Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (9)

Miranda ik zou gewoon 2 opgeven, kan je altijd nog zien en ik wist helemaal niet dat jij dus ook de 16de uitgerekend was. Dat was ik van Quillan ook grappig hoor. Schorpioentjes zijn leuk, lief en heel driftig :lol:

@marielle … ja denk dta ik dat maar gewoon ga doen … dan kan ik altijd nog zien of ik wle of nie ga …

jee ben weer ff helemaal in :cry: :cry: … was ff aan het surfen op youtube… en kwam ineens op het liedje van celine dion (sleep tight) die we voor Ghislaine hebben gedraaid tijdens haar uitvaartdienst … heb zelf wel een cd dervan maar eigenlijks al een poos nie meer gehoord en nu ineens dacht ik laat ik dat liedje weer es horen … maar nu weer :cry: :cry:

http://nl.youtube.com/watch?v=WCrujSBHIlo&mode=related&search=

hier nog 1 die we gedraaid hebben… a mother’s prayer

http://nl.youtube.com/watch?v=RS4wljFuh3Y

liefss :vlinder:

Pracht nummer Miranda

Wij hadden deze voor Luna :vlinder:

http://nl.youtube.com/watch?v=A3REPMDSCh4

en een liefde voor het leven van Marco Borsato

pfoe wat een emo nummers!!

wij hadden

wij hadden Into the West van Annie Lennox. Dit lied heeft ze later ook voor haar moeder gezongen, die niet lang na het opnemen van dit nummer overleed.

:cry: :cry:

Hoi,

wij hadden twee klassieke stukken en daarbij ook:

http://www.youtube.com/watch?v=l4xgXwK6DCw

:kaars:

liefs, Nieke.

goedesmorgens…

mooie nummers dames… :thumbup: :cry: :cry: … zo zie je ook gelijk weer dat iedereen toch weer wat anders heeft …

heb gisteraaf verdrietig nieuws gekregen (hopelijk is dit het laatste verdrietige nieuws van dit jaar) :cry: :cry: … der is hier afgelopen zondag aaf een ernstig auto ongeluk gebeurd net buiten het dorp … de bestuurder hiervan is maandag overleden aan zijn verwondingen… nu kreeg ik gister te horen dat het dus een oud klasgenootje van mij is en ook de jongen waar ik toen der tijd 1 van mijn kalverliefdes zeg maar heb gehad (lees blauwe maandag verkering)… ook al had ik hem een hele poos nie meer gezien, merk ik wel dat het me heel veel doet… denk dat ik vandaag maar een kaartje ga sturen naar zijn ouders … als ik weet wanneer de begravenis is ga ik denk ik daar ook ff heen… kan het nie echt geloven dat ik hem nu dus echt nooit meer zal zien…

http://www.puttennieuws.nl/index.php?page=putten

Wat een mooie nummers allemaal… :cry: :cry:

Miranda: alweer rot nieuws idd!!! Ik hoop ook dat het nu eindelijk eens afgelopen is!!! We gaan nu alleen nog maar voor goed nieuws!!!

iig Sterkte!! :hug:

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Heb de babykamer van ons meisje hier ff gepost :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1925853#1925853

mooi kamertje tallie…

hier geen foto van kamertje dies zo giga klein dat een foto maken al niet eens kan :frowning: … maar ja nog ff en dan krijgt deze uk ook een balzaal hihi … als hij geboren is is het ong een week of 6/8 (hooguit) dat ie in dit kamertje moet bivakeren …

Ha meiden

Weer even niet geweest, maar ga beloven dat ik meer langskom.

Chantal heel mooi kamertje meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nog even en dan kan ze in dat ledikantje slapen :inlove: Ben erg benieuwd

Zij leuk he die boeken voor je kraamtijd

Miranda wat een naar bericht zeg. Nog even en jullie huis is dan ook echt klaar en kan de

kleine man in zn balzaal slapen :mrgreen:

Ik zou ook gewoon 2 opgeven.

Rohyren dat wordt spannend. Denk aan je :-

Evelien dat showen van Tejo komt wel goed denk ik :mrgreen: :wink:

Lynn met jou ook alles goed

Linda voor jou de laatste loodjes en dan is ie er eindelijk.

Nog even en dan is t Lara haar jaardag :hug: Weet dat ik aan je denk en doe waar je je

prettig bij voelt :-

Hier is alles weer super geweldig. Fieke is vandaag weer gewogen en gemeten en ze was

2 cm en 350 gram gegroeid in 1 week dus mama is blij :smiley:

We hebben gisteren een regeldag gehad en nu is mn meisje weer tevreden.

Ik ben geloof ik alleen wel mn kraamtranen aan t verspreiden, want heb ze in mn kraamweek

niet gehad maar nu heb ik echt te pas en te onpas tranen en die stoppen dan ook niet zomaar.

Waarom weet ik soms niet eens hoor.

Verder gaat t gewoon lekker en heb t echt superdruk met visite. Eigenlijk iedere dag wel dat er

mensen op de stoep staan. Altijd leuk natuurlijk.

Ben lekker aan t genieten van mn meisje en dat kan ook want ze is zo super rustig en dan

ben je zelf ook heel rustig en kan je gewoon met volle teugen genieten van die roze wolk

Ga nu naar mn meisje want ze heeft weer honger mn hongerlapje.

Ik beloof echt tot snel

Liefs Viola

Viola: Mama mag zeker trots zijn op haar meisje!!! Ze groeit goed!! :thumbup:

Tranen maar gewoon laten lopen! En heerlijk verder genieten van je meisje :inlove:

Evelien: dat showen komt idd vast wel goed! :thumbup: :inlove:

Miranda: Het maakt je mannetje straks vast niet uit waar hij moet slapen :mrgreen: Als ie maar lekker kan slapen, eten en kan knuffelen met mama, papa en broer! :wink: :inlove:

Hebben jullie ook zo’n zin in de feestdagen??

Ik zit nu net op zo’n grens dat ik durf te fantaseren hoe het straks zal zijn, maar eigenlijk ben ik nog heel bang om daarover te denken…maar het is zo leuk om erover na te denken :shifty:

Morgen weer effe een nieuwe buikfoto maken :slight_smile:

En ik kijk alweer uit naar volgende week donderdag, controle gyn.

Daarna iedere week of nog 1 keer over twee weken controle.

(en nog vind ik het te langzaam gaan :roll: )

Wisten jullie trouwens dat de eerste Nov. baby al geboren is!!! :shock:

Gelukkig zijn de berichten tot nu toe goed, het jongetje doet het erg goed!

En waarschijnlijk word aanstaande vrijdag (of vandaag) de tweede Nov. baby geboren :o . Ook ivm het hellp-syndroom.

Behoorlijk schrikken hier natuurlijk!!! En er komen weer veel beelden naar boven van vorig jaar.

Zo, moest het even kwijt. :shifty:

Tot later

Chantal wat een leuk kamertje zeg, creabea wat ik me nu afvroeg heb je die giraffe zelf geschildert?

En ik had het idd gelezen van die nov baby s erg hoor. Maar fijn dat het allemaal wel goed gaat.

Chantal, mooi kamertje :thumbup: Erg leuk die vlakken. En die giraf :smiley: Heb je die zelf geschilderd?

Ik heb de muziek die wij hadden bij Jelte* ook ff opgezocht.

Celine Dion - Fly

Bette Midler - The Rose

Robbie Williams- Feel

Marco Borsato-Vlinder

Met name Vlinder van Marco Borsato heb ik hier inmiddels grijs gedraaid (in zoverre dat tegenwoordig nog kan)

Feel van Robbie Williams komt natuurlijk nog regelmatig op de radio. Heel apart is dat, Het komt altijd voorbij op een mooi moment.

Maar dat liedje van Celine Dion. Die had ik al in geen tijden meer gehoord. Wat is dat toch ook een mooi lied! Ik ben blij dat we die er ook bij hadden.

De Rose van Bette Midler hadden we overigens zelfs 2 keer. Toen we binnenkwamen met de kist, alleen de muziek (panfluit) en op het einde met de tekst erbij. Iedereen kreeg toen een witte roos waar ze een kaartje met boodschap aan konden hangen. Deze hebben we bij de kist in het graf gegooid (meebegraven dus).

Pfff. Wat een moment om hier opeens weer zo intens aan te denken. Heerlijk :cry:

Ik ga nog een keer luisteren…

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij hadden bij het binnenkomen en vertrekken een stuk muziek uit Lord of the Rings (The Grey Havens, voor wie het kent) en een nummer van Aerosmith, I don’t want to miss a thing. en het nummer van Annie Lennox dan, ook uit Lord of the Rings, Into the West. Het blijft een brok-in-de-keel nummer…de tekst was zo pakkend…echt heel mooi.

Oh mooie nummers hoor.

Wij hadden bij het binnen brengen, ook muziek van lord of the rings van Enya

Hey meiden,

Ja, die giraffe heb ik zelf geschilderd :slight_smile:

We hebben namelijk ook die giraffe als muziekknuffel.

Ga straks effe een buikfoto maken. en dan kom ik later terug. :wink:

Leuk Chantal!! Ik heb ook een schilderijtje gemaakt van een girafjes, vorig jaar toen ik zwanger was van Lara ( zie foto)

Woensdag zijn we in het ziekenhuis geweest voor controle, alles was prima, beebje doet het hardstikke goed!

Daarna hadden we voorgesprek bij de anasthesist. We moesten ellen lange vragenlijsten invullen. En natuurlijk hebben we een voorbereidend gesprek gehad met de anasthesist over de operatie straks. Heel gek om al zo concreet te praten over iets wat voor ons nog zo onwerkelijk is. Nog 1,5 week en dan hebben we ons ventje in onze armen.

Gisteren ook maar het bed omhoog gezet, ziet er gek uit, zo’n hoog bed. Tis dus weer een echte kraamkamer.

We hebben voor zondag een taart besteld en ballonnen voor bij Lara’s grafje gekocht, laat in de middag komt er wat famillie langs. We willen er graag een rustige mooie dag van maken. Haar sterfdag( ik haaat dat woord) laten we voorbij gaan, Rob gaat dan gewoon werken, en ik heb ook van alles afgesproken. Natuurlijk zullen we met onze gedachte bij vorig jaar zijn, maar we “vieren” veel liever haar verjaardag.

Verder gaat het hier goed. Echt de laatste dingen aan het voorbereiden nu. De nachten zijn minder, ik slaap heel slecht door dat kl*te schaambeen. Overdag heb ik er weinig last van, maar als ik lang stil lig of zit… grrrr…

Ik ben gisteren nog even lekker naar de kapper geweest, dus ik ben er helemaal klaar voor ( moet er natuurlijk wel een beetje knap op staan in het kraambed straks)

Mijn zus is gisteren ook langsgeweest, en we hebben hardstikke leuke foto’s van onze buiken samen gehad. Alleen het kabeltje van ons fototoestel is stuk dus ik kan het niet op de pc zetten :S

Ik ga eventjes thee zetten…

liefs

Hey Linda,

Ow wat spannend allemaal!!! Ben zoooo benieuwd naar jullie mannetje!!

:inlove:

En lijkt me idd heel raar om te praten over de dag dat jullie mannetje gehaald gaat worden…en dat is al zooo snel!!! :dance:

Helaas nog even doorzetten met dat schaambeen…nog maar een paar slechte nachtjes… :?

En dan…(ook weer korte nachtjes :lol: :lol: ) genieten van jullie ventje! :wink:

Je bent iig zo te horen helemaal klaar voor je kraamtijd! :thumbup:

Wat een superleuke girafjes!!! :inlove: Zal vast heel leuk staan in de babykamer.

Viola: hihihi…zag net in het showforum een leuke buikfoto!! :lol: :mrgreen:

En heb de mijne er ook maar even opgezet:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1931546#1931546

Meiden, tot later!