bezigt, badkamer grondig geschrobt, computerkamer opgeruimd en gestoft en gesopt ( ik ben blij dat niemand aar getuige van was, wat een stof lag daar zeg :oops: )

Slaapkamer gesopt en de babykamer, en verder alle plintjes boven gestoft en gesopt, en wassen gedraaid en opgehangen en opgevouwen.

Vanmorgen de auto APK laten keuren, en nog de laatste envelopjes geschreven…

en nu… bankhangen

Lynn meid gefeliciteerd met een :dance: meisje :dance:

Leuk zeg :inlove:

Chantal en Linda aan de schoonmaak :mrgreen:

Heb er zelf ook zon last van gehad maar wel lekker want dan hoef je straks even niet, want

dan ben je zo druk met knuffelen :inlove:

Miranda wat is dat shrikken zeg :shock: gelukkig gaat t goed

Marielle veel plezier op vakantie :thumbup:

Evelien hoe is met jou en Tejo en natuurlijk Rinse

Fieke slaapt nu eindelijk dus kan nu eve snel achter de pc. Heb net in sneltreinvaart mn

huishouden gedaan en alles voor t eten al klaar gezet.

Fieke is een hele lieve baby en doet t goed maar heeft erg veel last van darmkrampen en opstipatie.

Had altijd begrepen dat dat niet kon met bv maar toch wel. Ben dus vanmorgen naar de

osteopaat geweest en heb haar na laten kijken. Er zat bij haar een zenuw bekneld in haar nek die

te maken heeft en in contact staat met dr darmen. Die heeft hij nu los proberen te masseren en

ben dus benieuwd hoe t nu gaat.

Die beknelling kwam door de snelle uitdrijving.

Morgen moeten we weer gaan wegen en wordt ze door de cb arts na gekeken. BEn benieuwd

hoeveel ze deze week gegroeid is want vorige week was ze tegen de 400 gram aangekomen.

Meiden ga er weer vandoor voordat er weer een wakker wordt en ik nog niet klaar ben :mrgreen:

Tot snel

Liefs Viola

hoi hoi

@linda… jee heb je nog steeds je nestje niet af hihi

@viola… fijn dat het op zich goed gaat met jullie meisje… en hopelijk was dat ook de oorzaak de zenuw … en hoop dat het nu wat beter gaat met haar!!

ben zojuist bij de cesar therapeut geweest … pfff schiet nie op zo heb een lijst met oefeningen mee gekregen en ik moet per dag 2 maal een 3 kwartier tot een uur rusten op bed als het ff kan … smorgens en smiddags en mag steeds minder doen … gelukkig heb ik nog niet het hoge nestdrang gevoel maar als ik dat nu wel mag krijgen dan heb ik een probleem want ja dat zit er hier niet in…

liefss :vlinder:

Miranda, als die nestdrang er komt, dan moet je maar gaan delegeren :mrgreen:

Nee hoor, ik begrijp wat je bedoeld. Ik had hier ook veel wat moest gebeuren (nog steeds eigenlijk :shifty: ) maar ik had de puf er gewoonweg niet voor.

Nu op zich wel, alleen komt er steeds iemand tussen die aandacht vraagt.

Behalve wat slaaptekort bij mij (eigenlijk zou ik nu gewoon naar bed moeten gaan) en mijn (.)(.) problemen (ben aan het afbouwen) gaat het prima met mij.

Tejo heeft erg veel last van zijn luieruitslag (een schimmeltje waarschijnlijk), maar is wel een voorbeeld baby volgens mij.

En met Rinse gaat het ook goed.

Vandaag heb ik Tejo geshowed op mijn werk :inlove: Ook hier liet hij zich weer van zijn goede kant zien. En dat terwijl hij toch wel erg moe was, maar slapen… echt niet… alles (het plafond met name, deze kende hij nog niet) was veel interressanter.

:lol: Weet je wat ik ook zo leuk vind. Iedereen zegt altijd eerst wat een knap of mooi ventje Tejo is. En vervolgens zeggen ze dat hij op mij lijkt. :inlove:

Mijn conclusie, ik ben dus ook mooi en knap 8) Toch altijd fijn om te horen :mrgreen:

Ik zal binnenkort weer eens een foto plaatsen, fototoestel ligt nu beneden en heb niet zo veel zin die helemaal te gaan halen.

:lol: :lol: evelien wat krijg jij leuke complimentjes :lol:

linda ik dacht dat het van jou keizersnede werd? :think: of ben ik verkeerd, wanneer zou die dan gepland worden??? :mrgreen: ben zoooooo benieuwd he…

En Chantal van jou toch ook he???

groetjes lynn mama van senne* en ??? :inlove:

Miranda komt ms nog die nestdrang als je maar rustig aan doet.

Evelien altijd leuk om complimentjes te krijgen toch :mrgreen: :wink: :lol:

Lynn al een beetje gewend dat jullie een meid krijgen :think: :wink: :inlove:

Nou met Fieke gaat t super. Ik heb een t kind van net na de bevalling terug. Ze is weer

super tevreden en heeft gisternavond niet meer gehuild en is gewoon lekker gaan slapen.

Ik ben o zo supersonisch blij voor mn meisje dta die krampen over zijn.

Vandaag heeft ze zelfs vandaag tot 2 keer toe zelf gepoept :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Het zat zelf zo ver op haar rug dat ze alles schoon aan

moest want alles zat onder :silenced: :sick: en nog kon ik :dance: van vreugde voor Fieke :wink:

Ik ben vandaag ook nog naar t CB geweest en e is weer gewogen en weegt nu 4150 en

was weer 300 gram in een week gegroeid :thumbup:Ze is ook weer door de arts van t CB nagekeken

en alles was(had ook niet anders verwacht :wink: )goed met onze grote meid.

Ze vonden haar erg helder voor haar leeftijd en daar keek ik ook niet van op want dat was

Loek ook, maar altijd leuk om te horen over je kind :inlove: :mrgreen:

Ga weer en tot snel

Liefs Viola

:smiley: gog ja hoor Viola, kwou er altijd al van elk twee, kzie het helemaal zitten een dochtertje :inlove:

hopelijk blijft ze nog een hele tijd zitten, en komt ze niet te veel achter haar mama :roll: :mrgreen: daar papa een zeer rustig persoon is 8)

jurgen begon gisteren al over de kleertjes van senne* weg te doen, kwas wel beetje geschrokken van die reactie, ik heb hem meteen gezegd dat ik dit niet zag zitten en er te veel herinneringen aan verbonden waren en dat ik ze tenslotte in een doosje gestopt heb om onze kast te bewaren voor mss een broertje later. twas weer even hard maar heb er nu kunnen van afstaan dat dit in de doos moet, want er komt nu een zus :smiley:

ben blij dat Fieke het goed doet, maar goed dat ze van die krampjes af is, moet niet leuk zijn en voor jullie ook niet tenslotte. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

groetjes lynn mama van senne* en ???

Zo, we zijn heel even terug van onze ‘vakantie’. Maandag bij de eerste echo had ik al 7 eitjes, gisteren waren het er 15, waarvan er gisteren eigenlijk al 7 groot genoeg waren, maar vrijdag hebben we dus de eigenlijke punctie en ze verwachten ongeveer 10 eitjes te hebben die groot genoeg zijn. Hopen dat de punctie morgen ook een beetje meevalt, en als alles dan goed is hebben we dinsdag een terugplaatsing. Morgenavond zijn we weer thuis, dan volgt de update :smiley: :smiley:

Roheryn, Heel veel succes vandaag :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Spannend, spannend, spannend. Ik ben heel benieuwd (wie niet :wink: )

Viola, :dance: Fieke doet het prima! :inlove: Ik moet dinsdag voor de prikjes naar het CB. En ik ben ook weer erg benieuwd naar hoe Tejo is gegroeid. Hij krijgt nu 2 keer per dag kv (of de gekolfde melk en de rest nog gewoon bv) En dat is toch anders dan alleen bv. Of eigenlijk, ik hoop maar dat hij nog genoeg bv krijgt! Hij zuipt zo 1 borst leeg, terwijl voordat ik een paar weken geleden met kolfen begon, ik niet eens wist wat dat was een lege borst (nouja leeg…)

Maar het zal vast wel allemaal goed zijn. Hij poept en plast nog steeds als de beste. :inlove:

Oja, en zo langzamerhand durf ik te zeggen dat Tejo doorslaapt. 6 uur haalt hij met gemak en vanmorgen werd ik vlak voor Rinses wekker wakker. Die heb ik uitgezet en Rinse zachtjes wakker gemaakt.

Tejo pruttelde wel (doet hij de hele nacht door als hij moet poepen/persen), maar hij heeft het zeker nog lang volgehouden tot. 7:15 (vanaf 23:30)

Lynn, ik zou de kleertjes ook niet zomaar weg kunnen doen hoor. Ik heb dan het geluk dat de kleertjes nu gedragen zijn door Tejo (bij een meisje had ik het meeste overigens ook gewoon het meisje aangetrokken)

Er is echter 1 setje wat Jelte* heeft aangehad en die kan ik dus echt niet wegdoen. Wegdoen… Tejo heeft die zelfs niet aangehad. Dat is van Jelte*.

Alleen Senne* zal wel meer kleertjes aan hebben gehad denk ik, of niet?

Oh… ik moet weer gaan. Ik hoop vandaag nog wat foto’s te kunnen plaatsen.

:? nee evelien juist niet, Senne* was te klein om zijn kleertjes te dragen daar hij twee weken couveuse gedaan heeft, dus daarmee zijn het alsnog nieuwe kleertjes, maar de tofste dingetjes die wat voor meisje en jongen gaan heb ik al in de kast van onze dochter gelegd. de kleertjes van Senne* zitten nu mooi weg". eigenlijk waren het er nog niet zo veel maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om dit een ander kindje te zien dragen.

:oops: ben vandaag al es bij de meisjeskledij gaan zien trouwens :mrgreen: tja ik ben zo’n moederdoos he, ik kan het dan ook niet laten om al es iets mee te brengen voor haar :mrgreen: heb een zeer leuke jeans mee en paar iniemienischoentjes :mrgreen:

tis wel wennen niet meer naar de jongensstufjes te kijken, maar kgeniet nu volop.

mooie foto’s weer van Tejo!!! :inlove: :inlove:

vandaag heb ik ook besproken op mijn werk met mijn baas wanneer te stoppen met werken daar ik dan platte rust in ga :roll: en dit is met drie weken :dance: . ga dan mischien nog es met jurgen er op uit voor weekendje of zo, maar we zien nog.

Roheryn meis ik duim hier op los voor je meis!!! :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars:

alles goed met de andere dames???

groetjes lynn mama van senne* en ???

Punctie was echt geen pretje, maar wel vol te houden. Het zijn 12 eitjes geworden. Morgenvroeg horen we of en hoeveel er bevrucht zijn. Maandag horen we dan op hoeveel eitjes ze DNA onderzoek kunnen doen en dinsdag is dan de terugplaatsing. Nu is het dus afwachten geblazen…

Roheryn, :pray: :pray: :pray:

Nou, op het moment is het iets minder. Er zijn maar 2 eitjes bevrucht, morgen horen we of ze goed genoeg zijn voor DNA onderzoek. Ik heb ook nog steeds veel buikpijn, maar dat zal er bij horen, ze hebben er toch met een flinke naald in lopen roeren…leuk is anders…

:hug: Ik blijf voor je duimen hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dat ze dat nu al kunnen, dna ondezoek! Ongelooflijk. Tenminste ik neem aan dat ze dat doen voor ze de bevruchte eitje(s) terugplaatsen?

Hallo dames,ik breek even bij jullie in :oops:

Ik ben 28-06-07 bevallen van ons mooie meisje Merel* die na 40 min overleden is :cry:

Wij zouden heel graag weer zwanger worden en zijn nu eigenlijk in ronde 2 :frowning:

Tuurlijk hopen we dat heel snel weer mag lukken!!

Alle dames ook heel veel succes!!!

Liefs Dais…

-x-