Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

He Linda spannend meis de laatste loodjes, 1 ding weet ik zeker die pijn in je schaambeen is als het goed is gelijk over als je mannetje eruit is.

Heel veel sterkte zondag kaarsje zal ook branden voor Lara :vlinder:

hee meiden ff vlug …

voel me vandaag echt brak dus sorry dat ik op niemand reager … maar heb denk ik een griep te pakken dus breng evert zo naar school en duik mijn bed … Mijn ma haalt hem vanmiddag uit school en hij blijft daar slapen…

liefss :vlinder:

Miranda: Beterschap!! :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Lieve Linda,

Vandaag, een jaar geleden, is jullie mooie meisje geboren.

Vandaag is Lara dag!

:kaars:

Voor jullie ligt Lara’s dag en de dag dat jullie eindelijk jullie mannetje in de armen mogen sluiten heel dicht bij elkaar.

Lara zal vast haar broertje goed in de gaten houden en jullie natuurlijk ook.

Heel veel sterkte vandaag :hug: Maak er een mooie dag van…

Hier word aan jullie meisje gedacht! :-*

Lieve Linda en man.

Vandaag is het de verjaardag van Lara, dat prachtige meisje.

Lieverd ik denk aan je, een dag met een lach en een traan.

Liefs Marielle :vlinder:

hallo dames,

Linda veel sterkte op deze dag, hier denken we aan jullie en er brandt een kaarsje :kaars: :hug:

hier weer pfff nieuws, ben zo ziek als een hond :sick: kzit met snot tot en met en mijn hoofd doet er enorm pijn van, heb de hele nacht niet geslapen ervan. verder niet zo veel nieuws, ga nog wat op de zetel liggen want krijg net niks gedaan vandaag.

hou jullie verder goed dames!!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

Linda en man: heel veel sterkte vandaag. :-*

linda en man … heel veel sterkte vandaag (en morgen tuurlijk ook )

Linda, heel veel sterkte vandaag. Lara heeft in elk geval vandaag de zon prachtig aangezet :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

even een snelle BIB

VAnnacht heel slecht geslapen grrrrr dat schaambeen, gelukkig heb ik vanochtend nog een paar uurtjes mee gepikt.

Ik heb een hoop te doen vandaag ( realiseer me ineens dat ik nog maar 10 dagen heb, en dat ik dan ook nog van alles af heb gesproken die dagen)

Gisteren was een prachtige dag! We hebben smorgens met zn tweetjes alle foto’s weer bekeken, en in het ziekenhuis hadden de verpleegkundigen een dagboekje bijgehouden, dat hebben we gelezen, alle herinneringen werden er weer heel levendig van. We hebben echt even de tijd genomen om samen heel erg verdrietig te zijn

Smiddags hebben we haar grafje versierd, en zijn er een tijd heerlijk in het zonnetje geweest, en laat in de middag kwam er wat familie en vrienden langs en hebben we hier koffie gedronken.

Ik heb er echt een goed gevoel aan over gehouden. Het was een fijne manier om de dag door te brengen

Oh lieverd die taart zo mooi, en het grafje meis prachtig gedaan.

He mop ik wens je een hele fijne bevalling toe, ik zal aan je denken. Ik ben op vakantie in Turkije wil iemand me wel ff laten weten hoe het gegaan is?

Liefs Marielle :vlinder:

marielle… je heb een pb…

@linda… klinkt idd als een hele mooie fijne dag gister!!! … en wta een mooie taart hadden jullie zeg voor jullie meisje…

ik stuur je wel een smsje marielle!!

Heel erg graag, Lin ben zo benieuwd ook naar hoe je het gaat ervaren.

Het gaat goed komen mop.

Linda: Fijn dat jullie er zo’n mooie dag van hebben gemaakt!

Lara’s plekje helemaal mooiiii!!! En haar taart ook prachtig!! :thumbup:

En nu ook het gevoel alsof je je nu echt volledig op je beebje kunt richten?

En dat is al over 10 dagen ja!!! SUPER spannend!!

En misschien toch wel zo prettig dat deze dagen vol staan met afspraken…(ik zou het niet erg vinden) lekker veel afleiding en zo gaat de tijd natuurlijk heel snel!!!

Ik ga lekker even twee bammetjes voor mezelf klaar maken… :drool:

Wat ziet het grafje er mooi uit Linda :-* en de taart ook :hug:

Fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad, met familie en vrienden :-

En nog even en dan wordt je weer mama … Oh ik ben zo benieuwd :-
spannend :-*

Lieve Linda en Rob,

Weet dat ik jullie en Lara zeker niet vergeten ben gisteren :-*

Vind t een mooie dag als ik dat zo lees met een hele lekkere en mooi taart :thumbup:

Haar gr :thumbup: fje heb je ook geweldig versierd zoals t hoort voor jullie mooie meisje.

Ook heel veel sterkte voor vandaag :hug:

Moet helaas weer gauw gaan want volgens mij wordt er al weer 1 wakker :?

Liefs Viola

hallo dames,

Linda goed dat jullie de dag zo hebben mogen door brengen hebben, wat mooi is het grafje van lara*, wat zal ze fier zijn, en wat een mooie taart!!

ook leuk dat haar broertje er nog stiekem kon van mee smullen :mrgreen:

hier zijn we :oops: ongeduldig aan het wachten tot je beebje er is, ben zoooooo benieuwd wat de naam zal zijn!!! :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ben vandaag gaan werken, man man wat was het hard voor me, gisteren de hele op de bank gelegen, en vandaag was het een stukje beter met me, maar heb doorgebeten t"was maar een voormiddagje.

en straks om 17.15u. moeten we bij de gyn zijn, en hopelijk ziet hij dan wat het wordt :smiley: :smiley: :dance: :dance: :dance:

wordt het niet weer es tijd voor wat Quillan, Tejo, Fieke - spam?? :mrgreen:

oja en mijn buikje staat bij showforum, zwangere buiken.

groetjes lynn mama van senne* en ???

Oh Lynn spannend hopelijk kunnen ze het zien, ben heel benieuwd hoor :wink:

En Quillan spam krijg je weer na de vakantie.

doen marielle, tegen dan zal hij van die lekkere bruine billetjes hebben :mrgreen: tenslotte: geniet ze lekker daar!!!

ik kom straks nog even met nieuws van de gyn. :smiley: